Jaki sens ma kadra, którą Beenhakker zabiera do Turcji?

21 listopada 2008 - 20:58


Czy ktoś nam może wytłumaczyć, jaki jest sens takiego wyrzucania pieniędzy w błoto? Jeśli Leo Beenhakker nie jest w stanie zebrać rozsądnej kadry w grudniu (co jesteśmy w stanie zrozumieć), to po co zbierać byle jaką? 24 chłopów pojedzie na tygodniowe zgrupowanie do Turcji. W tym gronie talent ma z sześciu, może siedmiu (mamy na myśli talent na miarę reprezentacji w jakiejś tam przyszłości), reszta to absolutne zapchajdziury, których jedyną zaletą jest to, że się jeszcze specjalnie nie zestarzały. Sami popatrzcie...


Bramkarze:
Radosław Cierzniak (Korona Kielce), Sebastian Przyrowski (Polonia Warszawa), Adam Stachowiak (Odra Wodzisław Śląski)

Obrońcy:
Piotr Polczak (Cracovia), Michał Pazdan (Górnik Zabrze), Adam Danch (Górnik Zabrze), Mariusz Magiera (Górnik Zabrze), Jakub Rzeźniczak (Legia Warszawa), Marcin Komorowski (Polonia Bytom), Tomasz Jodłowiec (Polonia Warszawa), Mariusz Pawelec (Śląsk Wrocław), Piotr Celeban (Śląsk Wrocław), Antoni Łukasiewicz (Śląsk Wrocław)

Pomocnicy:
Łukasz Trałka (Lechia Gdańsk), Maciej Małkowski (Odra Wodzisław Śląski), Radosław Majewski (Polonia Warszawa), Janusz Gancarczyk (Śląsk Wrocław), Szymon Pawłowski (Zagłębie Lubin), Grzegorz Krychowiak (Girondins Bordeaux, Francja), Sebastian Tyrała (Borussia Dortmund, Niemcy)

Napastnicy:
Dawid Nowak (GKS Bełchatów), Tomasz Zahorski (Górnik Zabrze), Rafał Boguski (Wisła Kraków), Dawid Janczyk (CSKA Moskwa, Rosja)

Lista rezerwowa:
Marek Wasiluk (Cracovia), Maciej Rybus (Legia Warszawa), Kamil Glik (Piast Gliwice), Michał Zieliński (Polonia Bytom), Patryk Małecki (Wisła Kraków), Piotr Kuklis (GKS Bełchatów), Michał Gliwa (Polonia Warszawa)

Liczmy, że bilety lotnicze będą kosztowały 1,5 tysiąca złotych, ekipa 30-osobowa (bo jeszcze trenerzy). Już mamy 45 tysięcy złotych. Do tego zakwaterowanie, wynajęcie boisk, autokaru, "kieszonkowe" dla piłkarzy. Jak się całość zamknie w 120 tysiącach, to będzie dobrze. 120 tysięcy za coś, co nie ma ŻADNEGO uzasadnienia? Tylko po to, żeby Pazdan z Zahorskim sobie pokopali piłkę w ciepłym klimacie? Gdyby PZPN zbudował za te pieniądze jedno boisko albo kupił 500 piłek i rozdał w szkołach, pożytek byłby większy...


FOT. W.Sierakowski FOTO SPORT











Tagi: , , ,

Komentarze

  • ~Lechista (23.11.2008 20:04:20)
    nasza Lehijka rozwaliłaby tą superkadrę z 10:0 !

  • ~kuras (23.11.2008 19:30:44)
    ja pierdole a czy to jego wina (leo) ze nie ma reprezentacji B ? z pretensjami to do PZPN ja nie powoluje kogos i tamtego to zel ale jak zacznie powolywac to tez zle ehh nie ma jak polskie klimaty :]

  • ~Raf (23.11.2008 19:14:39)
    Ale z was pesymistyczne ch*je. Po pierwsze, termin tego zgrupowania nie jest uwzgledniony przez FIFA. Mozna ta kadre nazwac kadra-pilkarzy-z-Ekstraklasa-ktorzy nie sa waznym elemtem tej najlepszej, czyli A-kadry. Jest to sprawdzenie pilkarzy ktorzy mogliby kiedys przylapac sie do A-kadry, chodzi tu o przyslosc. Oczywiscie znajduja sie pilkarze co nawet ja bym nie powolal, ale DO KUR*Y JEB*NEJ, Beenhaker to jest znawca futbolu, czlowiek naprawde wie co robi, ludzie, miejcie zaufanie do czlowieka co ma doswiadczenia z ktorym nikt w polskim futbolu nie moze sie porownywac. Beenhaker moze nie jest zbawca futbolu naszego, bo do tego nie jest potrzebny jeden czlowiek. Po prostu wiara w niego rodacy!

  • ~Koneser (23.11.2008 17:27:33)
    jesli wedlug ciebie zawodnik ktory w przyszlosci bedzie gral w Sturmie Graz albo w AIK Sztokcholm czy Valerendze to zawodnik utalentowany to masz racje i zgadzam sie z toba w 100% ze potrzebne sa takie zgrupowania zeby ci zawodnicy znalezli sie w takich klubach i w przyszlosci poprowadzili nasza reprezentacje do mistrzostwa Eoropy 2012

  • ~Virus (23.11.2008 17:21:14)
    Przykro mi ale zbyt wielkiego pojęcia o piłce to Ty nie masz. Dla Ciebie istnieje tylko piłka na poziomie MU, Barcelony itp. Gdyby wszyscy tak myśleli to powinno istnieć tylko kilka reprezentacji i kilkanaście klubów. Nasza kadra w takim przypadku również powinna zostać zlikwidowana bo w tych klubach zawodnika nie będziemy mieć, a jeśli już to w najbliższym czasie prawdopodobnie tylko Błaszczykowskiego. Z takim dziecinnym podejściem do piłki nie dziwię się, że nie potrafisz zrozumieć po co jest to zgrupowanie.

  • ~Koneser (23.11.2008 17:08:03)
    a co do Brozka to poprostu nie jest on tak bardzo dobry za jakiego go wszyscy uwazaja bo jakby byl naprawde wielce utalentowany to juz by od co najmniej 5 lat gral w MU obok Rooneya a on w tym czasie mial problem wygrysc ze skladu Frankowskiego ktory jak wiemy kariery zagranica nie zrobil

  • ~Koneser (23.11.2008 17:04:34)
    ale po co trener ma poznawac zawodnika od strony mentalnej? W futbolu sie licza takie rzeczy jak umiejetnosci i talent a pozniej jakies takie glupoty jak mentalnosc czy motywacja!!!Poza tym mentalnosc Zahorskiego albo Tyraly moglby poznac Benhaker dopiero jak grali beda w MU i Barcelonie bo narazie to jacy oni sa mentalnie to go kompletnie nie powinno interesowac

  • ~Virus (23.11.2008 16:43:52)
    Jeśli Ty nie wiesz, że trener musi poznać zawodnika także od strony mentalnej itd. to dlaczego wogóle się udzielasz na temat piłki. Z tym kupowaniem jeśli mieliby talent też nie przesadzałbym. Największą gwiazdą ligi podobno jest Brożek, a Europa też się jakoś o niego nie bije. Zawsze były organizowane co jakiś czas mecze towarzyskie dla zawodników z polskiej ligi i jakoś nikomu to nie przeszkadzało. Teraz kiedy to wszystko firmuje nazwiskiem Beenhakker, którego trzeba za wszelką cenę kopnąć w tyłek, to już jest źle.

  • ~Koneser (23.11.2008 16:30:30)
    Virus co ty za glupoty wypisujesz!!! Jak Benhaker chce zobaczyc jak gra Zahorski albo Pazdan to niech jedzie na mecz ligowy do Zabrza. Jezeli Pazdan mialby talent to juz dawno sciagnieto by go do lepszego klubu. Zahorski i Pazdan dlatego gra w Gorniku bo Kasperczak nie ma tam lepszych zawodnikow ale prawdopodobie na wiosne juz tam nie beda grac jesli Gornik kupi kilku zawodnikow

  • ~Virus (23.11.2008 16:07:56)
    Widzę, że tu podstawowej kultury brak więc merytorycznej dyskusji nawet nie ma co wymagać. Najłatwiej obrazić Beenhakkera i wytykać mu powołania tego czy innego zawodnika. To zgrupowanie jest po to, żeby obejrzeć zawodników, którzy w niedługim czasie mogą być częścią pierwszej reprezentacji. W oficjalnych meczach towarzyskich nie ma na to czasu bo trzeba zgrywać zespół. A jak ktoś nie ma pojęcia o czym piszę to najłatwiej przeczepić się do konkretnego nazwiska. Ciekawe dlaczego mentor większości z Was, Kasperczak trzyma w składzie tego słabego Pazdana i Zahorskiego? Tak jak napisał któyś z poprzedników, całe szczęście, że nic nie zależy od takich jak Wy bo piłki nie byłoby w tym kraju wcale.

  • ~Koneser (23.11.2008 16:04:55)
    Jezeli ktorys z powolanych na te sparingi maja talent to bez tego zgrupowania Krychowiak, Tyrala czy Pawlowski w wieku 24 lat przed Euro w Polsce beda grali w MU, Barcelonie czy Realu Madryt!!! Pozxa tym Tyrala ma juz 20 lat a nie lapie sie do sredniej klasy europejskiego klubu jak Borussia!!!! To chyba nie jest z niego jakis wielki talent!!! Chodzi o to ze tym pilkarza nic takie zgrupowanie nie da oprocz tego ze oficjalnie beda reprezentantami Polski mimo ze jeszcze nigdzie nic wielkiego nie grali i moze rezerwa Gornika Zabrze to ich najwiekszy sukces w karierze a bedac reprezentantem kraju zostana kims na poziomie Bonka, Laty czy Koseckiego!!!

  • ~KSP (23.11.2008 14:03:27)
    Takie zgrupowania maja racje bytu bo PZPN hajsu w bloto wiec 120 czy 200 tysi nic nie znaczy. POza tym Benio Hacker jest Holendrem wiec mysli po holendersku a nie po polsku, wiec nie dziwcie sie ze wam wychodzi jedno a jemu drugie. Dopoki bedzie ogrywal czechow i irlandczykow dopoty nalezy mu dac spokoj. Chyba ze wolimy polska mysl trenerska juz Towdi Lato napewno nam znajdzie odpowiedniego trenera dla repry znaczy Stefan Majewski.

  • ~Kamil (23.11.2008 13:36:07)
    To zgrupowanie ejst po to zeby Beenhakker mogl zobaczyc i potrenowac z potencjalnymi gwiazdami polkiej pilki. Bo za takich trzeba uwazac krychowiaka Tyrale czy Pawlowskiego. Trener bedzie mogl zoabcyzc czy sa oni gotowi na powoloywanie do kadry na mecze el. czy tez na towarzyskie z ta wlasicwa kadra. W Polsce panuje idiotyczne przekonanie ze jezeli 24 goscie nei ejst wystarczajco dobrych to wogole ne powinno sie robic takich zgrupowan. I to blad bo jaka kadre zostawil Engel i Janas ? Sibika ? Czy Gorawskiego ? Trzeba myslec ze mamy euro za 4 lata i Ci chlopcy beda mieli wtedy po 23 24 lata i bede mogli stanowic trzon reprezentacji tak jak teraz Blaszcyzowski. Takze jezeli okaze sie na tym zgrupowaniu ze przynajmnije ejden z nich ejst gotowqy do gry na miedzynarodowym poziomie to to zgrupowanie ejst potrzebne !

  • ~conro (23.11.2008 12:30:39)
    To sa kurwa żarty jakieś. Z tej kadry jedynie Gancarczyk, Pawłowski, Majewski no i może Jodłowiec rokują jakieś nadzieje.

  • ~bożyszcze (23.11.2008 10:46:46)
    Michał Pazdan (Górnik Zabrze), Adam Danch (Górnik Zabrze), Mariusz Magiera (Górnik Zabrze),Tomasz Zachorski(Górnik Zabrze) PANOWIE JA SIE PYTAM CO ONI KURWA ROBIĄ W TEJ KADRZE . OSTATNIA DRUŻYNA LIGI POLSKIEJ 9 PKT. A LEO POWOŁUJE 4 ZAWODNIKÓW Z TEJ DRUŻYNY . TO JEST JAKAŚ KURWA POMYLKA.

  • ~lol (23.11.2008 09:49:46)
    A co wy sie tak przejmujecie kasa PZPNu, maja to wydaja. Jesli trener uwaza ze to zgrupowanie jest potrzebne to jego prawo je zorganizowac. Tyle

  • ~praźródło wszelkiej wiedzy (22.11.2008 22:17:08)
    A GDZIE JEST MARCIN CABAJ!? H@H@H@H POLCZAK TO SIĘ KURWA NADAJE DO CIECIOWANIA w SZKOLE, a NIE DO GRANIA W PIŁKĘ.

  • ~Ywel (22.11.2008 21:22:22)
    Tym razem się cieszę z tego zgrupowania bo zagra Tyrała i już nam nie odejdzie do niemców, a tak zawsze by mógł zmienić zdanie.

  • ~Cerber (22.11.2008 20:53:40)
    Kurwa mać, od czego są kadry B i kadry młodzieżowe? Po chuj to "zgrupowanie castingowe" ?

  • ~krawczenko (22.11.2008 17:02:57)
    Bramkarze: - Obrońcy: Adam Danch (Górnik Zabrze), Tomasz Jodłowiec (Polonia Warszawa) Pomocnicy: Łukasz Trałka (Lechia Gdańsk), Radosław Majewski (Polonia Warszawa), Janusz Gancarczyk (Śląsk Wrocław), Szymon Pawłowski (Zagłębie Lubin), Grzegorz Krychowiak (Girondins Bordeaux, Francja), Sebastian Tyrała (Borussia Dortmund, Niemcy) Napastnicy: Dawid Nowak (GKS Bełchatów), Rafał Boguski (Wisła Kraków), Dawid Janczyk (CSKA Moskwa, Rosja) Lista rezerwowa: Maciej Rybus (Legia Warszawa), Patryk Małecki (Wisła Kraków), Tyle w temacie!!!

  • ~Giorgio (22.11.2008 16:45:41)
    Zgadzam sie z Toba Koneser.Benio Hacker znowu wykonuje "Ruchy pozorne" bije piane pod lesnych dziadkow z Miodowej aby mieli dupochrona. Cos sie dzieje, nowa selekcja... Ha.Ha.Ha... Ten cwany "Siwy lis" zebral "sklad desek". A Tyrala. Nikt tak naprawde nie wie co jest wart. Mysle, ze nie majac szans grac w rep. Niemiec, za namowa managera "zostal" Polakiem. Smolarek, Kosowski, a takze Krzynowek tez zostali dobrze rozszyfrowani w Bundeslidze. Nadmuchane balony.

  • ~sid (22.11.2008 16:34:27)
    a co do ostatniego akapitu to co wy z samoobrony jesteście albo z LPR-u? no taki bezsensowny populizm szrzyć to głowa mała, równie dobrze można by napisać że zamiast pisać takie głupoty i utrzymywać taki serwis lepiej byście zrobili jakbyście poszli i np pomogli biednym na ulicy (argumentacja równie merytoryczna jak wasza)

  • ~sid (22.11.2008 16:32:03)
    opłaca się chodźby po to aby Tyrała miał zaliczony jeden występ w kadrze A i był już uziemiony dla Niemców, może się nie powtórzy sytuacja z Podloskim, Klose, Trochowskim. Mała cena jak na pozyskanie talentu i może w przyszłości wykorzystanie go

  • ~zgfc (22.11.2008 15:40:52)
    Gancarczyk , polczak ,jodłowiec,boguski,tyrala,przyrowski, pawłowski i janczyk maja talent. co w tej kadze robi ten cienias zahorski a na liście rezerwowej jest znajdujacy sie w swietnej formie małecki?

  • ~nuno (22.11.2008 13:42:55)
    a mi się powołania nawet podobają... Gancarczyk, Tyrała, Krychowiak, Małkowski, Polczak (który wg mnie powinien grać w pierwszej reprezentacji obok Dudki, bądź Żewłakowa). To może być dla nich cenne doświadczenie, a nóż któryś błyśnie 'geniuszem' ;)

  • ~do redakcji (22.11.2008 13:06:39)
    ostatni akapit 100% prawdy! RESPECT za to!

  • ~JA (22.11.2008 12:56:24)
    No to chuj, usiadzmy sobie, wezmy piwko i poczekajmy az sie objawi nam super talent. Ale taki, zeby wygryzl ze skladu naszych znakomitych pilkarzy, zbierajacych swietne recenzje za granica.

  • ~menager (22.11.2008 12:42:24)
    Na chuj on bierze Zahorskiego!! Mógł zabrać za niego choćby "Małego"! chłopak zapierdala stara a ten pupilek to co robi??

  • ~tug driver (22.11.2008 12:13:45)
    Ja tam widze w tym jeden plus-zagra Tyrała i Niemcy moga nas w dupe pocałowac...

  • ~Koneser (22.11.2008 12:12:08)
    bo na miano bycia reprezentantem Polski trzeba sobie zasłuzyc!!! Reprezentant Polski to nie byle łajza z podworka, a niestey Leo range reprezentanta Polski sprowadzil wlasnie do tego ze nawet jesli nie potrafisz grac w pilke i siedzisz na lawie w jakiejs druzynie to i tak mozesz byc reprezentantem Polski. To jest podobna sytuacja jak obecnie ze studentem, kiedys studentem mogl zostac ktos kto mial wiecej w glowie od wiekszosci a teraz studentem jest kazdy obojetnie czy potrafi dodawac czy nie

  • ~Koneser (22.11.2008 12:04:57)
    Poza tym czy przez takie mecze objawil sie taki talent jak Blaszczykowski czy Citko? Jak ktos ma naprawde talent to w wieku 20 lat nie trzeba go nigdzie sprawdzac i nie musi dostawac zadnego kopa czy byc dowartosciowany takimi meczami. Jesli chodzi o Tyrale to ma on juz 20 lat i nie lapie sie w przecietnej Borussi Dortmund wiec jakims mega talentem to nie jest. Robicie takie zamieszanie wokol niego jak kiedys w okol Szeteli ze niby taki talent i gdzie on teraz gra jesli w ogole gra. Poza tym Tyrała jak chce grac dla reprezentacji Polski to bedzie gral a nie sie sprzeda jak Podolski

  • ~JA (22.11.2008 12:04:45)
    No tak, bo najwazniejsze, zeby jakis drewniak przypadkiem nie mial na koncie wystepu w kadrze. Bo Boniek, Lato... Ehhh. Po chuj patrzec w przod, skoro mozna w tyl !? W Anglii to wydarzenie jak nowy zawodnik w kadrze ? Nie sadze. Przypomnijcie sobie powolania Ericssona. Dla kontrastu w Hiszpanii Aragones powolywal bardzo mlodych i sie oplacilo. Ale to sa inne kraje, z innym szkoleniem i innymi ligami, innej klasy zawodnikami i porownywanie nie ma sensu.

  • ~łysy (22.11.2008 11:59:17)
    za tą kasę szacunkowo pisząc można kupić 1500 piłek czyli ze 100 szkół mogłoby sie załapać

  • ~Mario (22.11.2008 11:55:17)
    Tacy ludzie w kadrze !!!!! rany !!!! upadek !!!! Natychmiast proszę o tytułowanie jej kadrą G !!!!!!!! W takiej rep. Anglii w prowadzenie nowego zawodnika to wydarzenie, Jeżeli już gra składem gdzier jest połowa pierwszej jedenastki to się nzawywa wtedy B !!!!!!!!!!

  • ~Koneser (22.11.2008 11:51:51)
    i przez takie mecze pilkarze ktorzy nie potrafia kopnac prosto pilki i nigdy nie zagraja nawet w normalnym towarzyskim meczu reprezentacji beda mieli w CV ze byli reprezentantami Polski jak Boniek, Lato czy Deyna. Poprostu tragedia. Poza tym po co Benhaker ma ich sprawdzac przeciez widzi ich jak graja na codzien w lidze a jesli beda prezentaowac wyzszy poziom to potem przejda np do Barcelony i tam beda sie sprawdzac

  • ~JA (22.11.2008 11:47:00)
    He he. Co by Leo nie zrobil to i tak bedzie zle. Cale szczescie ze nikt powazny nie liczy sie z waszym zdaniem bo dopiero mielibysmy meksyk. A tym zdaniami o kasie pokazaliscie jacy jestescie malutcy. Nie dosc, za zagladaniem komus w portfel powinien brzydzic sie kazdy to jeszcze zero pojecia o rzeczywistosci. Reprezentacja zarabia na caly PZPN i taki wyjazd nawet w minimalnym stopniu nikomu nie zaszkodzi. Wolelibyscie chyba, zeby zamiast tego wyslac nasze zagraniczne "gwiazdy" na kilkudniowy melanz. W ich klubach pracuja jacys wariaci, ktorzy nie wiedza, ze bez picia nie ma pilkarza, wiec musza odbic na zgrupowaniu kadry. A jak juz tacy jestescie dobroduszni i martiwcie sie o pilki dla najmlodszych to zrezygnujcie z kuponow. Kilkanascie fajnych pilek byscie juz kupili. To zawsze cos. Duzo lepsze niz marudzenie na wszystko dookola i pokazywnie malolatom, ze mozna sobie bezkarnie nabluzgac na kazdy autorytet.

  • ~kibic (22.11.2008 11:06:09)
    wy naprawde jestescie idiotami..jak mozna napisac taki artykul..wiesniaki z weszlo idzcie pisac w jakims pisemku dla pan bo futbol to meska sprawa

  • ~distefano (22.11.2008 11:05:29)
    to wszystko to buraki, tak jak arrasB.

  • ~arrasB (22.11.2008 10:57:15)
    popieram leo od zawsze bo to wspanialy starszy czlowiek ktory uczy polakow kultury i saworwiwru a poza tym to mamie sie podoba hehe

  • ~K (22.11.2008 10:28:00)
    Glupi news. Takie przedsiewziecia sa potrzebne. Wiecie o tym doskonale, wiecie tez dlaczego i czym moze to zaprocentowac.Pretensjonalny news. A byc moze glownym smaczkiem zgrupowanie bedzie zaklepanie sobie Tyraly, ktory - choc nie gral w Borussi - to chyba nie przez przypadek nastukal tyle goli dla niemieckich mlodziezowek. Czyli zostanie spelnione jedno z wielu zadan kibicow w tych kwestiach.

  • ~HMM (22.11.2008 09:50:53)
    Szukanie dziury w całym. Nie zgadzam sie kompletnie z niczym. Nawet z wyliczeniami, bo beda jeszcze pieniadze od sposnorow i telewizji, wiec wasze obliczenia nic nie warte.

  • ~JrQ- (22.11.2008 09:49:01)
    Najlepsi z nich(Małecki i Rybus) w rezerwie?... n/c + to powołania dla Pawłowskiego, Tyrały...

  • ~misiek (22.11.2008 09:32:30)
    a w grodzisku nie mogą pokopać??czapy na głowy i jazda

  • ~opel (22.11.2008 09:12:51)
    W zasadzie to on nie wziął bramkarzy:P Przecież to jakieś ogórki. Reszta też nie zachwyca... Polczak? Zahorski? Pazdan? Pawelec? Magiera? O co chodzi?! Czemu Małecki na rezerwowej liście, a w kadrze leszcz Zahorski?! Leo otwórz oczy...

  • ~mhl_pl (22.11.2008 08:48:38)
    do autora tego smiesznego poczatku - Janczyk, Pawłowski, Boguski, Nowak, Jodłowiec, Majewski , Gancarczyk, Tyrała, Krychowiak, Pzyrowski, dodalbym do tego jeszcze Małeckiego i Gliwe. Goscie juz teraz wyróżniają sie w polskiej lidze, mają talent i ambicje wiec nie pisz to o 6 jakis tam kolesiach ktorzy jakis tam talent mają. Idz wez młotek i palnij sie w łeb.

  • ~bugi (22.11.2008 08:06:15)
    Bardzo dobrze, że takie zgrupowania są organizowane. Beenhaker ma wtedy okazje przyjrzeć się z bliska naszej przyszłości. Piłkarze mają okazję się wypromować, pograć z mocnym przeciwnikiem, czy dostać przysłowiowego "kopa" poprzez samo powołanie. Kwestią dyskusyjną jest jak ma nazywać się tak reprezentacja. Podzielam zdanie przedmówców, że nie powininna fungować jako kadra A. Wyniki idą w świat. Kadra B lub Polska 2012 wydają się optymalne. Kwestia powołań. Jako rodowity zabrzanin i kibic górnika nie rozumiem naszego selekcjonera. Zahorski, Pazdan i Magiera prezentują obecnie poziom 1 ligi (dawnej 2) a nie "International Level" Jedynie powołanie Dancha można zrozumieć, który jest perspektywistyczntym graczem. Kadra ta ma dawać szansę graczom, którzy pukają do reprezentacji i są w niej nowi. Pazdan i Zahorski byli wielokrotnie sprawdzani. Leo wie, czego można się po nich spodziewać, a w obecnej formie nie nadają się na boiska ekstraklasy. Nie widzę żadnego uzasadnienia tych powołań oprócz dania im szansy odbudowania się i (lub) osobistych sympatii. Najważniejsze jednak gdzie są: IWANSKI, Piotr BROZEK (według mnie najlepszy lewonożny piłkarz w lidze), MAŁECKI, WACHOWICZ, MILA, MADEJSKI (jedyny piłkarz z górnika, który ma udaną jesień i gra równo)GŁOWACKI. LEO nie twierdze, że jesteś złym trenerem bo to nieprawda. Ale niektówych twoich personalnych decyzji nie da się uzasadnić.

  • ~andrzej k (22.11.2008 07:57:05)
    sklad moze troche dyskusyjny ale jak chcemy grac w europejska pilke to tylko w taki sposob

  • ~katar (22.11.2008 02:49:58)
    Jezeli tylko jeden z tych nowo powolanych chlopakow wskoczy do reprezentacji A to warto . Pamietam ze takie zgrupowania mialy juz miejsce no i mamy Wawrzyniak ja osobiscie zrobil bym kilka zmian niektorzy byli juz sprawdzani i nic z tego nie wyszlo dalbym szanse innym np: Brozek, Malecki,

  • ~Arkowiec (22.11.2008 00:55:58)
    a gdzie sa Pilkarze Arki, no pytam sie gdzie?, jestesmy najwieksza rewelacja w lidze a ten dziadek nikogo nie powolal to wstyt, w tym sezonie bedziemy mieli miejsce poktorym bedziemy grali w pucharach, to ja juz wtedy nikogo z Arki nie puszcze do repry, cala polska bedzie blagala o naszych pilkarzy

  • ~do Adminow (22.11.2008 00:24:59)
    To chyba pierwszy tekst na tej stronie z ktorym sie nie zgadzam i popieram wiekszosc ktora uwaza ze ten wyjazd i rozegranie 2 meczow zaprocentuje w przyszlosci

  • ~distefano (22.11.2008 00:11:51)
    a gzdie piotr brozek,jzu nie wspomne ze borysiuka moglby wziasc ale po co?Lepiej wziasc pazdana albo innego drewniaka

  • ~distefano (22.11.2008 00:09:41)
    Jezu 5 zawodnikow z gornika,niech ten Leo nie pije juz prosze

  • ~do Admina2 (21.11.2008 23:33:33)
    Po to sa takie mecze aby zawodnicy utalentowani(ktorzy znajduja sie w tej kadrze - nie wszyscy oczywiscie) ogrywali sie na nieco wyzszym poziomie. W koncu oni wbyc moze beda kiedys tworzyc PIERSZWA polska reprezentacje. A dla mnie zadnym argumentem przeciwko takim meczom jest fakt, ze nie zgaraja w eliminacjach do tych MS. Zagraja prawdopodobnie w nastepnych eliminacjach, a zeby wiedziec czego sie mozemy po nich spodziewac nalezy ich testowac wlasnie w takich meczach! Poza tym tak jak ktos wczesniej napisal, wiekszosc zawodnikwo z tego zgrupowania wyniesie na pewno wiecej niz przez ten sam okres bycia w klubie.. a to jest chyba dobry argument za tym aby pojechali na to zgrupowanie

  • ~zaffe (21.11.2008 23:24:19)
    przyrowski, rzezniczak, jodlowiec, celeban, tralka, majewski, gancarczyk, krychowiak, tyrala, boguski, janczyk, malecki - wg mnie ich mozna sprawdzic :) tylko tak jak ktos wspomnial najlepiej jakby sie nazywali po prostu kadra B, czyli takich pukajacych do drzwi kadry;]

  • ~Arkowiec (21.11.2008 23:20:51)
    a na weszło bez zmian...

  • ~ble (21.11.2008 22:48:19)
    Król to padlina, wieć dobrze że go nie ma, ale brak np: Iwańskiego, gdzie logika??!! Zahorski??!! nosz kurwa masakra!! naprawdę nie rozumiem niektórych jego decyzji...

  • ~ZNAWCA (21.11.2008 22:44:16)
    Ja sądzę, iż to dobrze, że ci zawodnicy zostali powołani na zgrupowanie. Niezależnie od tego, czy będą w przyszłości grać w kadrze, czy nie, zawsze będzie to dla nich jakieś doświadczenie, a więc pożytek, nawet minimalny, ale jednak, dla polskiej piłki będzie. A co do sensu robienia takich zgrupowań: trener musi wiedziec, jakie ma zaplecze. przeciez taki np. zewlakow, krzynowek, czy smolarek nie beda grac wiecznie, trzeba juz teraz szukac pilkarzy, ktorzy potencjalnie moga ich zastapic za kllka lat.

  • ~eheee (21.11.2008 22:37:24)
    Trochę kłuje w oczy brak powołania dla Iwańskiego. Piłkarze Górnika Zabrze? Tym panom podziękujemy... Szkoda, że Małecki rezerwowy... Na pewno wniósłby więcej niż nijaki Tomasz Z, rosnący drugi Grzegorz R. I ciekawi mnie brak powołania dla Krzysztofa Króla (z Jagiellonii). Przecież chłopak specjalnie zrezygnował z Realu (B), żeby grac w reprezentacji... :))

  • ~facet w damskich ciuszkach (21.11.2008 22:36:49)
    No moze jeszcze Danch jest perspektywiczny.

  • ~siostro_basen (21.11.2008 22:36:46)
    co wy pierdolicie ... już choćby dlatego warto , żeby zagrał Tyrała i żeby potem nie załować, że się go nie powołało na czas jak Podolskiego

  • ~facet w damskich ciuszkach (21.11.2008 22:35:08)
    Tyrala, Krychowiak, Pawlowski, Majewski, Nowak, Boguski, Gancarczyk, Jodlowiec, Lukasiewicz, Polczak - dobrze ze ci pilkarze zostali sprawdzeni. Reszta to nieporozumienie.

  • ~mario (21.11.2008 22:31:54)
    Toż to sami utalentowani gracze. Górnik Zabrze walczy w końcu o czołową piątkę i ma chyba najszczelniejszą obronę w lidze, skoro aż trzech obrońców tej drużyny jest reprezentantami Polski. Do tego młodziutki (24 lata) supersnajper Tomasz Zahorski. Jeśli mam widzieć jakiś sens tego zgrupowania, to jest on tylko taki, że Tyrały już nam Niemcy nie podbiorą. A tak w ogóle, całe to zgrupowanie powinno się nazywać konsultacjami kadry B.

  • ~L (21.11.2008 22:30:08)
    A i ciekaw jestem czy takie występy liczą się do klubu wybitnego reprezentanta bo jak tak to Zahorski będzie gonił takie gwiazdy jak Bąk JAcek.

  • ~aaa (21.11.2008 22:28:19)
    Zahorski WTF ?????

  • ~L (21.11.2008 22:27:51)
    No to sobie popromują jeszcze nieudaczników z Zabrza takich jak Pazdan czy Magiera. Ciekaw jestem jakie transfery zrobi Heniu i kim zastąpi tych tuzów polskiej piłki. Po za tym talent to jest zawodnik w wieku do 21 lat potem w większości przypadków jest się zawodnikiem ukształtowanym z dobrymi/złymi nawykami. Taki Pazdan nie potrafi poradzić sobie w najsłabszej drużynie jak do tej pory w lidze ale reprezentację będzie reprezentował. Ciekaw też jestem na co mu 3 bramkarzy skoro żaden z nich nigdy w kadrze nie zaistnieje. Ale cóż Maciek Iwański dalej nie osiągnął statusu international level. A i nie nazywajmy przypadkowej zbieraniny ligowych średniaków w większości kadrą B bo selekcja jakakolwiek w tym przypadku jest dziełem innego przypadku. Szkoda że Janoty treneiro nie powołał ale podejrzewam że Feyenoord nie chciał puścić swojego piłkarza na taką lipę.

  • ~TAG (21.11.2008 22:17:50)
    to wazne zeby Leo mogl ich blizej poznac i przekonac sie czy to typy jak Zewlakow albo Blaszczykowski czy moze cos w stylu adamskiego 3 krotnego reprezentanta Polski

  • ~bart (21.11.2008 22:08:30)
    Zeby powolywac pilkarzy Gornika Zabrze, trzeba byc strasznie chorym psychicznie albo skorumpowanym.

  • ~wuemgje (21.11.2008 22:01:21)
    Takie zgrupowania są potrzebne, mimo wszystko że z tej grupy może tylko kilku ma talent... Benhałer musi też na własne oczy się przekonać co jego wybrańcy potrafią i czy są w stanie wskoczyć w kadre A... choć nie ma co ukrywać ze wielu z nich było juz sprawdzanych i wiemy wszyscy że jedyne na co się nadają to na kopanie sie po czołach co sobota w Ekstraklasie...ale są w tym gronie ludzie którzy według moich oczekiwań są w stanie wskoczyć w klasyfikacji reprezentacyjnej wyzej i takie zgrupowanie jest dla nich szansą...

  • ~kuba (21.11.2008 21:52:50)
    czy Legia ma w tym czasie jakies mecze w lidze mistrzow? a czy Gornik Zabrze to jakis zespol z czolowki ligi?

  • ~Admin (21.11.2008 21:40:45)
    do Admin: jesli beda grac, to nie dzieki temu meczowi, a jesli nie beda grac, to nie przez ten mecz.

  • ~do Admina (21.11.2008 21:39:10)
    nie powiedzialbym..za jakis czas bedziecie wiedziec czemu sie mylicie..jak w kadrze zaczna grac takie osoby jak tyrała,janczyk,gancarczyk czy grzesiek krychowiak.

  • ~shawn (21.11.2008 21:35:02)
    Podpisuję się pod tym, co napisał Dybsi. To, że nie wszyscy gracze z tej listy mają talent i na pewno większość z nich nie zagra nigdy w poważnym meczu kadry nie oznacza, że nie należy dawać szansy tym nielicznym, którzy talent mają. A kiedy im dać szansę, jak nie na takim zgrupowaniu?

  • ~dybsi (21.11.2008 21:31:09)
    na tym zgrupowaniu kadra zagra dwa mecze. jeden z serbią prawda? no to podobnej klasy rywal co irlandia. Sami piszecie ze wśród tych piłkarzy jest 6-7 którzy moga sie pokazać. To chyba od tego takie zgrupowania sa prawda? Wiadomo że nikt nie w Polsce nie uzbiera nagle 20 nowych twarzy, super talentów, ale 6-7 chłopaków którzy w tych eliminacjach moga sie pokazać to chyba wystarczajacy powód zeby jechac na takie zgrupowanie

  • ~Dawid Gdańsk (21.11.2008 21:28:52)
    Problemem nie jest robienie takiego zgrupowania ale pod jednym mocnym warunkiem. NIECH TA KADRA OFICJALNIE NAZYWA SIĘ KADRĄ "B"! Nie może być tak że umniejszana zostaje ranga reprezentanta POLSKI! Jeżeli było by powiedziane jasno że Kadra B jedzie na zgrupowanie do Turcji to nie widzę żadnego problemu. Jeżeli jest to oficjalnie zgrupowanie normalnej reprezentacji POLSKI to problem jest OGROMNY!

  • ~Admin (21.11.2008 21:26:55)
    dybsi: naprawdę nie widzisz różnicy między meczem towarzyskim (np. Irlandia - Polska, trudno żebyśmy się czepiali), a zgrupowaniem, na które powołani są piłkarze, którzy nie mają ŻADNYCH szans zaistnieć w eliminacjach?

  • ~dybsi (21.11.2008 21:23:21)
    autorzy tekstów na tym portalu robią sie tendencyjni. Po co grać mecze towarzyskie? no pewnie, a po co grać w eliminacjach ? nie lepiej od razu grać w mistrzostwach ?

  • ~tt (21.11.2008 21:15:12)
    abcd: jak sa mlodzi to niech graja w mlodziezowce.

  • ~abcd (21.11.2008 21:13:22)
    są to zawodnicy młodzi i byc moze bedą w przyszlosci grali w kadrze... kiedys takich zgrupowan nie bylo to narzekali... teraz są...

Dodaj komentarz