"Kto chce, może sobie teraz splunąć na Andrzeja Gołotę. W internecie śmieją się z niego nawet 13-letnie, pryszczate..." więcej
"Mecz Legii ze Śląskiem miał... dwóch przegranych, jednego zwycięzcę.
Przegrany numer 1 – Leszek Miklas. Okazało..." więcej
"Kazik Staszewski napisał kiedyś piosenkę \"Wampir z Bytomia\". Jej słowa brzmiały mniej więcej tak: \"A ty idziesz..." więcej
Zarzeczny: Gdyby piłkarze nie chodzili po lokalach, nie byłoby Ebiego
22 sierpnia 2008 - 13:30
Weszło! rozmawia na temat ostatniej afery w polskiej kadrze ze znanym dziennikarzem i nieocenionym felietonistą – Pawłem Zarzecznym (aktualnie gazeta "Polska The Times" oraz telewizja Orange). Smaczków jest co nie miara.
Jak odbierasz zamieszanie wokół tego, że piłkarze pili alkohol na zgrupowaniu kadry?
Moim zdaniem to szukanie pretekstu. Beenhakker widzi, że ta drużyna to już powoli taka chała się robi, więc będzie chciał zrzucić winę za to na piłkarzy i dziennikarzy. A najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to, że my przecież w Polsce nie mamy ani piłkarzy, ani dziennikarzy. Oba zawody są raczej mało znane. Jechałem do Lwowa na wycieczkę autokarem i kierownik mówi: - Witamy na pokładzie dziennikarzy. To mu powiedziałem, że dziennikarz jest tu tylko jeden, mając oczywiście siebie na myśli... Generalnie cała ta afera jest śmiechu warta. Przecież awansowaliśmy na Euro 2008 tylko dlatego, że w Chorzowie upili się Portugalczycy. Raz się dzięki pijaństwu wygrywa, raz przegrywa.
Niektórzy twierdzą, że piłkarze na Ukrainie się zataczali.
Nie wierzę, to są zdrowe organizmy. Jak już trzeba było ich karać, to po cichu, jakoś finansowo. Ale bez przesady... A zrobiła się z tego opera mydlana, jakby nie wiadomo, co się stało. Kiedyś mój przyjaciel Andrzej Iwan jak się upił, to pobił kilku policjantów. Ale tak pobił, że w szpitalu wylądowali. A ci co takiego zrobili?
Żal ci Boruca?
Miał prawo być wkurzony. Facet na Euro wyciągał kasztany z ognia, a tu nagle wstawiają do składu Fabiańskiego. To tak jakbym ja pisał najlepsze artykuły, a nagrodę by dostał ten, co strugał mi ołówki. Leo nam trochę zwariował... I jeszcze słowo o Majewskim – jego bym wyrzucił nie za to, że poszedł się napić ze starszyzną (widać, że chce zaistnieć i się wkupić – to dobrze, gorzej, gdyby dalej trzymał z trampkarzami), tylko za to, że nosi kosmetyczkę większą niż on sam. Ciekawe, czy ma tam lakier do paznokci...
Wiele osób mówi jednak, że Beenhakker musiał zareagować...
Chcemy świat podbijać, a zabraniamy z hotelu wyjść – trochę to niepoważne. Zwłaszcza, że Lwów to nasze miasto, a Ukrainki są piękne. Taki Majewski jest kawalerem. Dlaczego miałby żony nie szukać? Włodek Smolarek też znalazł sobie żonę w lokalu – w „Arce” koło Legii – i dzięki temu mamy Ebiego. Pani Monika serwowała coca-colę. Gdyby Włodek tam nie chadzał, to by nie było awansu na Euro 2008. I Leo Beenhakkera też by już nie było...
Czyli piłkarz pić może?
Po prostu dęta cała ta sprawa. Nie popieram przesadnego picia wśród sportowców, tak jak nie popieram siebie, gdy wypiję za dużo piwo. Ale nie czuję, żeby to było prawdziwe przestępstwo. Teraz jest takie modne słowo – hipokryzja. Każde państwo zarabia fortunę na alkoholu. Coś, co kosztuje złotówkę, sprzedaje się za 100 złotych... Poza tym europejska kultura jest taka, że w pewnych krajach pija się wino, w innych piwo, a u nas wódkę. Tego Leo nie zmieni. Jak chce zmieniać, to niech najpierw zacznie od palaczy marihuany w Holandii. I niech przestanie reklamować piwo, którego zresztą w ramach protestu nie pijam, bo nie widzę powodu, żeby składać się na absurdalnie wysoką pensję dla tego gościa...
Media atakowały Świerczewskiego i Majdana za picie alkoholu, ale w kwestii Boruca działają z taką pewną nieśmiałością.
A pewnie, bo może się Boruc zaraz przydać. W ogóle z taką pewną nieśmiałością zabierają się też za Beenhakkera. Zajmują się tym, że ktoś pił piwo, a nie zajmują się tym, że Leo wozi ze sobą przyjaciółkę. Może jakby i piłkarze wozili przyjaciółki, to nie musieliby chodzić w miasto.
Zgadzasz się z tym, co wczoraj napisaliśmy – że w polskiej piłce nie piją tylko ci, którzy już nie mogą?
Oczywiście. Niezręcznie jest to mówić, ale nie spotkałem abstynenta, który miałby grać w piłkę. Tak jak nie spotkałem prymusa, takiego z odrobionymi lekcjami i samymi piątkami, który by umiał. Albo odrabiasz lekcję, albo spędzasz czas na boisku. Tacy goście – prymusi – to raczej w kajakarstwie biją się o repasaże. Też są potrzebni, tak jak potrzebni są trzeźwi kierowcy i maszyniści. Ale generalnie w sporcie trochę się chuligani. Na Ukrainie złapano dwóch chuliganów i trzeciego, który chciałby nim być.
FOT. W.Sierakowski FOTO SPORT
Tagi: Paweł, Zarzeczny, wywiad, Polska
KOMENTARZE:
- Przemosigmaringen (19.09.2008 17:01:35)
kazdy dzienikarz to pala a ten to dopiero jedna z wiekszych - dziobal (16.09.2008 21:30:43)
ciekawe czy zna sie prywatnie z balangowiczami?nic nie ysprawiedliwia balang w nocy.trzeba wiedziec gdzie,kiedy,z kim i ile:) - TAG (13.09.2008 05:51:36)
Bardzo nieprofesjonalna wypowiedź, która świadczy tylko o słabym warsztacie dziennikarskim tego Pana... - blackeyed (11.09.2008 13:32:15)
są jeszcze jacyś wieśniacy plujący na Zarzecznego? śmiało! do plucia wystąp! - lo (11.09.2008 11:20:07)
Zarzeczny jest pierdolnięty w łeb ale uwielbiam go czytać :-) sam też mam pierdolca - tomislaw (10.09.2008 20:02:17)
Wez sie chlopie pie....nij w czolo! A tak na marginesie Zarzeczny chyba po pijaku kiedys juz zrobil komus krzywde wiec niech sie nie wypowiada na temat picia.... - siepacz (10.09.2008 13:19:15)
tekst, jak tekst. kto pograł troche w piłke ten wie co jest co. Za duż pier...nia, a skund un wie że Majewski nie chuligan, sypia z nim? - konkretny (10.09.2008 06:16:31)
Przeciez tego zarzecznego nakryli, jak we lwowie spal w kosciele wtedy,kompletnie nawalony. Na ksiege jego chwaly nie starczyloby pojemnosci tego portalu - JFK (08.09.2008 23:32:06)
Chyba mu zapłacili za mówieinie takich głupot ;/ zal.pl - TSW06 (08.09.2008 19:43:50)
ja też tego chuja nie znosze ale troche prawdy powiedział. a co do krytyki Leo - wez sie chlopie ogarnij bo jezeli on nie jest dobrym trenerem to ty nawet dziennikarzyną nie jestes... - lewy (08.09.2008 18:58:10)
jak ja tej kurwy nie lubie zarzeczny na huj sie wpierdalasz w sport skoro nigdy nawet na wlefie nie cwiczyles - taki łobuz (07.09.2008 22:01:46)
autor tego tekstu co tak narzeka na Leo kompletnie nie zna sie na rzeczy i pirdo**i głópoty - vttorio11 (07.09.2008 13:45:19)
Poprostu, pijak będzie zawsze bronił pijaków!!! - paradiso (07.09.2008 11:49:00)
nie stać minie na bilet na mecz nie stać mnie na pół litra nie stać mnie na tolerancję dla sportowców i dlatego niech w moim imieniu Zarzeczny pije na krzywy, toleruje wybryki milionerów i jeździ po świecie ogladać sport - ari (07.09.2008 10:15:22)
z tego pseudo dziennikarza.. - ari (07.09.2008 10:14:56)
Idiota - Axn (04.09.2008 16:03:03)
Albo innym razem w Paryżu podał się Zarzeczny za Szarmacha i jadł, pił i walił na konto p. Andrezja kilka dni... aż przyjechał do hotelu prawdziwy Szarmach. DNO nie człowiek. - Leszek (30.08.2008 22:05:17)
P.S.fotki.Kiedyś oglądam jakieś kolorowe pisemko i jest Janas z żoną i rodzinką (był wtedy selekcjonerem)same ahy ohy rodzinne.Mija jakieś dwa tygodnie,byłem z kumplem leśnikiem na rybach,opowiada:bylismy na polowaniu na koniec była wóda,był Janas ten trener,powiedział że dużo nie może bo zaraz jedzie,Przyjechała po niego panienka oplem tigrą(ładna)i pojechali.O kurwa pomyślałem - Leszek (30.08.2008 16:49:45)
Zawsze lubię słuchać czy czytać to co mówi p.Paweł,ale widać go i słychać mam okazję teraz żadziej,pewnie sobie przechlapał.Dobrze jest wypić ale trzeba wiedzieć kiedy.Paweł Ż. bajecznie umie opowiadać ale życie to nie bajka. - lopi (29.08.2008 15:31:42)
taki z zarzecznego dziennikarz jak ze mnie baletnica... kazdy moze wziac długopis i zaczac cos bazgrolic...pajac - wisełka (28.08.2008 10:14:50)
żal PAna.. - Borsuk (27.08.2008 14:43:42)
Tak,tak ten pijaczek Zarzeczny lubi na krzywy ryj się napić.Kilka lat temu pił na umór z menedżerem od rynków wschodnich w hotelu Sobieski w Warszawie kuszając swojską kiełbasę.Impreza trwała 4 dni,strasznie ma grubą obleśną dupę. - lepkareka (25.08.2008 21:32:37)
Zarzeczny po pała po całości. Jak czytam jego wypociny w Najwyższym Czasie to sie nóż w kieszeni otwiera. Pajac, co ruskich popiera. - stefan (25.08.2008 15:13:27)
kto nie pije ten nie zyje:) - tor (25.08.2008 13:31:38)
Jak alkohlik weżmie sie za ocenę sytuacji to efekt może byc tylko jeden- duże gówno - lopez (25.08.2008 12:27:11)
Normalney. BO Zarzeczny to dobry dziennikarz, mwó sobie co chcesz tak jak pozostała rzesza baranów. dla Was dobry dziennikarz to tylko ten co mówi to co dobrze i łatwo przyswoić takim ludziom jak Ty. A jka jużktoś cos pisze i mówi ponad to to jest bee. Pewnie,że bee po co nam ktoś kogo nie rozumiemy. Poczytajcie Zakowskiego to wasz poziom.:) - normalny (24.08.2008 23:14:18)
koszmar ten zarzeczny koszmar...no ale pijack pijaka zawsze broni..ktos napisał że to dobry dziennnikarz ???? chyba dzieci jeszcze maja wakacje i siedzą przed kompami - jack (24.08.2008 16:40:51)
Dobry artykul,kto nie lubi-polecam strone nasza-klasa,durnie!!!! - marti (24.08.2008 08:07:52)
Amerykanie leją wlasnie brazylijczykow. Trudno uwierzyc, i tak samo w to co pan mowi panie zarzeczny. Olowek by sie panu pewnie przydal, gdyby byl pan w stanie utrzymac go w reku. picie jest dla pana norma, tak samo jak nie jest przestepstwem wypicie piwa a potem... naprawde szkoda slow. O... Amerykanie wygrali. Brazylijczycy pewnie popili przed finalem... - tt (23.08.2008 16:12:39)
MK: co?! ty placisz na nich podatku?! buahahaha! To oni placa na ciebie, setki tysiecy rocznie. Ochlon. - MK (23.08.2008 14:59:05)
Zarzeczny, przez takie podejscie jak ty prezentujesz polska pilka jest tam gdzie jest. PIlkarze na zgrupowaniu kadry narodowej reprezentuja rowniez mnie i nie zycze sobie by sie w ten sposob zachowywali. Ja tez place na nich podatki. - Były (23.08.2008 14:58:43)
Taaaaak, panie chiałoby-się-być-dzinnikarzem Zarzeczny... Z tym piciem to przypierdalanie jest do Bogu ducha winnych gwiazd naszej kopanej. Polak potrafi. A i jeszcze nie jest kaktus. Do tego piłkarz musi być chuligan a nie kajakarz... Więc pamiętamy nasz system prowadzenia sportowców a la Wójcik i jego sukcesy. To na tym portalu popełnia wiele tekstów jeden z bardziej znanych bohaterów wspomagania piłki nożnej wódką, który swój niewątpliwy talent dość szybko zainwestował w tak ważną gałąź gospodarki jak przemysł spirytusowy. Polak bowiem pić musi i żaden Holender nam nie powie nic innego... I rozwija się nasza kopana tak jak się rozwija z naroślami nie tylko chlających i skorumpowanych działaczy, lecz również takich hien dziennikarskich próbujących żerować na tym bagnie. - sindbad (23.08.2008 14:49:51)
Cała awanturajest o to że Benhauer nie chciał sie dołożyć do flaszki to go pogonili i to cała tajemnica . - Jurek (23.08.2008 12:40:03)
Stary cap Benio Hacker, stary Cap wygladajacy jak ropucha, ma mlodego przydupasa Alf. Ta sie wdzieczy jak konska dupa do bata - martek80 (23.08.2008 11:40:44)
Polak nie wielbład pic musi:) - swiadek (23.08.2008 11:39:31)
Zarzeczny broni zawodnikow, bo sam we Lwowie byl zalany w sztok. Meczu nie widzial bo... usnal na trybunie. Jezeli on ma byc autorytetem dla WESZLO to... moze postaracie sie o sponsorstwo w Polmosie??? - Cerber (23.08.2008 11:12:18)
Hahahaha, Leo dobry trener? Wyszedł mu jeden mecz z Portugalią (bo się Portugalczycy upili) i po 30 minut z Serbią. Mam przypomnieć Armenię, Finlandię? I niemalże cudem uratowane mecze z Azerbejdżanem (a) i Kazachstanem (oba) ? :D - pomoc (23.08.2008 10:11:49)
prosze o szczerą pomoc każdego kibica piłki nożnej,gra jest o wielką stawke i każdy z Was moze nam pomoc robiąc tak niewiele zapraszam na strone i prosze o wpis http://ratujmylegende.pl/ - tt (23.08.2008 01:29:15)
steelin: przestan z tymi glupotami. Za czasow Gorskiego w Euro graly CZTERY druzyny. - steelin (23.08.2008 01:24:12)
Kolego, Górski nie dał rady, Piechniczek nie dał rady, Janas nie dał rady (tyle że na spółkę z Bońkiem), nikt nie dał rady awansować do Euro z reprezentacją Polski... poza Beenhakkerem. Jeśli wyniku nie będzie w kwalifikacjach, to powinno się go zwolnić, ale na razie nie ma powodu. Euro wypadło słabo, zgodzę się, ale jeśli ktoś liczył na więcej, to go nie rozumiem. Byłem przeciwko zwolnieniu Engela i Janasa, więc pozostanę konsekwentny, mimo że nie zgadzam się z pewnymi decyzjami Leo. Uważam jednak, że twierdzenie, iż nie ma wyników, jest niesprawiedliwe. - krysmet (23.08.2008 00:12:41)
Smiesza mnie wypowiedzi pod adresem Zarzecznego.Ot,durny narod-czepili sie chloipa za to,ze probuje niektorym otworzyc oczy.Kiedy dotrze w koncu do mozgownic tych pieprzacych niesmaczne slowa pod adresem Zarzecznego,ze problem to nie ON a LEO. Tak zniewiesciali faceti-problemem i to wielkim zaczyna byc NIEOMYLNY LEO,ktory niedawno uczyl nas co to jest NOWOCZESNA EUROPA i jak zyc w Niej a nie potrafi opracowac zwyklej taktyki na mecz z Ukraina.A pozniej sie wscieka bo: -nieodpowiedzialna(tak-bo umie grac w pilke)Slowenia odwaza sie strzelic 2 bramki zawsze silnej Chorwacji, - bo nieodpowiedzialni Czesi okazali sie "gburami"i....nie pozwolili wygrac z Nimi na Wembley Anglikom. BO JUZ NIEDLUGO MAMAY GRAC el.M.Sw. a LEO nie wie co i jak ma zrobic,aby wygrac z silnym San Marino(taki sukces rozniesie sie glosnym echem w Europie).I jak osiagnac (daj Boze chociaz)remis z z niedoscignionym aktualnie dla nas zespolem o nazwie SLOWENIA. To jest problem-bo okazalo sie ,ze "ZBAWCA POLSKIEJ PILKI NOZNEJ"nie potrafi juz prawie nic.to co umial jest juz tak przestarzale jak......nie przymierzajac:ja czy Leo. Jezeli rezygnujemy z trenera Lozano bo ....zdobyl tylko srebro na M.Sw. i wyszedl z grupy na I.Ol. to dlaczego jeszcze nie pogonilismy gruba laga tego pajaca-Leo za.....brak jakichkolwiek wynikow(tylko nie pieprzcie mi o meczu Polska -Portugalia,bo jak puscic sleppa kure do worka z ziarnem to....tez trafi). Reasumujac:Leo powinien natychmiast pozegnac sie z polska reprezentacja-dla Jej dobra.Wspomnicie moje slowa.Nie jestem jasnowidzem,jestem tylko realista. - Brevis (22.08.2008 23:30:21)
Przecież Majdan i Świerczewski mają oprócz picia także zarzuty pobicia policjantów. - tt (22.08.2008 23:13:03)
AlojzUK: wymieniles gosci, ktorzy mowia z ladna dykcja to, co widac na ekranie. A dziennikarstwo to cos wiecej. Zarzeczny ma niesamowity talent do pisania - tylko momentami rownal sie z nim Atlas, ale na dluzsza mete nie wytrzymal konkurencji. Talent pisarski ten czlowiek ma niesamowity. - alojzUK (22.08.2008 22:52:48)
Dziennikarze sportowym, Panie Zarzeczny, to jest Szpakowski, Szaranowicz czy Tomaszewski (Bohdan) ale akurat Ty to jestes nedzną dziennikarzyną. Choć przyznam, że w paru sprawach z tego artykólu się zgodze. Ale zaznaczam: te kilka trafnych obserwacji nie robi z ciebie dziennikarza - werti (22.08.2008 22:41:53)
To co mówi Zarzeczny to jakbym słuchał gimnazjalisty. Ręce opadają. Myślicie że alkohol i jego nadużywanie nie ma wpływu na formę piłkarzy>>??? A dlaczego w towarzyskim meczu nie mógł zagrać Fabiański??? To tak jakby Van der Saar na zgrupowaniu w wakacyjnym sparingu poszedł się upić bo Ferguson wystawił Kuszczaka. Ty Zarzeczny nie pij tyle bo to zabija szare komórki i żebyś Ty chociaż trochę znał się na futbolu, poprostu żal... - hej buraki polaki (22.08.2008 21:19:25)
aa ja właśnie takich komentarzy od weszło wymagam, nie będę wam tłumaczył dlaczego zarzeczny zawsze ma racje i dlaczego w taki sposób wypowiada sie o polskiej piłce bo i tak nie zrozumiecie, lepiej idźcie na 18 do kościoła, tylko wyjdźcie wcześniej bo widzę, że się wszyscy nie pomieścicie - pijak zarzeczny (22.08.2008 18:16:30)
nie dziwie sie ze zarzeczny nie popiera siebie po alkoholu:D swego czau na Gali Sportu i Biznesu zaliczyl niezla glebe a przy jego tuszy łomot był taki ze caly PKOL sie zatrzasl!:D w Hiszpani na wyjezdzie dziennikarzy tez sie zajebal jak swinia i zapodzial! NIESAMOWITY AUTORYTET! Gratulacje dla weszlo.pl!!! :D - Irasiad (22.08.2008 18:05:15)
no wlasnie wszytkie obejrzałem i widziałem trzy zwody i bramke ze spalonego i co??? i teraz perejro zmeczony jest?? to inni zawodnicy mogą grac od miesiaca w ligach a on się tymi zwodami zajebał jak koń w westernie??? - Dzemis (22.08.2008 17:59:29)
Irasiad: Weź obejrzył te 3 mecze na Euro i zastanów się nad tym co piszesz... - McoCoy (22.08.2008 17:50:38)
polak nie kaktus. pić musi. - Irasiad (22.08.2008 17:41:12)
do Dzemis: z tym perejro to przeginasz. chomontek nie takie sztuczki robił a gral piach... murzyn z brazylii zrobił dwie sztuczki i sie z zachwytu w gacie pojarałeś... - arab (22.08.2008 17:22:24)
poza tym w pelni sie zgadzam z opinia pana Zarzecznego - jest to tylko i wylacznie dyskusja zastepcza.. robi sie afere z picia, bo brakuje wynikow. Gdybysmy dobrze zagrali na euro, to nie byloby tematu, nawet jakby na Ukrainie nawalilo sie pol druzyny.. Benhakker chyba najchetniej chcialby juz zmienic robote, bo zapal stracil zupelnie po Euro. Ale co robic.. pol miliona Euro czy cos kolo tego na piechote nie chodzi. - do p. Zarzecznego (22.08.2008 17:18:59)
to my w takim razie w ramach prostestu nie powinnismy kupowac gazety "Polska the Times" bo po co mamy sie dokladac do Panskiej pensji - arab (22.08.2008 17:14:55)
wielblad moze nie pic, czlowiek musi. - kev72 (22.08.2008 17:04:17)
do opona; co go nie usprawiedliwia do jazdy po pijaku a dyskwalifikuje do osądzania innych. - Dzemis (22.08.2008 16:50:14)
Dziwne że pan nie zna abstynentów grających w piłkę. Roker Perejro nie pije a gra lepiej od większości naszych kopaczy. - eet (22.08.2008 16:40:38)
ten facet jest debilem i tyle. weszlo znowu spada w moim rankingu pod kreske. Nie zgadzam sie ze zlapano 2 chuliganow i jednego co chcialby nim byc. Zlapano 1 morderce- przede wszystkim. Przeciez to takie polskie, trzeba pic i tyle. To tkwi za gleboko. - tran (22.08.2008 16:31:41)
Nie nazwałbym go dziennikarzem,to jest komik zasrany . Precz z takimi dziennikarzami nie mam dla niego litości . - opona (22.08.2008 16:03:58)
kev72: tylko ze Hajto zabil czlowieka, a ofiara Zarzecznego uszkodzila sobie lokiec. Jest chyba roznica. - qw (22.08.2008 15:55:08)
zarzeczny jak zwykle pieprzy. nie lubie tego typu dziennikarstwa. uwaza sie za nie wiem jak wielkiego speca. burak jeden. nie mowie ze sportowycy nie powinni pic alkoholu ale we wszystkim jest umiar, po co sie upijacac i robic z siebie szmate - kev72 (22.08.2008 15:39:26)
Zarzeczny sam za kołnierz nie wylewa.Poza tym miał wypadek jak Hajto z tym ,że Hajto był trzeżwy.Nie wypada mu więc krytykować. - lol (22.08.2008 15:26:32)
Dla mnie ktos kto nie pije jest wlasnie podejrzany... Zreszta taki mecz jaki zagrali trudno bylo przyjac na trzezwo ;-) - pawelini (22.08.2008 14:48:19)
Zaraz napisza ze w polonii warszawa plaga pijanstwa. Majdan Swierszcz teraz Majewski ;) - mourinho (22.08.2008 14:25:20)
Zarzeczny jeszcze w Najwyższym czasie pisze - pedro (22.08.2008 14:22:45)
Jak zawsze u Zarzecznego... bardziej kupa niż śmiech :-) - zarzeczny pajac (22.08.2008 14:20:16)
ty dziennikarzem? chyba jedynie pseudodziennikarzem. zreszta jak 95% polskich "dziennikarzy" nie tylko sportowych - Damik (22.08.2008 14:06:04)
Kupa smiechu,jak zawsze.
dodaj komentarz:

Porady / Porady w typowaniu wyników
- » <<<<Wojownicy bukmacherskiego Dżihadu >>>> (6006)
- » Football od Tororosso (132)
- » Typy od Legionisty_b (349)
- » Polska liga - typujemy wszystkie mecze - konkurs (226)
- » SHAMROCK73 OVER SOCCER (10)
Promocje / Wszystko o bonusach firm bukmacherskich
Sport / Dyskusje o sporcie

Gamebookers
Bonus 100 procent od pierwszej wpłaty, aż do 100 złotych. Czyli wpłacając 100, bierze się 200. Bonusem - jak to zawsze bywa - trzeba obrócić przez wypłatą.
PartyBets
Bonus 100 procent o maksymalnej wysokości 30 euro (czyli przy dzisiejszym kursie euro około 100 złotych). Uzyskaną kwotą trzeba trzy razy obrócić.

PartyPoker
Nowy program lojalnościowy - dzięki regularnej grze można zdobywać punkty, które można zamieniać na gotówkę lub wejściówki do atrakcyjnych turniejów (nawet o milion dolarów). Ponadto bonus od pierwszej wpłaty. PartyPoker to największa na świecie sala pokerowa.
Bet24
50 procent bonusu od pierwszej wpłaty, aż do 100 euro. Dodatkowy 100-procentowy bonus na kasyno oraz 50-procentowy na poker.




Sprawdź kto obstawia najlepiej!





