Andrzej Niedzielan "Jak pewnie wielu z was wie, przebywam w szpitalu i czekam na ostateczną decyzję, czy będzie niezbędna operacja, czy nie...." więcej
Wojciech Kowalczyk "Przed meczem Legii z Odrą prezesi wręczyli Jackowi Zielińskiemu nagrodę dla najlepszego piłkarza dekady. O ile wiem,..." więcej
Czesław Michniewicz "Wszyscy cieszymy się, że reprezentacja Polski zagra w najbliższym czasie z wieloma silnymi rywalami. To oczywiście pozytywna..." więcej

Mateusz Borek: Wytaczam Beenhakkerowi proces!

10 września 2008 - 17:00

Wytaczam panu Beenhakkerowi sprawę o zniesławienie, już zajmuje się tym prawnik. Za długo i za ciężko pracowałem na wszystko, co osiągnąłem w swoim zawodzie, by ktoś mnie obrażał i sugerował, że poprzez program w telewizji załatwiam jakieś nieczyste interesy. Nie pozwolę sobie na takie traktowanie – mówi specjalnie dla Weszło! Mateusz Borek, komentator Polsatu. To jego reakcja na wywiady z Leo Beenhakkerem, które dziś ukazały się w polskiej prasie. My zamieszczamy obszerny wywiad z Borkiem na temat tego, co wydarzyło się w ostatnich dniach i ostatnich miesiącach.

Czy jesteś największym złem polskiej piłki? Podobno mącisz, jątrzysz, podpuszczasz, namówiłeś Wichniarka i Jelenia do rezygnacji z gry w reprezentacji...

Niestety, dzisiejszym wywiadem, udzielonym przez Beenhakkera swoim klakierom, selekcjoner pokazał, że – jak mawia Jan Tomaszewski – pomylił odwagę z odważnikiem. Trener jest od trenowania, piłkarz od grania, a dziennikarz od zadawania pytań. Niestety, pan Beenhakker tego nie rozumie i zamiast odpowiadać na pytania, wygłasza jakieś dziwne oświadczenia. Dziwię się kilku moim kolegom, których znam od lat, z którymi współpracowałem, że piszą dziś wywiady na zlecenie. Moim zdaniem reprezentacja ma większe problemy niż Cafe Futbol i Mateusz Borek.

Ale podobno namówiłeś Wichniarka na rezygnację i popsułeś atmosferę w kadrze.

Co do Wichniarka – osiem lat zajmowałem się Bundesligą, dwa lata w Canale+ i 6 lat w Polsacie. Od dwóch lat Polsat tej ligi nie pokazuje. Od tamtego czasu rozmawiałem z Arturem nie więcej niż trzy czy cztery razy (choć tak naprawdę nie powinienem się w ogóle tłumaczyć, bo atutem dziennikarza są dobre kontakty, liczne źródła informacji). W zeszłym tygodniu zadzwonił do mnie pan Andrzej Grajewski i poinformował, że Artur Wichniarek rezygnuje z gry w reprezentacji pana Beenhakkera i chciałby poinformować o tym na naszej antenie, bo uważa program Cafe Futbol za prawdziwy, wiarygodny, taki, w którym nie ma tematów zakazanych. Ja nie pracuję w dziale PR pana Beenhakkera, ani w dziale PR PZPN. Jestem dziennikarzem. Jeśli ktoś ma do przekazania informację, która bezsprzecznie wszystkich interesuje, to mam mu odebrać prawo głosu? Panowie Morozowski i Sekielski robią na swojej antenie prowokacje, pan Tomasz Lis zaprasza różnych ludzi. Natomiast Cafe Futbol ma ograniczać się do ludzi ślepo wpatrzonych w selekcjonera?

To ostatnio modne. O Beenhakkerze mówić źle nie wypada.

Jestem ciekaw, dlaczego słów, które Beenhakker wypowiedział pod moim adresem w San Marino, nie wypowiedział na konferencji prasowej po meczu ze Słowenią, gdy zadawałem mu pytania. Wybrał sobie dziennikarzy, wiedząc, jak ładnie wszystko przedstawią. Przepraszam, ale dla mnie wiarygodność dziennikarza Rzeczpospolitej, który zaprasza pana Beenhakkera wraz z partnerką na swoje wesele, jest żadna. Na blogu atakuje mnie pan Wołowski z „Gazety Wyborczej” i zajmuje się moim żelem na włosach. Jak mamy rozmawiać na takim poziomie, to proponuję mu, aby zajął się raczej dzieckiem, które zostawił w Meksyku. Żelu nie stosuję od kilku lat, nie posklejał mi szarych komórek, ale jak będę chciał, to znów zacznę go używać. Bo ja tego żelu nikomu nie kradnę, tylko kupuję za własne pieniądze... Boli mnie podział środowiska, jaki się wytworzył. Ludzie, którym jednego dnia podajesz rękę, następnego dnia piszą kompletne głupoty. Ale to wszystko wynika z kompleksów. Niektórym żyłoby się wygodniej w komunie, gdzie byłby jeden komunikat i zakaz dyskusji, wyrażania własnych poglądów. Najlepiej, gdyby wszyscy dziennikarze mówili jednym głosem, a na końcu byłoby to zatwierdzane przez selekcjonera... Pamiętam pana Wołowskiego w czasie Euro. Jego wiara w Beenhakkera była niesamowita, a potem sen się skończył i trzeba było zmierzyć się z rzeczywistością. Niestety, ale ja niektóre problemy wytykałem długo przed mistrzostwami. I nie po to, żeby coś popsuć, tylko żeby coś poprawić.

Polsat w czasie Euro 2008 uchodził jednak za grupę wrogą Beenhakkerowi.

Dla „Gazety Wyborczej” większym problemem byli eksperci Polsatu niż gra reprezentacji. Zaraz zacznę myśleć, że to przez nich przegraliśmy. Nie widziałem wówczas tekstów, co jest nie tak z naszą kadrą, za to widziałem mnóstwo artykułów na temat panów Bońka, Koźmińskiego, Iwana czy Hajty. Może dziennikarze byli zdenerwowani, że to nie oni mogą uchodzić za ekspertów. Niestety, ale uznałem, że jeśli ktoś ma wiarygodnie oceniać grę, to muszą robić to ludzie, którzy przez lata grali w reprezentacji, byli piłkarzami w zachodnich klubach.

Podobno chcesz zrobić Tomasza Hajtę dyrektorem kadry.

To jest aberracja umysłowa pana Beenhakkera. Tomasz Hajto jest piłkarzem Górnika Zabrze i jednocześnie jest dogadany z szefami i sponsorami klubu, że wkrótce będzie tam menedżerem. Nigdy nie było tematu jego pracy z kadrą. Raz zapytaliśmy publicznie, dlaczego na przykład Tomasz Iwan, który zna języki (holenderski, angielski, niemiecki) i jest bardzo zamożnym człowiekiem, który realizuje się w biznesie, zna środowisko, ma łatwość nawiązywania kontaktów – dlaczego ktoś taki nie może liczyć na pracę w PZPN. Dlaczego zatrudnia się zamiast niego pana de Zeeuwa, który do dziś nie zawiesił licencji menedżerskiej. To jest zasadne pytanie. Nie widzę w nim nic zdrożnego. Tak jak zasadne były pytania o Wichniarka, Jelenia, Gancarczyka i tak dalej. Piłka nożna na całym świecie jest dialogiem, a zawód dziennikarza uprawnia mnie do zadawania pytań. Ale pan Beenhakker widzi świat po swojemu i wydaje mu się, że każdy uwikłany jest w jakiś interes, że wszędzie jest drugie dno. Może on tak postrzega świat, bo definiuje go wedle własnych zasad? Ja jestem zatrudniony przez pana Zygmunta Solorza, jednego z najbogatszych ludzi w Polsce. Nie muszę myśleć o promocji Artura Wichniarka czy Tomasza Hajty. Artur Wichniarek też nie potrzebuje żadnej promocji – ma ważny kontrakt z Arminią i wyrobioną markę w Bundeslidze. Prawda jest taka, że jeśli ktoś promocji potrzebował, to raczej Lisowski, Pazdan, Pawelec, Magiera, Kokoszka...

Nie żartuj, to przecież „international level”.

Sprawa Kokoszki to jest skandal. Ten piłkarz jest przedmiotem sporu polskiego klubu, czyli PZPN, z klubem włoskim. Nie gra, tylko trenuje z zespołem Serie B. Jest przy tym powoływany przez pana Beenhakkera na mecz z Ukrainą, a teraz z kolei wystawiany przez asystenta pana Beenhakkera Andrzeja Zamilskiego w młodzieżówce. Nie mam obsesji, ale nie musi mi się to podobać...

A może jednak masz obsesję? Często słychać, że Polsat Beenhakkera tylko krytykuje.

To śmieszny argument. Koledzy z TVP mają swój styl przedstawiania reprezentacji – u nich zawsze wszystko jest fajne i miłe. Ale ja uważam, że nie ma treści zakazanych, jest wolność poglądów. Do programów zapraszamy ludzi, którzy zgadzają się z Beenhakkerem, takich, którzy nie mają zdania i takich, którzy się nie zgadzają.

Wróćmy do Wichniarka. Beenhakker powiedział, że nie bierze pod uwagę jego rezygnacji, bo Wichniarek powinien do niego zadzwonić.

Artur chyba jasno się wypowiedział – gdy przyjechał na Cypr na zgrupowanie reprezentacji liczył na rozmowę z trenerem, ale do takiej rozmowy nie doszło. Tak samo jak trener przez miesiąc, przed i w czasie Euro, nie rozmawiał z Ebim Smolarkiem i jak przez dwa lata nie porozmawiał z Ireneuszem Jeleniem. Nie wiem, może taki ma styl pracy, ale jest to dziwny styl. Po meczu z Ukrainą powiedział: „Chcieliście Jelenia, to go powołałem, ale jest nieprzydatny”. To nie na miejscu. Tak samo zagrał Paweł Brożek przeciwko USA, ale tylko dlatego, że cały zespół grał źle. Zresztą, teraz słyszę, że ze Słowenią nie wygraliśmy, bo nie było Brożka. Zaraz, zaraz. Chłopie, trzy miesiące temu nie widziałeś go nawet w szerokiej kadrze, a teraz jest on niezastąpiony? A co się takiego wydarzyło poza tym, że Paweł robi to, co robił wcześniej – strzela bramki?

Takich niekonsekwencji jest mnóstwo. Nie uważasz, że media zagłaskały Beenhakkera?

Moim zdaniem pierwszy problem jest taki, że on nie rozumie, co się o nim pisze i mówi – skazany jest na tłumaczy, którzy narzucają mu swój punkt widzenia. Druga sprawa – rzeczywiście doszedł do wniosku, że może decydować o wszystkim i o wszystkim. Powiem coś, czego jeszcze nie mówiłem. 48 godzin przed meczem z Niemcami trener Beenhakker zadzwonił do mnie, że chciałby się spotkać. Zaprosił mnie, mojego szefa i Romana Kołtonia do hotelu. Myśleliśmy, że chce nam nakreślić taktykę, porozmawiać o personaliach – jak to przed startem wielkiego turnieju. Dodajmy, że był to nasz pierwszy kontakt od meczu z Finlandią, kiedy obraził się, gdy zapytaliśmy, czemu wystawił Jerzego Dudka, a nie Wojciecha Kowalewskiego. Wtedy stwierdził, że to „dirty question” i dodał, że Kowalewski bardzo źle wyglądał na treningu. Minęło kilka dni i... wstawił Kowalewskiego. Ale wróćmy do wydarzeń z Euro. Rozmowa trwała 50 minut, pan Beenhakker zaczął wmawiać nam, że każdy nasz gość ma napisany scenariusz, że tak dobieramy osoby w studio, żeby proporcje „antybeenhakkerowskie” były odpowiednie, że uprawiamy promocję. Pytał się, kto za tym stoi. Po 50 minutach wstałem i powiedziałem, że życzę zwycięstwa. Dodajmy, że rozmowa była przerywana, bo co jakiś czas Beenhakker mówił coś po holendersku do Jana de Zeeuwa. Potem poprosiliśmy osobę, która zna ten język, by nam to przetłumaczyła. Okazało się, że nas po prostu obrażał. Opowiem też scenkę z tunelu, przed meczem z Niemcami. Stałem w towarzystwie Tomka Hajty. Pan Beenhakker podszedł, podał mi rękę, po czym nie przywitał się z Hajtą, tylko powiedział: - Ty to już wszystkim jesteś, piłkarzem, trenerem, ekspertem, showmanem... I odszedł obrażony. 30 sekund później podszedł trener Loew i rozmawiał z Tomkiem dobre pięć minut. Następnie 20 minut Tomek rozmawiał Lahmem, Ballackiem, Podolskim, Klose, Neuvillem... Mógłby jeszcze dodać kilku piłkarzy. To naprawdę smutne, że Niemcy mają większy szacunek do wieloletniego reprezentanta Polski, niż trener polskiej kadry.

Uważasz Beenhakkera za dobrego trenera?

Uważam, że zrobił w pewnym momencie dużo dobrego. Natomiast pracę trenera tak naprawdę można oceniać po pół roku. I niestety, ale po meczu z Portugalią, który był na początku jego pracy, nasza kadra się nie rozwija, tylko systematycznie gra coraz gorzej. Chwała mu za to, że awansował do Euro, ale potem coś przestało działać. W reprezentacji dziś są same podziały – nie grają w niej Wichniarek, Jeleń, Kuszczak, Brożek (jestem dziwnie spokojny, że w meczu ligowym wystąpi), wyrzuceni są Dudka i Boruc...

Wiele osób mówi jednak – jeśli nie Beenhakker to kto?

Realia finansowe, w jakich pracuje pan Beenhakker, to jest marzenie wielu trenerów. Pamiętajmy, że trener Donadoni rocznie zarabiał 350 tysięcy euro, a odchodząc zrzekł się kolejnych 350 tysięcy. Trener Lippi, czyli człowiek, który zdobył mistrzostwo świata, dostaje milion euro. Dlatego nie nabieram się na groźby, że jak się Beenhakker wkurzy, to odejdzie, bo ma propozycje. Nie wierzę, że ktoś mu zapłaci tyle, co my. A nawet jeśli – jest wielu trenerów w Europie z ogromnym dorobkiem, którzy pracy u nas się podejmą. Ale ja nie mam obsesji pieniędzy. Apeluję tylko do selekcjonera, żeby nie próbował dzielić świata na dobrych i złych, czarnych i białych... I żeby przestał tworzyć teorie spiskowe, tylko wziął się do uczciwej pracy.


FOT. W.Sierakowski FOTO SPORT


Tagi: , , , ,


KOMENTARZE:

  • TYSON (10.11.2009 23:48:41)
    ale nie irytuj sie tak chlopie bo widze ze kopleksy cie zjadaja jak jego przydupasa Kowalczyka kiedy ktos krytykuje jego pedalska barcelone wtedy zachowuje sie jak ty

  • dk (10.11.2009 23:02:33)
    borek jest ok,mądry chłop,szczery, spoko ziom. A kurwa co sie czepiacie(kibice,internauci) jego żelu na włosach czy tego ze na solarium był??! co was kurwa to obchodzi? I co za głupi stereotyp ze na solarium chodzą tylko dziewczyny i pedały?? Jestescie pustakami,to ze facet chodzi na solarium nie znaczy ze jest jakims pedałem,otóż własnie na odwrót,jesli ktoś jest przesadnie blady to wygląda pedalsko a osoby opalone sa ładniejsze,mają milszą aparycje

  • borek fan (08.11.2009 11:07:39)
    zdejm okulary!!!!!panie borek

  • TYSON (07.11.2009 20:50:47)
    ja nie lubie sluchac twoich kometazy faworyzujesz południowcow wtaki sposob az mi sie na wymioty zbiera chyba wysle chlopakow na solarium moze zaczna galaktycznie pilke kopac

  • kibic (03.11.2009 00:14:43)
    Chciałbym napisac kilka zdan na temat polskiej pilki noznej. 1. Polska liga. Wiadomo ze budowanie silnej reprezentacji jest zwiazane ze zbudowaniem silnej ligi. Co moze sprzyjac podniesieniu poziomu polskich rozgrywek ligowych? Po pierwsze redukcja polskiej ekstraklasy do 10 max 12 zespołow. (mowcie o tym i apelujcie o to) .Rywalizacja powinna sprzyjac podniesieniu poziomu. Nastepna kwestia - kontrakty. Nie wiem kto i na jakich zasadach jest odpowiedzialny za podpisywanie kontraktow z zawodnikami ale patrzac na ich gre to odnosze wrazenie ze to jacys naiwniacy je podpisuja, poniewaz pilkarze niezaleznie od tego czy graja dobrze czy graja zle , czy siedza na lawie , czy sa kontuzjowani to i tak maja placone tyle samo. (wiec po co sie starac - 0 motywacji). Czy w tych kontraktach nie moglby ktos zawrzec klauzuli dotyczacych konkretnych wymagan dotyczacych zawodnika (np; ile napastnik lub pomocnik ma strzelic bramek w sezonie ile ma zaliczyc asyst, jaka srednia wygranych pojedynkow ma obronca, ilosc oddanych strzalow, ilosc, fauli, kartek, wymogi predkosciowe, wydolnosciowe itd. , itp. ).A u nas nie ma chyba absolutnie zadnych wymogow dla zawodnikow w zapisach kontraktow. W polskiej lidze taki zawodnik wie ze nawet jak nie pocwiczy na treningu to bedzie gral (zwlaszcza zespoly o tzw. krotkich lawkach) , wiec po co cwiczyc i sie meczyc? W takim kontrakcie powinny znalzezdz sie klauzule dotyczace wynagrodzenia zaleznego od pracy na boisku zarowno podczas meczu jak i na treningu. Pracownik w firmie tez ma sprecyzowane wymogi i oczekiwania zawarte w umowie czy kontrakcie a bierze o wiele mniejsze pieniadze niz taki zawodnik ekstraklasy. Za kazda "lawke", kontuzje (brak treningu-przewaznie) badz pozorowanie treningu, niestrzelonego karnego, wolnego, czerwona kartke, slaby mecz - konsekwencje finansowe. Pyt. Kto podpisuje kontrakty pozwalajace polskim zawodnikom na obijanie sie na treningach i slaba gre w meczach ???????? jak sa konstruowane takie kontrakty - moze uchylicie rabka tajemnicy ????? 2. Trener reprezentacji. Jesli chodzi o kadre to wszystko zaczyna sie od ligi. Jesli Polska nie ma zadnej druzyny w europejskich rozgrywkach ligowych, jesli Polacy grajacy za granica sa albo kontuzjowani, albo nie w formie, albo na lawce, albo graja "ogony" w slabych lub srednich europejskich klubach (prosze was nie podniecajmy sie Hapoelem Nikozja, albo Paokiem Ateny) - to o czym my tu wlasciwie mowimy i jak oczekiwac dobrej gry od reprezentacji? Co ten trener reprezentracji ma niby zrobic przez 3 dni z tymi nieudacznikami ? Rewolucji nie bedzie, nawet gdyby reprezentacje Polski prowadzil Mourinho razem z Wengerem to nic by z tego nie wyszlo. 3. SZKOLENIE SZKOLENIE SZKOLENIE ..... zawodnikow przede wszystkim. U - 21 - Polakow brak U - 18 - Polakow brak Czy ktos w PZPN-nie zostal rozliczony za to ze polska mlodziezowka nigdzie nie wystepuje a jak wystepuje to ja Holandia leczy 4 - 0 !!!! . Ludzie obudŹcie sie ! , Kim my zamierzamy grac na Euro 2012 ? Żewłakowem (Mati nie rozsmieszaj mnie bo Cie posadze ze nie znasz sie na pilce nawet Romek Cie wysmial - (z calym szacunkiem do Michala)). Ale takie sa realia: System szkolenia trenerow i zawodnikow - lezy !!!!!! Scauting - lezy !!!!!!! Pilkarski i sedziowski poziom ligi - KATASTROFA !!!! 4. Trenerzy. Szkolenie. Niedawno slyszalem wypowiedz R.Koseckiego w jednym z programow ze Polska ma wspanialych trenerow , tylko nikt tych trenerow chyba nie zna i nigdy nie widzial. Gdzie sa ci wspaniali polscy trenerzy. Za granica ? - raczej nie , w Polsce ? tez raczej nie ma bo jakos nie widac polskich zespolow w rozgrywkach europejskich - to gdzie oni sa ???? Pyt. Czy my w Polsce mamy jakas szkole trenerska ?, jakis dobry warsztat ? za fakty niech odpowiedza osiagniecia: Smuda ....hmmm , Kasperczak ....hmmm(afryka,francja) wyjatki potwierdzajace prawde: POLSKA NIE MA DOBRYCH TRENEROW ! , przeciez gdyby miala dobrych trenerow to byliby dobrzy zawodnicy ...odpowiedz nasuwa sie sama . Dlaczego nikt nie moze tego wszystkiego poukladac w tym PZPN-nie 5. PROSBA do dziennikarzy: nie kreujcie sztucznie polskich przecietnych zawodnikow i nie piszczie ani nie mowcie dobrze o polskich zawodnikach - naprawde im to szkodzi , nasluchaja sie komplementow i pozniej nie graja (patrz Lewandowski z Lecha porownywany do Torresa czy Radek Matusiak porownywany do van Bastena) ja rozumiem ze chcielibyscie kogos w klasie swiatowej, ale naprawde stosujac takie porownania robicie naszym chlopakom krzywde, a wode sodowa tak ciezko pozniej z glow usunac. Strzeli taki pare bramek w jakims Belchatowie czy Poznaniu i mysli ze jest mistrzem swiata biedaczysko (a to przez dziennikarzy i ich porownania). Niech pogra kilka lat w pierwszym skladzie w lidze niemieckiej, angielskiej czy wloskiej, strzeli parenascie albo paredziesiat bramek i wtedy mozna takiego chwalic ale nie wczesniej na wyrost bo mu sie w glowie poprzestawia .

  • zbyszko (13.10.2009 16:36:49)
    Bardzo pana cenie ale zadawanie sie z ludzmi co nie bardzo wiedza co powiedziec w danej chwili to nie pana polka. Mysle o Kowalczyku i o jego wypowiedzi o bojkot meczu i namawianie pilkarzy do przegranej . To oburzajace byly reprezentant a takie rzeczy opowiada . Ogladam pana program zawsze ale jezeli jeszcze raz zobacze tego psedo reprezentanta to napewno bedzie to ostatni raz. pozdrowionka

  • vaga (16.09.2009 19:55:37)
    borek jest gejem i cała wawka o tym wie ale co mi do tego. co gorsza ten nażelowany pseudo dziennikarz sam wierzy w to co mówi. ależ trzeba być głupim. ty szczeniaku benhałerowi proces?? i ty głupcze w to wierzysz?? weź poprzytulaj się z romanem albo zmień lekarza bo ten cie kłamie.

  • pablo (02.02.2009 17:14:46)
    M Borek i jego program jest ok a Kowal jest bardzo dobrym komentatorem wydarzen pozdrawiam i tak trzymajcie powodzenia

  • nihat (04.01.2009 01:00:08)
    Borek to mistrz w swym fachu

  • stan55 (22.12.2008 16:24:20)
    Szanowny panie Mateuszu. Proszę pana i pana Kołtonia o zakończenie tematu raport Benhakera z kilku powodów. 1.Jeżeli w kontrakcie nie ma takiej klauzuli to i nie będzie raportu. Koniec kropka. 2.Jeżeli trener ma zdradzać swój warsztat piłkarski to tylko za extra pieniądze. 3. Jak pan Piechniczek chce dowiedzieć się o stanie polskiej piłki to niech poogląda mecze a jako wspaniały fachowiec wnioski wyciągnie sam. 4. Jeżeli dziennikarze sportowi znają się na piłce lepiej od trenera Benhakera, to panowie powinni czym prędzej robić licencje i trenować piłkarzy.5.Zamiast raportem zajmijcie się panowie tematem "szkolenie młodzieży" a wyjdzie to wszystkim na dobre. Wesołych Świąt.

  • benhaler (20.11.2008 00:42:55)
    jestes huj i pedal borek nazelowany idioto co mozesz wiedziec o pilce

  • Kibic 27 (02.10.2008 12:12:49)
    Tej Borek weź na luz bo takimi hasłami to ty sobie tylko szkodzisz. Pamiętaj ze Cię CANaL+ wychował i dobre maniery powinny sie Ciebie trzymać ale widzę ze Kowal i POlsat ciągną twoją osobę w dół i to bardzo pzdr

  • jolka (02.10.2008 12:07:37)
    Ja tam jestem za Borkiem. Prowadzi ciekawy program "Cafe futbol". Do zobaczenia w niedziele Mateusz.

  • offoonek (30.09.2008 15:36:59)
    Mateusz nigdy z Ciebie wies nie wyjdzie...dla potwierdznia to zdjecie...amant w stylu wloskim...;)

  • BartG (23.09.2008 23:22:34)
    Jeszcze Borka da rade przetrawic ale Kołtonia...boże drogi nic sie nie zna na piłce a komentuje jakby miał za przeproszeniem kołka w d... Jego komentarze siegaja tam gdzie grał... W Górniku Złotoryja w 4 lidze. Ekspert sie znalazł... A co do Benkakkera to potrzeeba swiezej krwi w kadrze i warto postawic na MŁODEGO polskiego szkoleinowca (Skorża, Michniewicz, Urban)

  • Jaca (22.09.2008 17:33:21)
    Może i Borek jest specyficznym komentatorem, ma pewne upodobania pod względem piłkarzy i klubów, których nie podzielam, ale jednego nie mogę mu zarzucić -to profesjonalista jakich mało wśród polskich dziennikarzy zajmujących się piłką nożną.

  • asdsad (17.09.2008 16:29:33)
    nie lubie tego pedzia borka...

  • miliiii (17.09.2008 00:21:04)
    Ja uwazam,ze Pan Borek ma sporo racji:) naprawde Benhakker ostatnio zdziwaczal - nie rozumiem jego decyzji i pogladow! ma chyba alergie na media ;/

  • McCan (16.09.2008 01:25:41)
    Jedno mnie zastanawia... Dlaczego red. Kołtoń zawsze w parze? Przez ostatrnie parę lat akurat w parze z Mateuszem Borkiem... Sam Pan nie potrafi???

  • obiektywny (16.09.2008 01:11:08)
    Boniek jest już beeeeeeeee... Koza też jest beeeeeeeee... Dlaczego??? Bo robią studio LM w nSporcie! Cokolwiek by nie powiedzieć to n-ka ligę majstrów robi zarąbiście!!!

  • Ja (15.09.2008 18:09:05)
    Zmiencie ten wywiad bo smiesznie to wyglada

  • bula (15.09.2008 10:38:17)
    pewnie posuwają sie z wichniarkiem

  • romek kolton (14.09.2008 15:29:10)
    borek wali konia

  • michal191713 (13.09.2008 19:56:22)
    a ja powiem tutaj takie słowa ze jak zawsze prawda stoi po środku... prawdą jest to że ludzie borka to ludzie z jednego "gangu" ale prawda jest takze to ze beenhakker myśli że jest nam potrzebny do życia jak woda otóż tak nie jest... postawmy sie w sytyłacji kiedy do Polski przyjeżdza np. Rejikard gość pewnie zarabiał by tyle co Beenhakker ale czy wycisnął by z tej reprezentacji mniej niż Leo ? NIE! potrafił zrobić z drużyny Barcelony drużyne grająca pięknie i zdobywajacej tytuły powiecie ze w Polsce nie ma potencjału, ja w to nie wierze, nie wierze ze w państwie z 50 mln obywateli nie ma 20 chłopaków lepszych w piłke od Słoweńców.. i jeszcze jedno nie da sie ukryc ze Polacy myślą że jak nie boski Leo to nikt.. gwarantuje wszystkim ze za taką kase trenowałby nas każdy trener no moze bez tej czołowej dziesiątki świata(Murinho,Benitez,Fergusson)...

  • mi(r)co (13.09.2008 11:33:09)
    Wrócę jeszcze do Euro. Że kadra grała beznadziejnie to każdy widział, jednak takiego jadu jaki zaprezentował Borek ze swoimi znawcami w studiu nie dało się już słuchać. Momentami odnosiłem wrażenie, że się z tego cieszą i są za naszymi przeciwnikami. Zresztą red. B. otoczył się tą samą grupą ludzi: Hajto, Świerczewski, Kowalczyk, Iwan, Koźmiński itd. która mówi jednym głosem. Jacy to byliśmy kiedyś wspaniali, a jacy denni są inni teraz. Tymczasem to frustraci mający problemy alkoholwe (Kowalczyk) prawne (Hajto, Świerczewski) i inne. Do red B.: wpóść wreszcie do swego studia ludzi mających inne zdanie niż ty. Ale nie gościnnie tylko na stałe.

  • Mateusz ! (13.09.2008 02:20:39)
    nie czytaj tych komentarzy !

  • czarny (12.09.2008 22:47:01)
    troche z innej beczki... ktorzy to dziennikarze walili wodke w Lwowie z tymi naszymi grajkami?

  • ogi80 (12.09.2008 20:14:26)
    Obiektywnie rzecz biorąc to Borek jest jednym z niewielu komentatorów sportowych , który w czasie meczu mówi o meczu , a nie jak np. Kołtoń i jego arcyistotne uwagi o tabelkach , wykresach i sprawach rodzinnych zawodników.Samego sporu obu Panów nie osądzam.Prawdopodobnie prawda leży jak zwykle pośrodku.Fakt jest jeden - z reprezentacją jest źle.

  • Mario (12.09.2008 17:30:43)
    Sam najeżdza na redaktora z Rzeczpospolitej, a samco robi ? Przecież oni od dawna promują Boruca chociażby dlatego, że jak jechali komentować mecze Celticu to u niego gościli i się od dawna kumplują, zresztą jak z innymi. Z drugiej strony to teżtwierdzę, że dla mnie to skandal brak powołań dla Wichniara czy Jelenia, a w kadrze grają tacy , jak Pazdan, Kokoszka czy Lisowski. Czy to prawda, że Borek i Kołtoń to geje ?

  • Mateusz Borek (12.09.2008 15:39:13)
    Mati jest najlepszym dziennikarzem sportowym w Polsce. Nieprawdą jest ponadto jak napisano poniżej, że mi Kołtoń obciąga.

  • lovebori (12.09.2008 13:46:57)
    mateuszu borek ,romanie kołtoń i ty kowalczyku nie idzćie tą drogą nie idzćie,kowal odejdz od nich bo choć pijak jesteś to swój chłop a te dwa pajacyki niech same kłamią

  • Krzysiek (12.09.2008 12:11:13)
    wg. mnie to glupie ze robicie ze soba w redakcji wywiady nawzajem... :DDD

  • Manty6 (12.09.2008 11:46:28)
    Mateusz trzymaj tak dalej. Twój program Cafe Futbol jest ok, a słowa Leo traktuj z przymrużeniem oczu. Jakby reprezentacja miała wyniki to Leo być może zachowałby się inaczej. Pozdro.

  • bolek (12.09.2008 11:39:55)
    Widać, że żelowi chłopcy mają własny portal internetowy. Wreszcie mogą bez ograniczeń czasowych wykazywać się nieskończona wiedzą i nieomylnością lepszą aniżeli nieomylność papieża. Borkowi gratulujemy kolegów.

  • mij (12.09.2008 10:23:57)
    wszystko ok ale swierczewskiego jako esperta na euro i w ogole eksperta nigdy nie wybacze

  • Lennox (12.09.2008 10:12:06)
    Mateusz Borek to człowiek ,który z pasją i profesjonalizmem podchodzi do swojej pracy, miło się słucha jego trafnych uwag na różne tematy w piłce nożnej i nie tylko. Co do naszego selekcjonera to niestety już się chłopina wypalił, jak to się mówi "starość nie radość", człowiek bazuje "tylko" na sukcesach z lat 80-tych. Niepowoływanie piłkarzy pokroju Jelenia czy Wichniarka ze względu na ich mocne charaktery to po prostu skurwysynstwo.....a to wszystko kosztem kibiców reprezentacji ,którzy są zmuszenii oglądać żenujące widowiska z udziałem źle przygotowanych fizycznie , mentalnie i taktycznie w dodatku "nienajlepszych" polskich piłkarzy....

  • Gostyń (12.09.2008 09:15:27)
    Mateusz Borek to najlepszy i najbardziej obiektywny dziennikarz w Polsce. Pozdrawiam.

  • pitek (12.09.2008 02:27:41)
    Borek ty nwieśniaku ty buraku co z ciebie z dzienikarz krytykujesz krytykujesz a nic nie potrafić zrobić!!! I jeszce perfidnie kłamiesz że od kilku lat nie używasz żelu!!! A przepraszam panie Borek faktycznie nie używasz żelu tylko takie włosy masz od spermy Kołtłonia czy Kowalczyka kto z walił na twój głui łeb Kowalczyk czy Kołtłoń pewnie oby dwoje dlatego ci się tak włosy świecą!!!!! Powiem ci jeszcze jedno jesteś bardziej po kurwiony od Jana Tomaszewskiego!!! Tomaszeski porównainu do ciebie kretynie Borek to aniołek

  • reprezentant (12.09.2008 00:24:00)
    LEO POCHODZI Z KRAJU GDZIE POŁOWA TO BYLI ŻYDZI,A RESZTA TO BYLI FASZYŚCI.WYCHODZĄCE CO CHWILĘ AFERY TO EFEKT JEGO NIEUCZCIWEJ PRACY,CZYLI POWOŁAŃ DLA HANDLU,A ON BIERZE MEGA KASĘ ZA TO POLSKA SUPER GRAŁA,A TU DRAMAT.DLATEGO TERAZ WIEM ,ŻE LEO POCHODZI Z TEJ ŻYDOWSKIEJ POŁOWY,DLATEGO TAK PIĘKNIE BRONI GO NAJBARDZIEJ ZAKŁAMANA I NIENAWIDZĄCA POLAKÓW - GAZETA WYBORCZA!

  • adamd303 (12.09.2008 00:22:47)
    Uważam Mateusza Borka za bardzo dobrego dziennikarza. ALE OSKARŻA KOGOŚ O ZNIESŁAWIENIE A SAM ZNIESŁAWIA KOLEGÓW KTÓRZY MYŚLĄ INACZEJ OD NIEGO NAZYWAJĄC ICH KLAKIERAMI.

  • nasza-liga.bloog.pl (11.09.2008 23:14:46)
    Jak czytam niektóre komentarze to żal jest mi ,że tak wielu idiotów bazgrze takie dyrdymały.Nie oszukujmy się Mateusz Borek posiada niewyobrażalną wiedzę,jest moim zdaniem najlepszym polskim dziennikarzem sportowym,wiedzą o piłce przykryłby niejednego "fachowca"A przyznam ,że sytuacja z Hajtą to upadek Leo, bo szacunek sie należy be zwzględu czy sie kogoś lubi.Mateusz trzymaj tak dalej!Powodzenia!Pozdrawiam

  • Bartek (11.09.2008 22:54:37)
    Brawo Mateusz Borek.Tak trzymaj.A Beenhakker pa pa.Pozdrawiam cale Cafe Futbol.

  • Ligor (11.09.2008 22:52:30)
    czytając niektóre komentarze mam wrażenie że piszą je fani ''betonu komentatorskiego'' z tvp i pzpn-owskich reliktów (pzpr-owskich?) Mateusz 3 maj tak dalej.pełen profesinal,żadnego lizusostwa,brak poklasku dla cieńkich bolków.maestro w komentowaniu futbolu !

  • hopejr (11.09.2008 22:51:56)
    to idz zrob borkowi dobrze .. znawco..

  • lol (11.09.2008 21:14:38)
    Ludzie ale wy jesteście śmieszni gdyby któryś z was był selekcjonerem naszej kadry to byśmy byli jak san marino na 190 miejscu w rankingu fifa mówię to do tych co obrażają borka ludzie wy w ogóle nie macie pojęcia o piłce wy się nadajecie ale do komentowania polskiej grupy a okręgowej ligi hahaahh cieńcy jesteście Borek ma racje

  • chory na raka (11.09.2008 20:40:34)
    to ze to sa dwa pedaly kolton i borek zaczalem podejrzewac jak przeniesli sie z cyfry ale sadzilem ze to borek sie wypina, ale po tym "mati" koltonia juz wiem kto obciaga w tym zwiazku.

  • jurek (11.09.2008 19:54:00)
    Gwiazda ze słowotokiem. Jakim dennym jesteś dziennikarzem wszyscy mieli okazję zobaczyć w czasie Euro.Takiego syfu w czasie komentowania meczów to dawno nie było. Uczcie się kołki od niemieckich i angielskich sprawozdawców.Komentowanie meczu nie polega na wyrzucaniu z siebie tysięcy wyrazów na temat tego co się wie ewentualnie tego co się domyśla. A jak masz urażoną dumę to nie prowadź tego zafajdanego programu w którym od początku negujecie wszystko i wszystkich. Razem z niedoukiem Kowalczykiem weźcie się za jakąś sensowną robotę. Słyszałem, że kebab koło waszego studia poszukuje ludzi do rozwożenia żarcia po domach. A i jeszcze weźcie ze sobą Hajtę tylko nie mówcie, że był karany bo go nie przyjmą. Dziennikarze powinni pokazywać rzeczywistość i być źródłem obiektywnych informacji.Do tego poziomu brakuje wam jeszcze kilka lat świetlnych.Przekroczyliście cienką linię miedzy brakiem taktu a chamstwem. Borek pokazuje fotki swoje i swojej kobiety w 9 miesiącu ciąży w dodatku telewizyjnym pewnej gazety - czyli wszystko na sprzedaż ! Borek na imprezie sylwestrowej u Świerszcza Piotra w jego tanz budzie w Nowym Sączu, pokazuje to telewizornia - obiektywny dziennikarz u kolegi piłkarza na piwku noworocznym ! Borek nażelowany w studio razem z wybitnej klasy piłkarzami - Hajto, Kowalczyk, Iwan, Świerczewski, opowiadają sobie o grze reprezentacji Polski, o taktyce, o wygrywaniu spotkań, o piciu wódki piłkarzy - co to są za eksperci w tym temacie, ci panowie osiągnęli jakieś sukcesy w piłce reprezentacyjnej ! Kołtoń, jako naczelny PS , wykończył krakowskie Tempo. Kołtoń został przytulony przez Borka do Polsatu. I teraz w trakcie każdej transmisji słyszymy - Mati, zgadzam się z Tobą. Mati , jesteśmy cudowni i najmądrzejsi, ja i Ty!!!

  • szalony maniek (11.09.2008 19:34:25)
    hey a co to za pikieta na lazienkowskiej przy stadionie, parada gejow, czy konkurs na glupka roku

  • naniol (11.09.2008 17:51:41)
    Oj Borek ale błazna z siebie robisz, jaka przyjazn z Tomaszewskim, mocne wiezi z samoobrony?? No ale weszlo.com wypromowane teraz bedzie, jakaś dodatkowa kasa z reklam od bukow??

  • werti (11.09.2008 17:33:30)
    I jeszcze ktoś wątpi że Borek nie jest związany w żaden sposób z weszlo? :)

  • werti (11.09.2008 17:32:19)
    Jedyny dobry ekpert zaproszony przez Borka to Zbigniew Boniek. Ten facet rzeczywiście zrobił karierę, a reszta???? Ekspertem mógłby być Lubański, Młynarczyk, Dudek, Włodzimierz Smolarek i Juskowiak. Ale Świerczewski i Hajto??? Litości....

  • merckx (11.09.2008 16:34:54)
    co za tendencyjny wywiad. panie Borek miałem Pana za porządnego człowieka.

  • SnikerS (11.09.2008 16:17:58)
    Brawo panie Borku! Tak trzymać Mateusz! Pozdrawiam i już się nie mogę doczekać Cafe Futbol w niedziele ;)

  • Luca (11.09.2008 15:48:20)
    Stec właśnie chyba podsunął Borkowi kolejny rewelacyjny, chwytliwy medialnie i utrzymany na dotychczasowym poziomie pomysł do następnego CF - "...negocjacje z Łukaszem Sosinem. Jeśli nastrzelał w lidze cypryjskiej ponad 100 goli, liga cypryjska zdystansowała polską, a Beenhakker mimo wszystko go nie powołuje, to może by Sosin z kadry - oczywiście tymczasowo - zrezygnował?.."

  • polot (11.09.2008 15:34:12)
    "Mateusz Borek obiektywny rzetelny" - hehhe no tutaj żeś strzelił. Mnie także nie odpowiada Benhakker i jego holendercy kolesie w naszej kadrze, ale bez przesady. To co robił Pan Borek podczas ME to jakaś wielka pomyłka, to był zwykły zlot kolesi, którzy urządzili sobie wakacje za kasę Solorza. Jedno zdanie zapamiętam chyba na długo: "Klaudiusz przewróć kiełbaski" - Piotr Ś. znany imprezowicz :)

  • Martek80 (11.09.2008 14:18:30)
    Borek ma racje ludzie opamietajcie sie jak wczoraj grali? no jak? Slepi jestescie?

  • Ja (11.09.2008 14:17:30)
    żenada... to przeciez te dupki też Janasa zaszczuli...teraz leo .potem następny..,..a niedługo ekspertem będzie tak krytykowany przez nich zuraw2ski..ja sie na to nie nabieram

  • off (11.09.2008 14:13:02)
    Ja myślę żę nowymi trenerami kadry powinni być Borek z Kołtoniem oni już wszystkie rozumy zjedli to doprowadzą nas spokojnie do Mistrzostwa Świata i EURO u siebie też wygramy, a w wolnym czasie zbudują autostrady

  • laik (11.09.2008 14:09:10)
    Panowie, szopka, ktora teraz jest odstawiana smierdzi na kilometr. skoro cafe futbol to taki profesjonalny program, no to propozycja, niech prowadzacy zaprosza do studia kogos ze swity leo, a moze nawet samego leo, i prowadzcie Panowie wtedy dyskusje. Chyba nie idziecie drodzy prowadzacy na latwizne?! Wiem ze latwiej wysnuwac swoje argumenty przeciw komus, kogo nie ma w studio, bo riposty nie bedzie, prawda? Jeszcze jedno zdanie na koniec, skoro 3 razy pod rzad reprezentacja konczy tak samo (wygrane eliminacje, turniej-szkoda slow) to chyba o czyms to swiadczy, moze mamy srednich pilkarzy, ktorzy pewnego etapu nie przebrna? Moze nie koniecznie jest to wina trenera (engela, janasa, teraz leo?) Ale dla dziennikarzy jedynym wytlumaczeniem jest "a bo nie bylo Jelenia, a bo Wichniarka, a bo Brozka itd" jakby byli powolani to ktos zostal by pominiety, czy to takie trudne? PS wygralismy z san marino 2-0 - dla niektorych pretekst do szczekania bo to zalosne prawda? Jakbysmy wygrali 13-0 to byscie panowie piali z zachwytu bo Niemcom dorownalismy...

  • jacek (11.09.2008 14:07:36)
    Panie Borek Żałosne aż... wszystko ściska! Brak klasy, brak taktu, brak profesjonalizmu... no i jeszcze (czego się dowiaduję!? - od dawna brak żelu?!!! TO STRASZNE!!!:)))) Wydaje się, że poprostu zaprasza Pan "fantastycznych hahaha ekspertów" na swoim poziomie. Kultura Hajty, Kowalczyka, Świrów to jest dla Pana wyznacznik poziomu? ... noż k....a gratuluję! To że ktoś kiedyś grał w piłkę i to nawet nieźle, nie znaczy że nadaje się do "komitetu opiniotwórczego". Zestawienie tych prostaków z Panem Bońkiem to jakąś obraza dla Pana Zbyszka...no ale jak było widać on jeden ratował Wasze beznadziejne komentarze, ubierał we własciwe słowa prostackie dukania całej reszty i pomimo krytyki Leo dodawał wszystkim - kibicom i Kadrze otuchy! Ja myśle ze Pan moze i nie jest taki głupi al już siepan tak zapatrzył w siebie jak w Gwiadę Największego Formatu, a może warto by trochę więcej skromności wykazać. Przynajmniej Panów z Wyborczej, Rzepy i TVP można pochwalić za klasę i kulturę słowa, Pańskich zaś gości na pewno NIE!

  • Ja. (11.09.2008 14:05:25)
    A czy to nie Pan przed turniejem w Cafe Futbol powiedział: " Największym błędem selekcjonera jest zabranie na EURO Rogera, zawodnika, który nie jest w stanie nic dać tej reprezentacji..." Torchę pokory by się przydało. Dalej - Pan Hajto jako ekspert? Bez urazy, ale człowiek, ktorego Pauleta trzykrotnie ośmieszył na MŚ w Korei nie powinien wypowiadać się o jednym, czy drugim obrońcy. Pan Koltoń - co nie jest tajemnicą - przy każdej sposobności stara się dopiec Leo. Pamiętam takie pytanie na konferencji "Czy Panu się chce?" To ja się pytam, to jest "fachowy" Polsat, czy gazeta Fakt? A już porównanie ilości zdobytych punktów przez Janasa na MŚ 06, i Leo na EURO 08 godzi w moją inteligencję!!!

  • ad (11.09.2008 13:50:10)
    Do AlojzUK - kolego od ponad roku Kołtoń nie jest naczelnym PS,

  • hopejr (11.09.2008 13:08:56)
    borek to gay

  • WAŻNE (11.09.2008 12:47:37)
    Porównanie piłkarze Beenhakkera vs piłkarze Borka i Kołtonia w Reprezentacji Polski: piłkarze Leo: Pazdan - młody przyszłościowy piłkarz Matusiak - uratował na El.ME Kokoszka - łupnął dwie bramki w reprezentacji i co słaby? Majewski - krnąbny choć b.dobry pomocnik Zahorski - porządny wysoki napastnik, dużo lepszy od Rasiaka. Roger - aktualnie bez formy ale był obok Boruca naszym najlepszym zawodnikiem Euro. Teraz Kołton & Borek team: Kowalczyk - ... Gancarczyk - słabiutko!] Brożek - ledwo co przyjechał i kontuzja Wichniarek - wypina się na kadrę Jeleń - w klubie ok w meczu z Ukrainą słabo BRAWO PANOWIE ZNAWCY OD SIEDMIU BOLEŚCI!!

  • Piter (11.09.2008 12:29:11)
    A ja uważam ,że to co mówi Mateusz Borek ma wielkie odzwierciedlenie w pracy Leo .Selekcjoner traktuje Polskę jak afrykański kraj który jeszcze niedawno prowadził gdzie to co powiedział było święte.Borek jest jednym z niewielu dziennikarzy którzy mu o tym przypominają.Czy wy myślicie ,że on odniósł jakiś większy sukces niż Engel czy Janas, awansował do mistrzostw europy i CO?I NIC!w eliminacjach zajeliśmy pierwsze miejsce w grupie w której grały słabe Finlandia,Portugalia,Serbia,Belgia uważam ,że można to było osiągnąć bez niego.A z drugiej strony skoro pokonaliśmy Portugalie w grupie ,a oni w mistrzostwach wyszli z grupy to znaczy,że oni odrobili prace domową.A trener Benhaker tak samo jak Engel i Janas za sukces uznali sam awans.Piłkarzy mamy takich jakich mamy,ale myślałem,że Leo będzie bardziej konsekwentny w tym co mówi i robi.A to co się tyczy Mateusza Borka to życzę mu jeszcze bardziej trafnych komentarzy pod adresem selekcjonera ponieważ najważniejsze jest dobro reprezentacji,a Leo może pracować jutro z drużyna narodową Kongo np.

  • Kolton (11.09.2008 11:37:18)
    Bardzo lubię Borka, bo mi sięga do rozporka.

  • koneser futbolu (11.09.2008 10:48:32)
    Borek frajer, Stanowski frajer, Weszlo frajer :] Smierdzi tabloidem na kilometr, jedna wielka kupa gowna, ktora przybrala postac pilkarskiego pudelka. I to maja byc fachowcy? Gnoj przewalac albo siano wiazac! Pilkarscy fachowcy...

  • Luca (11.09.2008 10:23:44)
    Mimo, że lubię Borka to jednak włączenie do ostrej polemiki prasowej życia prywatnego Wołowskiego jest ciosem poniżej pasa. Sorry Mati, ale wzorem swoich kolegów expertów idziesz na prasowe dno......

  • rumcajs (11.09.2008 10:16:34)
    ....cóż gwiazda Borka nieco przygasła, więc szuka ratunku by zaistnieć. Panie Borek właśnie pokazał pan tym wyskokiem , że nie zależy panu na dobru polskiej piłki i te całe gadanie pana na ekranie to jedna wielka ściema panie karierowicz.......do jednego wora was wszystkich anty - normalni

  • Z (11.09.2008 09:58:35)
    ma ktos moze adres mailowy do "gwiazdy" tego wywyiadu? bo chetnie bym z nim polemizowal na poruszone przez niego tematy.

  • darecki 700 (11.09.2008 09:38:53)
    panowie a jak wy traktujecie leo ?? jakich obelg i jakich spiskow z jego udzialem juz nie bylo i to od samego poczatku jego pracy , teraz on stosuje ta sama taktyke co wy i nagle wszyscy czuja sie urazeni . pan borek to komentator i na tym powinno zostac ,cala zesza tak zwanych ekspertow poczawszy od hajto skonczywszy na kowalczyku to rodzaj ludzi ktorzy zawsze wiedza jak powinno byc tylko nigdy nie potrafia tego zrealizowac . ps, bez przesady

  • wisłoka dębica (11.09.2008 09:26:20)
    Dębica przeprasza za Borka

  • KTOŚ (11.09.2008 09:15:21)
    JEŚLI CHODZI O PROCES BORKA TO NIECH SIĘ PROCESUJĄ,.. ALE PANIE BOREK JEŚLI DLA PANA FACHOWCAMI I EKSPERTAMI OD PIŁKI SĄ CINKCIARZ HAJTO, CWANIACZEK ŚWIERCZEWSKI I MODEL IWAN TO CHYBA COŚ TU NIE GRA.. NIE WIEM JAK MOZNA BYŁO ZAPROSIĆ TYCH PANÓW JAKO EKSPERTÓW NA EURO 2008 BO TO CO ONI POKAZALI W KOREI TEGO NIE DA SIĘ ZAPOMNIEĆ. A TERAZ PAN ICH WYCHWALA POD NIEBIOSA JAKBY TO BYLI NIE WIADOMO JACY PIŁKARZE. TO JEST ŚMIESZNE.

  • chory na raka (11.09.2008 08:36:15)
    wszyscy wiedza ze borek ssie koltoniowi. dwa nazelowane pedaly

  • zyazidz@gazeta.pl (11.09.2008 08:20:28)
    Borek Ty analfabeto futbolowy. Wystarczy mi to co zobaczyłem na Euro2008:) durniu jak razem z innymi ćwokami urządzałeś sobie tyrady na cześć swojej wiedzy o piłce. Ci sami analfabeci_Świerczewski Kowalczyk i inni z Twojego studia poza błazenadą i kretyńska krytyką nie powiedzieli nic co zasługuje na pochwałe. Tak więc bujaj się żelku, jak Ci ktoś załatwił robotę u Solorza po znajomości bo jak widać profesjonalizmu u Ciebie nie ma.

  • kubs (11.09.2008 02:36:41)
    ''Żelu nie stosuje od kilku lat'' - a wazelinę?

  • Wirone (11.09.2008 01:14:34)
    Ciekawy wywiad. Z całej sytuacji sobie wnioski wysnułem: http://blog.wirone.info/notka/172/I_komu_tu_wierzyc.html

  • nuno (11.09.2008 00:52:31)
    Wybaczcie weszło, ale dla mnie ta jazda z Beenhakkerem jest bezsensowna. Przyjdzie następny i niby będzie lepiej? Może i będzie, ale do następnych eliminacji.

  • alojzUK (11.09.2008 00:38:10)
    Omega co do Borka to się zgadzamy w 100%. Idziemy na browar:) I wypijemy coś za ta łajze Kołtonia! Pozdrawiam

  • Emerican (11.09.2008 00:34:23)
    Borek powinien sie leczyc

  • @ alojzUK (11.09.2008 00:28:09)
    od OMEGA: Sluchaj, rozumiem, ze to aluzja do programow sekielskiego i morozowskiego ;) a jezeli nie to uznajmy,ze tak mialo byc i nie ciagnijmy tu polityki. Prawda jest prostsza i nie trzeba byc wielkim intelignetnym pilkarzykiem,zeby dostrzec metamorfoze pana Borka. Nie czepiam sie do calej otoczki, bo fakt ze zrobil sporo dobrego dla polsatu sport, ale umowmy sie - komentator pilkarski to nie jest publicysta, ba nawet to nie jest dziennikarz. Jezeli kiedykolwiek ktos z IQ w okolicach normy tzn 90 - 100 mial okazje czytac jego wypociny na lamach przegladu sportowego, ktorego redaktorem jest kolejny obiezyswiat roman ze srebrej ryi, to zrozumie,ze borek nie ma niczego do powiedzenia, niczego ciekawego i teraz, kiedy czytam jego "przygotowania do procesu cywilnego ws znieslawienia" to az nie wiem czy smiac sie czy plakac, kiedy czytam jego argumentacje i wywody to tym bardziej jest to dla mnie zalosne i smieszne. Tomasz Hajto w pilkarskim swiecie nie znaczy nic, nic zupelnie, w polskiej lidze gra jak ociezaly wol, nie umie sie wypowiedziec nawet w jednym jezyku, dla porownania : Jurek brzeczek skladniej potrafi przekazac jakastam tresc w swoich slowach. Hajto slynal z kartek i do dzis to co wyprawia wola o pomste. Zreszta - jezeli ktos widzial mecz Legii w zabrzu to wie, o czym piszę: otoz hajto-megafrajer-podkreslam,ze mega, bo kiedy przyjechal z szalke w 2002 na L3 to nie byloby mu do smiechu - megafrajer hajto najzwyczajniej w swiecie odepchnal WAWRZYNIAKA i chcial po prostu wszczac bojke na murawie. KAZDY PILKARZYNA DOSTALBY Z AUTOMATU czerwona kartke, KAZDY. A Hajto byl na tyle bezczelny,ze po meczu, w ktorym Allianz Zabrze dostal ostre lanie pieprzy cos o stronniczym sedziowaniu. To jest po prostu prostak i tyle. Co do swira swierczewskiego to szkoda slow, kiedys zidane go zalatwil i bylo w miare w porzadku, a teraz szczerze zycze mu zeby poszedl siedziec, bo - pomijajac jego zalosne tlumaczenia - to on musial zaplacic kaucje w wysokosci ilustam SETEK TYSIECY ZLOTYCH, wiec zarzuty sa bardzo powazne i do tego ma juz wyrok za pobicie Godlewskiego, wiec szczerze wierze,ze dostanie chociaz rok. A Hajto ? Coz, chcac nie chcac chyba tez wyrok za nieumsylne spowodowanie smierci dostal... To sa polskie tuzy, polscy pilkarze pokroju Bonka?! Ludzie, przeciez nawet po poczuciu humoru taki Boniek bije na leb prostakow pokroju hajty, swira, majdana. Co do Iwana- rzeczywiscie jest on na pewno bardziej rozgarniety. Ale i tak nie zmienia to faktu,ze borek powinien zastanowic sie, jakim cudem udalo mu sie awansowac tak wysoko z reportera, ktory w 2001 roku stal na meczu legia-wisla przeprowadzajac wywiady z pilkarzami dla C+ (przypominam fruzyra wowczas to nie zel, ale boczna regularana :D:D:D zdjecia sa gdzies w necie wiec radze poszperac). Smieszny czlowiek i tyle

  • Snoop (11.09.2008 00:14:04)
    Prawda jest taka, że Borek jest jednym z najlepszych Polskich komentatorów, obok Krzysztofa Wyrzykowskiego i Tomasza Jarońskiego, a krytykowanie go za to, że np. ma żel na włosach świadczy tylko o autorach tychże komentarzy, a nie o nim samym, bo co z tego, że dba o wygląd. Borek ogólnie jest spoko, mówi sensownie i na temat, dla porównania Szpakowski, zero poczucia humoru i niemalże zerowe pojęcie o piłce, a przynajmniej o nazwiskach zawodników...

  • adamd303 (11.09.2008 00:06:00)
    Rozumiem argumenty przemawiające za Wichniarkiem czy Jeleniem. Ale ja osobiście wolę by grał młody Lewandowski i wcale się nie dziwię że Leo na niego stawia. Myślę, że jak jeszcze dojdzie w pełni zdrowy Paweł Brożek to powinno być nieźle. Martwią mnie ciągłe roszady w obronie. Uważam Kokoszkę za lepszego zawodnika i od Jopa i od Wojtkowiaka i od Wasilewskiego.

  • krzysztof (10.09.2008 23:51:07)
    niestety Pan Borek jest stronniczy. Obraca się w kręgu "wybitnych reprezentantów", którzy albo przepili, albo przepalili swoje kariery, a teraz oceniają całą pracę Beenhakerra negatywnie. Wywiad z Wichniarkiem był bardzo tendencyjny, w stylu czy piłka, którą grają piłkarze jest okrągła. Na zdrowie Kowal

  • Axn (10.09.2008 23:48:40)
    "To ostatnio modne. O Beenhakkerze mówić źle nie wypada. " - no chyba odwrotnie - myslicie, ż ejesteście opozycyjnym wyjątkiem? Jesteście nurtem tępego ludu, wraz z Dodą itp.

  • alojzUK (10.09.2008 23:45:38)
    Omega żeby było jasne! Tak poza tymi paroma sprawami: 100% poparcia chłopie! Poważnie i bez jaj

  • mecenas (10.09.2008 23:43:16)
    Panie Mateuszu bardzo rzeczowa i w wielu miejscach trafna notka! Troszke mnie razi to dziecko w Meksyku, to niepotrzebne! Argument z zelem Wolowskiego byl raczej zabawny i temu mial sluzyc, a taka mocno powazna wycieczka personalna z Pana strony naprawde niczemu nie sluzy! Ma Pan sporo racji, Beenhakker sie pogubil!! I moim zdaniem niestety juz sie nie odnajdzie... Irytujace jest jego zadufanie w sobie! Dzisiejszy mecz z San Marino to potwierdza. Zakoncze tak: mam nadzieje, ze Henio Kasperczak otrzyma swoja szanse prowadzenia reprezentacji, i mam nadzieje, ze stanie sie to juz niedlugo!!

  • alojzUK (10.09.2008 23:41:35)
    Tak sobie mega poczytałe jeszcze to ty chyba sie chłopie urwałes z księzyca! Widziałes ty kiedys obiektywnego dziennikarza? Obiektywizm zalezy od poziomu wiedzy: jeżeli posiadasz jakąkolwiek wiedze na dany temat nie jestes obiektywny w momencie, gdy opisywanego tematu nie widziałes na żywo albo gdy w nim nie uczestniczyłes. W momencie gdy informavje otrzymałes w drubiej ręki obiektywizm morzesz sobie wsadzic! To samo tyczy sie "weszło" które "czerpie" informacje z "dobrze poinformowanych" źródeł tylko nikt sie do tego nie chce pryznac!

  • alojzUK (10.09.2008 23:36:36)
    A tak w ogóle to Lis SPREPAROWAŁ ten film!!!Rozumiecie ludzie? Spreparował!!! Omega ty się chłopie w polityke lepiej nie angazuj bo ci jeszcze posade w Samoobronie zaproponuja i bedzie wstyd na całą wioche

  • arrivederci (10.09.2008 23:26:35)
    Poparcie dla Pana Borka. Leoś? OUT!

  • Omega (10.09.2008 23:26:02)
    Kolego Borku, o czym ty mówisz ? że lis jest autorytetem dziennikarskiej niezaleznosci ???!!! toz to czlowiek, ktory bral czynny udzial w kampanii wyborczej anno domini 2007, CZYNNY agitowal jawnie zeby na KONKRETNA PARTIE POLITYCZNA nie glosowac, i nie idzie tu o to, czy slusznie czy nie, ale idzie o to KTO TO MOWI, dziennikarz, ktory ma byc symbolem NIEZALEZNOSCI???!!! Borku , prowincjuszu, ten sam lisek uciekl od twojego wielmoznego Solorza, dlaczego?! Bo "byly naciski na jego niezaleznosc" toz to kpina, ze naciski polityczne POLITYCZNE !!! mialyby byc w telewizji o ogolnopolskim zasiegu, potwierdzane przez "pana lisa=symbol niezaleznosci dziennikarskiej" i rownie dobrze, ten sam pan solorz mialby byc gwarantem dobrych obyczajow w jakiejs dziedzinie, badz co badz, mniej znaczacej - tzn. dzialanosci menedzerow pilkarskich. Borku, ile lat robiles magazyny o pijanstwie sylwestrowym "u swira", gdzie jest dzisiaj twoj swir? GDZIE? naruszyl nietykalnosc cielesna psiura, ktory przyjechal na interwencje (a zatem nie ma mowy o jakims "bydlaku z prewencji" tylko o szeregowym psiurku) i byl tak nawalony,ze alkomat po 24 godzinach wskazal mu prawie 0,1 promila WE KRWI!!! A wyrok za pobicie REDAKTORA GODLEWSKIEGO ? TO kto dostal, chyba twoj przyjaciel "swir" (na marginesie ciota, bez honoru, DZIEKI CI BOZE ZE NIE GRAL W LEGII). Borku borku, zejdz na ziemie, Beenhakker przy tobie i hajcie to czlowiek o kilka klas wyzej, KILKA KLAS, a jezeli tomasz hajto ma KOMPETENCJE do bycia menedzerem czegokolwiek to moze zajazdu na trasie E7. Aha, a co do wlosow - to roznica jest iscie ZASADNA, bo w koncu KREM DO WLOSOW to juz nie ZEL <lol2> zalosne i smieszne zarazem... Co do pana lisa - zaprasza ,zaprasza rzeczywiscie "rozne osoby" : HUBERT H, JERZY URBAN, MANUELA GRETKOWSKA (ktora przyrownala Jolante Kwasniewska "beze" do Matki Boskiej). Gratuluje!Towarzystwo Wzajemnej Adoracji !

  • Michał (10.09.2008 23:22:51)
    oglądam mecze, sledze media i sam juz nie wiem co o tym wszystkim sadzić. wszyscy po leo jadą równo, ale ja sie pytam co sie stanie jak wygramy dwa najlbizsze mecze? moim zdaniem liczy sie wynik, staruch ma nas wprowadzic na mundial i oceniajmy go do kurwy nędzy za całokształt.. .tez mnie leo denerwuje, ale to on ma racje mówiac ze w Polsce jest panika po jednym remisie. Koleś ma wprowadzić Polske na mundial i wyjść z nią z grupy, jak tego nie uczynu można go powiesic za jaja, ale dopiero wtedy.

  • Beenhakker (10.09.2008 23:21:35)
    Sram na twój proces...

  • bla bla (10.09.2008 23:17:40)
    A jesli chodzi o komentowanie meczów to jesteś tak samo cienki jak ten co podkładał komentarz do PRO EVO 6

  • bla bla (10.09.2008 23:15:55)
    Frajer jesteś pan panie Borek i tyle...Reprezentacji w trudnych momentach trzeba pomagać a nie mieszać jeszcze bardziej...wal sie na cyce!!

  • GaD (10.09.2008 23:13:59)
    100% poparcia dla Borka.Zrobi dobry,profesjonalny program i jezeli komus to przeszkadza to nie musi go ogladac,zawsze mozna przeciez podziwiac lizusow z tvp,prawda?Co do artykulu Wolowskiego,to dno i pogarda,zel na wlosach Pana boli?Moze dlatego,ze pana wlosy juz powoli znikaja?

  • do widzenia (10.09.2008 23:07:19)
    "Jak rozjebac reprezentacje w 2 lata" Leo Beenhakker Ps. Na Trynidad siwy!

  • Do Vittorio (10.09.2008 23:02:18)
    Ale to nie trzeba zaglądać. To nie jest tajemnica. Poza tym jakie to ma znaczenie. PZPN zatrudnia Leo dla wyników, a one są jakie są.

  • vittorio11 (10.09.2008 22:54:42)
    Panie Borek łatwo jest zaglądać do czyjegoś portfela,a może pan poinformuje wszystkich ile pan kasuje za swoją chałturę.Czy dużo mniej od Donadoniego albo Lippiego ???

  • c (10.09.2008 22:47:36)
    nie umywa się do argumentów Beenhakkera

  • Kibic (10.09.2008 22:42:23)
    Z tymi dziennikarzami nie da sie juz wytrzymac... Potrafia uczynic piekło...ich tez sie powinno rozliczac z tego jak informuja spoleczenstwo. Dosyc juz ze swietymi krowami dziennikarzami!! Potrafia tylko pisac te swoje 'sensacyjne' newsy...jakim to beenhaker jest zlym selekcjonerem, itp. Owszem Beenhakera zwolnia, predzej czy pozniej..przez dziennikarzy, przez ich nagonke. Przyjdzie kolejny trener ktory podzieli los poprzednika. A Pan Borek i jemu podobni beda ciagnac pieniazki ze swoich cieplych posadek. Powinno sie takich dziennikarzy rozliczac za to co pisza. Jednym słowem mamy pokolenie bardzo marnych 'dziennikarzy'... dziennikarzy szmat.

  • kibic (10.09.2008 22:37:43)
    weź jeszcze pana fajke i pijaczene ze sobą.Zamknijcie sie w hotelu i walcie w dupsko.Banda frajerów

  • eet (10.09.2008 22:35:04)
    a ja prowadze z redakcja weszlo.com 0-2. tak samo jak dzisiaj Polska.

  • McCoy (10.09.2008 22:34:46)
    bRawo BoRek. Benio niech spierdala-MR.TRALA LALA. A jak ktoś ma coś do WESZŁO to niech spierdala też.

  • klloster (10.09.2008 22:31:14)
    Borek z Kołtoniem znają rozwiązanie wszystkich problemów polskiej piłki. Tym rozwiązaniem jest .. GANCARCZYK.

  • o (10.09.2008 22:28:37)
    1. Panowie Borek i Kołtoń,to świetni sprawozdawcy sportowi, potrafiący stworzyć atmosferę bliską tej tworzonej przez Dariusza Szpakowskiego. A wiedzę o świecie piłki nożnej i 'czucie gry' mają na bardzo wysokim poziomie 2. Program Cafe Futbol oglądam od pierwszych odcinków. Bardzo cenie sobie sposób jego realizacji, poruszane tematy,a także odwagę w dyskusji z zapraszanymi gośćmi. Nie ma nawet co porównywać z mdło-psiapsiółkowym klimatem dyskusji o piłce w TVP, gdzie faceci z 'epoki piłkarskiego pokera' piją sobie wzajem z dzióbków 3. Niestety, Panowie faktycznie przeginają w tej krytyce Benhakera. To jest jednostajne walenie w bęben, przy akompaniamencie chóru potakiwaczy (ostatnio Kowalczyk i Smuda). To faktycznie - ani nie było obiektywne, ani ładne. Ciągłe wyjeżdżanie z nazwiskami (Kowalczyk, Gancarczyk etc etc), w momencie gdy widać, że to nie w nazwiskach jest problem, jest niestety pójściem na łatwiznę. A czego jak czego,ale od ludzi o inteligencji i wiedzy Borka i Kołtonia wymagać można znacznie lepszej, dogłębniejszej analizy. 4.Prowokowanie tej sytuacji z Wichniarkiem, zadawanie mu tendencyjnych do bólu pytań - bleee... Niesmaczne. Wręcz żenujące. 5. Bardzo szkoda, że nie zaproszono (nie dotarł? nie zgodził się?) nikogo z 'obozu Benhakera'. Toż nawet ludzie z PZPNu się zjawiali w studiu (Engel podczas dyskusji o licencjach dla trenerów, Koźmiński po zakończeniu ligi etc), a krytyka Benhakera odbywa się bez jego obrony 6. Panie Dariuszu - z tym żelem było nie na miejscu

  • alojzUK (10.09.2008 22:13:33)
    Wspólczuję Benhakerowi że musi się z takimi frajerami jak Borek po sądach uganiać...

  • Do redakcji (10.09.2008 22:10:50)
    Wytaczam do redakcji pytanie - kto przeprowadzał ten wywiad ? Mateusz Borek z Mateuszem Borkiem ? :)

  • BLUNT (10.09.2008 21:54:40)
    Rozpierdala mnie takie gwiazdorstwo...to tak jak ktoś by chciał mi wytoczyć proces bo go nazwałem debilem na ulicy...haaha.Trzeba naprawdę wyżej srać niż dupę mieć ,żeby zachowywać się jak..Boruś.

  • Legijny Ekstremista (10.09.2008 21:38:15)
    Kiedyś Borek wydawał mi się strasznie zarozumiały i nie lubiłem jak komentował ligę mistrzów i ligę niemiecką. Ale potem przyszła Liga Mistrzów w nsport i... zacząłem żałować że nie Go nie ma. Obiecałem sobie że nie będę oceniał ludzi poprzez wygląd i image. Dobry komentator mimo swoich "prostokontów 7,32 na 2,44 metra". Pozdr. Legia Mistrz!

  • malik (10.09.2008 21:32:46)
    brawo Mateusz nie daj sie walerowcomichnikowco z GW i innym przyd***som Benłakera:))

  • alojzUK (10.09.2008 21:24:45)
    Borek ty jeszcze za krótko pracowałeś! Poza chlaniem z kolegami piłkarzami którzy pewnie wtedy wtajemniczyli cie w pewne rzeczy dot. płki i reprezentacji, na wizji potrafisz tylko wymieniac nazwiska piłkarzy będacych akurat przy piłce! Dorośni wreszcie i przestań sie lansować na GWIAZDE!!!

  • rafi (10.09.2008 21:13:52)
    jeden drugiego warty-taka prawda- Leo sie zupelnie zagubil a Borek od lat promuje kolegow z Bundesligi i kazdy o tym wie !! Jedna wielka klika!!

  • pb1 (10.09.2008 21:03:24)
    jak grali wszyscy widzieli, obojetnie kto by był w tym studio to by po nich jechał, taka prawda !!! loe won !!

  • CELL767 (10.09.2008 20:45:45)
    Widzę że sporo Dzieci NEO lubiących pofapać na widok Leo Benhookera się tu wypowiada. Obrażono ich Boga i zaciekle go bronią no ale cóż takie życie... Co do Wywiadu to brawo Mati. To się nazywa rzetelna wypowiedź a nie wazeliniarstwo.

  • maniana (10.09.2008 20:31:12)
    To już jest żałosne. p. Borek i Kołton mający spora wiedzę o piłce uznali, że wiedzą wszystko. Co nie jest najgorsze, najwyżej irytujące. Ale im się wydaje, że są obiektywni a już dawno nie są. Ich fraternizacja z niektorymi byłymi lub obecnymi piłkarzami jest tak głeboka, że przesłania im rzeczywistość. Panowie dajcie spokój, rozmieniacie się na drobne. Jeśli Pan p.Borek pisze, że za długo pracował na swoja pozycję to niech Pan jej nie trwoni. Beenhaker nie jest ideałem, popełnia błędy, ale ma klasę. Pan nie. juz nie. Niedługo niczym się pan nie będzie róznił od Tomaszewskiego poziomem komentarzy. A tka Pana kiedyś lubiłem kiedy swoja wiedzą i i entuzjazmem bił Pan wszystkich komentatorów na głowe. To było jednak dawno i nieprawda.

  • hopejr (10.09.2008 20:24:49)
    jestescie gowno warci kowalczyk pijak i kolton z borkiem 2 geje

  • sirek (10.09.2008 20:24:09)
    Dla mnie jesteś szmaciarzem co nie osiągną nic bo za tepy jestes chłopcze.Tak się znasz na piłce,że płakać mi się chce.Wytaczaj procesy bo nic innego już chyba nie jesteś w stanie zrobić.

  • zaki (10.09.2008 20:13:18)
    Borek i Kolton nie mają pojęcia o piłce!!! Mówie Wam..

  • menel (10.09.2008 20:13:18)
    Mati dobrze gada!Polać mu!!!!Wy....ć siwulca

  • rzeznik (10.09.2008 20:03:40)
    Dziwi tylko jeden fakt: Benio, jako osoba a ogromnym doswiadczeniu wiedzy trenerskiej itd, nie potrafi sie slownie przeciwstawic argumentom Borka...hmmm moim zdaniem jakby ktos "atakowal" mnie tak jak robi to M.Borek, zwolal by m konferencje prasowa jeszcze dzis, aby pokazac ze jest w bledzie i chcialbym jak najszybciej i jak najbardziej perfidnie zrobic z dziennikarza glupka... (oczywiscie stosujac argumenty i swoja nabyta juz dawno wiedze, bo co jak co, ale Benio powinien wiedziec jak zachowac sie ze "wscipskimi" dziennikarzami. I jeszcze jedno: niechec do robienia tego w sposob profesjonalny wlasnie w polsce, swiadczyc moze tylko i wylaczenie o jego lekcewazacym podjesciu do polskiego sportu i polskich kibicow !

  • sava (10.09.2008 20:03:16)
    Szkoda, że przestał Borek komentowac mecze; podobalo mi sie to nawet; obecnie warszawka uderzyła do głowy.. niezaleznie czy nażelowanej czy nie i zachowuje sie jak panienka w maglu.. Pewnie jeszcze dług będzie prowadził kawa czy herbata futbol..ale w mojej ocenie stoczył sie bardzo nisko.. i przentuje prymitywny poziom przy wsparciu paru koesie o przepraszam ekspertów;

  • Cerber (10.09.2008 20:02:49)
    Pan Mateusz zawsze był pewnym siebie facetem, pewnie stąd ten żel i upodobanie do markowych ciuchów - przecież to nie jest zabronione. Nigdy nie spotkałem się z nieuczciwymi tudzież wazeliniarskimi wypowiedziami pana Mateusza - ponadto - możecie mi wierzyć - ma świetny głos jako komentator. Dlaczego w Polsce za wszelką cenę tyra się ambitnych i szczerych ludzi, bo mają żel na włosach? Tego nie zrozumiem. Inna sprawa, że ostatnio Kowalczyk czepił się dredów Steca.

  • slaby (10.09.2008 19:56:05)
    Werti pajacu jak cie interesuja sprawy typu rodzina, dzieci , byle zony i skandale obyczajowe to smigaj na strone fucktu. Bzdury takie piszesz ze glowa boli, nawet Pana Benauera

  • liq (10.09.2008 19:55:50)
    bardziej ustawiać pytań się nie dało? Wszystkie pytania są takie by pojechać Leo. Ani słowa o jego czynach, doświadczeniu i o tym, że ten serwis przepełniony nienawiścią do po prostu lepszego trenera niż wszyscy nasi razem wzięci założył chyba Lato :/

  • roberto (10.09.2008 19:54:57)
    Brawo panie Mateuszu. To jest prawdziwy dzennikarz. Przeciez Borek nie mowi zadnych plotek, a ni nie szuka sensacji tylko poprostu MÓWI PRAWDĘ

  • BOREK (10.09.2008 19:52:14)
    i kolton podobno maja razem tanczyc w tancu z gwiazdami

  • co to jest BOREK (10.09.2008 19:50:56)
    borek f......rze nie osmieszaj sie marny dziennikarzyno

  • vittorio11 (10.09.2008 19:47:34)
    No to problem nowego selekcjonera mamy z głowy.Pan Borek jest absolutnie jedynym kandydatem na to miejsce.Jako drugiego trenera proponuję Kołtonia,szef banku informacji Kowalczyk,masażyści Świerczewski z Majdanem,trenerem bramkarzy Tomaszewski,szef propagandy Boniek!!!Sukces w eliminacjach pewny.

  • piotrsalamon (10.09.2008 19:46:43)
    szanuje wojtka kowalczyka za to ze jest legionistą jak ja zreszta ale to co on tu wypisuje to ŻENADA!!!!!!!! nie wie jak zaistniec więc czepia się wszystkich po trochu No cóż jaki piłkarz taki dziennikarz

  • Rock (10.09.2008 19:46:27)
    do Shadow przeciez to Borek sam ze soba zrobił wywiad

  • m_p (10.09.2008 19:44:56)
    Popieram Pana dziennikarz ma prawo do swojej racji a Beenhakker to nie dykator i nie bóg ze nie ma obowiazku odpowiadac na pytania a ten jego styl to nie majaca nic wspolnego z nowa szkola holenderska staroc z lat 90 Panie Mateuszu prosze na rozprawie zapytac Leo WHY !!!!!!! A on pewnie nie odpowie tylko wyglosi swoje oswiadczenie jest to dziwna polityka gdzie w Polskiej reprezentacji zatrudnia sie tylu obcokrajowcow popieram pana w 100 % powodzenia w procesie choc i tak Benhałer sie nie stawi na sali :P ale Pan walczy moze sie uda :)

  • co wy chcecie?? (10.09.2008 19:37:10)
    tak jak w wywiadzie kupuje żel za własną kasę, a może mu zazdościcie?? A może Leo mu zazdrości on ma co na głowie układac?!?! Leo to juz powienien darowac sobie tą kadrę będzie lepiej dla niego i dla reprezentacji, a jak przyjdzie nowy trener to i Brożek będzie i Wichniarek będzie w pierwszej 11 wychodził,a Kokoszka i reszta tej hołoty no comment:))

  • shadow (10.09.2008 19:33:59)
    Ten wywiad jest jakimś dramatem - daje sie wygadać Panu Borkowi natomiast pytania są na poziomie przedszkolaka i jest bardziej lizodupczy niż teksty Borka pod adresem Hajty i Swierczewskiego. Dramat

  • Rysiek (10.09.2008 19:30:44)
    Borek - nażelowany bufonowaty fagas

  • werti (10.09.2008 19:29:20)
    Hajto jebał Beenhakkera w studiu Polsatu od kilku miesięcy, a na euro przeszedł samego siebie, znawca który skompromitował nas w Korei i się dziwi że mu Leo ręki nie podał???

  • JPP (10.09.2008 19:28:50)
    Dokładnie oel, fajnie czasem poczytać wywiad wypełniony argumentami. 100% poparcia Panie Matuszu.

  • Niezależny (10.09.2008 19:27:24)
    Mister "Żel na głowie" stracił u mnie wiarygodność, jak kilka lat temu napisał w jednym z brukowców artykuł "Świerczewski przejmuje biznes w Birmingham", a wiadomo jak się skończyła jego gra w tym klubie...

  • werti (10.09.2008 19:26:14)
    Borek czytałem niedawno wywiad z laską z którą masz dziecko i powiem szczerze że jest mi dziewczyny poprostu żal.

  • dassad (10.09.2008 19:19:43)
    A mnie sie nie podobało, że ekspertami na Euro byli koledzy pana dziennikarza, bo wielu z nich nie miało kompletnie nic do powiedzenia, inni cały czas gadali to samo.....

  • Nitro (10.09.2008 19:18:41)
    Mati .Nie lubię cię , może jednak za ten żel.Ale,powiem tak jesli to prawda to póść h... w skarpetkach.Niech się burek nauczy ze tu Europa a nie Meksyk a on,nie jest król słońce .Ani Wichniar,ani Brożek Jeleń czy Zieńczuk zbawcami tej kadry nie będa ( mieli czas by tego dowieść ).Ale koniec z KUMOTERSTWEM I PODKRĘCANIEM .Do roboty bo znowu przegramy z Ekwadorem Pzdr.

  • kamil894 (10.09.2008 19:18:14)
    Brawo Borek! Tak trzymać!!!

  • Maciek (10.09.2008 19:17:48)
    Zmieniłem zdania na temat Mateusza Borka o 180 stopni - na bardzo, bardzo POZYTYWNE. Przyjemnie poczytać jeden wywiad z osobą, któa używa argumentów, a nie pieprzy pod wpływem niezrównoważonych emocji.

  • Mati (10.09.2008 19:16:29)
    mocna, ale trzeźwa ocena sytuacji, gratulacje dla Mateusza Borka za odwagę i szczerość, przynajmniej ktoś ma jaja, by przerwać tą zmowę milczenia wokół benałera...

  • ll (10.09.2008 19:16:23)
    Borek ma rację!!! Leon jest pojebany jak cały pzpn

  • zorro (10.09.2008 19:14:36)
    oj borek sodowa ci uderzyla juz dawno...pozjadales rozumy ze swoimi pseudoekspertami hajto kowalczyk itp...a co do leo to powinien odejsc bo czas jego minal

  • krzys33 (10.09.2008 19:12:16)
    Oczywiście Mateusz ma rację. A poza tym, przydałoby się, żeby powstał jeszcze jeden program na wzór Cafe Futbol.

  • tt (10.09.2008 19:07:53)
    MISIO: proponuje ci, abys sprawdzil znaczenie powiedzenia "koncz wasc, wstydu oszczedz". Otoz sa to slowa wypowiadane przez osobe pokonana i upokorzona. Chyba nie o to ci chodzilo? no chyba ze sie tak czujesz.

  • pawel (10.09.2008 19:06:48)
    dobra, dobra borek juz nie gadaj glupot. wystapiles kiedys w tv i po artykule szczepłka obnazajacym twoje sprawki miales go podac do sadu i wydoic finansowo. i co? i jakos cicho o tym wielkim procesie.

  • MISIO (10.09.2008 19:05:16)
    Panie borek ostatni pana program wyłaczyłem po 15 minutrach...tyle jadu i niezdrowych emocji nie ma nigdzie w zadnym innym programie. Włacz se Pan Canal + posłcuha ich dziennikarzy ich speców...potrafia skrytykowac pare rzeczy ale przynajmniej nie mowia ze wszystko jest czarne...PANIE BOREK KONCZ WASC WSTYDU OSZCZEDZ!!!

  • Rock (10.09.2008 19:04:43)
    Zaprosił mnie, mojego szefa i Romana Kołtonia do hotelu. Myśleliśmy, że chce nam nakreślić taktykę, porozmawiać o personaliach – jak to przed startem wielkiego turnieju- hahahha to jest najlepszy tekst

  • WIŚLACZKA (10.09.2008 18:52:44)
    a co do Matiego to na mieście krążą o nim takie anegdoty: Jakie trzy rzeczy Mati wziąłby na bezludną wyspe?? - żel -Kołtonia -żel dla Kołtonia MATI RULEZ:))

  • kris (10.09.2008 18:47:46)
    Racja i jeszcze raz racja. Wiekszość komentatorów (patrz TVP) wchodzi w kakao Benchałerowi. Czas powiedzieć prawde aby polska to usłyszała!! Pozdro

  • Mesi (10.09.2008 18:44:51)
    Gdy Leo zwolnią wyjdzie wiele skandalicznych rzeczy na temat powołań,atmosfery...Mati nie daj sie temu starcu.Pozdrawiam.

  • Dobrze gada! (10.09.2008 18:24:10)
    Polać mu! ;)

  • wis (10.09.2008 18:14:40)
    Dobrze, że jest w tym kraju normalny dziennikarz, który nie zachwyca się tym starym maruderą Beenhakkerem.

  • Łucyk (10.09.2008 18:08:18)
    Panie Mateuszu. Darzę Pana dużym szacunkiem, ale tylko wtedy kiedy komentuje Pan mecze. Proszę nie psuć sobie dalej nazwiska i tylko tym się zająć. P.S. A jak sprawa przeciwko Super Expressowi w sprawie Piotra Świerczewskiego ?

  • JA (10.09.2008 18:05:00)
    Wkoncu konkretne slowa na temat benchakera. BRAWO PANIE MATEUSZU TAK TRZYMAC DALEJ

  • zielony (10.09.2008 18:04:06)
    po co sie wypowiadacie jak nie wiecie o czym mówią w programie, co tam jest takiego obrażającego czy niestosownego, prosze! czekam na argumenty

  • blown (10.09.2008 18:01:34)
    Borek jestes cienki... poprostu żal ;] wez wyjedz na te swoje karaiby walnij se żel na glowe i lez na tej plazy bo razem z kołtoniem nic nie robicie tylko siedzicie na fotelach i pi******cie glupoty

  • eet (10.09.2008 17:59:33)
    Parweniusz z Dębicy, Polska C - a co takiego robil Borek w czerwcu? co ty bredzisz pajacu.

  • WIŚLACZKA (10.09.2008 17:58:41)
    polsat zawsze najeżdzał na Beenhakera i taka jest prawda a Pan Hajto to sie wszędzie wciśnie,jeszcze go nie było w tańcu na lodzie,jak kolegi Iwana.A Pan Borek bardzo ladnie wygląda i żel mu nie potrzebny

  • eet (10.09.2008 17:57:59)
    Admine, czyli sugerujesz, ze mam jakas obsesje?;) Co do wywiadu to zgadzam sie i popieram! Dobrze prawi pan Mati;)

  • zielony (10.09.2008 17:57:18)
    ale też nie rozumiem oglądałem calutkie Euro i nie widziałem nagonki na piłkarzy. Jak ktoś zagrał słabo to sie mówiło, że zagrał słabo, jak wychodziło, że decyzje trenera były złe to sie mówiło, że złe. Na tym polega prawda. PS.A dziad swoje w pierwszym składzie Piszczek i dowołany Saganowski, usz..kurwa gdzie młody Lewandowski, kto ma sie nie ogrywać w reprezentacji jak młody bardzo utalentowany napastnik!!!!!

  • kry (10.09.2008 17:56:40)
    panie mateuszu - szacunek

  • Parweniusz z Dębicy, Polska C (10.09.2008 17:53:59)
    Nie oglądam Cafe Futbol już od pół roku. Interesowały mnie tam tylko wypowiedzi pana Kołtonia ale i on ostatecznie zszedł na psy podczas Euro. Jak nie żel to pewnie gumę klejąca używa Borek chociaż wazelina najbardziej charakteryzuje relacje w Cafe Futbol. Ostatnią rzeczą, której pragnę jest obrona GW- ale jak juz jedzie Borek po bandzie z dziećmi kolegów to może niech sobie przypomni co porabiał w Czerwcu gdy jemu rodził się potomek

  • Gorath (10.09.2008 17:51:10)
    Jesli ktos przeszkadzal pilkarza na Euro to mysle ze TVN a nie Polsat.

  • Autoriusos (10.09.2008 17:50:29)
    Panie Borek zgadzam się niemal z wszystkim napisanym powyżej... Powiedzmy na 90% a to bardzo dużo. Brak takich piłkarzy jak Jeleń, Wichniarek to żenada... W ogóle szkoda klawiatury... A jeżeli to prawda co pan pisze o tym co się stało przed meczem z Niemcami to jest po prostu skandal!

  • artek (10.09.2008 17:50:02)
    Mati załóż tu swój blog, chętnie bym poczytał!

  • ? (10.09.2008 17:49:54)
    Bilic. byly pilkarz, prawdziwy przywodca na boisku i poza nim, obecnie swietny selekcjoner repry Chorwacji...a teraz porownajmy go ze Swierczewskim, Iwanem, Kowalczykiem, Dudkiem, Hajto itd itp . Tym panom juz dziekuje za wszystko i prosze o nie bisowanie...aha i niech zabiora ze soba Borka, ktos im w koncu musi podcierac tylki na starosc :)

  • freekE (10.09.2008 17:48:57)
    I dobrze mówisz Borczysław, wystarczy ze Leo zostal zaglaskany przez Rzepe i "uśmiechnięte garnitury" z TVP. Kazdy moze miec swoje zdanie, Leo jak kazdy trener musi sie bronic tylko wynikami - a patrzac na to co gra nasza kadra, to mozna sie zalamac i osiwiec...

  • zielony (10.09.2008 17:48:13)
    a gromy padają na Matiego bo ktoś powiedział niemiłą prawde o Benhakerze, bożyszcze mediów i i bohatera. Jego nie można krytykować, no jakże!? Leo odejdź, nie strasz, że odejdziesz tlko idź w pizdu!

  • Dawid (10.09.2008 17:47:52)
    brawo :) pan Mateusz Borek wraz z Romanem Kołtoniem to dwaj dziennikarze którzy nie mydlą oczy ludziom i mówią całą prawdę. Szkoda, że Polsat nie pokazuje meczów Polaków w eliminacjach do MŚ. Przypomniałem sobie wywiad Kołtonia z Beenhakkerem po którymś meczu na Mistrzostwach Europy. Nasz selekcjoner starał się jakoś wybrnąć z opresji na zadawane pytania redaktora Polsatu ale słabiutko mu to wychodziło i jak zwykle zaczął mydlić ludziom oczy. LEO to jest mecz ostatniej szansy (dobrze, że z kelnerami, którzy podadzą zwycięstwo na tacy). Jeśli się nie powiedzie to pan Henryk Kasperczak już czeka. Jednak jeśli się uda życzę trenerowi naszej reprezentacji naprawdę dobrych wyborów i patrzenia na piłkarzy którzy grają i mają w swoim klubie coś do powiedzenia ( szkoda, że już bez Wichniarka). Nie wiem dlaczego ale wszyscy chwalą Krzynówka. Za co? Przecież ten obserwator ligi niemieckiej każde dotknięcie piłki zamienia na strzał, czy to jest 30 czy 40 metr on widzi już tylko bramkę( owszem strzelił parę ładnych goli ale to było dawno). Pozdrawiam serdecznie panie Mateuszu, mam nadzieje, że będzie pan przedstawiał Polakom realia kadry i polskiej piłki bez zbędnych upiękrzających zabiegów. Bo jeśli w reprezentacji działoby się dobrze jestem przekonany, że pański obiektywizm nie pozwoliłby ''czepiać'' się Beenhakkera:) Dziennikarze więcej obiektywizmu!

  • mas (10.09.2008 17:45:26)
    Trzymaj się! Jestem z Tobą!

  • ketris (10.09.2008 17:45:23)
    Tak trzymać panie Borek,żaden podstarzały siwiec nie będzie bronił polskim dziennikarzom co mają pisać i mówić.

  • zielony (10.09.2008 17:44:55)
    z resztą w programie była cała rozmowa z Wichniarkiem przez telefon i to on sam przyznał że rezygnuje. co do blogu tego wołowskiego to niesty trzeba mieć przepustke partii żeby tam napisać

  • Ikki (10.09.2008 17:44:23)
    Bardzo ciekawy wywiad. Bardzo szanuję Pana Borka bo on naprawdę wkłada dużo serca w to czym się zajmuje. A Beenhakker? Moim zdaniem jego czas z naszą reprezentacją już minął... za dużo niezrozumiałych wydarzeń ma miejsce i bardzo źle to wpływa na kadrę...

  • zielony (10.09.2008 17:42:00)
    100% poparcia dla Borka!!! Pan tralala rzeczywiście ma problem z rozumieniem informacji. Może ta pani Alf coś mu źle tłumaczy. Ten cały Wołowski sie nadaje. Boli go komucha, że wolność słowa jest i można pisać różne rzeczy. Oni woleli tak jak na tvp, usiadły dziadki, pogadały bzdur i zachwalały. Święto narodowe bo bramke Barcelonie strzelili. CO do benhakera to powiem tak, od pierwszej porażki z Niemcami na ME Leoś stał się bezczelny na konferencjach prasowych. Awanturował się na dziennikarzy a o słabej grze cichosza. Świetnie ogląda się programy na Polsat Sport bo jest i dużo i poważnie o piłce, ale i z żartem troche, a że niektórzy biorą to tak strasznie na poważnie, no cóż, poczucia humoru nie sieją. Jakby się tak Leoś nie sugerował troche Polsatem to w kadrze nie było by przynajmniej na chwile Gancarczyka, Kowalczyka czy Brożka. Niech wybiórcza dalej chwali Leosia jak wymęczy 1-0, ja wole obejrzeć program Cafe Futbol gdzie mówi się prawde.

  • michald (10.09.2008 17:40:49)
    Rio Alexis Francois po co to wkleiles? Obiad jadlem:)

  • dsk (10.09.2008 17:37:19)
    Borek do Tworek!

  • tom (10.09.2008 17:34:09)
    niezły wywiad

  • Admin (10.09.2008 17:29:19)
    eet: nie miales i nie masz.

  • :-) (10.09.2008 17:28:36)
    "Trzeźwy" kibic ma swoje zdanie i nie bedzie się dokładnie sugerował tym co pieprzą borek,kołtoń, wołowski, stec czy inni.Oni wszyscy sie uwazają za super,ultra,mega znawców. Każdy z nich pracowal na to co ma setki lat i każdy uwaza się za autorytet. A ty kibicu to ciemna masa której tzreba narzucić sówj tok myślenia.

  • eet (10.09.2008 17:28:34)
    panie Adminie - i powiedz, ze ja 'eet' nie mialem racji! ha. weszlo - eet 0- 2 !

  • oel (10.09.2008 17:25:50)
    fajnie czasem poczytac wywiad wypelniony argumentami, a nie emocjami

  • Wielki Kozioł (10.09.2008 17:23:45)
    Sadze, ze mogla to byc doskonala aluzja do funkcji pani Alf. Przeciez tajemnica poliszynela sa jej stosunki (mozna traktowac to dwojako hyhy) z sedziwym Leo.

  • tommy detroit (10.09.2008 17:23:34)
    Mateusz Borek obiektywny rzetelny i sympatyczny dziennikarz .Jak dla mnie to kawal dobrego pismaka.Powodzenia na procesie z panem :tralala:

  • żel (10.09.2008 17:23:29)
    heh 'ja tego żelu niekomu nie kradnę..' haha

  • Rio Alexis Francois (10.09.2008 17:14:35)
    a tu bazgroły Wołowskiego i stado klakierów spod szyldu "Wybiórczej" w komentarzach: http://darekwolowski.blox.pl/2008/09/Kto-brudno-gra-z-kadra-Polski.html

  • Zielony (10.09.2008 17:09:56)
    Tu jest też dobre info: haha http://sport.onet.pl/0,1248770,1822447,wiadomosc.html

dodaj komentarz:

autor:
treść:


Sprawdź kto obstawia najlepiej!
Zobacz cały ranking w lidze gwiazd

Wojciech Kowalczyk
1weszło!Salamanca - Sev. At.
1weszło!Villarreal - Numancia
2weszło!Huelva - Atletico
1weszło!Udinese - Bologna
2weszło!Nice - Lyon

Mariusz Piekarski
1pudłoFlamengo - Portug.
1weszło!Atletico PR - Sport
1weszło!Lille - Nantes
1weszło!Wisła - Ruch
1weszło!Legia - Lechia

Andrzej Niedzielan
1pudłoUtrecht - Sparta
1pudłoPSV - NAC
Xweszło!Vitesse - NEC
1weszło!AZ - De Graafschap
1weszło!Heerenveen - Roda

Grzegorz Szamotulski
2Motherwell - Celtic
1Hearts - St. Mirren
1XAberdeen - Dundee
2Inverness - Hibernian
1pudłoMotherwell - Falkirk

Czy ufasz inicjatywie koniecpzpn?
 Tak
 Nie
 » głosuj

  • PartyPoker
  •  
  •  
  •