"Bardzo dobra informacja dla kibiców Legii! W końcu szykuje się sezon, w którym najlepszym piłkarzem w całym klubie..." więcej
"Każdy fanatyk futbolu zadaje sobie pytanie: jak to się stało, że w półfinale mistrzostw świata zabrakło takich potęg..." więcej
"Dzisiaj zamknąłem mój drugi w tym okienku transfer do Legii. Po Bruno Mezendze przyszedł czas na Manu. To bardzo ciekawy..." więcej
Dlaczego dalej będziemy chamscy i złośliwi? Dlaczego nie odpuścimy?
5 września 2009 - 22:58
Dobra, często nam zarzucacie, że się wyzłośliwiamy, przesadnie krytykujemy, nieobiektywnie i poniżej pasa oceniamy. Wiecie dlaczego to robimy? Żeby była przeciwwaga, bo mdli nas od tekstów w "normalnych" mediach. Wkurza nas to ciągłe czytanie, że Polska jest faworytem, że jesteśmy mocniejsi, że mecz może się nam co najwyżej nie ułożyć, kiedy beznadziejny, zdecydowanie słabszy rywal tylko się zamuruje. Na razie bijemy głową w mur, bo wciąż mało ludzi rozumie, że nasza piłka jest na dnie. I że ciągle głaskanie nieporadnych piłkarzy niczego dobrego nie przyniesie.
Zadziwiające, że remis (szczęśliwy) z Irlandią Północną wciąż jest niespodzianką, nawet szokiem. I Słowenia była niespodzianką, i Słowacja, i Levadia, i Brugge, i Broendby. Wszystko jest jednym wielkim zaskoczeniem. Tymczasem w kadrzej mamy słabych, podstarzałych piłkarzy i zramolałego trenera, który niepoważnie podchodzi do swojej pracy. W klubach zawodników kupowanych na przecenie, często bardziej podchodzących pod towar uszkodzony. Cała nasza piłka jest na etapie rozkładu. Już śmierdzi trupem.
Reprezentacja Polski może wygrywać - oczywiście. Ale do tego potrzebne jest po pierwsze realne ocenienie własnych możliwości (pozytywnie wpływa na mobilizację), a po drugiej - odpowiednie dobranie taktyki i wykonawców. Ci wykonawcy to muszą być najlepsi z najgorszych. Bezwzględnie najlepsi. Śmieszy nas, gdy słyszymy szyderstwa obrońców Leo - "tak, na pewno zagrałby piłkarz X i wszystko by się zmieniło". Otóż nie wiadomo, czy by się zmieniło. Ale wiadomo jedno - Brazylia może sobie pozwolić, by rezygnować z dobrych piłkarzy. My na każdego musimy chuchać.
W meczu z Irlandią Północną wyraźnie bez formy był Jakub Błaszczykowski. Miał słabszy dzień, zdarza się. Ale nie można było go zmienić, bo na ławce siedział Wojciech Łobodziński. A gdzie był Peszko? Gdzie był Małecki? Powiecie - sam Peszko by nic nie zmienił. A my mówimy - może nie, a może tak. Może by kopnął jak z Brugge we Wronkach. Jesteśmy tak słabi, że musimy chwytać się każdej szansy. Może gdyby na lewej obronie grał Gancarczyk, a nie Krzynówek, to gol dla naszych rywali by nie padł. Może. Jesteśmy tak słabi, że nie możemy pozwalać sobie na najmniejszy personalny błąd.
Kiedy usłyszeliśmy "do wejścia szykuje się Trałka", to brzmiało naprawdę złowrogo. Trałka, który sam przyznaje, że jest bez formy. Który nie gra całych meczów w Polonii Warszawa. I on nagle znajduje się na ławce kadry. Nie, to nie jest poważne. To co robi z tą drużyną półtora roku Leo Beenhakker nie jest poważne. Całe jego podejście do pracy z tą drużyną nie jest poważne. Chcemy o tym pisać głośno, bo nikt tego nie robi. Z wygody, z głupoty? Nieważne. Mamy media, które kompletnie rozmijają się z rzeczywistością i w których polscy piłkarze są tylko piękni, zwinni i szybcy, a trenerzy przebiegli i inteligentni.
My dalej będziemy chamscy, źli, wkurzający. Będziemy, bo mamy swoją prywatną misję - chcemy niektórym nieutalentowanym, głupim lub w najlepszym razie tylko leniwym ludziom zmącić spokój. Żeby wiedzieli, że to nie są żarty. I żeby zamknąć nam usta, muszą ruszyć te swoje tłuste tyłki.
Tagi: polska, pzpn, beenhakker
KOMENTARZE:
- ładnie (09.09.2009 23:56:42)
no to trzeba kurwa don Leo przelecieć w kakaowe oko i za te eliminacje niech zostanie naszym naczelnym Kakaowym Parobkiem - Aster09 (09.09.2009 23:21:26)
Brawo Kurwa !!! - The Special One (09.09.2009 18:55:51)
Shut up numbties! - wkrk (09.09.2009 16:45:35)
No no nieźle. - kminas (09.09.2009 16:29:27)
"Reprezentacja Polski może wygrywać - oczywiście. Ale do tego potrzebne jest po pierwsze realne ocenienie własnych możliwości, a po drugie - odpowiednie dobranie taktyki i wykonawców". - i dlaego najlepszym trenerm polskiej kadry był Janas. On jako jedyny to rozumiał, nie przekonywał wszystkich że jesteśmy świetni i nigdy, nawet po gładko wygranym meczu nie powiedział, że pracuje z dobrymi piłkarzami. I bazując na takowym realiźmie przekół go na względny sukces. Niestety w polsce nadal bardziej lubią cię gdy obiecujesz złote góry... - WKURW (08.09.2009 18:52:56)
Jak ten stary siwy dziad znowu pośle do boju Krzynówka, który już od dawna nie gra nic dobrego w reprze,a do tego jeszcze wystawi go w obronie to nóż mi się w kieszeni otworzy. A druga sprawa niech Smolarek siedzi na tej ławce,bo mecz reprezentacji to nie sposób na łapanie formy. Ale w sumie jakbyśmy awansowali i dalej trzymali tego dziada i płacili mu pieniądze za nic, to idzie się jedynie załamać... - LeMarek (08.09.2009 18:21:14)
Piękna wypowiedź - sama prawda !!!! Ja jeszcze od siebie dodam skąd na trybunach tyle ślepców krzyczących "Polacy nic się nie stało" lub zawodzących "Leooo, Leooo" itp itd. Powinni krzyczeć wniebogłosy "Leo stary sabotażysta lub jebać jebać Leo Leo..." Przecież byle Janas by lepiej zestawił skład na ten mecz...:))))))))) - wikonin (08.09.2009 14:46:42)
Jako komentarz polecam felieton Czesława Michniewicza, tylko powinien być rozszerzony o trenerów, działaczy w klubach i prezesów. To prezesi kupują piłkarzy. Wydają często ogromne pieniądze za miernoty. Jak już skompletują skład to zatrudniają "fachowca" od trenerki, który jest mu potrzebny tylko do podpisywania się w protokole meczowym. A z kolei ci "fachowcy" udają, że coś umieją, mówią o celach a nic nie umieją. A potem się tłumaczą, że piłkarze niezaangażowani, nic nie umieją itp. Skoro wschodząca gwiazda polskich trenerów (Mistrz Polski) w III lidze, z zawodnikami z II ligi kupuje mecze to kto ma ich nauczyć gry. Nie będę zanudzał, ale popatrzcie na siatkówkę ile dobrego wnieśli tam zagraniczni trenerzy. Popatrzcie na piłkę w Grecji i Turcji. To nie tylko pieniądze. Kończąc mam nadzieję, że "WESZŁO" zacznie również ostro krytykować nie tylko trenera reprezentacji ale cały ten nasz grajdołek. - orel (08.09.2009 12:22:04)
Wiem napewno- M. Lewandowski i Krzynówek powinni zająć się czymś innym niz pilka nozna :), wkuriwa mnie takie cale pierdolenie, od zasze polska byla faworytem, polska ma szanse zawsze 'teoretyczne', ale lubie jak polacy dostają bencki od przeciwników, bo w tedy zawsze sie tlumacza w telewizji, to frajerstwo doprowadza mnie do smiechu :) pozdro - Wilgotna (08.09.2009 11:50:31)
POPIERAM, kurwa, POPIERAM i jeszcze raz popieram!!! Weszło po prostu wali prawdę w oczy! Jak jest nasrane, to trzeba tak właśnie pisać, a nie udawać że, kurwa , pachnie i zaraz kwiatki kurwa wyrosną. Jak jakiś gad jebany wciska nam kit, to trzeba go obrzezać i krajalnicę w odbyt wpierdolić dla przykładu. Nie ma lizanie przez papierek ani obciąganie przez kondona. Brawo weszło! - zzzzzzzzziiiioooommmm (08.09.2009 07:33:49)
KOrwa co z krzynowkiem smolarkiem i zewlakowem mozemy ugrac przeciez to sa drewna ,sram na komentarz nizej:> - AAA (07.09.2009 22:16:45)
A gdzie Piotr Brożek jest wyróżniającym się lewym obrońcą w Polsce a nie gra?? WTF?? - Dymek (07.09.2009 20:14:11)
I macie racje,najlepiej zagral Roger i Golanski, w 1 polowie staral sie Obraniak,Brozek totalnie odciety od podan, niewidoczny,raz dostal pilke i zjebal,Kuba potykal sie o wlasne nogi,Lewandowski dno totalne,dzieciece bledy w obronie,Murawski i Stoperzy jako tako choc Zewlakow nie nadaza za szybkim napastnikiem,Boruc niby ok ale mial niepewna interwencje. Najbardziej wkurwia mnie Krzynowek, ten facet niewazne czy z rzutu wolnego czy z akcji,on zawsze wypierdoli pilke w kosmos. Nie moge na to patrzec. Na lewej pomocy jest Obraniak/Smolarek na lewej obronie o wiele lepszy Gancarczyk, wiec Krzynowek moglby byc MAXYMALNIE w razie jego kontuzji a nie zeby gral od 1 minuty na pozycji na ktorej nie umie. - KIBIC (07.09.2009 19:53:04)
100% racji!!! Świetny artykuł, dalej róbcie swoje!!! Jak ma być dobrze jeśli wystawiamy na lewą obronę zawodnika który nie umie tam grać a poza tym w klubie grywa 1minutę na mecz jak dobrze pójdzie!!! Jestem za Wisłą ale Łobodziński w kadrze to porażka!!! Zawodnik zupełnie bez formy!!! Peszko - zgodze sie jest w lidze najlepszym prawym pomocnikem aktualnie, Małecki - trzeba dac mu szanse przynajmniej zawsze walczy choc czasem jest ja jeździeć bez głowy ale warto dac mu szansę. Smolarek - zawodnik bez klubu gra w reprezentacji???!!! Kurde to może chodżmy po klasie C albo po szkołach i wybierajmy zawodników do reprezentacji???!!! No kurwa żal. Roger - moze i zagrał nieźle ale zawodnik siedzi na trybunach (zobaczymy co będzie AEK)... Błaszczykowski - zawodnik bez formy czy z kontuzją no to po co go wystawiać??? I w końcu to myśmy mieli atakować a gramy jednym napastnikiem no kurwa mać!!!! My mieliśmy strzelac gole a nie się bronić. Kurwa i jak słysze wyposiedzi tego Leo - gra dwoma napastnikami to opcja ale raczej nie dla nas - no kurwa nie mam słów. Zgadzam się z autorami - nasza pilka jest na totalnym dnie!!! I trzeba zmienic wszystko poczynająć od rozpierdolenia PZPN a kończąc na zbudowaniu całej sieci szkółek piłkarskich!!! Może za kilkadzisiąt lat się doczekamy bo narazie beton PZPN-owski sie niestety trzyma mocno. Smutne to tylko dla nas - prawdziwych kibiców :-( - Tadeusz (07.09.2009 17:40:01)
Brawo wspanialy tekst.Jestescie bezstronni i to mi sie podoba.Ja czekam na deportacje Leo i nowy trener musi wszystko rozpoczac od nowa.Zawodnikow moze nie mamy wspanialych ale kadra moze robic lepsze wyniki. - A może Leo zrobił o celowo ? Może na złośc komuś np. z PZPN (07.09.2009 16:32:28)
nie chce RPA 2010?. A dlaczego nie ? Kasy ma pełno, skończy z Polakami, to na pewno znajdzie się inny kraj. Więc dlaczego nie robi tego specjalnie, abyśmy nie awansowali. Usprawiedliwianie go, czyli "prawdziwy teren i sportowiec walczy ..." i takie tam dyrdymały, może jest nie potrzebne? Może własnie tym usprawiedliwieniem nakręcamy Leo, wybielamy go. A on po cichutku dąży do określonego celu. NIE AWANSOWANIA. - Grzegorz (07.09.2009 16:23:45)
bezkompromisowosc godna podziwu - tylko szkoda ze jednoczesnie nie macie odwagi sie pod tymi tekstami podpisywac, bo pewnie by to zaszkodzilo w "powaznej" pracy gdyby pilkarze sie obrazili i nie chcieli dac wywiadu, a przeciez dzieki tym kopaczom zyjecie i tak naprawde to jecie z jednego koryta - nie widzicie tu dziecinady? - Hieronim z Otwocka (07.09.2009 14:02:50)
sąsiad też mówił że ma jakąś misję a teraz jest w Tworkach na leczeniu... - adas (07.09.2009 12:47:15)
najlepszy tekst tu - aaa (07.09.2009 12:11:15)
jakby benhaker mialby to robic za friko ot tak dla wlasnej satysfakcji to by tym pewnie pierdolna w 3minuty bo z takimi łamagami to nikt nie poradzi nawet jakby tu guardiole mourinho czy jakiegos capello dali poprostu ci kopacze prezentuja absolutne dno - Pudelek (07.09.2009 11:45:05)
Kibicu o nicku "autor", kilka postów poniżej. Czy wy z tym nazywaniem Pawła Brożka ciotą nie pobawiliście się w ogrodnika? Jeśli Brożek to ciota, to wszyscy inni kopacze są superciotami. PS. Nie jestem kibicem Wisły Kraków, gwoli wyjaśnienia. - stworas (07.09.2009 10:22:17)
Nastawienie Mediow jest przerazajace, ale co z kibicami? Tymi co byli w Chorzowie. Pokazywali ich jak przed meczem-wywolywali wyniki 3-0, 3-1. To naturalne bo jak sie juz bilet na tych partaczy kupi, to glupio byc pesymista. Ale zeby po meczu krzyczec do kamery, iz naszym najlepszym wyborem bedzie Smuda - to juz lekka przesada. Nawet nie lekka, gruba jak cholera. Prawda jest taka, ze nie ma w tym momencie Polaka, ktory zasluzyl na prowadzenie kadry narodowej. Leo wynocha ale kto za niego? - Taub (07.09.2009 00:46:19)
Ehh..wołajcie innych do zabawy :/ - O.S.T.R. (06.09.2009 23:46:12)
Noc 2:06, 26 lipca chodź tu masz treść ujętych słów w linijkach umiemy czuć i żyć jak nas uczono w domach wmówili nam, że przyszłość to ponoć niewiadoma nie mam uszu jak Sonar czy mózgu jak Einstein, ale wiem kto jaki ziomek szuka dróg tutaj po hajs patrz: Czego byś chciał brat? ameryki w szkole? gdzie co drugi uczeń marzy by mieć nabity pistolet chwalimy się poziomem choć przy spuszczonych zasłonach ojciec to alkoholik a syn skończony narkoman kto kogo wychował? mieć zamiast twarzy odbyt, córkę, co przez całe życie typom wali kolby powiedz kto w kogo zwątpił na siebie zobacz brat ja tak naprawdę już nie wierze w słowa katolik, jehowa, żyd czy muzułmanin każdy by cię zabił choćby dla swojej wiary, ale w co ja wierzę? W to, że tu siedzę 2:35 zegarek okiem śledzę nie mam uprzedzeń tylko to flow za którym idę tam gdzie Czesław Niemen wiedza, blok mówi sama za siebie. Minęła 3:00 księżyc dawno schłodził nawierzchnię w tym mieście najczęściej zazdrość rodzi agresję w ciągłym niebezpieczeństwie brat co ja Jack Dowell (Powell?) w ciągłym niebezpieczeństwie brat tylko jest frajer Na wieki wieków amen, masz tu religijnych w kurwę co by pokochali ciebie, ale w parku sztywnych w trumnie. praca - Londyn. Brzmi dumnie, ale za jaką flotę? Przy tym kursie się wydaje, że ci dziś płacą błotem, ale wróć tu z powrotem, ci przejdzie z alkoholem gdy zobaczysz tu jak dziwki robią w sejmie przedszkole. żyć pazernie w żywiole, to wylizał byś banknot. 0 - 300 sobie zamów syfilisa od mango. to pierdolony zamach na wolność bo to co kręci młodych to dziś anal i porno byle baran chce dojść do celu z zyskiem ryzyko to ten szrot co za dwie stówy tobie wypnie silikon. oddaj to emerytom a odnajdziesz to w radiu. jeśli tak wygląda Bóg to mów mi tu BIG Notorious prawda chwilą jak są. To nasz Dom (nie ma miejsca jak dom) To nasz Dom (jak tu żyć sam najlepiej wiesz) To nasz Dom (nie ma nie ma miejsca jak dom) To nasz Dom (da się da się żyć jakoś) - Krzynówek (06.09.2009 23:25:01)
No cały czas do przodu, staramy się bardzo - n8 (06.09.2009 21:33:50)
Piłkarzy mamy średnich, tylko trenera do dupy. Skoro nawet Wąs na pytanie co by powiedzial po takim meczu pilkarzom, odpowiada cos w stylu: - Trudno powiedziec, bo ja nigdy w takiej sytuacji nie bylem. Po pierwszym meczu bylismy na pierwszym miejscu w grupie i z pierwszego awansowalismy. Swoja droga odpadlismy juz ze wszystkiego. Jak teraz ktos z rzadu nie rozpierdoli PZPNu to ja juz kurwa nie wiem czy kiedykolwiek bedzie lepiej. Co nam teraz moga zrobic? Wykluczyc z pucharów? Z Mistrzost Swiata? Moze Euro2012 odbiora? Tez bym sie nie obrazil. Juz widze jak UEFA odbiera w ostatniej chwili nam EURO bo w Polsce chca zrobic porzadek w zwiazku pilkarskim. A nawet jakby zabrali. Czy to cale EURO jest warte tego by polska pilka musiala tkwic w tym gownie, w ktorym jest teraz, skuta kajdanami UEFA? - autor (06.09.2009 21:31:59)
Choć często Was opieprzam za beznadziejne artykuły i niepotrzebne i nietrafne wyżywanie się na niektórych piłkarzach (Lewy) albo wywyższanie piłkarskich ciot (Brożek) to mimo wszystko za ten artykuł szacun. Ciency pilkarsko nie jestesmy. Po prostu u nas jest tendencja że gra w klubie to rodzaj lansu, a nie pasja. Asy boisk z podwórek czy osiedli zwykle w żadnych klubach nie grają i po prostu się marnują. Każdy z nas doskonale o tym wie. Trzeba uzdrowic nasz chory system szkolenia i wyjebac PZPN, przy okazji zmieniajac nazwe tej pojebanej instytucji zeby nawet popiolow po niej nie zostało. - FFF (06.09.2009 21:01:42)
Brawo WESZŁO! 100% racji! - latawiec (06.09.2009 20:29:14)
Czego sie czepiacie? Ta kadra jest i tak nad wymiar realiow polskiej pilki. Sprzedani pilkarze, krotkowzroczni inwerstorzy i dzialacze zainteresowani urlopami na koszt zwiazku. Moim zdaniem jedyna szansa polskiego futbolu jest ze przy braku awansu PZPN zakwateruje sie zgodnie z zawarta umowa w Zimbabwe i zostanie wytepiony przez murzynska wiekszosc. Tylko wtedy bedzie jekakolwiek nadzieja na start od poczatku. Leo stracil interes w pracy odkad zarzad klaska przy kazdym niepowodzeniu i jara sie przy kazdej porazce. Faktycznie mozna bylo lepiej dobrac sklad, jednak watpie, zeby Beenhaker przy aktualnej perspektywie (zwolnienie z koncem eliminacji niezaleznie od wyniku) mial motywacje przykladac sie do czegokolwiek. Raczej wyjdzie na racje wielu malkontentow (jak weszlo): Dziadek zawalil, wyrzucamy go. Tylko co potem??? - jan (06.09.2009 20:12:27)
To NIE JEST REPREZENTACJA POLSKI. To jest REPREZENTACJA firmy SPORTFIVE. To firma Sportfive wybrała trenera - Beenhakkera, wsadziła do kadry jako nadzorcę swojego człowieka - Jana de Zeuwa. To firma SPORTFIVE wybiera miejsca na zgrupowania SWOJEJ reprezentacji, to firma SPORTFIVE wybiera przeciwników w meczach sparingowych i towarzyskich dla SWOJEJ reprezentacji. To firma SPORTFIVE wybiera zawodników do SWOJEJ reprezentacji. To firma SPORTFIVE wybierze następcę Beenhakkera gdy ten się już ostatecznie skompromituje. Trenera SWOJEJ reprezentacji, która tylko dla niepoznaki nazywana jest reprezentacją Polski i dla niepoznaki gra w strojach biało - czerwonych. - Leszek (06.09.2009 20:11:18)
Zgadzam się.Każda metoda jest dobra by tłuste tyłki wprawić w ruch.Niestety od nich dużo zależy. - zegnaj don leo (06.09.2009 20:05:17)
100% poparcia.Tylko wiecie co,ten caly Leo zostawi nas bez awansu,zgarnie grubą kase i bedzie w Roterdamie wnukom opowiadal jaki ci Polacy to zjebany narod i frajerzy ze mu taką kase płacili a on nie raczył nawet oglądac polskich pilkarzy grających w kraju czy zagranicą.Olewał nas na całego i dlatego szlag mnie trafia bo trzeba bylo go wywalic po kompromitacji na euro skoro to samo zrobilismy z engelem czy janasem ktorzy paradoksalnie odniesli przynajmniej po zwyciestwie - J23 (06.09.2009 19:14:20)
Leo zmarnował kilka lat po nieudanych ME w Austrii,próbował ponad 100 ludzi i zamiast ,postawić na nowych kombinuje ze starymi bo sam jest stary dziad i nic mu się juz nie chce zero ambicji , niech spada w pi.du do swojej Holandii,szkoda tylko kasy (PZPN frajerzy),za co mu płacą ? - parol (06.09.2009 19:04:53)
Czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć, co w kadrze robi Jacek Krzynowek, kiedy Seweryn Garncarczyk jest w b. dobrej formie i jest NOMINALNYM lewym obrońcą? Dlaczego nie ma Peszki, który jest aktualnie prawdopodobnie najlepszym piłkarzem w Ekstraklasie? Dlaczego po przerwie schodzi Obraniac, który może i nie rozgrywa wyśmienitego meczu, ale UMIE grać w piłkę i dwa, trzy zagrania na pewno jemu wyjdą i ogą dać sam na sam, a zostaje Roher, który z Polską ma tylko tyle wspólnego, że w piłkę gra jakby się tu urodził? Dlaczego do końca gra Kuba Błaszczykowski, mimo, że kompletnie nie wychodzi mu mecz? CO robi na ławce Wojtek- kurwazajebałemsię-Łobodziński? Dlaczego powołany jest Trałka, który... eee, nie wiem co napisać, bo nawet nie wiem kim on jest, ani gdzie gra. Czy nie mamy młodszych piłkarzy? Nie ma nikogo w lepszej formie niż te darmozjady, które zmuszon byłem oglądać w sobotę? Dlaczego nie dać szansy Rasiakowi, który do gry z wyspiarzami jest przyzwyczajony i gola potrafi im niejednego strzelić? WSTYT przez duże T! - łapy precz od Leo (06.09.2009 18:30:27)
tak krawiec kraja jak materiału starcza. Widać po przeciętnym Rogerze ze druga Brazylią nigdy nie będziemy. Wczoraj była mokra murawa co ułatwiła obronę przeciwnikom. - Boniek (06.09.2009 18:09:29)
"Tych piłkarzy na więcej nie stać. [...] Sami piłkarze po meczu twierdzili, że grali dobrze. Oni wiedzą, jakie są ich możliwości. Wiedzą, że Wisła w eliminacjach Ligi Mistrzów odpadła z Levadią, a polskiego klubu zabraknie choćby w fazie grupowej Ligi Europejskiej. W zachodnich klubach poza Borucem żaden z naszych nie odgrywa głównej roli. Dlatego ja chcę reprezentantów pochwalić i pogratulować im remisu." - DLACZEGO BĘDZIECIE DALEJ CHAMSCY? (06.09.2009 17:49:32)
Bo wieśniak ze słomą w butach całe życie będzie chamski...losu swego nie odwrócisz, ze wsi jesteś - na wieś wrócisz! - Skwarek (06.09.2009 17:41:17)
Chcialbym by to co piszecie wychodzilo w prasie... Ci "pilkarze" dostaja grube tysiace wszystko pod nos a oni nie maja sil biegac... ja gram w a-klasie i sobie wypruwamy zyly dla siebie...a oni graja dla kasy i to jest ich motywacja... Jebać Jebać PZPN - Kowal (06.09.2009 17:11:59)
1. Powołania Leo - jedno wielkie nieporozumienie. Kiedyś "Kadra" stanowiła grono aktualnie! najlepszych zawodników, grających w mniej lub bardziej silniejszych zagranicznych klubach, wyróżniających się na naszym krajowym podwórku. Wniosek? Kadra = Elita! A jak to wygląda dziś? Trałka - praktycznie nie gra w Polonii Warszawa - aktualnie 10-te miejsce w Ekstraklasie, niczym się nie wyróżnia, ale na kadrę zasługuje. Łobodziński - w Wiśle regularnie przegrywa walkę o pozycje z Małeckim, na jego "grę" (bo to nie zawsze przypomina kopanie piłki) aż szkoda patrzeć, ale co tam! Do kadry go! Smolarek - bez klubu, niedługo zapomni jak to jest rozgrywać "regularnie" (bo różnie to w jego przypadku bywało) mecze, ale jakby nie było źle - w kadrze zawsze znajdzie się miejsce! Roger - w Legii był bez formy przez co J.Urban konsekwentnie wysyłał go na ławkę rezerwowych - sama logika, a jednak dla niektórych czarna magia! Leo - mógłbyś się czasem czegoś nauczyć i od naszych trenerów. 2. Z chęcią dołożę trochę kasy, byle tylko PZPN rozwiązał kontrakt z tym darmozjadem. Leo - WON ! - do qwerty (06.09.2009 16:47:46)
a ty jak bys selekcjonował? telegazeta, ewentualnie kostka i jazda... - qwerty (06.09.2009 16:45:47)
Na początku swojej kadencji Beenhakker jakoś potrafił w miarę nieźle wyselekcjonować zespół, z polskiej ligi brał piłkarzy, którzy potrafili coś dać zespołowi (Matusiak, Garguła, Golański, Wasilewski, Bronowicki). Potem mu nagle coś odbiło i zaczął powoływać Zahorskiego, Pazdana (ten zrobił wielkie postępy od ME, nie ma co...), Łobo, Trałkę, Wilka. Same miernoty powołuje, nie zauważając wyróżniających się graczy, którzy nie musieliby, ale mogliby dac coś tej drużynie. Pogubił się i juz się chyba nie odnajdzie. I tak pewnie się nie zakwalifikujemy i problem sam się rozwiąże razem z kontraktem... - wieslaw (06.09.2009 16:44:29)
akurat gola z Ulsterem zawinił Żewłakow bo złamał linie, wszyscy wyszli nawet Cinówek(chociaz Bóg wie gdzie on akurat był) a nie Żewłak. - TAG (06.09.2009 16:19:11)
BORUC PISZCZEK,ŻEWŁAKOW,DUDKA,GANCARCZYK KUBA,LEWANDOWSKI,MURAŚ,OBRANIAK BROŻEK,R.LEWANDOWSKI- -to jest zły skład?Jeden z najlepszych bramkarzy świata,solidna,ograna obrona,Kuba i Obraniak bardzo dobrzy skrzydłowi,Muraś i Cycuś wystarczy zobaczyć na "przynależność klubową"Atak też przyzwoity.Do tego Wichniarek(Leo ty śmieciu),Smolarek-jak znajdzie klub ,do tego Peszko ,Bosacki ,Golański i jest OK,ale kulwa mać nie mamy trenera tylko zramolałego debila - dk (06.09.2009 16:16:44)
popieram ten tekst weszło - dk (06.09.2009 16:12:20)
jakims cudem mamy jeszcze REALNE szanse na awans do MŚ. Naprawde realne. Kibicujmy w środę Holandii,by nie przegrała ze Szkocją. Jesli szkocja przegra to 2 druzyna gr.9 bedzie miała 10pkt,jesli zremisuje to 2druzyna gr.9 bedzie miała 11pkt a jest to wazne przy walce reprezentacji polski o awans do barazy bo z 1miejsca w grupie bedzie nam piekielnie trudno awansować,jest to mało mozliwe,mysle ze na 1miejsce ni róbmy sobie wielkich nadzieji,ja sie bede bardzo cieszył jesli wyjdziemy z grupy z 2miejsca i zagramy w barazach. zeby tak sie stało musimy wygrac wszystkie 3pozostałe mecze i liczyc na drobną wpadkę irlandii płn(chocby remis,byleby nie zdobyli kompletu pkt w dwoch ostatnich meczach) i wtedy gramy w barazach a w barazach wszystko zaczyna sie od nowa i wszystko jest mozliwe. Gdybysmy wczoraj przegrali to srodowy mecz ze słowenią moglibysmy juz traktowac jak towarzyski a tak w srode znow gramy mecz o wszystko,dalej mamy szanse i nie poddawajmy sie,jestem z nasza reprezentacja i sciskam za nia kciuki,damy rade. Nawet jesli szkocja wygrałaby z holandia to i tak mozemy szkotow wyprzedzic w klasyfikacji zespołów z drugich miejsc w grupach(oni mieliby 13pkt,my 14pkt oczywiscie odejmujac mecze z SM). Czyli wszystko w głownej mierze zalezy od nas samych,3 zwyciestwa plus małe potkniecie irlandii i gramy w barazach. W srodowym meczu irl-słowacja idealny byłby dla nas remis,ale zwyciestwo ktorejs z druzyn tez nie przekrasla naszych szans na awans do MŚ.Najwazniejsze to wygrac 3pozostałe mecze a jakis jeden korzystny wynik w innym meczu mysle ze sie trafi i awansujemy jesli nie z 1miejsca to wejdziemy do barazy a tam wszystko zaczyna sie od nowa. - Max Power (06.09.2009 15:46:21)
Oj Treneiro... też nie jestem ze Leo, to co Ty przedstawiłeś jest chyba jeszcze gorsze... Bez napastnika grać? I nadal zostaje Dudka, Lewandowski, Krzynówek i Smolarek. Czy naprawdę nimi chcemy zawojować świat? I jakby ktoś pytał: "Tak, są inni, lepsi od nich". Poza tym zawodnik czasami może byś słabszy pod warunkiem że jest zaangażowany w grę - Treneiro Cruzeiro (06.09.2009 15:31:15)
Taktyka - do dupy. Po prostu. Irlandczycy grali cały czas przez środek, zwężali pole gry. A my.. też.! Ha ha przykre ale prawdziwe. Nieporozumienie gry Rogera. On nie potrafił rozegrać piłki to brał się za to momentami słaby Kuba. Jemu nie szło to pomagał Lewandowski, a potem Obraniak. I nagle tam w środku robiło sie 4 polskich chłopa + Irlandczycy. Po co w tej Kadrze Roger.? Brak gry skrzydłami i klasycznego rozgrywającego były przyczynami porażki. W tym meczu zamiast Saganowskiego wysyłać na trybuny trzeba było zrobić to z zagubionym Rogerem, a na ławe brać nie ,, zajebanego kurwa '' Łoba tylko Peszkę. Skład powinien być taki: Boruc Gancarczyk - Bosacki - Dudka - Żewłakow Murawski - Lewandowski Krzynówek - Obraniak - Błaszczykowski Smolarek (65. Saganowski) - Za Krzynówka na atak, a Smolarek na lewą pomoc (45. Peszko) - Za Błaszczykowskiego na prawą pomoc (80. Lewandowski) - Za Obraniaka, na atak w miejsce Saganowskiego, który by się cofnął na miejsce Ludo. Z takim składem i zmianami Irlandia by płakała i zgrzytała. Ale Leo wie lepiej. Niestety... - Do Wierny i obiektywny. (06.09.2009 15:26:55)
Myślisz że jesteś fajny? Twój post mnie rozbawił do łez. Czy ty chociaż wiesz co to jest kultura osobista?;> Ewidentnie widać że jesteś zwolennikiem "Leosia". Człowieku ten trener to porażka w pełnym tego słowa znaczeniu. Ewidentnie było mu nie w smak powoływać Gancarczyka i Obraniaka. Pierwszy przesiedział cały mecz na ławce a drugi zagrał 45 minut teoretycznie na swojej pozycji a praktycznie to holenderski emeryt kazał mu rozgrywać i grać w środku pola żeby nasz wspaniały Jacuś "Prosiak" mógł pieprzyć wszystko. Ten trener się już wypalił i powinien polecieć. Ale nie poleci bo osoby które podpisywały z nim kontrakt ewidentnie nie miały zielonego pojęcia co robią i jakie skutki będzie miała ich decyzja w przyszłości. Nic nie pozostaje nam innego jak czekać do marca aż mu się kontrakt skończy. - ABG (06.09.2009 15:01:27)
mozecie dac wypowiedz po meczu tomaszewskigo ? - Adam (06.09.2009 14:58:56)
Popieram was. - Max Power (06.09.2009 14:55:25)
Aha! I obowiązkowo petycja! Są takie wersje online. I może żeby od razu uniknąć Majewskiego to petycja o przyjęcie Smudy:) - dmtychy (06.09.2009 14:54:10)
krótko i po śląsku w temacie: świynto prowda - Max Power (06.09.2009 14:53:04)
Po części racja, ale sądzę że mamy więcej zawodników mogących wygrywać z taką Irlandią czy Austrią. Mam jednak pytanie do zwolenników starca: co sądzą o zmianie stylu gry Anglii po odejściu Erikssona? Albo Meksyku? O zmianie w Rosji za Hiddinka? O Bate Borysov, albo Unirei? Czemu Lech bez Smudy odpadł z cienakami? I jeżeli trener nie może nic zrobić to czemu stary zarabia 800tyś euro? Jak ktoś zna historie Euro to wie, że awans wcale nie był niczym wyjątkowym, bo za Górskiego np. grały tam 4 zespoły. Jak już macie o tym stronę to proponuję zrobić dział "fakty" właśnie z takimi informacjami i jeszcze np. porównaniem wyników z poprzednikami. I inne tam: Kiedy ostatni raz zdobyliśmy 5 pkt w pięciu meczach (nie licząc San Marino oczywiście), kiedy jako pierwsi odpadliśmy z eliminacji (co zdarzy się już pewnie w środę) i oczywiście zarobki trenerów w europie. On już raz przegrał Holandii awans z Belgią głupimi zmianami w ostatnich minutach, tak jak teraz nam ze Słowacją-reszta porażek jest tego konsekwencją. - pierdu (06.09.2009 14:51:33)
wywalić tego starego dziada , on specjalnie tak robi żeby go wywalić i zapłacić za to odszkodowanie , nasza drużyna go nie obchodzi - do wierny i obiektywny (06.09.2009 14:48:52)
Twoj nick powinien brzmiec naiwny i subiektywny. Teks jest ewidentnie subiektywny a jezeli nie zauwazasz ze Leo jest problemem tej kadry to w takim razie ty jestes intelektualnym impotentem. Fakt ze polska pilka znajduje sie w takiej recesji w jakiej nie byla od lat, polscy pilkarze sa slabi a liga beznadziejna, nie usprawiedliwia irracjonalnego postepowania Beenhakkera.Dlaczego w kadrze znajduje sie Trałka? To chyba lepiej powolac Majewskiego z drugiej ligi angielskiej, wydaje mi sie ze tam jest blizej do international level niz w Polonii Warszawa. Co w kadrze robi Lobodzinski ktory przegrywa rywalizacje z Maleckim i od conajmniej roku gra dno.Po 70 minutach w polskiej ekstraklasie jest "zajebany".Co on jest w stanie dac tej druzynie?. Marcin Komorowski, international level? Dlaczego on jest w kadrze skoro na lewej obronie gra lewy pomocnik? I z calym szacunkiem dla krzynowka, bo szanuje faceta i zycze kazdemu powaznemu polskiemu pilkarzowi bramek przeciwko Realowi Madryt w lidze mistrzow, to on juz kadrze niewiele daje. Gancarczyk zmienil lige na slabsza, przestal grac w pucharach i nagle jest international level? Dlaczego z boiska schodzi Obraniak ktory napewno nie byl gorszy od pozostalych a stwarzal przynajmniej pozorne zagrozenie. Dlaczego w kadrze nie ma Kosowskiego ktory bedzie gral w lidze mistrzow i 3/4 kadry Beenhakkera bedzie go ogladalo w telewizji. Na pilkarzy Irlandii Polnocnej wychodzimy 1 napastnikiem, nie potrafimy z nimi wygrac u siebie, malo tego ratujemy remis. Pomijajac juz fakt ze Leo nie oglada meczow na szczycie pilkarskiej ekstraklasy , wogole raczej rzadko oglada polskich pilkarzy. Gdzie tu logika? Nie ma, bo Leo ma na to po prostu wyjebane. Juz nawet nie dba o pi ar. Ta kadra nie awansuje na mundial a bez wzgledu jakich obecnie mamy pilkarzy Leo jest problemem reprezentacji. - Jurek (06.09.2009 14:43:37)
Wierny... Masz racje. Krol jest nagi... Ale Benio Hacker Wiedzial co bierze za swoja kase...Nic dziaduga nie zrobil pozytywnego... "Zatrudnia - Do WESZLO. (06.09.2009 14:40:42)
Za 3 dni prawdopodobnie koniec Leosia. Moze wiec Redakcja przygotowałaby (tak tak, znów robota ;))jakis artykuł podsumowujący pobyt Gandalfa na naszej ziemi, ze szczególnym uwzględnieniem jego chamskich odzywek (Drweniane domki, "dzwoni ci cos", itd itp)? Parę by sie chyba znalazło, a "memento" jak znalazł. Pozdrawiam - Polak4ever (06.09.2009 14:38:03)
Onet.pl ani wp.pl nie pozwolili na publikacje mojego postu!!! dlaczego??? Otwarty list do trenera reprezentacji Polskiej MR.L.Beenhakeer I am writing this letter to inform you that your stay in Poland has become very annoying and your welcome has long since worn out. During your [almost] 3 years of coaching, Polish football has become a total disaster. You did not bring anything positive to our football what-so-ever. Instead, you have created an unmanageable chaos. Your skills as a coach are ridiculous and laughable but that is understandable taking into account your coaching history. However your cunning skills in totally brainwashing the young and some of the older fans of Polish football are outstanding. Furthermore you have no honour, as by now anyone with an average IQ would realise. You are entirely consumed with the maintenance of your image in society, as if you were actually somebody. Your blatant and obvious pre-occupation with monetary benefits disgusts not only me, but all enlightened Poles. In spite of what you are saying, you are totally unconcerned about Polish football and are only selfishly concerned about your own image as a coach. At the same time you are an obnoxious, rude, very arrogant, big-mouthed man, and you are only masquerading as a first grade coach. Believe me, you cannot improve your image as a coach, the reason being, you are simply only a very average trainer, as the records have shown. One of the biggest mistakes made by PZPN (under M. Listkiewicz) was to hire you as a coach in first place. Anyway, you were not hired by PZPN to ridicule everything that is Polish, nobody gave you any rights to apologise to the Germans for the [ bad ] Polish people. You have no rights to insult people who gave and will give everything for this country especially people who have given much more and have a much better coaching record than you could ever aspire to. Nobody needs to listen to your lectures about how we should live our lives and the simple reason is that you have no idea about Poland and you never will understand what this beautiful country is all about. Now, the one and only sensible decision for PZPN would be to terminate your contract immediately. I personally cannot wait for your quick departure from anything to do with Polish football or for that matter anything to do with Poland. In saying that, I wish you all the best in your future endeavours, whatever they may be, and I sincerely hope that the opportunities will arise very soon, perhaps (or rather preferably) not in my country. No regards whatsoever!!! A caring & devoted Polish football fan. P.S. May I suggest retiring from your delusional ideas of coaching? - TAG (06.09.2009 14:37:22)
BORUC-PISZCZEK,ŻEWŁAKOW,DUDKA,GANCARCZYK-KUBA,MURAWSKI,LEWANDOWSKI,OBRANIAK-R.LEWANDOWSKI,BROŻEK-to jest zły skład?,bez jaj!Jeden z najlepszych bramkarzy świata,solidna,doświadczona obrona,Kuba i Ludo bardzo dobrzy skrzydłowi,Muraś z Cycusiem wystarczy zobaczyć na ich kluby no i atak też zły nie jest.TYLKO,ZE KURWA NIE MAMY TRENERA - . (06.09.2009 14:32:23)
BRAWO WESZLO 100% ZGODY ;) - TAG (06.09.2009 14:30:22)
pozytyw to to,ze wyjebią siwego debila(rogera niech wezmie ze sobą kulwa mać)obawiam sie tylko,ze jego nastepca bedzie DOKTOR czyli z deszczu pod rynne - Wilku (06.09.2009 14:26:14)
Moim zdaniem skład powinien być taki (mówię tak jaki powinien być z wiedzy przed meczem): bramka: Boruc od prawej obrony: Golański (Wasyl niestety nie mógł), Dudka, Żewłakow i Garncarczyk. Defensywny pomocnik to Lewandowski. Środek boiska dla Rogera. Skrzydła: Błaszczykowski i Peszko. Napastnik: Brożek i Lewandowski. Moim zdaniem mecz powinniśmy zacząć ofensywnie, bo to my musimy go wygrać, a Irlandczycy mogą sobie pozwolić na remis. Głównym celem taktycznym byłoby dla mnie strzelić na 1-0 w pierwszej połowie. Gdyby udałoby się to osiągnąć to zmieniłbym napastnika za Murawskiego i bocznego pomocnika (słabszego) za Obraniaka do 60 minuty. Gdyby nie udałoby się strzelić na 1-0, albo gdybyśmy przegrywali 0-1, to zmieniłbym słabszego napastnika za Smolarka i wstawiłbym Obraniaka za słabszego pomocnika. Potem na ostatnie 15 minut Tomka Frankowskiego (to nie żart). - Z tego wszystkiego jest jednak pozytyw (06.09.2009 14:23:21)
..niestety nie pojedziemy na MŚ zreszta i tak bysmy znowu po 3 przegranych meczach wracali do domu ale jest jeden pozytyw ktory niezmiernie mnie cieszy..WYPIERDOLA SIWEGO !!!!!!!!! - fittipaldi (06.09.2009 14:22:32)
Moim zdaniem nie powinno być tych naganiaczy sensacji , gazet , mediów, szkoda mi ludzi którzy się zarzynają a oni ich okładają wyzwiskami... czasami tak jest i trudno to jest gra... Tak ja jestem może i zafascynowany naszą kadrą jak by ona nie grała zawsze jestem za tymi ludźmi choć czasami i ja mam dość tak niskiego poziomu gry w naszym wykonaniu. ALE KIBICUJE NASZYM. A wy zajoby z WESZŁO wsadźcie swoje pisanie w dupę bo żaden z was pojęcia o tym nie ma, jak wszyscy inni się tym zajmujący. - ziomboi (06.09.2009 14:22:15)
w sumie to chyba lepiej by bylo jakbysmy tego meczu nawet nie zremisowali... Oczyma wyobrazni widzialem juz naglowek w PS: Polska pilka jest na dnie - najgorsze wyniki od 20 lat... Obraniak biegal po obu flankach, tez robil bledy ale to wg mnie zle przygotowana taktyka na mecz... Ile razy widac bylo, ze chlopaki nie maja do kogo podac nawet z autu...Trzeba bylo sprobowac ich jakos wyciagnac, nie wygralismy prawie zadnego pojedynku glowkowego, wyraznie przydalby sie Peszko, Obraniak schodzi po 45 minutach..., Tralka na lawce... W srode zakonczy sie ten festiwal, ta batalie raczej przegramy, Leo juz czas odejsc, ten trener sie u nas kompletnie wypalil! - taka prawda (06.09.2009 14:21:33)
ja juz mowie to kazdemu od dawna co pisze weszlo..nasze pilka jest na dnie..moj stary mowi,ze nie chce juz patrzec na gre tej reprezentacji bo to padlina a media ciagle pierdola o mistrzostwach świata jakies bzdetne kalkulacje punktowe..ludzie polska pilka to dno..nasz poziom jest tak slaby,ze po meczu nasuwa sie tylko jedno"kompromitacja". czasami uda sie mecz jak z portugalia czy czechami..ale dobra druzyna po prostu trzyma poziom i gra..polsce niestety tylko czasami sie"udaje". Doluje najbardziej tylko jeden fakt..prawie 40 milionowy kraj i kurwa nie ma nikogo do grania,nie ma tez ludzi ktorzy by to postawili do pionu.. jak widze jak do przodu idzie taki cypr to sie zastanawiam..czy my polacy jestesmy takimi nieudacznikami czy jaki chuj? bo nie rozumiem... - m (06.09.2009 14:15:00)
I to jest niestety cała prawda ,siwy niech juz jedzie do holandi. - bartas (06.09.2009 13:55:33)
i co zrobisz zarzeczny jak leo odejdzie? grubasie - bartas (06.09.2009 13:54:57)
http://zielony.republikafutbolu.pl/2009/09/05/co-zrobi-weszlo/ - ,,, (06.09.2009 13:51:26)
dac leo druzyne na tydzien to zajedzie kazdego... moja propozycja jest taka aby zwolywac zgrupowanie na 2 dni przed meczem. to zbyt krotko aby wszystko spartoilil - kopaczoholik (06.09.2009 13:22:37)
brawo weszło... wczoraj cała reprezentacja zagrała totalne dno! co gorsza taką zenade oglądamy od dłuzszego czasu! i to jest dramat... za co oni biorą kase? w pewnym momencie zastanawiałem sie czy nasi nie zabiją się na piłce! - rybak (06.09.2009 13:14:07)
co znaczy normalne media??czyli że wy jesteście wyjątkowi czy nienormalni?? - Zibi (06.09.2009 13:08:10)
i tak trzymać ludzie z "weszło", jechac z nimi jak z furą gnoju. - Nic sie nie stało ;| (06.09.2009 13:03:20)
http://sport.onet.pl/0,1248770,2038122,wiadomosc.html Wystarczy tylko wygrać 3 mecze;) - Mesi (06.09.2009 13:01:28)
Nie każdy polaczek go na rękach nosił. - gacek (06.09.2009 13:00:47)
O prosze - M. Lewandowski "sam mialem 2 straty"... - gacek (06.09.2009 12:54:57)
@DonVito - dobrze zrozumialem. Tyle, ze po prostu nie wierze w to, ze mieszanie nazwiskami cos by zmienilo. Ok, Tralka czy Lobodzinski to nieporozumienie, ale wiara w to ze wystawiamy Peszke i ogrywamy wszystkich to przesada. Jak swiat swiatem zawsze w kazdym kraju kibice dywaguja czemu nie jest powolywany ten czy tamten - przeciez to samo mielismy i za poprzednich selekcjonerow. I jakos ani zaden Brozek, ani Lewandowski czy inni prochu nie wymyslili. Wiec nie sadze zeby Peszko czy Iwanski czy ktokolwiek cos zmienili, bo po prostu nie mamy kim straszyc. Ja tylko zaluje, ze po kolejnym takim meczu nie trafia to do samych pilkarzy - mogliby w koncu przyznac ze sa do niczego, zamiast po raz enty opowiadac "nie wiem co sie stalo", "nie realizowalismy zalozen", "na treningach bylo ok", "nie pokazalismy zeba" i inne bzdury. - Puffy (06.09.2009 12:53:14)
i za to was Kocham! - Wierny i obiektywny. (06.09.2009 12:49:30)
Polaczki! Jak Leo po raz pierwszy załatwił nam Euro to go prawie świętym ogłosiliście, teraz gdy przegrywamy mówicie o nim, cytuję "wiedźmin, dziad, wypierd..." Jesteście pieprzonym przykładem polskiej impotencji umysłowej. Czy nie zauważacie wy 'krytycy', że w Polsce nie ma druzyny ? Nie ma zawodników na średnim europejskim poziomie ? . Mamy zawodników, którzy albo nie mają klubów, albo siedzą na ławkach za granicą, albo grają na żenującym poziomie w polskiej Ekstraklasie. A więc czy Leo ma nam przywieźć tych kopaczy z Holandii, czy sam ich z miejsca wyprodukować ?. On jest trenerem, on wystawia skład, ustala taktykę-ok. Ale co z tego, gdy Kuba gra swój najsłabszy mecz od niepamiętnych czasów, ten, który potrafił sam wygrywać dla nas mecze. Gdy Obraniak faktycznie biega po całym boisku nie mogąc znaleźć swojego miejsca na nim. Po drugie czym innym jest to, że Leo ustala taktykę, a czym innym dostosowanie się do niej pilkarzy. Konstruktywna krytyka polega na podaniu argumentów, a nie steku wyzwisk i kalumni. A wy jesteście pierdolonymi kibicami sukcesu, którzy potrafią nieustannie drzeć mordę i nieuzasadnienie krytykować. To jest trochę tak jak z tymi, którzy nie idą na wybory, a później najwięcej zabierają głosu i najbardziej wychodzą przed szerego z pieprzeniem co im się nie podoba. Analogia co do was; jeśli macie być z tą reprezentacją tylko wtedy gdy będziemy grać z polotem(jak w meczu z Portugalią) to ja wam serdecznie dziękuję i powiem wam, że nie ma miejsca dla was, jako tych prawdziwych fanów. Ja rozumiem, że może wam się coś nie podobać, ale miejcie choć odrobine kultury i szacunku. Nie jesteśmy światową potęgą, więc czego wymagacie ?. Jesteśmy średniakiem spośród europejskich średniaków, to pieprzona rzeczywistość, więc obudźcie się, bo Leo nie jest cudotwórcą... Do tych zaślepionych, wg 74% ankietowanych, najlepszym zawodnikiem wczorajszego meczu wybrano Rogera. Głosowało 111 000 osób... gaz- jesteś idiotą, tyle w temacie! - WP (06.09.2009 12:46:26)
W Waszym stylu pisania prawie wszystko jest OK, bo tak trzeba opisywać to co się w naszym futbolu dzieje. Ale razi coś zupełnie innego. Ten Wasz maniakalny wręcz podział na "naszych" i "waszych". Niektórzy piłkarze są pod parasolem ochronnym, a inni jakby nie zagrali - zawsze będą krytykowani. Jesteście częścią tego syfu i na część syfu mówicie, że jest OK, a na część (i słusznie) - że jest syfem. I takie pytanie jedno, Kurowski wyruchał matkę Admina, że w kółko powtarzać tą wymyśloną historię z płytami? - whatever (06.09.2009 12:28:33)
juz dawno tak dobrego tekstu nie czytalem, sam lepiej bym tego nie napisal haha....Leo, panu juz dziekujemy - wypierdalaj! - Rambo 4 - Siódma krew (06.09.2009 12:09:45)
Pojebani jestescie ,,, dojebaliscie sie lobodzinskiego jak psy do kosci ... wojtek jest takim pilkarzem ze albo mu wyjdzie mecz albo korwa nie... - DODEY (06.09.2009 11:57:12)
Dawno nie było u was tak dobrego i przemyślanego tekstu. - do weszlo (06.09.2009 11:54:13)
come on. weszlo co jest z wami? na gazeta.pl ciagle wierza w awans na mundial :-) - obordman (06.09.2009 11:53:23)
sama prawda, teraz trzeba kibicowac koszykarzom i siatkarzom, oni maja szanse na sukces! - do joey (06.09.2009 11:52:30)
a niby inne media robią inaczej? a Wybiórcza, któa gloryfikuje Leo i każdą najwieksza powiedziana przez niego glupote (jak wczoraj po meczu) potrafi obrócić w najwiekszą oswieconą mądrość holenderskiego zbawcy??? Kto niby urabia tych "pożytecznych idiotów" którzy skandują po coraz to gorszych meczach "Leeeeooooo Leeeeoooo"? - antek (06.09.2009 11:42:18)
do joey: manipulowanie szarym tłumem to misja mediów publicznych. barany wszystko łykną. - Przemek (06.09.2009 11:36:38)
Na prawdę trzeba się pogodzić, że nie mamy piłkarzy, wyszkolenie techniczne drybling - dno. Przecież oni nie umieją grać z pierwszej piłki, nieatakowani przez nikogo zagrywają niecelnie - dno. Niestety jak nie chcecie się denerwować tylko oglądać dobry futbol, polecam ligę angielską i hiszpańską w canal plus. Smutne jest to, że mijają kolejne pokolenia piłkarzy i dalej jest kopnij, biegnij. Oni na poziomie seniorskim mają braki w wyszkoleniu technicznym na poziomie juniora lub trampkarza. To taj jakby być na IV roku matematyki na UW i nie znać tabliczki mnożenia do 16. - Przemek (06.09.2009 11:32:21)
- joey (06.09.2009 11:22:41)
pojawilo sie tu pierwsze prawdziwe zdanie od kiedy powstalo weszlo - 'mamy swoja prywatna misje'. tylko ubraliscie to w ladne slowa a powinno brzmiec: nasz portal, nasze opinie, nasze proby manipulacji szarym tlumem to PRYWATA - amen (06.09.2009 11:22:24)
weszło przynajmniej krytykuje konstryktywnie, majac pojecie o pilce. taka realna ocena moze sie przydac. inna sprawa, ze Polska to taki kraj, ze alternatywy dla selekcjonera majacego wszystkich w dupie jest tylko jeszcze gorszy polski trener, ktory w zyciu nie pracowal w wiekszym klubie, a 90% kibicow nie ma pojecia o pilce i będzie uważało, że największym problemem jest to, że gramy jednym napastnikiem. zdrowiej przerzucić się na hokej na trawie.... - samake (06.09.2009 11:05:03)
Gramy tylko i wyłącznie o 3 pkt....i wychodzimy na mecz u siebie przecie Iralndii płn. z 1 napastnikiem...to są kurwa jaja...też jak przedmówcy chciałbym bardzo ,zeby Polska pojechała na MŚ, ale w tych uwarunkowaniach to naprawdę lepiej to wszystko rozjebać poczynając oczywiście od pzpnu i budować wszystko od nowa... - redman & method man (06.09.2009 11:04:54)
dobry tekst, czysta prawda... - Sowa (06.09.2009 11:00:46)
smutne jest to, że za Janasa graliśmy znacznie lepszą, szybszą i bardziej ofensywną piłkę. No i przede wszystkim 2 napastnikami a nie jak ten holenderski dziad uparcie na 6 obrońców wysyła jednego atakującego...Co zabawne Janasa zwolniono bo na MŚ zdobył "tylko" 3 pkt i nie wyszedł z grupy, stary dziad zdobył AŻ 1 pkt na ME i w nagrodę przedłużono mu kontrakt. No comments. - Beenhaker jest IDIOTĄ (06.09.2009 10:46:40)
teksty tego pana po wczorajszej kompromitacji to skandal: "Nie spodziewaliśmy się, że rywale tak mocno będą grali w obronie. " !!!! " Dlaczego ściągnąłem Obraniaka? Bo w pierwszej połowie mieliśmy zbyt dużo piłkarzy, którzy czekają na piłkę."- ściągnał faceta, który stanowił JEDYNE zagrożenie w pierwszej połowie, a zostawił Rogera, który notował mnóstwo strat i katastrofalnie podawał. Ten facet albo jest idiotą albo sabotażystą. - qaz (06.09.2009 10:44:42)
jestem w 100% za zaoraniem obecnego pzpn-u w ktorym 99% to stare, komunistyczne qrwy. tylko co dalej??? ktos musi to przejac. pedzie podobnie jak z wyborami - byle odsunac PiS od wladzy... PiS sie odsunelo i przyszlo jeszcze wieksze gowno w postaci PO z chyżym rojem na czele. tu moze byc podobnie - co jak do wladzp pilki dorwa sie osoby ktore na prawde potrafia robic waly na skale wieksza niz obecny pzpn???!!! (niestety da sie - zawsze moze byc gorzej). rozwalic cos to nie za wielki problem. ja bym zaczal od szukania odpowiednich osob do wladz w polskiej pilce. w porownaniu z tym obalenie obecnego pzpn-u to bedzie pestka - Pityke - PROTEST (06.09.2009 10:36:06)
w zupełności popieram tekst "Weszło". Tu nie ma co mysleć teraz nad szansami aby pojechać do RPA... dobrze powiedział Tomaszewski - po co tam jechać... ??? trzeba rozgonić dziadów z PZPN-u i niech wreszcie zaczną tam działać profesjonaliści !!! trzeba podziękować za pracę Benhakerowi - on i tak ma naszą reprezentacje gdzieś... to doskonale widać... zrobic to nawet za cenę odszkodowania !!! zatrudnić porządnego trenera, któremu naprawdę się chce - Smuda to jest jedyny polski trener który w ostatnim czasie coś osiągnął z polskimi piłkarzami, zrobił coś z niczego... są dwa lata do Euro w Polsce - już trzeba zacząć działać bo będzie totalna żenada... Ktoś może powiedzieć - mamy jeszcze szansę, uda się zakwalifikować do RPA... ok. próbujmy ale zróbmy to co napisałem powyżej !!! bo najgorzej jeżeli jakoś doczołgamy się do RPA i wszystko będzie tak się dalej toczyło jak jest teraz... Popatrzcie piłka światowa nam odjeżdża w zastraszającym tempie !!! Cypr w Lidze Mistrzów a my NIE, reprezentacje rankingowo średnie lub słabe grają nowoczesną i szybką piłkę a my NIE... czy tak ma być dalej ??? zacznijmy to zmieniać !!! jeżeli nikt nie potrafi/nie chce zrobić porządku z PZPN-em (ryba psuje się od głowy...) zróbmy to my kibice... !!! zacznijmy protestować a nie przyjmować jak pokorne osły stan rzeczy jaki jest, przestańmy chodzić na mecze ligowe i reprezentacji - wymuśmy demisję dziadów z PZPN-u !!! - qaz (06.09.2009 10:34:38)
@ gacek - ogolnie ma racje nie wierze we franka smude. to tez jest trener majacy swoje humory, swoich faworytow (jak kazdy z reszta...) jak nie bedzie wynikow to znowu sie zacznie - dlaczego nie gra ten - a gra ten etc. smuda to "drwal" pokroju piechniczka. juz widze, jak na 3 dniowych zgrupowaniach kadry smuda bedzie "pracowal nad przygotowaniem fizycznym" pilkarzy. w tej kwestii akorat dziadek leo ma racje. od przygotowania formy pilkarzy sa kluby. smuda to niestety tępak dla ktorego - im wiecej tym lepiej. tj im wiecej pilkarze przebiegna na treningu tym lepiej. "zajezdzac" pilkarzy tez trzeba umiec. nie te czasy jak sie biegalo po gorach z plecakiem wypelnionym kamieniami. w dzisiejszych czasach potrzebny jest caly sztab medyczny, ktory rozlozy kazdego zawodnika na czynniki pierwsze, podpowie trenerowi jak zroznicowac jego trening etc. przykladem jest legendarny juz "milan-lab" oczywiscie pilkarze musza w to wszystko wkladac 100% profesjonalizmu - zero alkoholu, balang do pozniej nocy, dziwek etc. z gowna bicza nie ukrecisz - jak sie mowi. jednak twierdze, ze z tego "gowna" mozna bylo sklecic choc pseudobacik, ktory awansowalby na MŚ. - Android (06.09.2009 10:30:49)
Zaorać wszystkie boiska i posadzić marchewkę - będzie wzrost gospodarczy!!! - TAG (06.09.2009 10:29:30)
mamy przecietnych piłkarzy ale mozna z nich złożyć całkiem solidna drużyny,tylko do tego potrzeba trenera a nie WIEDZMINA Z ROTERDAMU - agarwm (06.09.2009 10:03:56)
A ja wierzę ,że w czasach Franka Smudy będzie lepiej i ztymi piłkarzykami - klonik (06.09.2009 09:56:43)
Jedyny facet mogący wprawić te drewniane figurki w sensowny ruch nazywa się Lenczyk. - DonVito (06.09.2009 09:27:28)
@gacek dobrze piszesz, ale nie dokońca zeozumiałeś tekst, który można podsumować krótko: "Mamy tragicznych piłkarzy i dlatego spośród tego szrotu powinniśmy wybierać tych najlepszych, a nie Trałkę, Zahorskiego, Krzynówka, itd." Sądzę, że gdyby nie zramolały dziad leło to byśmy wyszli z tej najsłabszej, tragicznej i beznadziejnej grupy. - gacek (06.09.2009 09:10:28)
Z jednej strony macie i troche racji, ale z drugiej - niewiele. Bo prawda jest brutalna - polscy zawodnicy (bo to nie pilkarze) sa po prostu mierni. Jesli zawodowy pilkarz nie potrafi wykonac podstawowej czynnosci, czyli sensownego uderzenia stojacej pilki bez atakujacego przeciwnika (vide nasze rzuty rozne i wolne), to o czym mowa? To tak jakby zawodowy kierowca nie umial zaparkowac samochodu. Rzucanie nazwiskami tez ma ograniczony sens. Peszko moze by cos zmienil - moze i tak, ale pewnie na 99 procent nie. Kiedys byly awantury, dlaczego nie jest powolywany Brozek. No i teraz jest, i jakos nas ten wybitny strzelec nie zbawil. Tak samo byloby z innymi - od mieszania herbata slodsza nie bedzie. - Łobo (06.09.2009 08:40:33)
Nie mogłem wejść, bo kurwa zajebany byłem. - Marcin (06.09.2009 07:49:30)
oczywiście degrengoladę..przepraszam - Marcin (06.09.2009 07:48:22)
W środę w końcu niektórzy przejrzą na oczy i zobaczą degrendoladę Leo-mam nadzieje,że przegramy ze Słowenią i nie awansujemy do MŚ ponieważ z taką grą na nie nie zasługujemy.Nieprawdą jest,że Leo wystawia najlepszych-każdy widzi oglądająć rozdmuchane programy w Cyfrze(swoją drogą czasami powinny trwać z 5 minut a nie 90)że zawodnicy wyróżniający się na ligowych i coraz rzadziej zagranicznych boiskach od wielu meczy nie są powoływani do kadry.Za to słabi,słabsi,bez formy od dawna vide Łobodziński,Trałka siedzą na ławce rezerwowych.Leo kłamie,że mamy zdolną młodzież-nie mamy jej,nie mamy (jeszcze)boisk gdyby nie Euro 2012 nie mielibyśmy porządnego stadionu.I mamy od wielu lat słabych piłkarzy,którzy raz na kilka lat zaskakują jakimś udanym meczem by przez kolejnych 10 epatować nas archaiczą,nudną grą.No ale skoro coraz mniej grają(pół roczna przerwa w rozgrywkach krajowych),ciepłe ławki rezerwowych lub trybuny zagranicą to czego oczekiwać.Żal mi to wszystko pisać ale taka jest polska rzeczywistość piłkarska-szara,nudna i póki co beznadziejna.Pozdrawiam a w srodę znów siądę przed ekranem tv z myślą,że nie stanie sie prawdą to co napisałem w 1-szym zdaniu tego textu.Pozdrawiam Wszystkich kibiców Polski.Marcin - Prawda (06.09.2009 07:07:59)
Super,cała polska piłka jest chora zaczynając od szkolenia młodziży,układy trenerzy niekompetentni itd..A Błaszczykowskiego trzeb było zdjąc po 5min bo się tylko ślizgał i robił miny.Niech grają ci co mają ambicje i chcą coś osiągnąć,na całym świecie gra sie od pierwszego do ostatniego gwizdka na maxa a nie drepcze w miejscu 25min i wchodzi w mecz.AMBICJA i profesjonalne podejście do sprawy a nie fryzury i torebki. - PONCZEK (06.09.2009 06:57:14)
Cóż,jestescie konsekwentni w tym co piszecie i za to Was szanuje,"weszło" na Wasze! - eddi (06.09.2009 05:47:24)
I jeszcze dwa słowa. Jak widzę i czytam posty typu "to typowo polskie, zgnoić i coś tam" to mnie krew zalewa. Krytyka to rzecz normalna. Krytykuje się w Niemczech, Peru, Jamajce i nawet na wyspach Bora Bora. Mam zmienić obywatelstwo ,żeby móc napisać kilka krytycznych słów? Pisze to do Ciebie i innych osób, które wypisują podobne rzeczy na innych forach. Jak masz kompleks bycia Polakiem to jedź do Chin, ale nie opowiadaj ,że to typowo polskie, bałwanie !!! - eddi (06.09.2009 05:38:12)
Jeszcze mam słowo do postaw "Wiernego i obiektywnego". Wirny to może jesteś, obiektywny nie jesteś ani Ty ani ja. Jeżeli masz problem z tym artykułem lub autorem to idź sobie na onet lub wirtualną. Na koniec dodam tylko, że jesteś ślepy albo nie widziałeś tego meczu !!! Proponuję abyś podał kontrargumenty albo w ogóle nie zabieraj głosu. To nie chodzi o to czy Leo jest fajny czy nie tylko czy prowadzi tę kadrę najlepiej jak potrafi. Ja uważam ,że nie !!! Oczywiście to wina również zawodników, ale jak sam Leo powiedział (cytat z onet lub wp) to On ich wystawia !!! - eddi (06.09.2009 05:25:57)
Wszystko o czym pomyślałem zostało tu napisane !!! Wszystko. Mam dokładnie takie same odczucia jak autor tekstu. Po co na ławce słaby Łobodziński jak na ten moment lepszy jest Peszko. Po co zmienia Obraniaka jak po 30 minutach tylko idiota nie widzi ,że to nie jest mecz Kuby Błaszczykowskiego. Z całym szacunkiem dla Jacka Krzynówka, ale on się do obrony nie nadaje i jego czs już mija. Na ten moment zdecydowanie lepszy byłby Gancarczyk. Po za tym jak można grać pierwszą połowę z tak małym zaangażowaniem no i brakiem koncepcji i taktyki. Niestety chyba każdy trener ma swoich ulubieńców lub jakiś interes by stawiać na jednych a nie dawać szansy innym, którzy w tym momencie są w zupełnie lepszej formie. Tak było za Janasa (Grzesio Rasiak) tak jest za LEO. Myślałem ,że jak przyjdzie trener nie z Polski to będzie inaczej postępował. Teraz już tak nie uważam. No cóż, tylko krowa ma jedno zdanie. Sam już nie wiem czy Leo nie jest aż tak dobrym trenerem czy są to jego celowe decyzje...... zje...li mi humor na maksa !!! - NN (06.09.2009 03:42:11)
Krytykowac kazdy potrafi. Post otwierajacy pisal zgorzknialy idiota. Zenujace sa tez posty modow, pisanych na wylogowaniu... Ogolnie lipa i syf. - Kuń Agłero (06.09.2009 03:38:25)
Faktycznie Argentyna to taktyczna padaka - L (06.09.2009 03:31:52)
jest jeden pozytyw. Boski Diego jest jeszcze gorszym trenerem a krytykować go nie wypada. do przerwy Argentyna - Brazylia 0:2 - kotzi (06.09.2009 03:29:27)
ma 100% popieram - rozgoryczony (06.09.2009 03:08:38)
Zapraszam do merytorycznej dyskusji. Zaczynamy - Boruc oceny w skali 10 stopniowej Boruc (6) - półtorej interwencji w meczu i puszczona bramka, niemniej na przedpolu grał bardzo pewnie, brawa zwłaszcza za sytuację z 1 połowy meczu - wyjście z pola bramkowego po katastrofalnym zagraniu Mariusza "do tyłu" Lewandowskiego ( gracz meczu ale o nim szerzej za chwilę ) Żewłakow (6) - jedyny z czwórki obrońców, który próbował coś konstruować z głębi pola, kilka razy uruchamiał środkowych prostopadłymi podaniami. Za utratę bramki IMO nie ponosi winy - w momencie podania do Laffertiego żaden z obrońców nie zrobił kroku do przodu, to nie była próba pułapki offsidowej. Akcja poszła lewą stroną, ewidentnie zawinił lewy obrońca, który nie zdarzył wrócić za akcją. Ale tak to się kończy, gdy zamiast rasowego lewego obrońcy, Pan Leo z uporem maniaka umieszcza skrzydłowego w wieku przedemerytalnym.. ( a ten o ironio sam publicznie stwierdza że nie czuje się dobrze na tej pozycji ) Dudka (4) obok Lewandowskiego sprawiał wrażenie najbardziej zagubionego w grze polskiej reprezentacji, strasznie chaotyczny w ataku i niepewny w destrukcji, po jego stracie w drugiej części poszła piłka, po której Irlandczyk znalazł się sam na sam z Borucem. W odróżnieniu od Żewłakowa, nie miał najmniejszego pomysłu na rozegranie piłki do przodu. Golański (5) mecz lepszy w jego wykonaniu niż sugeruje ogólne wrażenie, aktywny i pożyteczny w ofensywie, jego ocenę nieco przyciemnia słabsza postawa Błaszczykowskiego Krzynówek (4-) Czy tylko ja mam wrażenie, że byłemu najlepszemu piłkarzowi roku w tygodniu PN po prostu brakuje już zdrowia? Panie Jacku, pracowitości na boisku z pewnością nikt z kibiców Panu nie odmówi, ale "staramy się i do przodu" to stanowczo zbyt mało na poziom reprezentacji. Nie mogę pojąc co taki zawodnik robi w obronie, przecież od początku wiadomo było że z przodu coś wpadnie, a w przypadku straconej bramki Irlandczycy zamurują bramkę i wiedząc jak Polacy radzą sobie w ataku pozycyjnym przy skomasowanej obronie, strzelenie dwóch bramek będzie graniczyło z cudem! Dlaczego Leo nie zabezpieczył obrony, dlaczego nie wstawił Gancarnczyka? Dlaczego problem dostrzega przeciętny kibic, a nie widzi lub udaje że nie dostrzega selekcjoner polskiej kadry!? Rozumiem że Panu Jackowi do klubu 100 już bardzo niewiele, a Pan Leo lubi przywiązywać się do nazwisk - ale na Boga, nie kosztem reprezentacji! Sentymenty zachowajcie dla swoich kobiet! Dalej nie piszę, bo już mnie *** zaraz strzeli, nie mogę, po prostu nie mogę.. Mógłby ktoś dokończyć podsumowanie? Będę ogromnie wdzięczny. I z góry przepraszam za chaotyczny ton mojej wypowiedzi, ale po jaką cholere tak dmuchali ten balon!? Jak sobie teraz przypominam cytat wywiadu z Dudką zamieszczony na onecie i bunczuczne epitety w stylu "rozjedziemy" "jesteśmy lepsi", "pokażemy Irlanczykom ich miejsce" i najlepsza jest wypowiedź selekcjonera "Z CAŁYM SZACUNKIEM DLA IRLANDII PÓŁNOCNEJ, SPOTKANIE W BELFASCIE IRLANDIA NIE TYLE WYGRAŁA, ILE POLACY PRZEGRALI" Dzisiaj murawa była idealna, i co z tego, skoro zagraliśmy jak zawsze... --- edit ---- zapaliłem papieroska na balkonie a padający deszcz najwyraźniej chyba nieco ostudził moje emocje, więc piszemy dalej.. Murawski ( 4+) M. Lewandowski (4) Środkowych pomocników, opiszę w jednym podsumowaniu ,wszak o ich grze nie można powiedzieć zbyt wiele, bądź co bądź na pewno nic dobrego.. Obydwoje bardzo bezproduktywni w ofensywie, Lewandowskiego od dłuższego czasu postrzegałem jako największe drewno repry, jednak braki te niwelował efektywną gra w destrukcji i dużą ilością odbiorów piłki.. Niemniej, to co wyprawiał dziś ten człowiek to jest zwykły szczyt bezczelności! Nie wiem czy takie były założenia taktyczne, ale ten człowiek cały mecz, każde podanie rozgrywał po najmniejszej lini oporu, nie podejmował RYZYKA, nawet przy stanie 0:1 każde podanie lecialo albo w poprzek albo do najbliższego rywala )Jednym słowem fatalny mecz tego zawodnika i nie zmieni bramkowa sytuacja, gdy wsadził swoją drewnianą nogę pomiędzy dwóch obrońców Irlandii. Obraniak (6-) - Na tle pozostałych grajków, sprawiał wrażenie piłkarza odludka, niemogącego porozumieć się z partnerami, prawda jest jednak taka, że to pozostali nie potrafili wejść w rytm meczu. Zauważcie, że Obraniak jako jedyny po zagraniu piłki, od razu przesuwał się do przodu i starał się wyjść na pozycję, szukał gry! Jako jedyny zagroził bramce Irlandczyków w pierwszej połowie, fatalna decyzja Leo o zdjęciu tego piłkarza, dlaczego to zrobił? To dośc złożony temat i bardziej dotyczy samego selekcjonera i jego mentalności, według której on ma ZAWSZE rację. Zdejmując go z boiska niejako udowodnił, że podsunięty mu przez media Obraniak nie sprawdził się. Podsobne zagrywki Leo stosował zdaje się w przypadku Smolarka, i chyba jeszcze kogoś, przypomnijcie koledzy? A ponieważ Leo ma zawsze rację, zdejmując Obraniaka, dał do zrozumienia - fakt, że przegrywamy to absolutnie nie jest spowodowane moimi błędami w ustawieniu, winę nowy w ekipie Obraniak, nierealizujący założeń taktycznych.. kpina Panie selekcjonerze! PS. Minus za kilka głupich strat. Ok, chyba jednak poproszę kogoś o dokończenie :) Pozdrawiam serdecznie i liczę na poważne, merytoryczne argumenty :) - Daniel(Navan IRL) (06.09.2009 02:40:29)
Dobry tekst,cala prawda o polskiej pilce,pozdro - Wierny i obiektywny. (06.09.2009 02:31:56)
Przepraszam, ale czy autor nie miał odwagi podpisac się pod tym tekstem ? . Bo dzięki temu ukazuje się podwójna głupota ów autora, bo po pierwsze napisał stek szyderczych i cynicznych stereotypów, a po drugie kryje się za maską, która nazywa się internet... Nasza piłka jest na dnie, mamy żenująco słabych kopaczy, ale żeby wyżywać się i pastwić na Leo to jest pewien rodzaj choroby, tóra nazywa się z lekka mówiąc zawiścią. Typowo polskie reakcje, zgnoić kogoś, zmieszać z błotem upodlić. Zero obiektywizmu, realnego spojrzenia na rzeczywistość. Jesteście jako redakcja na takim poziomie na jakim jest nasza ligowa 'A' klasa; dla trochę półgłowkowatych redaktorków- dalej niż 100 lat za murzynami.... - jako (06.09.2009 02:31:30)
jak mawial Janek Pietrzak jestesmy za Albania albo przed Albania,lata mijaja a haslo jak najbardziej aktualne.jestesmy w koziej dupie - Mem (06.09.2009 02:24:25)
Franek SMUDA!! Franek SMUDA!! Reprezentacja?Dla mnie istniala przez ostatnie 15 minut Żenada - w (06.09.2009 02:00:10)
WESZLO, bardzo smutne, ale trafiliście w stówę, BRAWO!!!!! - Antyleo (06.09.2009 01:56:06)
Polecam wpis sprzed roku Kowala pt: Walka gołej dupy z batem. Pisze to samo w kontekście Wisełki, ale to pokazuje że jest tak samo. Nie mamy ludzi z charakterem, tylko same miegwy od trenerów,piłkarzy i dziennikarzy którzy tworzą zniekształcony obraz rzeczywistości zamiast walić prosto z mostu. Leo nie doczeka się słowa krytyki z ust "dziennikarzy" tylko zawsze będa winne: murawa, sędzia, kontuzje i inne duperele zamiast leo zapyziałego. - arson (06.09.2009 01:54:34)
Ten tekst to 100% prawdy. duży szacun za to dla weszło. nie jest chamskie ale jest PRAWDZIWY i tu zgadzam się całkowicie z gościem który to pisał. dzisiaj to była żenada i prolscy kibice nie potrafia zauwazyc faktu, ze jestesmy futbolowym odpadem, nie ma talentow, nie ma walki jest tylko wirtualne gowno tworzone przez beenhakkera i media. brawo stec, brawo wołowski, brawo szadkowski, braow beenhakker i engel - Bartek (06.09.2009 01:40:26)
Mnie też denerwuje, jak wszystkie media za przeproszeniem pierdolą i pierdolą i nie napiszą ani jednego słowa krytyki. Cenię Weszło za to, że jest być może jedynym medialnym nośnikiem w Polsce, które pisze właśnie w ten sposób - bez ogródek. I oby tak dalej. - zielony (06.09.2009 01:36:39)
piękny artykuł 110% poparcia!!!!!!!!!!! - Maras2525 (06.09.2009 01:32:52)
Masz racje w 100% tipsport - tipsport (06.09.2009 01:26:36)
Brawo!!!!! Przyłączam się do tekstu weszlo.Ale zapomnieliście o PODSTAWOWEJ SPRAWIE.Moim skromnym zdaniem,jeżeli nie będzie trenera z JAJAMI( mam na myśli Smude),który te PANIENKI WYCHUCHANE( czyt.reprezentanci Polski w piłce nożnej porządnie OPIERDOLI,a czasami Przypier.......w szatni jak trzeba( oczywiście nie może być tak ,że póżniej taki obrażony chłoptaś pójdzie na skarge do PZPNU i trenera zwalniamy), to nigdy nic nie osiągniemy.Ferguson ,też rozjebał Beckchamowi łuk brwiowy butem,bo chłoptaś sobie za dużo pozwalał,i olewał 1 połowe meczu totalnie.Jest to może zbyt drastyczne to co pisze,ale to nie są dzieci 5 letnie,tylko faceci którym nadmiar kasy za nic odpierdala do głowy, a Broń Boże jakby jeszcze ktoś odważył się im to powiedzieć w cztery oczy.KTOŚ Musi tym wstrząsnąć ,za pozwoleniem tego zgniłego pzpnu.Jeżeli nie Smuda to kto?Pokażcie mi drugiego takiego trenera,bo Ja nie znam.Pozdrawiam....;) - Maras2525 (06.09.2009 01:25:46)
święte słowa weszło ten stary dziad tylko coraz bardziaej nas kompromituje i niestety stacza nasz zespół - kielon (06.09.2009 01:25:23)
gdzie jest peszko i kto to jest tralka? murawski, blaszczykowski - dno, a srodkowi obroncy maja braki szybkosciowe, skrzydel tez brak - krzynowek musial dublowac pozycje lewego pomocnika przez wieksza czesc meczu i wlasnie tamta strona szly najgrozniejsze kontry wyspiarzy - tra (06.09.2009 00:54:30)
peszko w brugge kopnal przypadkiemm. to kolejne ligowe g..o za slabe zeby grac w druzynie ktora ma grac na mundialu. wdzisiejszym meczu tylko Obraniak i Roger pokazali klase - mpap (06.09.2009 00:48:48)
popieram w 100%. Wreszcie ktoś pisze z sensem. - narc (06.09.2009 00:45:47)
zawsze macie racje. - leon b. (06.09.2009 00:37:07)
wyjdzcie ze swych drewnianych chatek. Fucking Polacy. - steelin (06.09.2009 00:34:52)
@Kabaret: Boruc 4? Za co? Niczego nie wybronił, jedynie raz wypuścił piłkę pod nogi rywali. Golański grał świetnie, solidnie w obronie i kreatywnie w ataku. W zasadzie prawie w pojedynkę ciągnął akcje prawą stroną, bo Błaszczyk musiał zjeść kebaba z dworca przed meczem... - lEON B. (06.09.2009 00:34:38)
i tak kurwa musicie mi placic pensje do konca kontraktu - X DO WESZŁO (06.09.2009 00:33:21)
WCALE NIE BYŁO TAKIE CHAMSKIE. JA POWIEM WIECEJ WYJEBAC SIWEGO SKURWYSYNA I WBIC MU W PASZPORT ZAKAZ WJAZDU NA TEREN RP. PRZYDAŁYBY SIĘ KARY JAK W KRAJACH ARABSKICH NP. WSZYSCY PILKARZE PO TAKIM MECZU 100 BATÓW A TRENER 200. TRZEBA SIE NAD TYM SOLIDNIE ZASTANOWIC I WPROWADZIC TAKI ZAPIS W STATUSIE PZPN. - TMK (06.09.2009 00:32:50)
Musze Was pochawalic :) W koncu artykul napisany na powaznie, bez glupich zarcikow i jakze oddajacy wszystko to co sie ostatnio z nasza pilka dzieje - chinczyk (06.09.2009 00:14:11)
ze chinczyki i wiettnamce beda mieli gdzie handlowac . Ha ha h a - Kabaret (06.09.2009 00:12:48)
A ja uważam , że było OK. Cały czas do przodu i starali się .Oto moje oceny(skala 1-5)? Boruc - 4 Golański - 2 Roger - 4 Orbaniak -4 Smolarek - 3 a reszta hm reszta to wypierdalać. - Kibic z drewnianej budki (06.09.2009 00:11:55)
Kto odpowie konkretnie na proste pytanie? Jaką konkretną korzyść (podać choć jedną) bedzie miała Polska z tego, ze się narobi i wykosztuje na Euro 2012??????????? - Inernationallevel (06.09.2009 00:06:19)
LEEEEOOOO....powiedział: "Nie spodziewaliśmy się, że rywale tak mocno będą grali w obronie" - to pewnie ze bedą chcieli strzelić gola też się nie spodziewaliście? tu nawet nie "król jest nagi", ale w ogóle pusty jak bańka mydlana!!!! - hie hie (06.09.2009 00:02:07)
brzmi jak manifest komunistyczny... ale ok, zarty na bok kadra potrzebuje kopa w zacne, reprezentacyjne dupsko. Tak nei mozna grac.... juz wiecej emocji mialem widzac Piasa Gliwice w ostatniej kolejce... a to dla kadry (z calykm szacunkiem dla Piasta) chyba uszczerbek na honorze... JESTESCIE REPREZENTANTAMI POLSKI, CO OZNACZA ZE MACIE ZAPIERDALAC. ZARABIACKIE KROCIE WIECEJ NIZ TEN OBSMIEWANY MALYSZ, A PUKI CO TEN CZLOWIEK WIECEJ EMOCJI ZAPEWNIL KIBICOM, NIZ WY- SMIESZNE GRAJKI!!!! - Patomorfolog (06.09.2009 00:01:31)
"mieliśmy dobre momenty. Zamknęliśmy ich pod bramką" - powiedział Leo B. Chyba już mu nawet końska dawka Geriawitu nie pomoże; z biologią nie ma żartów... - opel (05.09.2009 23:57:33)
100% poparcia! - !!! (05.09.2009 23:53:16)
brawo kurwa! - Nekrokibic (05.09.2009 23:52:07)
"Spieprzaj Dziadu"!!! spieprzajcie wszyscy! Polska piłka to trup!!! Umarła, choć nikt - poza Weszlo.com - nie chce przyjąć tego do wiadomości... - s22 (05.09.2009 23:45:27)
A teraz Weszlo pomyslcie, ze juz najpewniej w srode stracimy nawet matematyczne szanse na awans. Nastepna impreza to Euro2012, gramy bez elimek. Lada moment bedzie nowy trener, druzyny ligowe sa w 'rozkladzie', Europa coraz bardziej odjezdza, a my, zamiast meczow o punkty, bedziemy 2 lata grac mecze towarzyskie, kilka do roku. Czym to sie w 2012 musi skonczyc, sami sobie dopowiedzcie. - zz (05.09.2009 23:43:55)
A moze by tak wyjebac siwego,o co prosze od roku??!! Bedzie lepiej razem z prezesem!! Ale nie,teraz jakims cudem ugramy cos na Sloweni i znowu idioci beda Leonowi stawiali pomnik.Dobrze ze od dawna nie mieszkam w tym dziwnym kraju... - steelin (05.09.2009 23:38:10)
Misja dobra, środki czasem również, ale nie zawsze. Czasem warto odpuścić i nie szukać dziury w całym, bo Leo lada chwila da następny powód, by mu coś wytknąć, tym razem słusznie. - Andy Topolsky (05.09.2009 23:36:27)
Irlandia Północna pokazała w tym meczu typowy archaiczny wyspiarski futbol.Laga do przodu i liczenie że głową strąci jakiś fizol.W związku z tym szanowni koledzy i droga redakcjo mam takie pytanie:Czy wy lubicie wyspiarską piłkę? - bryzol (05.09.2009 23:30:37)
Tak dalej!!!!chamstwo i jeszcze raz chamstwo!!!! - Dziękuje wam (05.09.2009 23:28:51)
za te chamskie złośliwości .nieraz myślałem ,ze przesadzacie ale dochodzę do wniosku ,że macie rację. Dziękuję ,że mnie sprowadzacie na Ziemie - werni (05.09.2009 23:26:17)
Brawo weszloki. Im bardziej chamskie texty, tym lepiej. Chociaż mam wrażenie, że ostatnio maksymalnie poluzowaliście lejce. A szkoda. - Tracer (05.09.2009 23:25:30)
Bravo weszło.com! Za to was lubię i tutaj wchodzę... bo ktoś w końcu może trzeźwo spojrzy na tą naszą Polską piłkę... że jest ona na cholernym dnie!!! Obudźmy się w końcu! Pozdrawiam :) - dokładnie (05.09.2009 23:24:56)
100% poparcia Czas na przebudzenie ze snu.JESTEŚMY CIENIASAMI ! - brawo Weszlo (05.09.2009 23:24:18)
. - ja (05.09.2009 23:23:59)
dlatego caly czas myslalem o peszko. Rozumiem, ze kuba to podstawowy zawodnik, ale albo kontuzja albo slaby mecz i nie ma kto wejsc oprocz peszki. Nawet nie żartujcie z Maleckim.
dodaj komentarz:

Porady / Porady w typowaniu wyników
- » STAŁY ZYSK - teraz w roli "modero" ;) (649)
- » MAJOR LEAGUE BASEBALL (386)
- » * Boolard Typuje * (167)
- » ** *** *T*E*N*N*I*S* *** ** (4261)
- » Dwa łyki sportowej statystyki (614)
Promocje / Wszystko o bonusach firm bukmacherskich
- » Bet-at-home (98)
- » Wyjazd za granicę (12)
- » Aktualne promocje (158)
- » Płatności Online - informacje ,opinie. (31)
- » Kasyno (8)


Sprawdź kto obstawia najlepiej!







Gamebookers





