"Sezon zaczął się nieźle. Może nie jakoś nadzwyczajnie, ale z trzech bramek w trzech meczach muszę być zadowolony,..." więcej
"Mój apel do piłkarzy polskiej ligi - przestańcie wybijać piłki na aut! Leży ktoś? Nie chce wstawać? Niech leży!..." więcej
"Trener Eto\'o zabawił się jak chciał z trenerem Smudą. Jak czytałem ostatnio w hiszpańskiej prasie, Eto\'o jest w kadrze..." więcej
Piast Gliwice już się zhańbił. Kto będzie następny?
16 lutego 2010 - 02:23
To, co widzicie powyżej, to dowód na to, że Piast Gliwice ma zamiar walczyć o utrzymanie w lidze przy zielonym stoliku, a nie na zielonym boisku. Kilka dni temu napisaliśmy o tym, jak zarząd PZPN - na skutek śląskiego lobbingu - nie zmienił swojej irracjonalnej decyzji, zabraniającej gry w ekstraklasie na sztucznym boisku, mającym wszelkie atesty i dopuszczonym nawet do rozgrywek Ligi Mistrzów. Poszkodowana ma być Arka Gdynia, która lada moment zostanie zmuszona do tułania się przez pół roku po całej Polsce. Narobiło się spore zamieszanie...
Będziemy się tej sprawie dogłębnie przyglądać, ponieważ ZAWSZE stoimy po stronie klubów, które ktoś chce w brzydki sposób uwalić. I nieważne, czy ten klub nazywa się Arka, ŁKS, Lechia, Widzew, Wisła, Legia czy Ruch Chorzów. Gdy ktoś chce walczyć nieczysto, trzeba bić na alarm. Pamiętajcie - dziś chodzi o waszego rywala, jutro o wasz klub.
Arka - jak już informowaliśmy - chce rozgrywać swoje mecze na sztucznej nawierzchni. Nie powinien to być żaden problem, wręcz przeciwnie - fajnie, że choć jedno boisko na początku marca będzie wyglądać przyzwoicie. Na takich nawierzchniach, spełniającym wszystkie wyśrubowane normy, rywalizuje się o naprawdę wielkie stawki. Nie tak dawno mecz Rosja - Niemcy, decydujący o awansie do finałów mistrzostw świata, odbył się właśnie na sztucznym boisku. I co się wielkiego stało? Nic. Mógł biegać po czymś takim Podolski czy Klose, mógł kiedyś Rooney czy Lampard, to chyba - do cholery - mógłby też Gamla?
Piast wysłał jednak pismo, że NIE WYRAŻA ZGODY na grę na sztucznej murawie. Po pierwsze - A KTO DO CHOLERY PYTA SIĘ PIASTA O ZGODĘ?! Czy Rosjanie pytali się Niemców o zgodę? Czy CSKA pytało się Lecha? A może Red Bull Salzburg pytał się Lazio Rzym? Nie. Więc niech działacze Piasta z łaski swojej zajmą się swoimi sprawami. Jeśli boisko zostanie dopuszczone, to zespół z Gliwic ma się stawić w wyznaczonym miejscu o wyznaczonej porze. A że boisko dopuszczone być powinno, to oczywiste dla każdej myślącej osoby.
Poza tym - SKĄD PIAST ZNA STANOWISKO RADY NADZORCZEJ EKSTRAKLASY SA, skoro takie stanowisko nigdzie nie zostało ogłoszone, nie została o takim stanowisko poinformowana nawet Arka? Czyżby ktoś właśnie niechcący zdradził, że mamy do czynienia z zakulisowymi gierkami? Nieźle - całe pismo Piasta to JEDNO zdanie, ale to JEDNO zdanie stanowi PODWÓJNĄ kompromitację klubu.
Piast się hańbi. W tabeli ma punkt więcej od Arki i najwyraźniej boi się, że gdynianie mogą uratować się przed spadkiem. Boi się też Odra Wodzisław, stąd rzekome stanowisko Ekstraklasy SA, w której - podobnie jak w zarządzie PZPN - urzęduje Ireneusz Serwotka. Różnia punktowa między wodzisławianami i Arką to aż pięć oczek - za dużo, by wszystko pozostawić piłkarzom...
Ale można też działać normalnie. Oto wykaz, jak w sprawie Arki zachowują się inne kluby...
Zagłębie Lubin - nie widzi przeszkód, by grać na sztucznej trawie
Legia Warszawa - nie widzi przeszkód, by grać na sztucznej trawie
Lechia Gdańsk - nie widzi przeszkód, by grać na sztucznej trawie
Wisła Kraków - nie widzi przeszkód, by grać na sztucznej trawie
Ruch Chorzów - nie widzi przeszkód, by grać na sztucznej trawie
Lech Poznań - nie widzi przeszkód, by grać na sztucznej trawie
Polonia Bytom - nie widzi przeszkód, by grać na sztucznej trawie
Cracovia - nie widzi przeszkód, by grać na sztucznej trawie
Zapamiętajcie te nazwy - oto kluby, które są godne szacunku (w przypadku Cracovii - mając w pamięci sprawę ŁKS - szacunek jest tymczasowy, warunkowy i dotyczy tylko tej jednej sprawy). W przeciwieństwie do Piasta.
Na koniec warto podkreślić postawę Zagłębia. Ten klub zajmuje przedostatnie miejsce w tabeli, jest bardzo zagrożony degradacją. Mimo to nadesłane zostało takie pismo, jakie widzicie poniżej. Kliknijcie, powiększcie sobie, poczytajcie. A potem kliknijcie na tę "karteczkę" jeszcze niżej i porównajcie z listem Piasta...
Tagi: piast, arka, murawa,
KOMENTARZE:
- meller (21.02.2010 17:29:21)
do gdyni tam wstyd przyjeżdżać bo tylko śledziem będzie się jebać. - wiceprezes zarządu zbigniew koźmiński.. (21.02.2010 11:49:00)
ehhh kiedy w koncu ten buc przestanie dzialac w sporcie? - cwele z piasta (20.02.2010 12:17:56)
niezle z was gnojki - Matka Teresa (19.02.2010 00:18:33)
jebac Piast,i zaboli - hehehe (18.02.2010 13:39:25)
Koźmiński... I wszystko jasne. Widzicie Piaściki? A tak narzekaliście jak przyszedł, a gościu wam na dzień dobry 3pkt załatwił. O honorze nie wspominam... - as (18.02.2010 11:52:16)
weszło to debile hahaaha...zupełny brak obiektywizmu dno ...o honorze nie wspomne ... - kibic (18.02.2010 02:54:29)
Z Piastem to tak troche inaczej . Otoz pikarze chca grac , nie widza przeciwwskazan ale przyszedl szkodnik Koza i rozpierdziela klub od srodka . Pozbyli sie juz Krzyzanowskiego teraz czas na wladze absolutna . Oj panie koza nieladnie - Bracia z Teze (18.02.2010 02:29:23)
Stop Nienawiści ! - edi (17.02.2010 19:24:55)
czemu zhańbił??!i bardzo dobrze bo na takiej murawie latwiej o urazy - marchewa (17.02.2010 16:56:04)
I mam jeszcze małą prośbę nie gadajmy o korupcji, mogę się założyć, iż każdy klub jest cześciowo w te bagno zamieszamy. Zgadzam się z młody629. - marchewa (17.02.2010 16:50:11)
DO ARKA ZIELONY STOLIK: CHYBA TY NIE JESTEŚ KIBICEM POZDRAWIAM. OTÓZ NA GRĘ NA OBCYCH SADIONACH NIE TRZEBA ZGODY INNYCH KLUBÓW EKSTRAKLASY. ,,,,,,,,,,,,A POZWOLENIE NA GRĘ NA SZTUCZNEJ MURAWIE TRZEBA MIEĆ 15 PODPISÓW INNYCH KLUBÓW""""" sam wasz trener- dariusz pasieka tak mówił na antenie CANAL+ w lidze+ extra - mati (17.02.2010 16:25:37)
a za zarząd klubu oberwą kibice piasta czyli kurczaki hehehe do zobaczenia hehehe - PIAST ODRA BOT BELCHATOW WYPAD Z EKLASY (17.02.2010 15:40:11)
Piast Gliwice, Odra Wodzisław, BOT Belchatow - kluby bez kibicow - WYPAD Z EKSTRAKLASY !!!! - gks (17.02.2010 15:24:54)
Euromax Development zainteresowany budową centrum handlowo-rozrywkowego w Katowicach. Turecki inwestor Sabri Bekdas, prezes spółki Euromax Development, prowadzi rozmowy z przedstawicielami GKS Katowice oraz władzami miasta w sprawie zawiązania spółki mającej nadzorować inwestycję na nieruchomościach klubu sportowego. Według wstępnych założeń, przy ul. Bukowej miałoby powstać centrum handlowo-usługowe, z działalności której finansowane byłoby funkcjonowanie GKS-u. ■ - smrodziuszek (17.02.2010 15:11:38)
Piastuchy świntuchy - pier... gliwice (17.02.2010 15:01:38)
fajne pismo..KUREWSKO FAJNE!!:D - Kazek Węgrzyn (17.02.2010 14:21:58)
Naprawdę fajnie pismo - aa (17.02.2010 13:55:28)
I gdzie ten ZURAWSKI?!?!?!?! - a jakim prawem arka gra w e-klasie (17.02.2010 12:22:15)
Prawem grzeska skur..synka razem ze sracovia to oni się shańbili brawo piast!!!!!! - TORRES (17.02.2010 11:31:52)
Piast ma racje. Jak Arca chce grac na sztucznej nawierzchni to niech gra w hali.http://pewny-typ.blogspot.com/ A redaktorowi weszlo polecam udac sie na sztuczna trawke i zrobic pare wslizgow. - Komisja licencyjna zgadza się na grę Arki na Narodowym Stadionie Rugby (17.02.2010 11:06:58)
Komisja licencyjna zgadza się na grę Arki na Narodowym Stadionie Rugby - Jacek Gmoch (17.02.2010 03:46:42)
W Rosji mają sztuczną murawe ale tam zimno i trawa im nie rośnie hehe - Kowal (17.02.2010 02:37:03)
Czy jeśli Arka będzie mogła grać na stadionie rugby Piast odda mecz walkowerem?Skoro oficjalnie powiedział że nie wyraża zgody to jak rozumiem nie przyjeżdża? - no bo slusnk jest honorowy (17.02.2010 01:24:25)
i od czasu grabiszyńskiej jak przypilnował wszystkie zgody przed przedłużaczami zyskał miano ekipy nr 1 w Polsce - fan slunsk romualda zielinska (17.02.2010 01:21:16)
nie ma większej przebarwiaczki niż romualda w Polsce, baw się dobrze dziewczynko smarując kolejne brednie Ps. tak,Cracovia przeciw nam.... Doczytaj troche dziewucho czasem - ARKA SAMA SOBIE WINNA (16.02.2010 23:52:13)
http://www.fanslask.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=324:arka-kontra-duch&catid=42:kibice-w-polsce - won z ligi (16.02.2010 23:45:34)
mlody629- jednym slowem cala przygoda arki z ekstraklasa to slizganie sie na degradacji innych -gdyby nie to ,to arka jeszcze pewnie dzis gralaby w 1 lidze -ale gra w ekstraklasie i podkopujac inne kluby jak LKS ,nie gra barazy i wywalic tego slabego zespolu nie idzie -a dzis maja jeszcze czelnosc pisac o zhanbieniu sie Piasta . Jebani hipokryci . Kibice WKSu protestowali przeciw ekstraklasie przy stoliku - wam to nie przeszkadzalo . - stolikZIELONY (16.02.2010 23:44:11)
mlody629 hehe dobre jakbyś nie wiedział to z II ligi (obecnie I liga) awansują 3 drużyny, 2 bezpośrednio i jedna gra w barażach (w tym sezonie awansują 2 bezpośrednio), jakby nie było awans z 4 miejsca to był zielony stolik, awans jakby nie było nie został wywalczony tylko w dziwnych okolicznościach dany (np. Widzew prawdopodobnie został bezprawnie zdegradowany). I co że Piast się nie zgadza zasłaniając się decyzją komisji ligi, to jest nic w porównaniu do Cracovii która spadła w poprzednim sezonie z ligi i uje*** ŁKS, zresztą w tej sprawie Arka też nie była okej. Jakoś pismak z wybiórczej nie płakał i nie wymyślał o biedny ŁKS który na boisku się utrzymał i to w bardzo dobrym stylu. - mlody629 (16.02.2010 23:00:14)
wszyscy pierdolicie jak byscie pierwszy raz odpalili internet od 10lat.przyjebaliscie sie tej arki jak zyd swini.wszyscy powtarzam wszyscy handlowali meczami poczawszy legii wisly lecha i innych klubow te zgory przytrzymuja i czekaja az sie przedawni wtedy dopiero wyjdzie najaw.ale nie moze spasc za korupcje wisla czy lech czy legia albo slask przeciez jak to kiedys piechniczek powiedzial to sa druzyny z tradycja.Arka nie grala w barazach i awansowala z 4 miejsca bo spadly inne druzyny za korupcje wiectroche wiedzy wstecz frajerzy - Wons (16.02.2010 21:39:32)
Uwaga informacja nieoficjalna ale na 100% prawdziwa, Wisła testowała Rogerio a po cichu negocjowała z Maćkiem Żurawskim i już jutro o 12:00 odbędzie się konferencja prasowa, na której Żuraw podpisze 2 letni kontrakt. Kwota transferu wyniesie tyle co za Ćwielonga czyli 200 000 €. Nie pytajcie skad wiem... mam rodzine w radzie nadzorczej Wisły, własnie sie dowiedzialem i musze sie podzielic z Wami ta radoscia :) - wyjasnienie (16.02.2010 21:05:59)
jeszcze wyjasnienie dla tych, co patrza czy na gre na sztucznej godza sie kluby, ktore graja na wiosne w Gdyni. Arka chce grac na tym stadionie takze na JESIENI (oby tez w Ekstraklasie). - do J (16.02.2010 21:02:33)
Arce jeszcze nie pozwolono grac! komisja licencyjna stwierdzila, ze mozna, ale zaznaczyla, ze MUSI wyrazic jeszcze zgode ZARZAD PZPN. A Zarzad NIE MA ZAPLANOWANEGO SPOTKANIA PRZED STARTEK RUNDY REWANZOWEJ. Smieszne? Dla kibicow Arki nie... - 1908 (16.02.2010 20:47:33)
STOP KORUMPIARZOM ZE SRAKOWI!! - J (16.02.2010 20:18:20)
Jestem kibicem Piasta. I parę spraw: 1) Jest to stanowisko durnych działaczy, za ich durnotę proszę nie obwiniać klubu, raczej jest to wina UM, który "wkręcił" do Piasta Kozę, a Drabickiego-pacynkę mianował prezesem. 2)cieszę się, że Arce w końcu pozwolono grać w Gdyni 3) prowokatorów zza miedzy prosimy o zajęcie się swoją pierwszoligową drużyną 4) o utrzymanie się walczy na boisku i póki co Piast je sobie zapewnił, także tym, co mówią, że Piast nie zasługuje na Ekstraklasę radzę popukać się w czoło ;) - lkibicxa (16.02.2010 20:14:49)
haha a śledzie nie miały szczęścia awansując do Ekstraklasy przy zielonym stoliku z 4 miejsca... - kibic (16.02.2010 20:13:50)
w gliwicach niedługo będą większe szopki w wykonaniu tych" panów z zarządu, przy tych układach to my kibice będziemy ciągle oszukiwani, mamieni i wodzeni za nos do sądnego dnia. Atmosfera na lini kibice - zarząd, zawsze była zła i nic nie dało się załatwić, teraz sięgnęła dna. Miasto próbuje rządzić klubem z pachołkami - efekty już powoli widać... - Red fan arki (16.02.2010 20:08:48)
cóż,piast gliwice zawsze miał farta,to są wiesniaki nie nadające się na grę w ekstraklasie. - młody (16.02.2010 20:06:32)
no to już bez biadolenia, bo oto czytam na interii, że Arka może grać na sztucznej murawie: "W dniu 16 lutego 2009 Komisja ds. Licencji dla Klubów Ekstraklasy wyraziła zgodę na rozgrywanie przez klub Arka Gdynia SSA meczów o mistrzostwo Ekstraklasy w rundzie wiosennej sezonu 2009/2010, na sztucznej nawierzchni o wymiarach 100mx68m na stadionie przy ul. Kazimierza Górskiego w Gdyni". Koniec cytatu. - ruski z zabrza (16.02.2010 19:57:02)
Teee pisarz - gornik duma...chyba kurwa czerwonej rosji,w ktorej ma korzenie i z ktorej pochodzil "najduch" ktory zalozyl ten komunistyczny klub . Huja macie ze Slaskiem wspolnego lewaki z zabrza . Co do gieksy - idz sie koles przejdz przez katowice to na palcach jednej reki policzysz tych ktorzy poradzom po slonsku -sie kurwa znalazly dumy Slaska -na stadionie gdzie siedza gorole z Jaworzna. - HarryRedknapp (16.02.2010 19:35:54)
md wypierdalac z polska ekstrklasa co to kurwa jest ?kabaret? - md (16.02.2010 19:31:16)
Nadal czekam na ten dzień, w którym wieś nie będzie miała drużyn w Ekstraklasie. Piast, Odra, Bot, Bytom - WYPIERDALAC. W ich miejsce Widzew, Pogoń, ŁKS i Górnik - mikee (16.02.2010 19:14:11)
To pismo zarządu Piasta jest nie po polsku!! ("Zarząd klubu GKS PIAST SA, że..." - ŻE CO?!) Poza tym (jak wspomniało weszło) kogo interesuje zgoda lub jej brak, na granie na sztucznej murawie? To może niech napiszą również, że nie chcą grać na Ł3 z powodu braku atmosfery.. - HarryRedknapp (16.02.2010 19:06:25)
wy sie polska pilka interesujecie?????????no kurwa panowie bez przesady żenada ehhh... - (16.02.2010 18:57:22)
budujemy szubienice na piasta gliwice - drukArka (16.02.2010 18:52:50)
hmmm... pół roku temu drukArka sama pisała, żeby ŁKS nie otrzymał licencji. O co więc to laurum, kto mieczem wojuje od miecza ginie. To drukArka i Sraxa są prekursorami takiego "pisarstwa" i życzliwego udupiania konkurentów - pisarz z pisarzowic (16.02.2010 18:48:15)
idzie na meczyk piastol grubasek nażarł się kutii ,popuszcza pasek Idzie i dyszy ,bucha i sapie Zaraz piastolską gębą zakłapie. Hanysy!!!! Ryczy Myśmy tu Pany!!! Na Ślasku piast tu rządzi ,barany!!! My tu porządek przyszlim zakładać. Nie będzie Ślązak nam tu nic gadać. Nasza historia jest najważniejsza bo piasta noga była tu pierwsza! Śmieje się Hanys gdy tego słucha znając historię tego najducha. Kompleks kompleksy goni piastole Dla nas na wieki żeście gorole. Bo nasza ziemia gości szanuje Jednak nie takich co na nią plują. Patrz napinaczu ,podkul ogonek Na twoich meczach jest garstka stonek. Śląskie dziś kluby kotku są w modzie Śląski dziś mocny jesteś Narodzie. Ruch ,Górnik,Gieksa DUMA ROZPIERA a piast niech cztery zbiera do zera. - Antoni Piechniczek (16.02.2010 18:33:54)
My tu z Jureczkiem tak sobie rozmawialismy i doszlismy do wniosku ze ta sztuczna murawe trzeba zaplodnic intelektualnie i bedzie mozna na niej grac. Lobbujemy tez za tym aby grac na tej murawie(zaplodnionej) ale tylko pod warunkiem zatrudnienie Engela Juniora na stanowisko trenera Arki. - do ccc (16.02.2010 18:14:54)
no to im pojechałes z tym językiem...mówisz że go hańbią?może ich naucz jak pisać poprawnie.np.kurwa albo cwele to słowa znasz jak widzę doskonale baz - do XXX i innych łbów (16.02.2010 17:43:21)
Kurwa czytać nie umiecie? Zarówno Polonia Bytom, Cracovia, Ruch i Zagłębie Lubin będą grać w Gdyni więc nie pierdolić kacapołów, że tylko Ci co nie będą grali w Gdyni na wiosnę popierają sztuczną murawę :O Kurwa za pisanie się biorą a czytać nie umieją. I jeszcze jedno na koniec. Jak Piast Gliwice czy Odra kiedyś (czego oczywiście im nie życzę) będą grać w pucharach z CSKA albo RB Salzburg to liczę, że do UEFA też pisma wyślą, że się nie zgadzają na grę na sztucznej murawie :DDD - XXX (16.02.2010 17:28:44)
do WESZŁO TYLKO ŻE ZAGŁEBIE BEDZIE Z TYCH KLUBÓW GRAŁO NA WYJEZDZIE CZYLI NA STADIONIE ARKI RESZTA KLUBÓW JUZ GRALA Z ARKA I TERAZ PODEJMIE ICH U SIEBIE WIEC...TROCHE SIE ZASTANÓWCIE - Arka zielony stolik (16.02.2010 17:21:33)
Marchewa - widac ze nie jestes kibicem bo nie wiesz ,ze juz pol ligi gra nie na swoim stadionie - nie tylko Piast .W co drugim miescie buduja stadion . - marchewa (16.02.2010 17:02:59)
jakby co nie jestem kibicem żadnej z owych drużyn, a wracajac do mej wcześniejszej wypowiedzi, że piast idzie na wojne, bo tylko coś będzie chciał to nie przejdzie. I WŁAŚNIE TAKIE KLUBY PSUJA EKSTRKLSE ZNÓW NIE BĘDZIE WIADOMO KTO GDZIE GRA I CHAOS PRZEZ........PIAST. - Gdynianin (16.02.2010 17:02:09)
Za rok wiosnę ARKA GDYNIA rozpocznie sezon na nowym stadionie podobnym do obiektów Korony i Zagłębia Lubin. Będzie też stadion Cracovii, chyba już Legii i oczywiście stadiony Lecha i Wisły. W końcu nasza Ekstraklasa będzie wyglądać jak normalna liga w cywilizowanym kraju. - ARKOWIEC (16.02.2010 16:57:36)
Bardzo dobrze.W końcu sensowna decyzja PZPN-u. Może i tam w końcu będzie zmieniać się na lepsze ? A kibice Piasta powinni natychmiast wyrzucić z klubu tego starego obleśnego i obrzydliwego dziada Zbigniewa Koźmińskiego. Starego przekrętacza PZPN-owskiego. - marchewa (16.02.2010 16:54:16)
DO CHOLERY MUSZĄ SIĘ PYTAĆ. Każdy klub musi wyrazić na to zgodę by klub mógł grać na sztucznej nawierzchni. Jeśli to nie są plotki o piśmie Piasta. To arka nie będzie grała .nie wiem kto pisze na tej stronie po wszedłem tylko jak zobaczyłem komentarz na 90minut.pl. Widać różnicę między stronami. - OI (16.02.2010 16:53:44)
Brawo dzialacze Piasta!Wyrzucic arke z ligi tak jak ona dzieki korupcji wyrzucila kilka zespolow!!! - ccc (16.02.2010 16:53:29)
czemu sie kurwy z weszlo nigdy imieniem i nazwiskiem nie podpisujecie ? boicie sie kurwy ze wam ktos ryja obije za debilizm ? won - ccc (16.02.2010 16:51:32)
a gdzie wyście kurwy z weszlo byly, gdy Arka przy zielonym stoliku grał w lidze ? wypierdalać pseudodziennikarzyny. Hanbic to wy hanbicie jezyk polski cwele. - Arka zielony stolik (16.02.2010 16:49:47)
pasiak --- LKS sie posypal ? Nie dziwne w 1 lidze bez kasy z C+ itd - a znalazl sie tam wlasnie dzieki Cracovii i Arce ktore najglosniej protestowaly . Gdyby nie ich degradacja to Craxa grala by dzis z Dolcanem ,a Arce znowu sie upieklo , dostala sie do ligi z 4 miejsca i na dodatek w poprzednim sezonie utrzymala sie bo nie musiala grac barazu (po raz drugi z rzedu)po tym jak w calej rundzie wygrala TYLKO JEDEN MECZ !!! - olo (16.02.2010 16:45:58)
Pilska piłka to takie szambo, że aż nie mogę czytać tych newsów. Jebać ten zasrany Piast tak jak jebać Cracovie, Arke za to samo rok temy, jebać polski futbol w wykonaniu ligowym. Jak można z tego polskiego syfu czerpać pozytywną energię??? Jak widzę mordy pana kręciny i lato to mnie krew zalewa!!! - pasiak (16.02.2010 16:42:58)
odpierdolcie się w końcu od Cracovii...dziwki z łks-u i tak się pozypały...przyszlość przyszła szybciej. Czekam na meczyk z Arką...tylko cipki boją się sztucznej trawy. pozdro dla poznania - słoma z butów (16.02.2010 16:41:34)
Ludzie - słoma z butów wam wystaje, gdy piszecie, że do gry w naszej lidze nie nadaje się stadion zaakceptowany przez FIFA, pokryty sztuczną trawą z parametrami (np. sprężystość podłoża, tłumienie energii) mierzonymi przez licencjonowane instytucje, a nie dziurami, kałużami i piachem (które na pewno bardzo prawidłowo odbijają piłkę :). W ogóle to oglądajcie mecze na stojąco, z deszczem lejącym za kołnierz, a w domu mecze tylko na lampowym telewizorze, koniecznie czarno-białym. - Kolejorz (16.02.2010 16:19:25)
gleiwitz i danzig - 2 dziwki o faszystowskim rodowodzie! - SZYC (16.02.2010 16:17:58)
Arka Gdynia kurwa swinia Niech karzysdy martwi sie o siebie, jak spotkaj to moj klub wtedy bede sie przejmowal, teraz chuj mnie sledzie obchodza - katooo (16.02.2010 15:55:17)
wydano już zgodę: http://www.90minut.pl/news/115/news1159841-Arka-moze-grac-na-Narodowym-Stadionie-Rugby.html można przestać bić pianę panowie ;) - Arka zielony stolik (16.02.2010 15:49:58)
@tomtom- DOKLADNIE . I niech sobie jeszcze kibice Arki przypomna,z ktorego miejsca do ekstraklasy awansowali przy zielonym stoliku ! Z 4 MIEJSCA ! Wtedy naginanie przepisow bylo na reke i nikt nie protestowal . - Piast GKS-ZS (16.02.2010 15:47:45)
Weźcie się wszyscy pierdolnijcie w łeb!! Arka i Odra to kluby które dawno powinny opuścić Ekstraklase..ale ciągną lody i wciąż się utrzymują. To nie wina Piasta że nie mamy stadionu lecz Firmy Niemieckiej która wygrała przetarg i miała dać dokumenty w sprawie budowy stadionu i daje go już 20 miesięcy. Wieć odpierdolcie się szamciarze bo gdyby to się przytrafiło waszym klubom to byście srali pod siebie! Całe Życie Piast Gliwice!! - www.koniecpzpn.orgfree.com (16.02.2010 15:47:37)
CALA PRAWDA O INICJATYWIE KONIECPZPN NA : www.koniecpzpn.orgfree.com - katooo (16.02.2010 15:46:31)
szparka zawsze pierwsza robiła innym pod górkę, niech lepiej dalej ssia pały.. - tomtom (16.02.2010 15:44:23)
Wy sobie lepiej przypomnijcie jak to arka mocna pilnowala przepisow rok temu przy okazji licencji dla LKS. Jak to razem z cracovia pisma do PZPN pisali. Wtedy duch sportu nie byl na pierwszym miejscu? - to co? wszystko jest jasne (16.02.2010 15:43:04)
Arka - Piast 3:0 wo. :) Piast nie chce grać, to niech nie gra :P - Jerzy Engel (16.02.2010 15:41:24)
Szalenie ważne żeby nie pozwalać na sportową rywalizację. Plusik dla Piasta - TLG (16.02.2010 15:33:01)
Lechia jak i Wisla nie widza przeszkod bo juz mecze z arka jako gospodarzem maja za soba. BRAWO PIAST BRAWO! Arka wysylala pismo w sprawie LKS-u by "dzialano zgodnie z prawem i nie dano im licencji", arka pisala w sprawie gdanskiego stadionu by krzeselka nie byly w barwach Lechii, arka robila problemy rozkopujac chodnik kolo stadionu by nie wpuscic kibicow gosci. Bardzo dobrze, niech graja we Wronkach czy na drugim koncu Polski. Brawo PIAST! - mlody629 (16.02.2010 15:24:48)
i to jest patologia polska ktora zamiast isc do szkoly to rzucal tornister do rowu i chlal jabola za rogiem czytaj uwaznie to skumasz - lop (16.02.2010 15:03:01)
Co Wy gadacie ?! Przecież nasi polscy grajkowie muszą miec murawy na najwyższym poziomie (czyt. błoto, kartoflisko). Bo tylko tam piłka się dziwnie odbije i wejdzie brama. - hHAHAHAHA (16.02.2010 15:01:28)
ten kibic lechii to już mnie rozjebał do końca. chuj, że ten stadion co już zniszczyli należy do miasta, a kiedyś do bałtyku. a teraz mówisz, że ten rugby co wybudowali specjalnie dla Arki Rugby jest bałtyku tak ? HAHAHAHAHAAHAA - Piast niegodziwiec (16.02.2010 14:53:51)
Spalimy Gliwice, zajebemy Piasta, niech przyjedzie kurwa do naszego miasta ! Kurwy dziwki ladacznice Piast Gliwice ! - Slaska Spoldzielnia z Gliwic pozdrawia . (16.02.2010 14:52:16)
Piast sie zhanbil ? Przypominam wam kompleksiarze ,ze Arki w ogole nie powinno byc w tej lidze . W sezonie ,w ktorym awansowala , zajela 4 MIEJSCE w 2 lidze , ostatecznie przy zielonym stoliku awansowala , nie rozgrywajac nawet barazu z Jagiellonia . A moze o waszych ziomalach z Cracovi wspomnimy- ktorzy rakoma i nogami trzymali sie wszystkiego ,zeby nie spasc i lobbujac za wyrzuceniem LKSu utrzymali sie w lidze . Czy to wszystko ? Wspomnijmy moze innych znajomych Arki - Lecha Poznan , ktory uciakajac przed kara i korupcyjna historia przejal licencje Amici Wronki i dzis sad moze im naskoczyc. Oto prawe kluby z Arka na czele , ktora przy zielonym stoliku zalatwila sobie ekstraklase . - 1908 (16.02.2010 14:50:41)
teee ag a co zgoda zgody miałaby nie poprzeć??STOP KORUMPIARZOM ZE SRACOVI!!!! - maly (16.02.2010 14:47:02)
Ale mamy popierdolony ten pzpr !MASAKRA szkoda nawet pisac!Niech wysypia na ta sztuczna murawe 10 wywrotek piachu i pomaluje go na zielono wtedy pzpr sie zgodzi :::)!jebac pzpn - ja (16.02.2010 14:46:18)
to szkoda, że Piast nie miał nic przeciwko swojemu stadionowi bez sektora kibiców gości i z krawężnikiem wzdłuż linii bocznej - mlody629 (16.02.2010 14:44:25)
jak cracovia sie nie zgadza jak przyszlo pismo oficjalne z cracovi ze sie zgadza co siejesz ploty - 1908 (16.02.2010 14:43:49)
Nie będe sie rozpisywał bo nie ma to większego sensu z wiadomego względu, ale musze powiedzieć jedno - życzyłem sobie spadku Odry i Spadkowi, w sumie dalej tego chce, ale mogliby zrobić baraże - 14 z ekstraklasy z trzecią z pierwszej ligi, i na tym 14 w ex piast i spadek po meczu barażowym z Górnikiem bądź Pogonią, czyż polska piłka choć ciupke nie poszłaby w góre wtedy no powiedźcie sami?? Skończyłyby sie Wodzisławie i korumpiarze, a i kibicowsko liga poszłaby do przodu... - ubik (16.02.2010 14:41:09)
Cracovia też sie nie zgadza - Maciek (16.02.2010 14:19:27)
Równie dobrze jakiś klub mógłby napisać że nie zgadza się na grę na błocie w Gliwicach. Co za durnie z tego Piasta! - krzysiek (16.02.2010 14:14:33)
jak to prawnie jest wogóle rozwiązane...bo wg mnie tu się pytać nikogo nie trzeba tylko informować o takim fakcie, a decyzje podejmuje pzpn/fifa...ale najśmieszniejszy był czyzniewski debil kiedy wyskoczył z propozycją gdy w gdańsku...czy w gdyni nikt nie używa mózgu? - mlody629 (16.02.2010 14:14:17)
a ty beton tez pierdolisz glupoty.zaden stadion Baltyku ani Arki to jest stadion Miejski tak samo jak na Traugutta.Miasto wykupilo dlugi Baltyku i jest ich stadionem - ALF (16.02.2010 14:12:29)
Czyli kto sie nie zgadza? Piast i Odra ? - mlody629 (16.02.2010 14:10:17)
sluchajcie durnie jaka arka ma przewage,jak jest na zgrupowaniu a z tego co wiem wszystkie zespoly ktore sa teraz na zgrupowaniach graja na sztucznej murawie i nie maja zadnych kontuzji nikt nie widzial tej murawy i nie gral na niej a pierdoli jak potluczony.zastanowcie sie czy chcecie nowe stadiony czy ogladac mecze jak wiezniowie za kratami pod parasolami.jak pseudo pilkarze naszej ligi graja na blocie tam dopiero jest 100% kontuzja - Anty_szpARKA (16.02.2010 14:08:53)
wy zakompleksione gdyńskie buraki , Cracovia tez was wych*** :) Hahahaha Co to za miasto , co to za wieś...gdynia - Kibic Lechii (16.02.2010 14:02:04)
Jako kibic Lechii podpisałbym się rękami i nogami za tym,żeby śledzie mogły rozgrywać mecze na swoim stadionie (a tak naprawdę stadionie Bałtyku,ale to w tym momencie nieistotne) na sztucznej nawierzchni.Walka o miejsce w ekstraklasie powinna być uczciwa,nieważne czy chodzi o klub,który kochamy,czy taki,którego nienawidzimy. - Widzew też nie ma nic na przeciwko (16.02.2010 13:49:07)
- AG (16.02.2010 13:31:29)
Cracovia i PB przysłały już pisma, popierają nas. Tylko Arka Gdynia na przekór piechiczkowemu betonowi i piastowi "chuj wie co to" gliwice. - mwkks (16.02.2010 13:16:54)
Koźmiński i wszystko jasne - smahhy (16.02.2010 13:12:08)
brawo weszlo! trzeba tepic glupote w zarodku. niech ktos podesle tego linka na oficjalna strone piasta, niech przeczytaja pajace!!! - Niezapomniana 18tka (16.02.2010 12:57:49)
Nie ma takiego bicia koniec imprezy! - do Adminów (16.02.2010 12:55:29)
Napiszcie koniecznie, że Piast może sobie wsadzić to pisemko w miejsce gdzie kończą się plecy a zaczynają nogi. Moim zdaniem jest to z punktu widzenia formalnego bubel. W Gliwicach nie umieją pisać po polsku, bo co znaczy tekst "Zarząd klubu Piast, że zgodnie ze stanowiskiem RN Ekstraklasy SA nie wyraża zgody". Może się czepiam (brakuje słowa "oświadcza"), ale moim zdaniem to bubel. - z (16.02.2010 12:54:02)
wezcie weszlo ni dramatyzujcie - przepisy sa jasne, zasady byly znane przed sezonem. Atesty zupelnie nie maja znaczenia, wszystkie kluby poza jednym jakos to zrozumialy.Gardze pzpn, ale tutaj maja racje - nalezy zmienic przepisy, dopuszczajac sztuczna nawierzchnie, ale od nowego sezonu, tak aby kazdy zainteresowany klub, jezeli zechce, mogl na takiej grac. Przeciez w innym przypadku jest to faworyzowanie jednej druxyny, ktora bedzie ograna na takiej nawierzchni. W lidze obowiazuje regionalne uwarunkowania, w pucharach moga zdecydowac ze moxzna grac nawet i na plazy - nie ma sprawy. grasz w lidze - akceptujesz regulacje lokalne grasz w pucharach - regulacje UEFA co w tym trudnego? - 3lvis (16.02.2010 12:51:13)
re: kibic- Gdyby Cracovia, Wisła i Lech miały w swoim mieście stadion spełniający wymogi licencyjne to graliby na tych stadionach a nie wyjeżdżali by nigdzie, to chyba normalne, nie? Widać to zresztą po pierwszych dwóch klubach, które robią wszystko by grać na wiosnę na Hutniku. A z jakiej racji sztuczna murawa ma faworyzować Arkę? Nie bądź śmieszny... - H (16.02.2010 12:50:46)
Arka gra mecze "u siebie" na Lechii :) zajebiście ciekawy pomysł :) gratulacje :) - Antoni Piechniczek (16.02.2010 12:32:10)
My kluby śląskiej demokracji ludowej, żądamy żeby mecze nie były rozgrywane na sztucznej murawie, ale również przy sztucznym oświetleniu! W 1982 graliśmy bez sztucznego oświetlenia i nikomu to nie przeszkadzało, tak więc jeśli stadion danego klubu posiada sztuczne oświetlenie, to klub ten nie ma prawa grać na tym obiekcie a więc musi szukać stadionu na którym będzie rozgrywać swoje mecze w niższych ligach rozgrywkowych. Jako że jestem w zarządzie PZPN, a prezesem jest mój kolega Grzesiek Lato przepis ten wchodzi z dniem dzisiejszym, a za dobrze wykonaną robotę wypiszę sobie w tym momencie delegacje. - kibic (16.02.2010 12:28:02)
Z Legią i L echią Arka na wiosnę grać juz nie będzie. Z Lechem i Wisłą grać będą na wyjeździe. Odra również na wyjeździe. Do Gdyni powinien przyjechać m.in. Piast, a także przyjaciele Arki - Polonia Bytom i Cracovia (ciekawe, jakie pismo wysmaruje Profesor ha ha). Prawda jest taka, że inne kluby - Cracovia, Wisła, czy Lech jeździły poza swoje miasto, grały praktycznie bez kibiców i nikt nie lamentował. Teraz jak Arka nie zabezpieczyła sobie obiektu tylko założyła sobie że dosatną zgodę na sztuczną murawę to okazuje się że są pokrzywdzeni. Prawda jest taka, że gra na sztucznej murawie będzie jednak ich trochę faworyzować i nie ma się co dziwić, że niektórzy protestują. Czemu Arka nie może jeździeć do Bydgoszczy (mówili że tam będą ew. grać a teraz nagle wyszło że za późno na zdobycie licencji, bo nikt w klubie się tym nie zajął), Wronek (nagle ich tam nie chcą - pewnie widzieli jak demolują własny stadion i chcą gwarnacji), czy Grodziska, skoro kluby z Krakowa jeżdzą do Sosnowca. Czy ktoś mówił, że są jakieś gierki przy zielonym stoliku, kiedy Wisła przegrywała z Legią czy Cracovią niby u siebie? Arka jest sobie sama winna, bo gdybym była na tym stadionie normalna trawa to nie byłoby pewnie problemu. Położono sztuczną trawę dla rugbistów, a kadra nie może tam grać bo obecne przepisy pozwalają odmówić gry przeciwnikowi. Pytanie, dla kogo ten stadion zbudowano? Kto będzie z niego korzystał jeżeli przepisy rugby się nie zmienią? Będzie to boisko treningowe za 30 mln zł, brawo władze miasta i budżet państwa. Poza tym mówimy o murawie, a boisko jest o 5 m za krótkie, stadion nie posiada sanitariatów (może postawią toi-toi i będzie prowizorka), a poza tym jestem ciekaw kto podejmie ryzyko, że na małym stadionie bez płotów nie dojdzie do zadymy... Teraz Arka myśli o grze na Lechii. Ciekawe jak sobie to wyobrażają? Kibice Arki w Gdańsku to demolowanie stadionu i zadymy w okolicy. Jeżeli chcą grać przy pustych trybunach to warunkowo tak, ale nie ma zgody na kibiców Arki w Gdańsku. - www.koniecpzpn.orgfree.com (16.02.2010 12:10:40)
CALA BRUTALNA PRAWDA O INICJATYWIE KONIECPZPN NA : www.koniecpzpn.orgfree.com - biancoverde (16.02.2010 12:04:04)
Hanysy wejdzie jeszcze Pogoń Szczecin utrzyma się Arka Gdynia a najlepszy klub z Pomorza LECHIA GDAŃSK ma Baltic Arenę koniec hanyskiej społdzielni zapraszamy nad morze do uczciwej walki. a My swoje LECHIA GDAŃSK - deLook (16.02.2010 12:04:02)
hej weszło cyt:"..ponieważ ZAWSZE stoimy po stronie klubów..." DLACZEGO nie zajeliscie w takim razie jednoznacznego stanowiska kiedy WIDZEW ŁÓDŹ w sądzie powszechnym udowodnił że Polonia Bytom nielegalnie dostała licencje na gre w Ekstrakalsie co skutkowało degradacja WIDZEWA o jedna klase rozgrywkowa(nie o dwie) co ma swoje konsekwencje obecnie i WIDZEW odbywa nałożoną kare po raz drugi !!!??? próbujecie nieudolnie udowadniać chyba samym sobie czy WIDZEW słusznie domaga sie odszkodowania! kpina, w waszym ostatnim artykule nie ma na temat nielegalnej licencji dla Polonii nawet słowa ? - Mic (16.02.2010 11:54:06)
DO jebac arke od donosów na innych (16.02.2010 10:53:42) Tej Arki już nie ma. - K.S.Ruch1920 (16.02.2010 11:47:50)
nie piszcie ze hanysy, bo piast to klub z Lwowa a odra ma tyle wspolnego z slaskiem co sosnowiec - Doktor (16.02.2010 11:47:09)
Sztuczna murawa = zwiększone ryzyko kontuzji. Mecz na sztucznej murawie MUSI być zatwierdzony przez obie strony, więc sorry Weszło, ale tutaj wam zeszło. - zdzisiek z bagien (16.02.2010 11:45:32)
Do weszło: Jak już piszecie takie rzeczy, to już bądźcie do końca obiektywni i sprawdźcie se kurna terminarz. Normalne, że Legii i Lechii nie przeszkadza, bo już w tym sezonie grali z Arką DWA razy. Wisłę i Lecha też to grzeje, bo mecze z Arką mają U SIEBIE. Z wymienionych przez was klubów tylko postawa Ruchu i Zagłębia zasługiwałaby na wyróżnienie. Widać, że czerpiecie nauki od najlepszych w zakrzywianiu rzeczywistości na własny użytek. - Wiślak (16.02.2010 11:45:26)
Ja bym zwrócił uwagę na fakt, że Lechia Gdańsk nie robi Arce pod górkę - to bardzo miły akcent. - biancoverde (16.02.2010 11:45:19)
Jestem za tym aby wspierać śledzi przed hanyską spółdzielnią, ten dziad Piechniczek wszystko zrobi aby uratowac Odrę W. i resztę śląskich druzyn on nadal nie pogodzil sie że Euro jest w Gdańsku a nie w Chorzowie, a śledzi nienawidzę od dziecka ale utrzeć nosa PZPN-owi i Hanysom bezcenne - M (16.02.2010 11:44:08)
Ida na patencie Cracovi ktora uwalila ŁKS. - Gracz (16.02.2010 11:42:19)
Mam 16 lat i gram mecze ligowe na sztucznej trawie , zrobienie kilku wślizgów dla nas i chłopaków z innych drużyn nie jest kłopotem a tym bardziej nie powinno dla gościa który zarabia 10-20 tysięcy miesięcznie . Równe boisko to podstawa może być nawet z soli. - Bytom (16.02.2010 11:41:08)
Bytom też z Arką. http://arka.gdynia.pl/images_uploaded/n/1266312997_3_379167347.JPG - smiech (16.02.2010 11:39:34)
prawda jest taka..ze kij ma 2 konce.i drugim koncem araka wlasnie dostala w leb wypad z nimi do 2 ligi!!!!!!! jak napisal ktos nizej,jak oni donosy robili i przekrety to bylo dobrze, W Łodzi bez zmiany..arkowiec zawsze bedzie JEBANY!! - do DOBRE TYPY (16.02.2010 11:36:30)
w dupę se wsadź te typy, spamerze wieśniacki - K.S.Ruch1920 (16.02.2010 11:35:06)
o ile mi wiadomo to pierwszy mecz będzie grał Ruch Chorzów właśnie na tej sztucznej murawie - Do nogami góry (16.02.2010 11:34:25)
Skoro mówiłem, że to zrobie, to znaczy, że mówiłem tak? - Do Prawda jest taka ! (16.02.2010 11:15:33)
Tak, bombardowała wtedy listami z Cracovią ? Wydaje mi się, że tylko o Cracovia robiła wszystko żeby tylko uwalić ŁKS. - stuczka murawa jest nawet lepsz (16.02.2010 11:11:07)
a w naszej rzeczywistosci, bo równiutka. A te klepiska pozostale to tragedia - Klient (16.02.2010 11:09:22)
Do Bydgoszczy będę jeździł, a tu nie będę kupował! - j (16.02.2010 11:04:17)
sztuczna murawa to sztuczna murawa. i tutaj nie powinno byc zadnego ale. wszystkie kluby powinny grac. ale wydaje mi sie, ze plyta na stadionie rugby jest krotsza niz regulaminowe 105m. w zwiazku z tym bedzie to kolejny powod do tego, aby nie grac na stadionie arki - Wiślak (16.02.2010 11:03:44)
Brawo Weszło, cwaniactwo, kombinowanie rodem z czasów komunistycznych, trzeba piętnować. Nie lubię Arki, ale tym razem mają pełne poparcie w walce z Piastem. - jebac arke od donosów na innych (16.02.2010 10:53:42)
arka chce spraswiedliwosci? te kurwy co pisaly oficjalne pisma do prezydenta Gdanska zeby na BA nie bylo bialo-zielonych krzeselek,czy razem z tym komuchem filipiakiem donosy na ŁKS. ta arka,ktora kupia 40 spotkań (awans, utrzymanie) ta arka ktora awansowała z miejsca nie premiowanego,ta arka ktora sie utrzymala dzieki dnosowi na ŁKS na miejscu gdzie powinni grac baraż. te kurwy ktore zagrabily stadion Bałtyku oznajmiajac ze od dzis jest ich. Te kurwy z ktorych smieje sie cala kibicowska polska ? to kurwy są zwykle i chuj z nimi - ŁEJN RÓNEJ (16.02.2010 10:40:22)
okresle to jednym słowem - ŚMIERDZIELE - oko za oko (16.02.2010 10:40:18)
Pisemka sledzi w sprawie LKS-u.No i pisemko w sprawie koloru krzeselek na Baltic Arenie odbija sie sledziom czkawka.Nawet jak wlasciciel stadionu sie zgodzi to grac z antydopingiem bedzie sledzikom ciezko:) - Pepe do xyz (16.02.2010 10:35:39)
Tylko nie durniu, debilu czytaj i myśl, dla Zagłębia szacun za postawę w tej konkretnej sprawie, a nie całokształt - do JrQ (16.02.2010 10:33:39)
Jak ty sobie to wyobrazasz? - obserwator (16.02.2010 10:22:57)
Po tym co się ostatnio dzieje to nie mam nic przeciwko, żeby w ekstraklasie powstała spółdzielnia przeciwko śląskim klubom. - JrQ- (16.02.2010 10:15:23)
Niech Arka gra w Gdańsku :P - Prawda (16.02.2010 10:15:12)
Piast Gliwice to matecznik czerwonych komuchów i łajz z PZPN-u. Kibice Piasta to też taka sama swołocz jak i leśne dziady. - xyz (16.02.2010 10:10:44)
pepe durniu jak mówisz o drukarni w arce to nie zapomnij za co było zdegradowane zagłębie jebać śląski lobing - g.lato (16.02.2010 10:08:20)
śmierdzące krety z piasta i odry won z ligi - marcin (16.02.2010 10:07:56)
a co to kurwa FIFA przyznala licencje a Pzpn nie to lenie dziadki <znaczy lesne >sa nad fifa ale jaja - maniek (16.02.2010 10:03:34)
takie wiejskie kluby bez kibiców jak piast i odra nie powinny grać w extraklasie - fasol (16.02.2010 10:00:12)
Niech polecą razem z wiesniakami z wodzislawia,pierdolone kurczaki gliwickie!! - Pepe (16.02.2010 09:55:52)
Szacun dla Zagłębia za sportową postawę. Dla Arki szacunu nie mam za drukarnie, ale jak ma spaść to po uczciwej walce na boisku, choćby sztucznym. Piast strzelił sobie w stopę i pół Polski będzie teraz przeciwko nim i dobrze:JEBAĆ KOMBINATORÓW - Inne kluby (16.02.2010 09:55:33)
powinny nie zgodzić się na grę na gliwickim kartoflisku , bo tam to dopiero piękna murawa - tomek (16.02.2010 09:55:17)
to nie boisko jest zle a regulamin, fifa pozawala na takich grac a pzpn nie? czyli pzpn stoi nad fifa czy jak? - felietonista za 2300 (16.02.2010 09:52:49)
Żeby dyskutować o kontuzjach to trzeba mieć piłkarzy, a nie kopaczy-wyrobników, którzy wybijają piłkę jak najdalej w aut bo nie potrafią jej utrzymać i prosto podać na całe 2 metry. O kontuzjach to mogą mówić ludzie pracujący w co najmniej średnich europejskich klubach, a nie z prowincji gdzie psy dupami szczekają a złamasy mające problem z utrzymaniem równowagi podczas biegu jedyne co potrafią to nałożyć żel na głowę. - wichura (16.02.2010 09:44:02)
"Jeśli boisko zostanie dopuszczone, to zespół z Gliwic ma się stawić w wyznaczonym miejscu o wyznaczonej porze" - i to jest prawda. "A że boisko dopuszczone być powinno, to oczywiste dla każdej myślącej osoby" - a to jest gówno prawda. Regulamin jest taki a nie inny, rozgrywki przekroczyły już półmetek - nie powinno się go zmieniać w trakcie rozgrywek. Nie można pominąc także faktu, że sztuczna nawierzchnia sprzyja urazom. A tak naprawdę - Piast w meczu z Arką będzie głównie się bronił, a łatwiej jest bronić się na błocie, niż szybkiej nawierzchni syntetycznej. - użytkownik murawy (16.02.2010 09:43:02)
kontuzjogenna jest CZĘSTA gra, a właściwie codzienny trening na murawie szutcznej, ALE starego typu, gorszej jakości. Obecnie montowane murawy nie stwarzają już takiego zagrożenia. Jezeli ktoś sugeruje, że zagranie pojedynczego spotkania na murawie nowszej generacji jest niebezpieczne dla zdrowia, to zwyczajnie łże jak pies, i to z pełną premedytacją. - normalny (16.02.2010 09:39:39)
Nie dość, że w Gdyni wali rybami, to jeszcze grać na takiej murawie ? NIGDY !!! - filip (16.02.2010 09:37:05)
niech niegrają dostaną walkowera, popaprańce z gliwic - stas(L) (16.02.2010 09:34:28)
zbigniew kozminski i wszystko jasne - do fizjoterapeuty (16.02.2010 09:33:00)
wez jakos CSKA moskwa nie ma problemu z czestymi urazami pilkarzy. to nie jest taka murawa jak przy podstawowce tylko murawa + podklad spelniajacy wymogi fifa, posiadajacy atesty. w ogole nie wiem jaki jest sens tej dyskusji. maja sztuczna trawe, ktora jest dopuszczona do rozgrywek na calym swiecie, wiec w ogole nie powinno byc kwestii czy mozna grac czy nie. - fizjoterapeuta (16.02.2010 09:26:13)
Piast ma rację. Gra na sztucznej murawie jest kontuzjogenna. Np. częste urazy stawów kolanowych. Wystarczy spytać lekarzy. Nie dziwię się, że Piast nie chce grać na takim boisku. Kto dba o zdrowie swoich zawodników tez nie powinień grać na takim podłożu. - BYSRTY JAK WODA W KIBLU (16.02.2010 09:22:19)
PRZECZYTAJCIE SOBIE PISEMKO. NIE DOSC ZE IDIOCI TO JESZCZE WYJATKOWO GLUPI IDIOCI, ZAWYZAJA I TAK WYSOKI POZIOM IDIOTYZMU W POLSCE. "ZARZAD KLUBU PIAST, ŻE ZGODNIE Z (...) " ALE CO ZE ZGODNIE???, KURWA ZE ZGODNIE SIE INFORMUJE CZY ZE ZGODNIE PIERDOLI? W OFICJLENYM PISMIE ZEZREC SLOWO TO JUZ NAPRAWDE SZCZYT. TYCH CO SIE PODPISALI POD TYM PISMEM WYSLAC DO SZKOLY PODSTAWOWEJ NA POL ROKU!!! - grzpin (16.02.2010 09:20:40)
Do heniek jakbyś przeanalizował terminarz to byś wiedział, że pierwszy mecz Arka u siebie rozegra z Ruchem więc jak coś piszesz to najpierw sprawdź - poznan, poznan, hej amica (16.02.2010 09:16:33)
zdegradowac arke i piasta i po kłopocie - abc (16.02.2010 09:11:40)
"hieniek" do szkoły matołku! - do "heniek" (16.02.2010 09:10:46)
a to już ostatni sezon w polskiej lidze? już więcej nie zagrają z Arką ? nawet w pucharach? - heniek (16.02.2010 09:01:02)
Drużyny które będą musiały grać na stadionie Arki: Piast Gliwice, GKS Bełchatów, Korona Kielce, Polonia Bytom, Cracovia, Zagłębie Lubin. Więc w dupę se wsadźcie oświadczenia Legi, Lechi, Wisły, Ruchu, Lecha, skoro nie będą z nimi grać w tym sezonie na sztucznej murawie. - Chłop[ak z Wszeszcza (16.02.2010 08:56:53)
Znam tego Arkofca. Rasem do spec szkoły chodziliśmy, a ters na Szadułkach buszujemy. On fie co mufi. Zna Arke od podszefki. I tak bendzie na 100 procent. - Do "Prawda jest taka" (16.02.2010 08:56:44)
masz rację , zbombardować stadiony tym co kupowali i sprzedawali, ale wtedy zamiast podnieść marny poziom ligi jeszcze go obniżymy. Według Ciebie klub który kiedykolwiek był m w coś zamieszany (a nie ma takich co by nie były) nie ma prawa rozbudowywać infrastruktury ?Przecież to dla nas kibiców taka Arka zajebistą murawę wybudowała , bo np ja wolę oglądać białą piłkę na zielonej murawie a nie 22 chłopa w błocie po kolana. - MOSiR (16.02.2010 08:55:38)
Jednak w PZPN obowiązują przepisy itd. Dlaczego Arka we wniosku licencyjnym umieściła tylko swój stadion? - tony (16.02.2010 08:54:16)
precz z korupcją - spółdzielnia PZPN plus kluby!!!!!!!!!!!! Powinni te klubiki natychmiast zdegradować o dwie klasy i rozpocząć śledztwo!!!!! - xa (16.02.2010 08:53:23)
masakra, gratulacje dla władz Zagłębia za konkretną reakcje, właściwie taką jaka powinna być, a Piast swoimi pisemkami moze sprawić że cały czas ligą będzie rządzić PZPN a nie kluby, co pewnie sie zajbiście na nich zemści, a szkoda bo Gliwice to fajne miasto :P - Arkowiec (16.02.2010 08:53:04)
Chłopaki ze Arki majo podpisano ustawe anty przepisowo i nie spszedawiom meczuf jusz przenigdy - przysiengam! Kolega mnie to powiedział, więc można jusz grać na tej hali na sztucznym świetle. Areczkaaaa, Areczkaaaaa, Areczka..... - oi (16.02.2010 08:51:44)
prawda jest taka że ci śmierdzi z poniemieckiej paszczy - Do Zielona murawa (16.02.2010 08:51:22)
W Austrii mogą robić wślizgi, w Rosji mogą robić wślizgi, w Azji podobnie. A na Arce nie będzie można? Stary skoro ta murawa spełnia wymogi Fify, do tego mają na niej grać Rugbyści, to znaczy że nie robi takich otarć jak ma to miejsce na słabej jakości konstrukcji. - Prawda jest taka (16.02.2010 08:43:52)
DO WESZŁO: Popieracie klub, który jest aktualnie, można by powiedzieć w potrzebie- i jest to bardzo dobre, ale nie możecie zapominać o tym: - Kto w zeszłym sezonie, wraz z Cracovią, wysyłał listy do PZPN o ŁKS? W związku z czym ŁKS został wywalony z ligi... - Kto najpierw kupił wejście do ekstraklasy, a następnie utrzymanie w niej- kilka lat temu, - Kto nie ma na tyle honoru, żeby wpuścić tylu kibiców ile było ustalone? Dlatego o ile pomaganie i wstawianie się za tymi co są w potrzebie jest dobre, o tyle wstawianie się za ku***mi bez honoru jest niepotrzebne. Stare polskie przysłowie mówi- Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie. albo też Kto mieczem wojuje, ten od miecza ginie. - luki (16.02.2010 08:40:37)
I bardzo dobrze niech żyje śląski lobbing. Przynajmniej chłopaki trochę pozwiedzają. - jaca (16.02.2010 08:22:48)
twoja lechia jeszcze może grać na tym boisku na jesień betonie - Sierp (16.02.2010 08:04:48)
Ale to ograniczeni debile, przecież Kluby pokazują, że można solidarnie przeciwko łajdactwo, krętactwu, a Wy wydziwiacie. To co napisało Zagłębie to przykład godny naśladowania i to jest najważniejsze !!!!!! - KKS (16.02.2010 07:47:48)
Piekario - Lech bedzie!spojrz w terminarz - Złej baletnicy ...itd itd (16.02.2010 07:31:52)
certyfikat FIFA powinien być automatycznie prawem PZPN-u , bo PZPN należy do struktur FIFA, dlatego mamy jupitery , kryte trybuny ,bo gdyby nie wymogi FIFA i podejście do sprawy takich ludzi jak Piechniczek to kluby nadal grały by na stadionach z roku '82 - miron (16.02.2010 07:21:57)
Odra Wodzisław, Cracovia/filipiak to stary beton komunistyczny pasuje jak ulal do pzpn wystarczy wpisac w internecie jego nazwisko i wszystko jasne / i Piast Gliwice zawiązały nieformalną spółdzielnię mającą na celu "spuszczenie" gdynian z Ekstraklasy - ale nie ma sie czemu dziwic to samo zrobili z LKS!!!! - ja (16.02.2010 07:20:03)
Hmm, zgodę wyraziły chyba tylko zespoły, które już w Gdyni grały. JESTEM PRZECIWNY GRZE NA SZTUCZNEJ NAWIERZCHNI!! - Kolosss (16.02.2010 07:11:51)
Niech nie przyjeżdżają na mecz do Gdyni.Walkowerem mogą przegrać tchórze. - . (16.02.2010 07:10:12)
Na Arce się już zemściło.Chyba zostali karnie zdegradowani chyba uwalili im wtedy nawet kilka karnych punktów. Nie kibicuje Arce ale wolę Arke w ekstraklasie niż wiejski klubik z Gliwic.Przez te 50 lat nie grali w ekstraklasie i było dobrze.Tylko awansowali i od razu wieśniactwo zaczęlo się robic na boiskach.Niech się martwią żeby Paluchowskiego trzymać na boisku 60 minut w każdej kolejce. A Arce -życzę powodzenia - Jan Bezzębny (16.02.2010 07:05:50)
Weszło, co wam chodzi ?!!! To, ze ta murawa jakieś tam standardy FIFA spełnia o niczym jeszcze nie świadczy. Sa jeszcze wewnętrzne przepisy i regulaminy, których zasady gry są jasne dla wszystkich przed sezonem. Właśnie choćby dlatego taki Łks, nie dostał licencji na gre w lidze. Piast płaci ciężkie pieniądze za wynajem stadionu w innym mieście a mógłby grać na jakimś "orliku" jak by pokombinowali z licencją FIFA. Po drugie murawa tam jest za krótka, nie ma drugiej trybuny, a także zabezpieczenia sanitarno-higienicznego. - Piekario (16.02.2010 06:57:27)
Taaa.....tylko z tego co pamiętam Legia, Wisła, Lechia, Lech nie bedą grały w tej rundzie z Drukarką w Gdyni hehehe.... - deep (16.02.2010 06:51:45)
I jeszcze oficjalne pismo z błędem? "Zarząd klubu GKS Piast SA, że zgodnie ze stanowiskiem...". Jaja :) Co że zgodnie? Może oświadcza, że zgodnie... :D - Obiektywny (16.02.2010 06:17:43)
Przeciwko jest również Bełchatów i Kielce... - zielona murawa (16.02.2010 03:52:46)
Piast ma racje. Jak Arca chce grac na sztucznej nawierzchni to niech gra w hali. A redaktorowi weszlo polecam udac sie na sztuczna trawke i zrobic pare wslizgow. - do nuno (16.02.2010 03:19:46)
ale najpierw sie zemsci na Arce za jej przekrety :D - nuno (16.02.2010 03:17:44)
i to się zemści. Piast do I ligi! - olo (16.02.2010 03:10:00)
nosil wilk razy kilka... poniesli i wilka... - pyra (16.02.2010 03:09:55)
Frajerstwo. Mam nadzieje, że polecą z ligi razem z Odrą. A dla Zagłębia - Mirkowy "szacuneczek". :) - kolton-arsenal-king (16.02.2010 03:00:57)
moja Lechia ma na to WYJEBANE bo juz nie bedzie w tym sezonie grac ze sledziaki smierdzacymi haha po poooo poooooooo poooolskaaaaaaaaaaaa
dodaj komentarz:

Porady / Porady w typowaniu wyników
- » STAŁY ZYSK - teraz w roli "modero" ;) (734)
- » MAJOR LEAGUE BASEBALL (464)
- » Mafijne typy (27)
- » typy spod ciemnej gwiazdy by xronin ;) (328)
- » Youzhny Typ (329)
Promocje / Wszystko o bonusach firm bukmacherskich
- » Wyjazd za granicę (15)
- » Aktualne promocje (164)
- » Tobet - info i opinie. (54)
- » promocje no deposit na kasyna/poker (59)
- » Bet-at-home (98)


Sprawdź kto obstawia najlepiej!







Gamebookers





