Podobno Szpakowskiego nie można ruszać, bo to legenda?

27 maja 2012 - 12:17


Pierwszy raz od dawna nie obejrzałem meczu kadry w całości, w pięćdziesiątej minucie musiałem wyjść, bo wiecie – dzień matki, teatr i te sprawy (sztuka „Merylin Mongoł” w Ateneum – nie polecam). Teraz trochę biję się z myślami, czy sobie puścić powtórkę, ale wszyscy mnie informują, że nuda i że bez sensu. Na razie puściłem nagrany koncert Top Trendy i przypomniałem sobie, jak zajebistym gościem jest Janusz Panasewicz. Popularnością i rozpoznawalnością bije na łeb całą ekstraklasę razem wziętą, a normalnością – każdego piłkarza. Gdyby zawodnicy byli tak równi jak „Panas” to Weszło należałoby zamknąć po dwóch dniach. Facet potrafi być skromniejszy niż meble z Ikei.

Na razie drugiej połowy meczu nie włączam, chociaż ta pierwsza – naprawdę dobra. Perquis strzelił świetnego gola i mówi coś o gestach w kierunku tych, którzy go w kadrze nie chcą (ja nie chcę). Gesty tak samo niezrozumiałe jak – przynajmniej dla mnie – język, w którym Perquis o nich opowiada. Dla mnie to i sto goli nie wpłynie nawet w minimalnym stopniu na postrzeganie tego zawodnika. Nie o gole przecież chodzi, ale o elementarne zasady, niemożliwe do kupienia kasą, wślizgami i golami, niepodlegające negocjacjom.

Rzuciłem okiem na komentarze. Wiele osób ma pretensje do Tomka Ćwiąkały, że odważył się skrytykować Dariusza Szpakowskiego, a przecież Tomek jest młody, w zasadzie gówniarz i nie powinien atakować legendy (czyli najpierw też powinien się zestarzeć i dojść do momentu, w którym zacznie pleść kocopały – wtedy będzie miał moralne prawo oceny). Młodość ma to do siebie, że jak człowiek jest młody to mu się chce, czuje, że jego teksty mają sens i każdym chciałby coś zmieniać, chociaż próba zmieniania „Szpaka” to zawracanie kijem Wisły. Potem dopiero – na stare lata – dziennikarze kapcanieją i odpuszczają, stają się koniunkturalni i wybierają spokój. Najbardziej mięsożerni są ci młodzi, może pozbawieni dystansu, ale za to pełni energii i rewolucyjnego zapału. Starych spotkać można w każdej redakcji. Siedzą w kątach i sporządzają tabelki drugiej ligi, odbębniając kolejne dni.

Jak ktoś jedna uważa, że Ćwiąkała nie ma prawa przyładować Szpakowskiemu to ja to mogę zrobić w zastępstwie, chociaż ja pewnie też nie mam prawa. Wystarczyło mi półtora meczu (Łotwa plus połówka ze Słowacją) by dojść do wniosku, że „Szpak” Euro bierze tak jak każdy mecz, czyli siłą rozpędu. Jeśli jest permanentnie nieprzygotowany do meczu Polaków to już boję się co będzie, gdy w swoje łapy dostanie drużyny całkowicie mu obce. Od komentatora Telewizji Publicznej musimy wymagać szacunku dla widza, a ten szacunek objawia się profesjonalizmem. Szpakowski nie jest profesjonalistą, ponieważ niedostateczne interesuje się materią, o której opowiada. I w tym momencie mam w dupie, czy on pracuje w telewizji 30 lat czy 40, bo dzień, w którym przestał przygotowywać się do transmisji, a zaczął jechać na doświadczeniu powinien być jego dniem ostatnim. Facet ma głos, czuje rytm gry, ma to coś, że jak krzyknie „gooool” to włosy stają dęba, ale nie potrafię przejść obojętnie nad tym, że z każdym rokiem jest coraz większym piłkarskim ignorantem.

W ogóle po telewizji w czasie Euro spodziewam się wszystkiego najgorszego, w czym też jest ogromna wina Szpakowskiego. W dużej mierze to on decyduje o kształcie redakcji sportowej TVP, o mentalności pracowników, o jakości pozostałych komentatorów i reporterów. To on nadaje ton i inspiruje. To on ma taką pozycję, by od środka pchać redakcję w lewo albo w prawo. Tak jak Borek swoją osobą wyznacza standardy w Polsacie, jak Twarowski i Smokowski w Canal+, tak Szpakowski w TVP. Niestety, nie sprawdza się ani jako trybik w tej maszynie (komentator), ani jako koło zamachowe (legenda). Stał się słodko-pierdzącym opowiadaczem dyrdymałów i takie też TVP jest w każdym elemencie – przez studio, reporterów, aż po resztę komentatorów. Różnicę, mam nadzieję, zrobi Laskowski, ale coś mi podpowiada, że Szpakowski ulokuje Laskowskiego tak, by ten mu specjalnie nie wchodził w paradę.

Przed turniejem społeczeństwo robi się coraz bardziej wyrozumiałe. Euro-głupawka. Strzelec gola dla Polski mówi po francusku - ale to nic. Komentator TVP mówi od rzeczy - to też nic. Może i ta fala wyrozumiałości jest dobra, ale niestety tak już mam, że najczęściej pływam pod prąd.

stan














Tagi: ,

Komentarze

  • ~ksjzdb (08.06.2012 20:08:18)
    pluje na kaczochy

  • ~dziś zgoda (29.05.2012 15:22:19)
    Stan - mimo wszystko dzięki za ostatni akapit i "reprezentację POLSKI", a nie jak ten debil którego bronisz - reprezentację PZPN. Nikt z was nie ma moralnego prawa zaprzeczać polskości naszej drużyny jedynie poprzez wystąpienie w niej elementów obcych lub w skrajnym przypadku brak obecności elementów polskich, lub pewnego jej zawłaszczenia przez beton z PZPN(bo możecie się kiedyś obudzić jak serbowie w kosowie). Trzeba tak jak ty w tym tekście odnosić się do jednostek koniunkturalnych jak reprezentant Perkoz i kruszyć komunistyczny i nacjonalistyczny beton.

  • ~@trlo (29.05.2012 11:26:19)
    Mylisz się pizdulcu.To ty i tobie podobni imbecyle mogą Szpakowi ˛˛konia czyści沲.Jakkolwiek by nie było,to w końcu wasza legenda

  • ~To wszystko dlatego że prawdziwych kibiców w Polsce jest garstka! (29.05.2012 06:37:35)
    Policzcie ilu nas przychodzi na stadiony. Nawet po rozbudowie stadionów i poprawie frekwencji to wciąż niewiele w stosunku do całego kraju. Większość to piłkarscy imbecyle! Osobiście znam idiotę, który nie kuma różnicy miedzy gra w kadrze a zagranicznym klubie (vide M.Olejnik w Kropce nad i). Dla takich baranów Szpakowski to świetny komentator bo on ma taka sama wiedzę jak ten idiota przed telewizorem. Rozumieją się doskonale! Niestety EURO jest własnie dla takich baranów! Prawdziwych, kumatych na trybunach będzie garstka, reszta ma zaśpiewać hymn i bezmyślnie patrzeć. Z tym "fun zonem" Bufetowej też niezła zwała. Jeśli prezydent stolicy nie czai sensu takich stref kibica to tylko wypada założyć koszulkę FUCK EURO (którą już zakupiłem) i przyglądać się z politowaniem, z boku.

  • ~Szpakowski i Szaranowicz to jak Peloś i Dyszel w mojej robocie. (29.05.2012 06:24:27)
    Chuja się znają i potrafią ale obaj brygadziści! Dupowłazy jebane!

  • ~trlo (29.05.2012 04:37:18)
    Szpakowi możecie konia czyscic pizdulce. Patataj.

  • ~Adam_UK (28.05.2012 22:37:34)
    Szpak jest przekleństwem polskiej piłki, niestety. Przez pokolenia ogłupiał i "wychowywał" telewidzów na wzór i podobieństwo swoje; nieuk, który nie rozumie i nie czuje piłki nożnej w ogóle, o niuansach nie wspominając. Nie dałbym mu poprowadzić konferansjerki na odpućie w Mszanie Dolnej, bo też by to spier...ł! Dla mnie to jest zwykły hochsztapler i półgłówek nieświadomy swojego kalectwa. Synonim dyletanctwa i układów w publicznej TV. Dla myślących podobnie polecam patent na miksowanie obrazu i dźwieku; ze znajomymi od lat wrzucmay Tomasza "no kończ pan, panie Turek" Zimocha z radia i podkładamy obraz. Może nie jest do bólu profesjonalnie, ale o niebo przyjemniej, ale epickie opisy łodzianina zwalają z nóg.

  • ~Ty ma zdjęciu (28.05.2012 22:31:25)
    Co się tak patrzysz jak szpak w pizdę?

  • ~5556lo (28.05.2012 21:02:57)
    przed chwila szpak powiedzial w tv, ze w grupie z włochami i chorwacja gra irlandia północna - ten facet jest cieciem doprawdy...

  • ~bbfan (28.05.2012 20:06:27)
    Szpakowski jara się tylko jak pada gol, a reszta meczu śpi, a dlaczego ? Bo w skrótach są gole i jego okrzyki, a komentarze widzów - o jaki zajebisty, jak przeżywa, a g... prawda...

  • ~oldwhig (28.05.2012 19:25:52)
    kurwa, jak ja mam dosyć pojebańców plotących androny o "klimacie", "atmosferze" i "głosie" Szpakowskiego. Jaki "klimat", jaki "głos", jaka "atmosfera", gdy facet popełnia błąd za błędem. Już kij z tą wymową nazwisk, gdyby był konsekwentny, to byłbym skłonny z tym żyć, ale sorry...żurawski w hannowerze?? Przecież permanentne pieprzenie takich farmazonów rozwala całą transmisję...

  • ~Legion (28.05.2012 18:30:06)
    tvp kupiła Ligę Mistrzów na następne 3 sezony ... [*]

  • ~Ktoś (28.05.2012 18:15:35)
    Ja wiem że żal ci dupe sciska że nie bedziesz się mógł podniecać nowymi fotkami z meczu otwarcia z loży komentatorskiej. Przebolej to jakoś po cichu.

  • ~Euro2012 Bilet (28.05.2012 15:58:56)
    Tanio sprzedam bilet na mecz z Grecja, dondanielopl@gmail.com

  • ~Mac (28.05.2012 15:01:47)
    Odwalcie się od Szpaka ,może często opowiada dyrdymały ,ale dla mnie ciągle jest numerem 1, klimat , który tworzy poprzez swój głos i ekspresje sprawia ,że te mecze są jakieś.Nie jak te młode suchary i takie beztalencia dziennikarskie jak Ćwiakała, który wiedzy nie ma prawie wcale i Szpakowi mógłby buty wycierać w przerwie.

  • ~nikdaklik (28.05.2012 14:08:35)
    Ty nie plywasz pod prad tylko jestes typowa polska maruda. Wiecznie ze wszystkiego niezadowolony.

  • ~Szpaku (28.05.2012 12:15:52)
    Jak obliczył Tygodnik Kibica ...

  • ~Zydorowicz (28.05.2012 11:33:34)
    Nie ma lepszego od Darka Szpakowskiego. A ci metroseksualni Borek,Tworek czy inny potworek o kołtuniu nie wspomne,do pięt nie dorastają Szpakowi. A takiego lizusostwa,jak hasło "Mati" nie widziałem nigdzie,poza relacją w TV z Parady Równości

  • ~Thor Steinar (28.05.2012 11:33:15)
    Szpakowski nie jest taki zły, jak sobie przypomnę co Basałaj zrobił z TV, to dreszcze przechodzą !!! GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLL, kurwa brasil chciał wprowadzić !!! Nie pierdol Stan, bo zawsze może być chujowiej !!!

  • ~widz (28.05.2012 10:20:59)
    Krzysiu Stanowski, tylko głównym zarzutem w tekscie ćwiąkały pod adresem szpakowskiego bylo mylenie nazwiska jednego ze słowaków. No to w takim razie wspomniani przez ciebie borek, twarowski, smokowski tez sa ignorantami bo w ich relacjach grajacy jeszcze John Carew jest "kerju" - choć dla kazdego norwega to "Karew", a nie znaja tam tez "Solskjera" tylko "sulszara" wiec czepianie sie o to ze szpak myli jakiegos slowackiego ogorka, ktorego przecietny kibic nie kojarzy w sumie jest zadnym zarzutem. troche ten tekst cwiakaly wygladal tak zeby na sile sie czepnac tylko w sumie zlapal sie za damski ch... choc mogl (gdyby sam sie znal na pilce) o wiele innych rzeczy

  • ~roman kołtoń (28.05.2012 10:19:21)
    kotorowski

  • ~af (28.05.2012 09:48:23)
    po prostu nie można ruszać człowieka w takim kapelutku:)))

  • ~lekarz (28.05.2012 09:33:52)
    Szpakowski to nałogowy alkoholik. Już raz go wypieprzyli, ale znowu ktoś mu dał szansę, bo by umarł z głodu i nałogu. Poziom komentarzy - DNO. Pierdoli bez sensu, myli piłkarzy, nie ma pojęcia o taktyce itd. Gada sloganami, podlizuje się... szkoda gadać

  • ~Szpaku (28.05.2012 09:27:30)
    Szira!

  • ~claudio (28.05.2012 09:27:17)
    Mam szczęście ,generalnie nie słucham,co szpak pieprzy ,a jak juz mi się zdarzy,to od razu uśmiech na twarzy i gnorant nie z tej ziemi ,rożsmiesza mnie facio ,aweszlo tutaj ma raqcje ,ale jest problem w tym ,że wiekszość go chce ,bo trzeba sobie uzmyslowić ,że reprezentacje to jednak ogląda masa ludzi ,którzy się nie bardzo znają na piłce ,nie zauważaja jego błędów merytorycznmych ,za to uwielbiają jego budowanie atmosfery. i dlatego darek jest nie do ruszenia.sa,m znam takich którzy ogladaja mecze np .wcanalu a i tak twierdza ,ze szpakowski jest lepszy od smokowskiego ,laskowskiego czy borka.nie ma na niego silnych .najlepiej nie sluchać komentarza i tyle.

  • ~40i4 (28.05.2012 09:13:41)
    A co do gustow: pamietam jak kiedys jeden "krytyk" muzyczny z GW i juror polsatowskiego Idola, Leszczynski chyba, ten w dredach i co na niego Hyunday wolali, rozpisal sie w jakims tygodniku co macie sluchac, ogladac i czytac zyby byc tacy fajni i na poziomie. I wylozyl tym glupkom co go tam czytali jakie filmy powinni ogladac, jakich plyt sluchac, jaka popowa plyte kupic zeby nie wyjsc na diskomula ited...tak sobie przypomnialem jak rtedaktor Stanowski stara sie narod ukierunkowac. Panie Stanowski zamiast tracic czas na Top Trendy wez pan zone do filharmoni...to takie cos podobne jak teatr ale zamiast aktorow sa muzycy i graja na roznych trabach, bebnach, machaja smykami a na srodku stoi chlop i macha pala...

  • ~Miłośnik rankingów (28.05.2012 09:11:29)
    Najlepsi polscy komentatorzy piłkarscy to dla mnie: 1.Smokowski 2.Laskowski 3.Szpakowski 4.Iwanow 5.Borek

  • shogun (28.05.2012 09:10:11)
    100% racji stan. Szpakowski powinien zająć się czym innym. Facet jedzie na łatwiznę, odpuszcza już od dawna. Nie ma co przytaczać przykładów, bo były na tej stronie przytaczane milion razy. Szpakowski popełnia kardynalne błędy i jedzie na nazwisku. To jest żenujące. Tak samo jak z Tuzimkiem i jego redakcją sportową. Tuzimek stworzył jedną z najgorszych i najbardziej mdłych redakcji sportowych w tym kraju. Ze Szpakowskim jest to samo.

  • ~40i4 (28.05.2012 09:07:35)
    Zawsze bylem zwolennikiem Szpakowskiego bo facet naprawde budowal atmosfere podczas transmisji jak zaden komentator. Ciszewskiego nie pamietam ale z powtorek wynika, ze by mnie nie porwal jakos specjalnie. Szpakowskiemu zdarzaly sie bledy, lapsusy zawsze ale byly one raczej zabaawne niz razace. Az przyszedl mecz w Londynie miedzy Wisla a Tottenhamem i sie dowiedzialem, ze po boisku biega Bogucki. I chuj tam, pomylic sie mozna...tyle ze on tego nie skorygowal, a w rewanzu po bosiku biegal Bogucki z Boguskim...a ja jak nie wiem co nie cierpie leni i ignorantow.

  • ~Obrońca legend (28.05.2012 09:07:27)
    Szpakowskiego nie można ruszać, bo to legenda!!

  • ~wz (28.05.2012 09:03:22)
    Szpakowski jest naprawdę słaby - to że permanentnie myli piłkarzy jeszcze mogę zrozumieć, wiek robi swoje, ale on ciągle gada to samo, ma ciągle te same komunały te same teorie. Zimoch, Smokowski, Laskowski Twarowski to kosmos przy Szpakowskim, niestety

  • ~Tim (28.05.2012 08:57:50)
    @kur: To Borysewicz pokazał słonika. Poza tym co robienie głupot na scenie z byciem normalnym, fajnym człowiekiem (a takim Panas bezdyskusyjnie jest)

  • ~kapitan bomba (28.05.2012 08:28:12)
    http://www.youtube.com/watch?v=sX21g1oyU4c

  • ~kur (28.05.2012 08:22:47)
    ten Panas, który na koncercie z okazji Dnia Dziecka wyciągnął fujarę i sikał ze sceny ? No racja skromny gość...

  • ~WOREK (28.05.2012 08:15:10)
    A jest jakiś następca dla Szpaka, tępe pały? Owszem, myli się, gada głupoty, nie potrafi czytać nazwisk ale za to oddaje to co dla piłki najważniejsze: emocje. Czy któryś z tych przemądrzałych Borków itd, robi to lepiej? Żal słuchać jak popisują się wiedzą a ich wypowiedzi brzmią tak jakbym czytał tabele z excela. Zero emocji, zero poczucia humoru. Nie mam nic przeciwko wymianie Szpaka na młodsze pokolenie ale na razie kandydata żadnego nie widzę. Fakt faktem, że goście zapraszani do studia i współkomentowania są nudni jak flaki z olejem. Juskowiak czy Gmoch... żal pisać.

  • ~fronda (28.05.2012 07:09:56)
    nie, nie, nie, nie, to nie starcza demencja, ten typ tak ma, miał tak ZAWSZE, laik, ignorant totalny, futbolowy koziołek matołek, ilość wygadywanych dyrdymalstw jest idealnie adekwatna do jego niekompetencji, fenomen który przez kilkadziesiąt lat siedzenia w zawodzie nie pojął jeszcze o co chodzi w tej dyscyplinie sportu, pal sześć lapsusy językowe, facet nie umie zinterpretować najbardziej elementarnych sytuacji boiskowych, deyzji sędziowskich, nie mówiąc już o analizie przyjmowanych i zmieniających się zawiłości taktycznych, jak się za to usiłuje brać to jak gołąb na parapet, więc pierdoli z dupy wyjęte kocopoły, jakieś dziwne opowieści z mchu i paproci, które nie tyle nikogo nie interesują co wręcz irytują, kiedyś na olimpiadzie dano mu do komentowania hokej, oczywiście podołał zadaniu na poziomie znanym z jego "produkcji" futbolowej, ani ciut lepiej ani ciut gorzej !, jego firmowy poziom dna do którego wszystkich przyzwyczaił

  • ~FAKTYCZNIE LEGENDA (28.05.2012 03:45:29)
    ALE HORTEXU HEHEHE

  • ~niepoprawni.pl (28.05.2012 00:35:34)
    TVP jest warta tyle co zeszłoroczny śnieg. Etaty dla pożytecznych idiotów.

  • ~DHB4DK (28.05.2012 00:35:13)
    Przemysław Babiarz w ciągu 2 tygodni przyuczył by się tak, że byłby dużo lepszy od Szpaka. Serio.

  • ~bolo (28.05.2012 00:29:15)
    lepszy najebany Panas niż każdy trzeźwy pilkarzyna

  • ~DARIO SZPAKARIO (28.05.2012 00:21:18)
    CHUJA SIĘ ZNACIE- TO JA PIERWSZY PODAŁEM ANEGDOTKĘ JAK PIES WPIERDOLIŁ RONALDIŃO PIŁKĘ I NALEŻY MNIE SIĘ SZACUNEK.

  • ~wilemm (28.05.2012 00:12:15)
    Legendy już tak mają, że im wolno więcej niż nie legendom. Jedna legenda mieszkała w gettcie, kręciła filmy, to mogła zgwałcić dziewczynkę. Inna legenda zakapowała narzeczoną UB, to może popychać pisowską prowokatorkę. Itd. A sprawę poziomu oraz w ogóle zasadności oglądania imprez sportowych z głosem komentatorów powinien załatwiać jeden przycisk na pilocie. I nie chodzi o wyłączenie dźwięku całkowice, tylko wybór jego źródła. Os kilku lat piszę w tej sprawie do C . Bez rezultatu. Może jakaś akcja medialna przyniosłaby rezultat?

  • ~pcc (27.05.2012 23:49:42)
    jak strzeli hat tricka w finale to trudno będzie odmówić mu łaski polskości, że za mało się starał i nie myślał o ojczyźnie swej przyszywanej:)

  • ~problem techniczny (27.05.2012 23:47:33)
    Panas to jest tak skromny jak Kowal inteligentny,

  • ~guliwer (27.05.2012 23:46:06)
    Szpakowski - Juskowiak to najgorszy duet komentatorski w historii. Zrzędzenie i nudzenie Juskowiaka jest nie do wytrzymanie, ten facet sprawia wrażenie jakby na siłę mu kazał ktoś się odzywać. A jak Polsce nie idzie to jeszcze bardziej narzeka i zrzędzi, brakuje elementu zaskoczenia cały czas o tym pierdoli w każdym meczu, brakuje elementu zaskoczenia i brakuje elementu zaskoczenia...

  • ~Szpakoski (27.05.2012 23:42:23)
    Gęsior puścił Bąka lewym skrzydłem

  • ~Szpaku (27.05.2012 23:34:46)
    puscił Bąka lewą stroną

  • ~Guri (27.05.2012 23:26:13)
    Chuj w dupe i kotwica w plecy wszystkim krytkantom weszło ktorzy czytaja i krytykują! Spermą w ryj frajerzy ! Najlepsza i najbardziej obiektywna strona!

  • ~Cziken (27.05.2012 23:24:00)
    Ale przecież w C za sport i komentatorów odpowiada Jacek Laskowski, a nie Smokowski z Twarowskim...

  • ~Wicemarszałek sejmu (27.05.2012 23:20:04)
    Czy Stan jest koniunktóralny jak sie upaprze, czy jak jest czysty?

  • ~Ryszard Radzionków (27.05.2012 23:17:57)
    @gunnar Po pierwsze, prawie nie słucham radia. Po drugie nie będziesz mi gnoju jebany dyktował co jest wartościowe, a co nie. Ostatni raz ci odpowiadam, ale jak mnie jeszcze powkurwiasz to znajdę cię i wpierdolę ci. Możesz być tego pewien, śmieciu.

  • ~zgrzyt (27.05.2012 23:04:35)
    weszło to dziady i padlina, nie czytam idiotów

  • ~Dariusz Szpakowski (27.05.2012 22:49:52)
    Proszę Państwa , przy piłce Alan Szira (Shearer)

  • mientix (27.05.2012 22:26:18)
    ten Panasewicz który po pijaku na koncercie rzucał w fanów butelkami?

  • ~El Paw (27.05.2012 22:25:29)
    z pradem plyna tylko martwe szpaki! zbaczy ryby..

  • ~Człowiek Legenda (27.05.2012 22:13:45)
    Jak skrupulatnie wyliczył "Tygodnik Kibica",kibice gdy siedzą w kupie są bardziej widoczni

  • ~chujos (27.05.2012 22:13:25)
    "...Borek swoją osobą wyznacza standardy w Polsacie..." no to kurzajewki i inne szpakowskie czas na poprowadzenie jakis kabaretow na tvp, w koncu borek obecnie robi to na top trendach!!!

  • ~Obiektywny Tomaszewski (27.05.2012 21:58:30)
    Kaczyński mówi jak Górski no i Jan Ciszewski (ten nudziarz i hazardzista, można go posłuchać dzisiaj w archiwalnych materiałach np. jak angole trafiają w alexa na wembley a on i tak nudzi ) i jeszcze całował się na planie po meczu z doktorem Stefanem Majewskim, który był wówczas młodym przeciętnym pilkarzem Legii, na może trochę lepiej mu poszło w trenerce.

  • ~od 5 lat mecze z pierdzącym Szpakowskim (27.05.2012 21:53:27)
    oglądam bez głosu

  • ~Cezary-kibic Legii-63 (27.05.2012 21:48:57)
    Smokowski-Twarowski-Borek=Szpakowski[nie chodzi nawet o to że jest nieprzygotowany,olewa kibiców,jest wypalony,ma swoje lata,on nie rozumie,nie czuje tej gry,to niestety słychać,widać,na szczęście nie czuć.

  • ~Ciszewski Dariusz (27.05.2012 21:43:28)
    A chuj,zdechne na stołku komentatorskim,wciskając kurwa bzdety pierdolonym tłumanom i ignorantom

  • ~jarekkkk (27.05.2012 21:31:04)
    Nie bardzo wiem czym się podniecać w kwestii budowania atmosfery przez Szpakowskiego. Atmosferę można oddać w radio, a w TV widać i komentator nie powinien przeszkadzać. Kibic ma oczy i widzi, a mówienie ,,co czuje Murawski,, co wiedzą piłkarze, co mówili dziś rano oraz twierdzenie, że nie maja już sił, że czują presję można wetknąć sobie gdzieś. Komentator powinien ograniczyć się do nazwisk i kilku istotnych elementów dotyczących meczu, a nie nawijać jak nakręcony bez ładu i składu narzucając swój sposób patrzenia i ocen.

  • ~tak (27.05.2012 21:21:02)
    Ja tylko przypominam (moze ze wzgledu na wasz mlody wiek nie pamietacie ale stan pewnie pamieta) jak Szpakowskiego odsunieto od komentowania i rzadził Janusz Basałaj, był płacz i akcja przywocenia Szpaqa ktora chyba Szaranowicz lobbujac doprowadził do finalu. Pamietam ten czas, owczesne mecze były w kiepski sposob komentowane, Szpaq zawsze bredzil, al enie widze alternatyw, tak jak dla Perquisa bez reki i Boenisha bez nogi.

  • ~Mati (27.05.2012 21:17:02)
    Niech wezmą do komentowania tego poetę mikrofonu - Bohdana Tomaszewskiego ;D

  • ~daww (27.05.2012 21:10:32)
    TVP ma niestety tak słabą ramówkę piłkarską, że żaden szanujący się komentator, na pełen etat tam nie będzie pracował, niestety. Gdyby, na czas mistrzostw świata lub Europy można było zatrudniać elitę polskiego komentarza sportowego, byłoby świetnie. Wówczas transmisje byłyby profesjonalnie poprowadzone i nikt by wówczas nie narzekał. Szkoda, że to nierealne.A tak, to mamy niestety stanowiska obsadzone ostatnimi ogniwami tego łańcucha. Niestety Szpakowski przejawia wszelkie objawy demencji, braku koncentracji. Ośmiesza się non-stop swoimi idiotycznymi wywodami, pomijaniem oczywistych, ale niewygodnych dla PZPN-u i całej wierchuszki problemów itd. I dodatkowo jeszcze te nazwiska. Pierwszy z brzegu przykład: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded

  • ~Tusk (27.05.2012 20:59:06)
    kto krytykuje szpaka krytykuje wladze nasza piekna wspanaila.prawdsi3wa/.stefan won niesioloski.

  • ~do ~paulina chylewska (27.05.2012 20:53:04)
    zrobisz loda i bedzie gitara

  • ~sss (27.05.2012 20:52:18)
    artmedia ostrzalka? plus 22 razy powórzenie kto nam strzelił 2 gole w bratysławie w ostatnich minutach. Nawet nie pamieta ze gancarczk strzelil samobuje ze slowakami nie u benhakera ale u majewskiego. a zurawski gral w hanoverze? zuraw tak ale moze bąk sory bak tez tam gral

  • ~sss (27.05.2012 20:52:15)
    artmedia ostrzalka? plus 22 razy powórzenie kto nam strzelił 2 gole w bratysławie w ostatnich minutach. Nawet nie pamieta ze gancarczk strzelil samobuje ze slowakami nie u benhakera ale u majewskiego. a zurawski gral w hanoverze? zuraw tak ale moze bąk sory bak tez tam gral

  • ~HUJ MUJ TWUJ TFUJ FUJ WYPIERDALAJ (27.05.2012 20:51:26)
    GLOSUJTA NA TUSKA.BEDZIE WAS DYMAL.

  • ~paulina chylewska (27.05.2012 20:49:38)
    ale ja wam w tvp chyba nie przeszkadzam???

  • ~@gunnar (27.05.2012 20:44:38)
    a który kawałek konkwisty tak ci sie podoba może waffen ss ty jebana nazistowska świnio

  • ~Legion (27.05.2012 20:40:01)
    Cała ta redakcja sportowa tvp jest do wypierdolenia. Bo najsmutniejsze jest to, że tu problemem nie jest sam Szpakowski tylko WSZYSCY! Jakby nie było tego zjeba to kto by komentował? Jońca, Kurowski, Patyra, Iwański, Borczuch czy najlepszy komentator niekomentator Kurzajewski? No kurwa dramat. Brakuje tylko drugiego wszecheksperta - Szaranowicza, ale ten na szczęście dał sobie spokój z piłką nożną i jest zajęty psuciem innym transmisji, które akurat mam dupie więc mnie to jebie.

  • ~Flasche leer (27.05.2012 20:27:11)
    Szpakowskiego należy wypierdolić wreszcie. Myli się tragicznie, pieprzy trzy po trzy, pierdoli i nawet nie przeprasza za swój bełkot. I tak nie jest od wczoraj. tak jest OD ZAWSZE. Kompletny ignorant, leser. Zabytek n ie przystający do realiów 21. wieku.

  • ~juve (27.05.2012 20:25:59)
    czemu człowiek mówiący po francusku nie moze grać w kadrze polski? a mówiący po śląsku to może? dla mnie to też obcy język

  • ~Jorguś (27.05.2012 20:24:21)
    Szpaku był w formie jak komentował mecz z San Marino i co chwile pieprzył, że pobiją rekord z 1963r.(9:0) gdzie Lubański zdobył 3 gole. Powtórzył to chyba z 5 razy i najwidoczniej ktoś się zlitował i zadzwonił do TVP(może to sam Pan Włodek)i go uświadomił, że jak zwykle mu sie wszystko pojebało w dyni z tym hat-tickiem. Potem się tłumaczył, że pomyliło mu sie z Pohlem czy cos takiego. Chuj, że Pohl w tamtym meczu nawet nie zagrał.

  • ~SF (27.05.2012 20:14:28)
    Ale za co ja mam go szanować? Za to, że jest?! Za to że od 30 lat komentuje mecze? Ja mam 23 lata i odkąd pamiętam, to Szpakowski zawsze się mylił, zawsze popełniał lapsusy, przejęzyczenia, błędy merytoryczne, opowiadał wymyślone historyjki, wygadywał głupoty, często zaciemniał rzeczywisty obraz. Kiedyś mnie to nawet śmieszyło, ale przestało w momencie kiedy zrozumiałem, że ten facet nie robi tego za darmo, tylko dostaje za to pieniądze. Zarabia na popularności, chociaż odwala fuszerkę. Ale najbardziej wkurza mnie fakt, że on doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że popełnia błędy, ale NIC z tym nie robi. Jak ktoś chce mu to powiedzieć w twarz, to się obraża i zarzuca innym szkalowanie. To wiele mówi o tym, jakim człowiekiem jest wasz poczciwy Darek. Nie potrafię też przejść obojętnie obok tego, że Szpakowski od długich lat jest klakierem PZPN. Dla mnie ten facet to symbol całego dziadostwa w polskiej piłce, obok Fryzjera, Laty, Engela. Naprawdę radzę się zastanowić nad tym komu właściwie okazujecie szacunek.

  • ~gunnar (27.05.2012 20:14:09)
    Jeżeli ktoś goli sobie jaja i nie hoduje wąsów to znaczy, że jest lewackim ścierwem i pedałem.

  • ~@stan (27.05.2012 20:05:33)
    Jeśli człeniu oglądasz top trendy to nie recenzuj sztuk teatralnych bo zwyczajnie masz niewyrobiony gust. buahaha - top trendy - ale się uśmiałem:D

  • ~też mnie wkurza (27.05.2012 19:59:33)
    Najlepiej, aby portal rozkrecił społeczną akcję, kibicowską pn:Szpakowski na out

  • ~bc1953 (27.05.2012 19:50:06)
    W 1983 roku, naiwnie napisałem list do TVP z prośbą o wywalenie p.Szpakowskiego z tejże, lub zatrudnienie go ponownie w radiu. Jego komentarze są kalkami, a moim zdaniem nie ma większego pojęcia o piłce. Ale układy, zasłużony pracownik itp. W prywatnej firmie tak niekompetentnego gościa już`dawno by pożegnali, a tak ponieważ TVP ma monopol na EURO 2012 jesteśmy na niego skazani. Niestety.

  • ~anty klasyk (27.05.2012 19:50:00)
    Parafrazując słowa klasyka: "odpieprzcie się od Szpakowakiego!" A na poważnie- chyba tylko Jońca potrafi mnie bardziej wqrwić... To już wolę jak ryczy Ryczel.

  • ~Leszek (27.05.2012 19:40:49)
    Adminek jak zwykle ściemnia, oczywiście pisze kolejny gniotek ku chwale swoim interesikom [interes (sik) to kasa, misiu kasa]. Kiedyś nasz wzruszał (chyba orał kiedyś glebę i ma doświadczenie), jak młody Kołtoń wypierdalał jakiś starych dziadków z PS (prawie się popłakałem jak to czytałem). Teraz pisze według swojej zasady (kasa misie), że młodzi z jego interesiku są eurospoko a Szpak do wypierdolenia. Panie Premierze Tusk współczuję, że tak dobrze Panu ,, idzie,, z takim narodem. No i oczywiście mamy jeszcze Alexa Tomaszewskiego.

  • gunnar (27.05.2012 19:39:10)
    @RyszardRadzionków: piosenki Konkwisty i Honoru przekazują jakieś wartości, w przeciwieństwie do zjebów z Lady Panku, ganaijących za kasą. To piosenki o Ojczyźnie, honorze i partiotyźmie, a o czym śpiewa ta banda degeneratów z LP? Widać lewacka propaganda już ci przeżarła mózg i nei potrafisz odróżnić tego co wartościowe od syfu. Ale to nic dziwnego. Jak się słucha jakichś tok.fmów, eremefów czy radiów zet, gdzie puszczają to ladypankowe gówno, to muszą dobrać muzykę, żeby prać mózgi słuchaczom.

  • ~Szpaku... (27.05.2012 19:36:22)
    Wiadomo że Szpak nic ciekawego nie powie, może jedynie budować atmosferę. Ale do kurwy nędzy on ciągle myli nazwiska NASZYCH piłkarzy! Jakbym strzelał losowo to miałbym lepszą skuteczność niż on. Nie może sobie kurwa lepszy okularów sprawić?

  • ~Ostry (27.05.2012 19:33:38)
    Jeśli dla Was Panasewicz jest idolem i te całe top trendy to gratuluję. Szpakowski się nie nadaje, ale nie piszcie o jakis top trendach. Komercja. A Panas jak śpiewa z plejbeku:-)to jest ok? Weszlo czytam Was i często zgadzam z Waszym zdaniem ale szanujcie się do końca i bądźcie konsekwentni w każdej dziedzinie życia

  • ~Panie Stanowski (27.05.2012 19:29:40)
    Taki jeden szczegół - nikogo z piszących na tym portalu nie można nazwać dziennikarzem. Dziennikarz nie pisze subiektywnych tekstów i nie wyraża w nich osobistych opinii. Was można nazwać co najwyżej publicystami (tak zresztą był Pan podpisany na Orange Sport).

  • ~@SF (27.05.2012 19:27:23)
    Nie o to chodzi. Szpaku to chodzący błąd, i tego nikt nie podważy. Ja też nie za bardzo mogę go słuchać. Wszelako irytują mnie tacy półdebile, gimnazjaliści, którzy nie potrafią go w jakimkolwiek stopniu uszanować. A to, że dawno nie jest on już w obiegu to zupełnie inna sprawa. Można go krytykować, tak jak to zrobił Stan, ale krytyka opiera się na jakiejś dozie szacunku. Jak ktoś słusznie napisał, on jest ze starej, radiowej szkoły. I mimo, że popełnia masę błędów, to napięcie potrafi budować jak NIKT inny w tv. Ogromnie szanuję Smokowskiego i Twarowskiego bo to ekstraklasa komentarza, ale charyzmy szpaka im jednak brakuje. Wiesz co mam na myśli?

  • ~;) (27.05.2012 19:21:44)
    Czesc Krzysztof. Szpakowskiego podsumowałes najlepiej jak można. W temacie Panasewicza: nie znam Go osobiscie i nie mam prawa wypowiadac sie na temat Twojego kolegi (przeciwnie niż wielu innych). Jako długoletni fan Lady Pank powiem tylko, że Panas ma swietna charyzme ale od paru lat spiewa dramtycznie nieczysto. Sam zespol troche jak Szpakowski: jedzie na legendzie i niewiele robi nowego. Pozdrowienia

  • ~SF (27.05.2012 19:17:23)
    Dla starych Szpakowski jest sportowym głosem nr 1, bo kiedyś był tylko Szpakowski. Nie było Borka, nie było Smokowskiego i innych. Była tylko telewizja publiczna i Szpakowski komentujący wszystko. I starszemu pokoleniu wydaje się, że to co uprawia Szpakowski jest poprawne, że tak to się powinno robić, tak się powinno komentować mecze. Młodsi mieli już okazję zobaczyć coś nowego. Zaczerpnąć trochę profesjonalizmu, a niestety Szpakowski to relikt przeszłości i nie wytrzymuje konkurencji w starciu z młodością, z pasją, z PROFESJONALIZMEM.

  • ~jodynaa (27.05.2012 19:03:44)
    Najzabawniejsze jest to, że najgłośniej szczeka banda pryszczatych debili, sklonowanych owiec. I jeden pierdolnięty neonazista, słuchający Honoru. Szpaku jaki jest, taki jest, ale kiedy on dla milionów Polaków był sportowym głosem nr 1, to większość z was była jeszcze błyskiem w oku waszych ojców. Trochę, kurwa, szacunku, koniojebcy z gimnazjum.

  • ~Marras z Gdyni (27.05.2012 19:00:38)
    Brawo Stan tylko zdrowe ryby płyną pod prąd.

  • ~Równy Panas :) (27.05.2012 18:58:34)
    http://www.pudelek.pl/artykul/7693/przepraszamy_panasewicza_pokazywal_tylko_gola_dupe/

  • ~Kablobeton (27.05.2012 18:54:15)
    A ja się cieszę, że tvp pokazuje euro. Przynajmniej będę miał większą pewność, że w danej chwili będę mógł obejrzeć mecz w otwartym, ogólnodostępnym kanale. Po Polsacie się można wszystkiego spodziewać- niestety nawet tego, że mecze znalazłyby się na antenie kanałów typu tv4 czy polsat sport, które już tak łatwo dostępne nie są. Zawsze będę za telewizją łatwiej dostępną, nawet kosztem niższego poziomu transmisji. Pamiętacie czasy gdy coś takiego jak tv wizja zabierało większość meczów reprezentacji i przeciętny obywatel nic nie mógł obejrzeć? Chyba nie chcecie, żeby te czasy wróciły...

  • ~Krakus (27.05.2012 18:43:03)
    Oj bredzisz autorze tych filozofii. Niby miał być lekki, sarkastyczny tekst a wyszło jak weszło. Czyli ignorancja porównywalna z abstynentem umysłowym Szpakowskim. Jestes stan równie wkurwiający jak ten tetryk Dariusz "wszystko wiem". Ta lekkość i rzetelność oceny jest równa podstawom oceny . Od meczu ważniejsze rodzinne święto i artystyczne ciągoty - teatr też do dupy. Krytyka, krytyka i tylko krytyka. Popatrz na swoja twórczośc i jebnij się w głowę.

  • ~Panas (27.05.2012 18:37:32)
    Jestem spoko koleś- taki skromny, że ustępuję kumplom klopa a sam leję z balkonu ludziom na łby w Amber Balticu.

  • ~xXx (27.05.2012 18:29:02)
    Mi już od dawna nic nie staje gdy słyszę Szpakowskiego. Najchętniej wysłałbym go do Afryki na wieczne wakacje razem z jego redakcją i całą TVP.

  • ~avatar (27.05.2012 18:23:48)
    Brawo! Wreszcie ktoś napisał całą prawdę o Szpakowskim i jego żałosnym komentowaniu, które zniechęca do oglądania komentowanych przez niego zawodów. Byłoby fajnie gdyby ktoś z redaktorów walnął jakiś dłuższy tekst obalający mit komentatora Szpakowskiego jako najlepszego komentatora sportowego.

  • ~stan przegrał życie, to próbuje "kozaczyć" w sieci... (27.05.2012 18:22:37)
    "Nie pochlebiaj sobie. Stan zawsze byłeś konformistą, po drugie nieprzeciętnym hipokrytą. W swoim "płynięciu pod prąd" jest zwykłe pozycjonowanie się na rynku.A w szukaniu "prawdziwych Polaków" po linii "lingwistycznej" nie tyle płyniesz pod prąd co jesteś zacietrzewionym głupkiem. Taki Stefan Batory nie mówił po polsku, a był najlepszym królem elekcyjnym Polski. Elity Wielkiego Księstwa Litewskiego w ogóle nie mówiły po litewsku. I co niedouczony bucu? Zapierdalałeś na żyletę to czasu na książki i naukę nie starczyło i trzeba dawać dupy bukmacherom" - pełna zgoda kolego, kryzsio może być idolem półdebili i dzieci ale gdyby kiedyś jakimś cudem pokazać go w powaznej telewizji to ludzie wyrzuccaliby telewizory, bo ten koleś to wydmuszka... Czesio M, Wojtus i Szamo - oto "ałtorytety", ha ha ha

  • ~Polon (27.05.2012 18:16:51)
    Stanowski i chodzenie pod prąd??? To czemu w Warszawie kibicujesz Legii? :-)

  • ~marko78 (27.05.2012 18:10:09)
    Lubię czytać Stana i co mi kto zrobi?

  • ~cixem (27.05.2012 18:09:37)
    Póki Szaranowicz jest szefem sportu w tvp, szpak jest nie do ruszenia, staruchy trzymają sięrazem i nie oddadzą miejsc darmo nikomu a najgorsze w tym wszytskim jest to, że szpak, mimo takiego doświadczenia, bo przecież ponad 30 lat na stanowisku komentatora, to w dalszym ciągu jest komentatorem słabym, nie potrafi czytać sytuacji na murawie a błędy językowe, jakie wali są porażające. No i oczywiście co mecz wrzuta, że pytał Brożka jak tam, a Paweł mówi, wiesz Darku, tyle miesięcy bez gry daje o sobie znać, ale z każdą minutą na boisku jest lepiej.

  • ~Mario (27.05.2012 18:08:21)
    Co do Szpakowskiego to od lat twierdzę, że jest to chore, iż ktoś taki komentuje mecze !!! Jako człowiek, który solidność, dokładność i profesjonalizm, to mnie szlak trafia, jak podchodzi do spotkań. zresztą czyni to od dawien dawna. Ja może kiedyś wyemigruję z tego chorego kraju ( chociaż obecnie żyje mi się na wysokim poziomie, ale tu ciągle jest coś nie tak ) i chciałbym żeby moi synowie czy wnukowie grali dla Polski i żaden idiota nie będzie mi pluł ciągle. To jest prostackie i tak żenujące, że aż czytać i słuchać. Słowacy mieli wczorak czarnego co się w Niemczech urodził, jest z Togo, ojciec Francuz, był z kadrą na MŚ2006 z Togo. To jest chore. chore jest też, że Polacy z krwi kości Podolski czy Klose grają dla Niemiec. Natomiast normalne , że jeżeli w kimś płynie nawet odrobinka polskiej krwi to może być. Powiem Wam tak : od Polaków z zagranicy czy Ludzi mających polskie korzenie to wara !!! Odwalić się od nich i już !!!

  • ~lesiu2802 (27.05.2012 18:00:22)
    Ciekawe ile gaf strzeli Szpakowski w trakcie Euro.

  • ~"..Panasewicz. Popularnością i rozpoznawalnością bije na łeb całą ekstraklasę razem wziętą" (27.05.2012 17:59:01)
    Ludzie lata 80te były DAWNO TEMU!

  • ~JUDZICIEL (27.05.2012 17:54:54)
    Sorry, zapomnialem o tej przechlanej legijnej kurewce, Kowalczyku.

  • ~Erci (27.05.2012 17:52:55)
    Ej, wy jacyś pojebani jesteście!!! Przecież Stan napisał całą prawdę!!! Kurwa Szpakowski to najgorszy obok Iwańskiego komentator w Polsce!! Pierdoli jakieś kurwa liczby, które w perspektywie meczu zwykłego kibica chuj obchodzą, myli pernamentnie piłkarzy!! Jak wczoraj dojebał, że Żurawski grał w Hannowerze. To Jusko nawet bał się go poprawić. Szpakowski był dobry na lata komuny, teraz potrzebni są młodzi, którzy są pasjonatami i znają się na nowinkach. Poza tym Szpakowski mógłby się w końcu używać przecinków w zdaniach, bo czasem to chuj wie o czym on gada... I chuj z Wami. Weszło wymiata!!!

  • ~mikee (27.05.2012 17:36:31)
    Hej Stan.. a co myślisz o polskich repatriantach z takiego np. Kazachstanu? Oni zdaje się mówią po polsku niewiele lepiej niż Damien Perqius i to tylko dlatego, że rosyjski jest bardziej podobny do polskiego niż francuski?

  • ~mikee (27.05.2012 17:20:50)
    "..Panasewicz. Popularnością i rozpoznawalnością bije na łeb całą ekstraklasę razem wziętą". A mi się zawsze myli z tym drugim - Borysewiczem, he he.. Łatwiej mi było Brożków rozróżnić.

  • ~Włodek L. (27.05.2012 17:15:59)
    O tak. Co prawda słabo znałem wówczas belgijski, ale do pomyłek dochodziło w miarę często. Najwięcej kłopotów sprawiały nazwy klubów, które dla przeciętnego Belga są nie do odróżnienia: Lokeren, Waregem czy Beveren. A do śmiechu do łez doprowadzał mnie mój serdeczny przyjaciel, Morten Olsen, który po meczu w barze zamiast Heinekena zamawiał Mechelena.

  • ~polak (27.05.2012 17:07:23)
    BRAWO DLA WESZŁO!!! w końcu coś ciekawego masz chłopie racje powinni go wyjebać na zbity ryj... Borek to jest osoba na odpowiednim miejscu i to on mógłby być za tego szpaka... Jak widzę że szpakowski komentuje mecz to albo nie oglądam albo wyciszam głos

  • ~Darek Sz. (27.05.2012 17:07:11)
    Włodku, pewnie wielokrotnie z powodu dnia matki nie mogłeś oglądać meczów w niższych ligach belgijskich i nagrywałeś ja na magnetowid. Czy tamtejsi komentatorzy mylili się równie często jak ja?

  • ~123 (27.05.2012 17:02:24)
    Na piłce znam się na tyle, że nie potrzebuję merytorycznego komentatora. Wystarczy taki który będzie potrafił budować emocje, a w tym szpaku jest najlepszy.

  • ~Józek Bolec (27.05.2012 16:57:12)
    Nie wiem co pisać na temat tego miernoty komentatorstwa,więc nie piszę nic więcej.

  • ~gościu (27.05.2012 16:38:19)
    Jak dla mnie to gościu nadaje się do radia idealnie i tam powinien zostać. Bo to, że przekręca nazwiska to jedno, ale że permanentnie myli zawodników? W radiu nikt by się nie skapnął, że Szpaku powiedział, że strzelał ten a nie tamten...

  • VinnieJones (27.05.2012 16:27:43)
    Szpakowski (tak jak i Ciszewski) nadaje się do gazetki szkolnej, a nie do ogólnopolskiej telewizji. Facet nie ma pojęcia o czym i o kim mówi i jedzie cały czas na tych samych kilku zwrotach: "okazja", "tam jest nie kto inny jak...", "proszę, co znaczy doświadczenie" itd. Chuj mnie strzela jak go słucham, bo przeciętny kibic z V klasy szkoły podstawowej wie o piłce więcej niż on. Wiadomo, 75proc. widzów tvp i tak nie ma pojęcia o co w piłce chodzi i nie odróżniają Hubocana od huj bociana i nie wiedzą kto jak ma na imię i gdzie gra. A Ciszewski to już w ogóle jest kpina. Jak czasem oglądam archiwalne mecze na TVP Sport to nie wiem czy się z tego śmiać czy płakać

  • ~rob (27.05.2012 16:27:31)
    Kilka osób wspomniało...czy znacie innego polskiego komentatora, który umiał tak porwać zbiorowo komentarzem meczu reprezentacji? Ja na całe życie będę pamiętał jego "aaaajezus maria!!", gdy bodajże Leśniak spudłował z Anglią. Szpaku się starzeje, kiedyś byl lepszy, ale myślę, że spotęgouje emocje, gdy ktoś walnie bramę Grekom.

  • ~qwerty (27.05.2012 16:25:49)
    Szpakowski jest jaki jest ,ale to euro należy się mu jak psu buda...chociaż wkurza mnie jak ciągle powtarza-"Jeeest okazja" :)Pewnie że chciałbym innego komentatora,ale jakoś go zniosę z szacunku dla niego.

  • ~(bojacy sie ujawnic) (27.05.2012 16:24:16)
    Toz to najwieksza menda w sportowej telawizji. Wypalony, z niedopasowna szczeka i kunktatorskim zadeciem dupka, ktory nie wie kiedy zejsc ze sceny..

  • ~W dzisiejszych czasach (27.05.2012 16:23:45)
    bycie patriotą i "płynięcie pod prąd" to znaczy wg. Weszło kibicowanie Niemcom, histeryczna, wręcz patologiczna niechęć do reprezentacji Polski, nienawiść do ludzi polskiego pochodzenia mieszkających za granicą, hipokryzja i "taktyczne zapominanie" o swoim wcześniejszym stanowisku oraz donosy na własną wspólnotę i naród w rosyjskiej prasie... Aha jeszcze ochrona własnej republiki kolesi ("Mourinho dzwoni, czy to zakład fryzjerski "Ryszard"?) jak w mafii. Omerta.

  • ~dziadek Obraniak (27.05.2012 16:18:14)
    Przed turniejem społeczeństwo robi się coraz bardziej wyrozumiałe. Euro-głupawka. Strzelec gola dla Polski mówi po francusku - ale to nic. Komentator TVP mówi od rzeczy - to też nic. Może i ta fala wyrozumiałości jest dobra, ale niestety tak już mam, że najczęściej pływam pod prąd. stan Dla ciebie wyrozumiałości nie będzie. Możesz być o to spokojny.

  • ~K (27.05.2012 16:16:11)
    Ci co uwazaja go za najlepszego komentatora musza byc chyba chorzy psychicznie.... badz jego rodzina czy podwladni (co na jedno wychodzi ;) I powtorze: ON WLASCIWIE MECZU jako takiego NIE KOMENTUJE. On sobie pierdoli o czymkolwiek co u sie skojarzy. W rezultacie, nie wiem kto strzelal, kto popelnia blad itp. Najsmieszniej bylo jak pol meczu mylil Cezarego i Jakbya Wilka, obwiniajac o blad... obslyge techniczna co mu dala kartke ze zlym imieniem. No idiota - napprawde. SPADAJ POwski DZIADU!!!

  • ~Biały (27.05.2012 16:10:20)
    "Jak ktoś jedna uważa, że Ćwiąkała..." w czwartym akapicie chyba powinno byc napisane jednak a nie jedna Stan tak samo ale chyba w ksiazce "spalony" zrobileś literówke w 3 linijce od góry na 152 str. "Wisła miewała dobre mecze, ale coraz cześć miewała niedobre". Chyba powinno byc coraz częściej:) pozdro

  • ~Koneser (27.05.2012 16:09:36)
    napiszcie cos o opowiadaniu banałow przez Juskowiaka to dopiero dramat

  • ~Bolo Lacznik (27.05.2012 16:08:27)
    Cwiakala ma prawo atakowac Szpaka, pod warunkiem, ze wytyka mu rzeczywiste bledy. Czepianie sie o wymowe slowackich nazwisk, ktore Szpak czytal prawidlowo, a o ktorych Cwiakala nie ma zielonego pojecia, wystawia Cwiakale na posmiewisko.

  • ~zdziwiony (27.05.2012 16:07:08)
    Panasewicz normalny?

  • ~KURDE STAN!!! PROSZE (27.05.2012 16:06:53)
    NAPISZ COŚ O TYM LESZKU KABŁAKU ztvn24 BO MAM OCHOTĘ SIĘ POWIEŚCIĆ JAK GO WIDZE I SŁUSZE UMRZYJ!!!

  • ~Ryszard Radzionków (27.05.2012 16:02:41)
    @gunnar - Tak oczywiście, Borysewicz nie potrafi grać na gitarze, a Panas nie potrafi śpiewać. Natomiast gość z Konkwisty to najlepszy wokalista świata, a ich muzyka to miód dla uszu. Ok, lubisz teksty zjebów z Konkwisty - Twoja sprawa, ale nie pierdol, że muzycznie są lepsi od Lady Pank. Kurwa jakim trzeba być zafascynowanym ideologią, żeby czerpać przyjemność ze słuchania Konkwisty - koleś śpiewać nie potrafi za chuja, drze ryja jak siedmiolatek nafaszerowany anabolikami, a Ty piszesz, że to kultowy zespół. W ogóle to zawsze tak masz, że wypowiadasz się na tematy, o których nie masz pojęcia? To jakaś oznaka bycia patriotą, o której nie wiem?

  • ~khris (27.05.2012 15:57:54)
    Szpaku najlepszy i jak ktoś wspomniał że jak krzyknie gooooool to ciary murowane i oto chodzi.Borki i Bożydary mogą mu pięty smarować!

  • ~yyy (27.05.2012 15:55:03)
    po co wywalać Szpakowskiego skoro to najlepszy komentator?

  • ~Młody (27.05.2012 15:53:19)
    Zobaczcie jak komentuje Bohdan Tomaszewski. Zawsze przygotowany, wirtuoz języka polskiego, a ma ponad 90 lat. I co? Można? Szpakowski to leń i tyle.

  • ~Ryszard Radzionków (27.05.2012 15:50:44)
    @Ryszard Radzionków Po pierwsze śmieciu się podpisz chyba, że się boisz, a pewnie tak, bo na pewno jesteś pizdą. Po drugie nie wiem co to kurwa za skrót jest PB (prawdopodobnie twoje imię - pizda i nazwisko, pewnie w stylu burak czy coś takiego). Po trzecie nikt mnie nie gnoi, to że ty regularnie zbierasz od kogoś oklep, to nie znaczy, że wszyscy tak mają. A już chyba wiem: PB - Polonia Bytom, nie trafiłeś obesrańcu, nie mieszkam na Śląsku i nie mam tam wrogów, zresztą nigdzie nie mam. Mówiąc w skrócie - wypierdalaj

  • ~KoL (27.05.2012 15:50:27)
    Komentowanie (meczu???? - czy jakies wzajemne i umolne pierdolenie o niczym, gdzie wlasciwym miejscem moglaby byc jakas mala kawiarnia..)... zupelnie oderwane od akcji meczu (Szpakowski jest PONAD... on sie zajmuje koncepcja, strategia i nawet taktyka). Troche tez myla mu sie nawet najbardziej rozpoznawalne twarze i sylwetki. Ten duet tez zdecydownaie najnudniejszy, usypiajacy i wkurwaiajacy. Chcialoby sie powiedziec temu bezzebnemu szmaciarzowi WON ZGREDZIE! I ppotwierdzam, nawet to polsatowskiego duo o 3 klasy lepsze, no a juz LASKOWSKI always THE BEST> Powtorze wiec: Wypierd*** kanalio, i daj nam przyzyc ten turniej bez ciebie ukladow0 cioto....

  • ~KoL (27.05.2012 15:50:26)
    Komentowanie (meczu???? - czy jakies wzajemne i umolne pierdolenie o niczym, gdzie wlasciwym miejscem moglaby byc jakas mala kawiarnia..)... zupelnie oderwane od akcji meczu (Szpakowski jest PONAD... on sie zajmuje koncepcja, strategia i nawet taktyka). Troche tez myla mu sie nawet najbardziej rozpoznawalne twarze i sylwetki. Ten duet tez zdecydownaie najnudniejszy, usypiajacy i wkurwaiajacy. Chcialoby sie powiedziec temu bezzebnemu szmaciarzowi WON ZGREDZIE! I ppotwierdzam, nawet to polsatowskiego duo o 3 klasy lepsze, no a juz LASKOWSKI always THE BEST> Powtorze wiec: Wypierd*** kanalio, i daj nam przyzyc ten turniej bez ciebie ukladow0 cioto....

  • ~;P (27.05.2012 15:48:12)
    SZPAKOWSKI GADA GŁUPOTY MYLI SI ALE MA ZAJEBISTY GŁOS. Z NIM MECZE SĄ MAGIA BOREK I RESZTA OPOWIE CI COŚ JAKIEŚ STATYSTKYI ALE Z NIM SIĘ NIE DA OGLĄDAĆ SZTYWNO JAK SZPAK KRZYKNIE GOL TO AŻ CIARY PRZESZŁY.ORANGE SPORT MA TAKICH BEZNADZIEJNYCH KOMENTATORÓW , ŻE ZA KAŻDYM RAZEM PRZY TRANSMISJI 1 LIGI ZASYPIAM TEN GILEWICZ I TEN ( 2 CO TAK CICHO GADA) TRAGEDIA O IWANIE NIE WSPOMNĘ.

  • ~A kto ci stanowski kaze ogladac mecze reprezentacji ? (27.05.2012 15:45:14)
    Jeczysz jak stara niezaspokojona baba. Przeciez kilka miesiecy temu namawiales do bojokotu reprezentacji PZPN a teraz nagle sie ci odwidzialo ? Moze to poczatki schizofrenii ? Moze Twoja glowka Stanowski przestaje pracowac na normalnych obrotach ?

  • gunnar (27.05.2012 15:44:13)
    Lady Pank to nie jest kultowa kapela, tylko banda pijaków i beztalenci. Kultowe to może być Konkwista albo Honor.

  • @Ryszard Radzionków (27.05.2012 15:38:29)
    czytajac cie juz wiem czemu PB was gnoiji

  • ~Czas na kwas (27.05.2012 15:37:09)
    Leoś, proszę uprzejmie: tajemnicze przedawnienie czynów korupcyjnych Śląska Wrocław (ani słowa na Weszło !, a przypomnę, że Kwaśniak swego czasu nieudolnie właśnie z powodu korupcji walczył o zabranie ZL trzeciego miejsca w sezonie 2005/2006) oraz: czy jest prawdą, że kilka lat temu Jan Tomaszewski starał się o pracę w ZL. Nie dostał jej i od tamtego czasu zawsze strasznie się poci gdy o ZL słyszy. Ja nie twierdzę, że Weszło ma się zajmować wszystkim, ale skoro dostaje się od nich każdemu, to czemu nie ulubieńcom ? A moim zdaniem wyjaśnianie tych dwóch spraw może być całkiem ciekawe.

  • ~Do Stana (27.05.2012 15:30:30)
    I o to wlasnie chodzi chlopaku.Zamiast pisac o polityce,albo o prawie na ktorym sie nie znasz,pisz o pilce i jej otoczce.W tym jestes naprawde dobry i dla takich artykulow sie wchodzi na Weszlo!

  • ~Jasiu (27.05.2012 15:30:16)
    a gesty Perquisa mają związek z jakimiś sprawami związanymi z voo-doo (ponoć jest strasznie przesądny i wierzy w tego typu czary)

  • ~dudu (27.05.2012 15:29:16)
    ale że Jodłowca na Euro nie wzięli?

  • ~leoś (27.05.2012 15:28:50)
    Nie pytaj, tylko dawaj te tematy.

  • ~"ale niestety tak już mam, że najczęściej pływam pod prąd" (27.05.2012 15:28:19)
    Nie pochlebiaj sobie. Stan zawsze byłeś konformistą, po drugie nieprzeciętnym hipokrytą. W swoim "płynięciu pod prąd" jest zwykłe pozycjonowanie się na rynku.A w szukaniu "prawdziwych Polaków" po linii "lingwistycznej" nie tyle płyniesz pod prąd co jesteś zacietrzewionym głupkiem. Taki Stefan Batory nie mówił po polsku, a był najlepszym królem elekcyjnym Polski. Elity Wielkiego Księstwa Litewskiego w ogóle nie mówiły po litewsku. I co niedouczony bucu? Zapierdalałeś na żyletę to czasu na książki i naukę nie starczyło i trzeba dawać dupy bukmacherom.

  • ~Jasiu (27.05.2012 15:27:53)
    A ja polecam Merlin Mongoł. Przynajmniej dla Kuleszy, która jest FENOMENALNA!

  • ~Czas na kwas (27.05.2012 15:23:42)
    Niech jeszcze Kwaśniak coś napisze na temat Szpakowskiego i będziemy mieli komplet jedynie słusznych poglądów. Jasne, że Szpakowski się myli i to często. Tyle tylko, że Szpakowskiego zaczęto krytykować po wielu, wielu latach działalności. A Weszło doczekało się zajadłych krytyków po znacznie krótszym okresie. Szpakowski może i gada czasem od rzeczy, ale Wy z kolei konsekwentnie przemilczacie wyjątkowo kłopotliwe dla Was tematy i od rzeczy uciekacie. On może i jest ignorantem, za od od Was bije hipokryzja. Podać Wam co najmniej dwa tematy, których unikacie jak ognia ?

  • ~DHB4DK (27.05.2012 15:21:24)
    Tre

  • ~Jorg (27.05.2012 15:18:16)
    Wczoraj oglądałem mecz Polska-Brazylia z MŚ 74 (na TVP Sport leciało).Ciszewski też wiele razy "pojechał po bandzie".Ale ta atmosfera...

  • ~Ryszard Radzionków (27.05.2012 15:15:15)
    Stano zgadzam się z Tobą w 100%. Niestety widziałem drugą połowę - szczerze mówiąc nie polecam, chyba, że chcesz szybko zasnąć. To co robi Szpakowski to beznadzieja, z Perquisem też racja, może strzelać, wymiatać, ale nigdy nie będę go szanował, a ten chuj jeszcze po francusku udziela wywiadu, nawet nie wiedziałem. Lepiej jeszcze raz obejrzeć koncert LP, święta prawda co do Panasa, gość jest zajebisty, chociaż na początku myślałem, że nie da rady. Szacun dla Lady Pank, brak szacunku dla Szpakowskiego, który rozmienił się na drobne.

  • ~jan koza (27.05.2012 15:15:04)
    A od kiedy Panasewicz tak bardzo interesuje się piłką nożną.Stawiam dobre piwo! Bo krew mnie zalewa, jak tacy dyletanci nagle stają się fanami kopanej...Lady Pank - kultowa kapela Stanowski dla Ciebie, hehe

  • ~jo (27.05.2012 15:14:52)
    To jest problem całej TVP stare pierdoły. SZaranowicz i Jóżwik kibicowali kiedyś Belgom w sztafecie 4 razy 400m bo byli biało-czerwoni.

  • ~co z nim (27.05.2012 15:07:30)
    Szpakowski już jest zupełnie innym komentatorem niż przed laty, a był znakomitym komentatorem. Teraz brzmi bardzo nudno, jakby go mecz niewiele interesował i za dużo burczy pod nosem zamiast mówić głośno i wyraźnie. Komentatorzy zachodni zarażają niesamowitym entuzjazmem i ekspresywnością. Szpakowski brzmi już jak półprzytomny.

  • ~Zdzisław Wędlina (27.05.2012 15:01:13)
    Po co się tak rozpisywać w kółko o tym samym? Zróbcie sobie zestaw obowiązkowych narzekań i zamiast się tak produkować, dawajcie tylko: Zestaw nr 1 - Perquis nie jest Polakiem, nr 2 - Szpakowski jest chujowy, 3 - Tomaszewski to kolega Jaruzelskiego i Kiszczaka, a czytelnik od razu sobie skojarzy tekst, który już czytał, wybuchnie śmiechem i zajmie się czymś pożyteczniejszym. No, z tym zestawem nr 3 to trochę przesadziłem - przecież komuszek Tomaszewski to kolega nie tylko Kiszczaka, ale i wasz.

  • ~kibic (27.05.2012 14:59:39)
    i tak chuj wam w dupe weszlo, bo najpierw pisaliscie, ze kazdy ma prawo oceniac kazdego, a jak sie w komentarzach ludzie burzyli, ze chujowe oceny dajcie to im odpisaliscie, ze gowno wiedza i wasi sa wazniejszy, chuj z tym ze zatrudniacie alkoholikow i korupcyjne kurwy

  • ~aa (27.05.2012 14:53:47)
    A tam pierdolicie .. Przynajmniej facet umie nadać klimat.. Słyszysz Szpaka i wiesz ze beda emocje . . kurwa jakbym mial sluchac Iwanowa na EURO to bym juz siedzial i plakal..

  • ~you (27.05.2012 14:53:22)
    Stan, tak jak Ty mówisz o swoim portalu i jego klientach, tak TVP może powiedzieć Tobie: wypad z jedynki lub dwójki! Nie podoba się to spadówa, jednego oszołoma mniej przed TV... :)

  • ~Morten Olsen (27.05.2012 14:53:10)
    hehe, nie podobało wam się porównanie Franza Smudy do Franza Bekenbauera ? Jak macie kompleksy to nie ogladajcie meczy kadry polskich patriotów. To, ze Perquis mówi po francusku to tylko plus, bo znaczy ze znamy języki obce. Ja im kibicuje i uwazam ze piękna Joanna Mucha też jako minister sportu pomaga polskiej piłce. Odczepcie sie od PZPNu i zajmijcie sie PISooszołomami i Tomaszewskim. JA wywieszam czerwoną flage i bedę kibicował ludziom piłki, działaczaom, związkowcom, ale też polskim utalentowanym piłkarzom, znającym języki obce

  • msiera (27.05.2012 14:48:51)
    Napiszcie coś o Bońku, jak komentował finał LM, to dopiero była porażka, a zapomniałem, swoich się nie krytykuje. "Borussia Dortmund mistrz Włoch"

  • ~BRAWO ZA TEKST (27.05.2012 14:42:24)
    BARDZO DOBRE PODSUMOWANIE IGNORANCTWO !!! PO PROSTU SIĘ JUŻ NIE CHCE !!!

  • ~koniQ (27.05.2012 14:41:09)
    no praawde mowiąc nie bede oglądał Euro w TVP, a przynajmniej w jak najmniejszym stopniu. Wole to zobaczyc w niemieckich ZDF i ARD. Języka co prawda nie znam, ale przynajmniej nie bedzie mi psuł Iwanski z kolegami przyjemności ze spotkania. Znając zycie to studia, wywiady, jakies rozmowy z graczami, materiały przed i po meczach, jakies niuanse nt druzyn - tego nie uświadczymy w realizacji TVP. Euro 2008 realizowane przez POLSAT wyznaczyło pewien kierunek, który okazał sie strzałem w dziąsiątke- wielu byłych graczy, mających znajomych w reprezentacjach róznych krajów, wywiady, noiwnki, znane osobowości-takie które mająswoje zdanie i potrafią cos konstruktywnego powiedziec. Tak powinna wyglądac profesjonalna realizacja turneiju rangi ME / MŚ. Przykre ze nie dane bedzie widzom przeżywanie turnieju na najwyzszym transmisyjnym poziomie, dostaniemy ochłapy i to co wymagane minimum. Reszte trzeba bedzie sobie dopowiedziec samemu. pozdrawiam

  • ~daww (27.05.2012 14:29:10)
    Nie ma wątpliwości, że Szpakowski i idiota to synonimy. Wśród telewizyjnych komentatorów, tudzież ekspertów sportowych równie mocno irytuje mnie tylko Kołtoń, z tym swoim głupim uśmieszkiem i idiotycznymi wywodami. Ktoś, kto ceni Szpaka za to, że niby jest legendą, bo od lat komentuje, jest dla mnie ćwierćinteligentem. Nie ważne jest dla tego człowieka merytoryczne przygotowanie, a rzekome komentowanie emocjami i sentymenty. Szpakowski psuje każdy, dosłownie każdy mecz jaki zechce komentować. Pomijając te nazwiska i moje ulubione powiedzonko ("pokazuje jestem", mimo, iż nikt nic nie pokazuje :D) jest on człowiekiem bez konsekwencji (np. nazwiska czytane na sto różnych sposobów podczas meczu), wcina się współkomentującemu nagminnie, opowiada dyrdymały i wyświechtane frazesy, nigdy się nie poprawi, ani nie przyzna do błędu. Przy okazji twierdzi on, że nigdy nie czyta komentarzy na swój temat, bo uważa, że jest świetny i jest w takim wieku, że się nie musi doszkalać itd. Gdyby nie to, że szefem sportu jest kolega z czasów słusznie minionych - Szaranowicz, ten człowiek nie komentowałby już nigdy w telewizji. Natomiast co do wczorajszego meczu, jedna rzecz, którą uważacie za błąd, a którą zaserwował szanowny Pan Darek jest akurat prawdą. Adrian Mierzejewski rozegrał w tym sezonie mnóstwo meczów (liga, CL, puchary krajowe i reprezentacja, w sumie do dzisiaj 56) - wątpiących odsyłam : http://www.footballdatabase.eu/football.joueurs.adrian.mierzejewski.55629.en.html Nie zmienia to jednak faktu, że Szpakowskiego i jego doborowe towarzystwo należy piętnować i ganić za każdy błąd dopóki nie znikną z anteny. Najbardziej mnie jednak smuci, że w naszym kraju jest jednak więcej jego obrońców niż krytyków mimo wszystko, co tylko świadczy o poziomie inteligencji naszych rodaków. Ale w sumie skoro Kurzajewski jest wciąż wybierany najlepszym komentatorem w Polsce, a sam w życiu nic nie komentował, to nic mnie w tym zakręconym kraju nie zdziwi.

  • ~antySZPAK (27.05.2012 14:26:48)
    Piszcie na http://www.tvp.pl/o-tvp/kontakt z prośbą o usunięcie Szpaka z Euro 2012.

  • ~ktos do roba (27.05.2012 14:25:10)
    co ty gadasz rob? stanowski nic w życiu nie osiągnął? a ta strona to co?

  • ~ktoś (27.05.2012 14:21:26)
    ktoś tu dobrze napisał Szpaki i Szarany, Janisze (o Zimochou nie wspominając bo jest najlepszy).są po szkole radiowej i zjadają wszystkich tym ,,PRLowskim' przygotowaniem. Edukacja za PRl była o niebo lepsza od tej z IIIRP. Przydałoby się komentowanie radiowe Borkowi Kołtoniowi, w ogóle wszystkim młodym komentatorom.

  • ~albańczyk (27.05.2012 14:19:00)
    wszedzie sa uklady. szpakowski sie trzyma, ale przynajmniej ma glos. a czemu pan nie krytykuje swoich kolegow ? pisze pan o twarowskim i smokowskim ze maja standardy. o jakich standardach mowimy? to ze w canal plus w roli eksperta wystepuja dziennikarze- pana koledzy ktorzy nigdy nie grali w pilke? to ze pana koledzy nahorny i rudzki nie sa w stanie czytac gry tylko opowiadaja co czytali w necie? a czemu nie pisze pan jak pana kolega nahorny zamiast "bernli" mowi "barnli" ? czemu nie pisze pan o jego kompleksach bo szlag go trafia ze widzowie wiedza lepiej a on na zlosć i za pozwoleniem twarowskiego i smokowskiego wymawia zle? a czemu nie pisze pan jak pana kolega nahorny z canal plus przez cala kariere zoli w anglii nie umial czytac poprawnie jego nazwiska? to panu nie przeszkadza? jest mnostwo takich przykladow ktore pokazuja tragiczny poziom pana kumpli ktorzy nigdy nie grali w pilke a wystepuja obok komentatora w roli eksperta. ale pan o tym nie pisze bo to pana koledzy. popros smokowskiego i twarowskiego by pokazali panu mecz boro-liver 2-0 . mecz odbyl sie kilka lat temu tuz po zwyciestwie liverpoolu na santiago bernabeu z realem. pana kolega nahorny kolo 40min nie wiedział na jakiej pozycji gra skrtel. potem mowil ludziom ze benitez gra 3 defensorami bo sie skapnal :). prawdziwy hit. powiedz tym co maja standardy jak to bylo bo oni wiedza :). ale o tym pan nie pisze bo to pana koledzy !!

  • ~rob (27.05.2012 14:17:30)
    Jaki jest Szpak każdy wie-ogólnie jednak w historii komentatorstwa się zapisał. Ja się przyzwyczaiłem do niego, porównując do wielu innych - wolę Szpaka. Chociaż ostatnio irytuje mnie nową manierą-chichocze bez powodu na ekranie jakby tankował. Uważa się Ciszewskiego za legendę, ale proponuję posłuchać jego meczów-popełniał dużo błędów wynikajacych z niedostatków znajomości języka i wiedzy piłkarskiej. Podsumowanie: najłatwiej jest krytykować. Stanowski poza krytyką wszystkich i wszystkiego (oprócz kumpli) niczego w życiu nie stworzył. Ja też nie osiągnąłem wielkich życiowych sukcesów, ale staram się oceniać z umiarem i doceniać czyjeś osiągnięcia.

  • ~prawda boli do Nie Bede Ogladal Euro (27.05.2012 14:17:30)
    cieszy nas ze nawet w ZOO puszczaja mecze kadry ;)))) a co do twojego nicku to bedziesz euro ogladal i trzymal kciuki ze kadre jak kazdy ,tylko tutaj chcesz zablysnac a robisz z siebie idiote

  • ~kurwa (27.05.2012 14:14:45)
    pół roku temu wszyscy popieracie w komentarzach to co pisze Stanowski, dla was wszystkich to on ma rację, bo pisze prawdę, a teraz po kilku artykułach o lisach i smudzie pierdolicie tylko po to żeby się przyczepić, więc ogarnijcie w końcu - jak nie chcecie tego czytać i weszło zrobiło się dla was nudne to wypierdalać stąd dyscyplinarnie.

  • ~prawda boli do acor (27.05.2012 14:13:14)
    czytelnicy tylko odpisali w taki sam sposob jak autor napisal ,poziom identyczny ,wiec jemu wolno a im nie ;)Weszlo jest znane z tego ze nikt nie uzywa tutaj dialogu tylko wyzwisk ,wiec co sie kolega dziwi ,wazne jest ze 90% ludzi popiera szpaka ;)

  • ~Krtytyk (27.05.2012 14:12:25)
    Panasiewicz to stary pedał , wynajęty przez PO . Polityczna prostytutka !

  • ~acor (27.05.2012 14:09:46)
    Odnośnie tego, czy Ćwiąkała jest gorszy, niż Szpakowski, czy nie- nie ma to znaczenia. Ćwiąkała pisze za marne grosze (jeżeli w ogóle coś dostaje) na niszowym, prywatnym portalu. Szpak kasuje grubą kasę w PUBLICZNEJ telewizji. Znajmy proporcje.

  • ~Nie Będę Oglądał Euro (27.05.2012 14:09:44)
    Szpakowski pierdoli takie bzdury, że sierść się na plecach jeży :(

  • ~DHB4DK (27.05.2012 14:09:01)
    Jest znacznie gorzej niż pisze Stan. Szpakowski kompletnie nie czuje rytmu gry, o piłce ma pojęcie minimalne. Każdy kto grał w piłkę nawet tylko amatorsko bez trudu to dostrzeże. Gość nauczył się kilkunastu okrągłych zdań i może je podkładać pod każdy mecz w zależności od jego przebiegu. Jego żarty są bardziej czerstwe niż dowcipy Karola w familiadzie. Stan, słuchasz Lady Pank?? Łomatko, jeśli tak to gratuluję gustu muzycznego:)

  • ~Boniek powinien komentowac mecze ! (27.05.2012 14:07:00)
    Szpakowski to stary alkoholik, gubi sie, no i wolalbym 100 razy tego starego 90 letniego komentatora Tomaszewskiego od tenisa niz tego nudziarza i pijaka

  • ~rob (27.05.2012 14:04:45)
    Stanowski-rada dla mięsożernych "dziennikarzy"-przypierdolcie Perquisowi w prawą rękę, nie odda lewą. A poza tym niebawem możesz pozostać sam-chyba, że masz żonę i psa. Kto sieje wiatr, zbiera burzę.

  • ~odpierdolcie sie od Muchy, mnie ona podnieca, lepsza Mucha nix ten baba-chłop Kopacz.... (27.05.2012 14:04:39)
    wysmiewanie Muchy podczas gdy 90% dietetycznych posłów w sejmie nadaje sie do kasacji, Mucha zachowuje sie jak nastolatka i to mnie podnieca,

  • ~Kaczyński Jarosław (27.05.2012 14:03:06)
    za sikanie pod drzewem - KULA W ŁEB!

  • ~acor@prawda boli (27.05.2012 14:02:58)
    Czytelnicy nie skrytykowali, tylko zwyzywali...Krytyka polega na podawaniu argumentów. Tutak bylo tylko, że zawistny, że "typowy polaczek", że "Smuda wam pokaże jak z grupy wyjdzie", że "jak można legendę krytykować" że Tomaszewski to, ze tamto, ze sramto, Chyba tylko bronienia krzyża i bicia murzynów zabrakło.

  • ~sexpert (27.05.2012 14:00:26)
    dla mnie najlepsze bylo to jak szpaku powiedzial, ze karim guede gral w slovanie liberec, gdy tymczasem byl pilkarzem slovana bratyslawa. nie jest to popularny pilkarz, liga slowacka jest rowniez malo znana. zastanawia mnie skad on wzial te informacje. musial gdzies spojrzec przeciez zeby to wyczytac. moim zdaniem jest po prostu tak smierdzacym leniem, ze jak tylko zobaczyl nazwe "slovan" od razu wpadl na pomysl, ze chodzi o ten z liberca. a przeciez to miasto lezy w czechach. szpaku obrzydza swoim niechlujstwem cale widowisko. ale to komentator w sam raz dla "piknikow" czy innych "niedzielnych" kibicow, ktorzy sami nie zdaja sobie sprawy z tych wszystkich bledow.

  • ~volksdeutsch (27.05.2012 13:59:09)
    Żusko troche zaczyna przynudzać, za długie wywody i język mu się plącze...

  • ~na Polaków zew, każdy jak lew (27.05.2012 13:55:53)
    angielskiego nie rozumiesz, Stano? no już jaj sobie nie rób, bo Polowi po angielsku mówił o tym geście (zresztą zaczął po polsku, ale przemilczmy jak mu szło odpowiadanie)

  • ~jodynaa (27.05.2012 13:50:22)
    No tak, zapomniałem, że tu panuje jeden określony światopogląd... Ale po co ja w ogóle to piszę? Tu się nie dyskutuje przecież.

  • ~prawda boli (27.05.2012 13:47:18)
    Stan fajnie to napisales ;)tylko zamiast nazwiska szpakowski powinno byc tomaszewski i to bedzie swietny artykul ;))) kazdy moze pisac co chce czy jest mlody czy stary ,ale musi potem brac za te slowa odpowiedzialnosc ,CZYTELNICY POCZYTALI I IM SIE TO NIE SPODOBALO TO SKRYTYKOWALI a wy tego nie potraficie zrozumiec ,czyli co ? mlody moze jechac po szpakowskim i to jest ok ,ale jesli ktos szpaka broni to juz nie jest ok bo jest glupi ,stan to cale Weszlo osmiesza sie kazdym artykulem ,szpakowski jest rowny gosc robi swoje i jest kims ,wy jestescie na razie nikim a macie wieksze mniemanie o sobie niz on ;) i to ludzi smieszy a was sprowadza do poziomu clowna tomaszewskiego i laty

  • ~Morfeusz (27.05.2012 13:45:41)
    Ehh...bardzo spokojnie to ująłeś Stan, dyplomatycznie :D Ale co tu mówić, TVP musi przejść gruntowną modernizację (przynajmniej jeśli chodzi o sekcję Sportu)...

  • ~ząb_1979 (27.05.2012 13:44:40)
    Mnie ze Szpakiem wczoraj rozjebało to jak mówił o rekordzie zwycięstw na neutralnym terytorium. Najpierw mówi 5 zaraz potem 6 i sam nie jest przekonanym ile, a ten rekord jest że hu hu ;)

  • ~do donGURALesko (27.05.2012 13:41:22)
    Cóż to za poezja? Jaki wieszcz to stworzył?

  • ~Rado (27.05.2012 13:39:40)
    Stan: widziałeś oficjalną grafikę Euro 2012? Zobacz gdzie leży Gdańsk i Poznań (od 10 sek. na filmie) haha... http://vimeo.com/41651997

  • ~papcio (27.05.2012 13:37:18)
    Weszlaki jak zwykle mają rację i w ocenie swoich artykułów i w ocenie piłkarskiego świata

  • ~Wilu (27.05.2012 13:34:56)
    Szpakowski to nieporozumienie wiadomo od dawna. Nie przemawia do mnie też Juskowiak ,który nie ma nic ciekawego do powiedzenia nudziarz straszny -jako były piłkarz powinien zwracać uwage na rzeczy, których nie widzi przeciętny kibic, a ten plecie banały kazdy średnio zorientowany kibic mógłby mówić podobne rzeczy. Boniek w swojej prostocie bez zadęcia i z luzem jest dużo ciekawszy - a to że się myli czasem; zdarza się - on nie jest w przeciwieństwie do Szpakowskiego zawodowym komentatorem.

  • ~grom (27.05.2012 13:34:49)
    Laskowski będzie komentował mecze nasze grupy. Szpak bierze mecze Polaków, Laskowski pozostałe.

  • ~donGURALesko (27.05.2012 13:34:26)
    2011 ile lat to już trwa? Od kiedy bystry pan Kaczyński przeprowadził czystki Synu, znowu, chłystki siedzą za listki, A w statystykach rośnie skuteczność policji Trwa obława na wszystkich miast dzielnicach W przepełnionych celach i więziennych kaplicach //Za posiadanie niewielkiej ilości narkotyków, sądy rocznie skazują kilkanaście tysięcy osób Tu nie chcą naszego luzu, ani Rock and Roll’a, Chcą pić, śpiewać sto lat, robić hajs na banderolach Krzyż plus Coca-Cola, drink polski Hezbollah A TV, mordę krzywi zły ajatollah Rzeczywistość chora potrzebuje doktora, To pomyśl o tym kiedy stawiasz X na wyborach Ora et labora pali brat, pali siora, Oni wolą pić jabola dla nich prawo, moja wola

  • ~@ (27.05.2012 13:30:31)
    Zajebisty gość Panasewicz to ten sam co przyszedł kompletnie najebany do pracy (na koncert, za który wziął kupę pieniędzy) i rzucił szklaną butelką w głowę dziewczyny robiącej zdjęcia? Faktycznie, równy chłop stano. Równy Tobie...

  • ~Przewidywalne w chuj (27.05.2012 13:30:27)
    Ten artykuł był łatwy do przewidzenia.Standardowe tłumaczenie się w stylu weszło hehe

  • ~@Krzysztof Stanowski (27.05.2012 13:28:45)
    lepiej napisz skąd twoje zainteresowanie bukmacherką. czy prawdą jest, że miałeś przecieki o korupcji od swoich przyjaciół piłkarzy, których tu bronisz i zarabiałeś na tym ? już nawet twój guru Zarzeczny przyznał, że w książce o Iwanie przemilczałeś bardzo dużo, w tym dużo więcej sprzedanych meczów. teraz wszedłeś na salony i chcesz się kreować na obrońcę uciśniuonych ?! manipulatorze !

  • ~Jankiel (27.05.2012 13:28:28)
    @Jodynaa Trzeba właśnie o tym pisać bo dlaczego w narodowych reprezentacjach maja grać obcokrajowcy. W takim razie po w ogóle Mistrzostwa Europy przecież wszyscy jesteśmy "europejczykami" po co drużyny narodowe zróbmy kolejne rozgrywki klubowe jak każdy może grać gdzie mu się zechcę keine grenzen "SZACH MAT TY JEBANA LEWACKA KURWO"

  • ~AA (27.05.2012 13:26:45)
    Panasewicz oczywiście jest spoko bo to kibic legiuni, zrób mu loda najlepiej jak następnym razem zacznie kutasem ze sceny wywijać.

  • ~znudzony (27.05.2012 13:26:01)
    Po przeczytaniu dwóch akapitów zrezygnowałem.Nuda w chuj.

  • ~wuj (27.05.2012 13:25:22)
    Dobry tekst! Masz świętą rację Stan!

  • ~Buhahah (27.05.2012 13:23:52)
    Jak można oglądać TOP TRENDY ja jebie co za wstyd. Dalej już nie czytałem.

  • ~Maniek (27.05.2012 13:21:31)
    Najgorsze w szpaku jest to ze od paru ladnych lat zasypuje w trakcie meczu ciekawostkami z "tygodniak kibica" o nie iwem 800 debiutancie albo po 400 golu reprezentacji strzleonego miedzy 15 a 30 min w meczach towarzyskich rozegranych we wrzesniu..........jakby kogos to interesowalo

  • ~@tetryk (27.05.2012 13:21:28)
    polactwo to takie zjeby jak ty, weszło i Ziemkiewicz, które do wszystkiego się przypierdalają, macie kompleksy więc wymyśliliście sobie, że jacyś "europejczycy" są zbyt zadowoleni

  • ~wik (27.05.2012 13:20:32)
    i tak Szpaku w porownaniu z Mister Murawskim w Canale to miszcz nad miszcze:) ten to dopiero belkocze... Chcialbym Laskowskiego ale Szpaku bedzie w TVP do konca swego albo konca TVP....

  • Tomek Cwiakala (27.05.2012 13:19:40)
    Chris: jakie byki strzelam, że to aż woła o pomstę do nieba? mówisz o artykule o pierwszej lidze? fakt, dałem się tam wypuścić - nie tylko zresztą ja, bo regulamin nie był zbyt przejrzyście napisany - przyznałem się do błędu i dałem poprawioną wersję. innych rażących błędów - może poza literówkami - jakoś sobie nie przypominam. jak bym sobie poradził w gazecie? tak jak sobie radziłem wcześniej, bo przed Weszło dawałem teksty do kilku gazet i nikt nigdy nie zgłaszał żadnych pretensji.

  • Wojt (27.05.2012 13:17:46)
    AIR Akurat jeśli chodzi o "Timoszenko" to Boniek po sekundzie się poprawił. Tak więc nie widzę związku.

  • ~Erci (27.05.2012 13:17:32)
    Dzięki Panu Szpakowi wczoraj dowiedziałem się, że Żurawski grał w Hannoverze... Hmm, cholera, ja myślałem, że to był Dariusz Żuraw, no ale tak, Szpak jest legendą i on wie lepiej.

  • ~Virus (27.05.2012 13:17:00)
    Mam to szczęście w nieszczęściu, że posiadam taką przypadłość, iż w trakcie meczu nie bardzo słucham komentarza. Po prostu w dupie mam pierdolenie pseudoekspertów lub innych nudziarzy. Jest kilku ludzi, których miło posłuchać i można się czegoś ciekawego od nich dowiedzieć ale oni są raczej na drugim planie wśród komentatorów. Natomiast kiedy słyszę, że komentować będzie Kołtoń, Juskowiak, Mielcarski, Węgrzyn, Wieszczycki itd. to odruchowo wyłączam w swojej głowie odbiór tego bełkotu.

  • ~@jodynaa (27.05.2012 13:16:40)
    Nie można, trzeba to nagłaśniać, bo nigdzie indziej tego nie przeczytasz.

  • ~tetryk (27.05.2012 13:15:51)
    A to dobre z tym Panasewiczem, polecam wywiad z interii, idealnie obnażone cechy polactwa zdiagnozowanego przez Ziemkiewicza. "Będzie super, wszyscy ędą pogodni, smutny prezes, smutna partia" itd, itp, nowomowa "europejczyka".

  • ~jodynaa (27.05.2012 13:11:20)
    Mr Stan, wszyscy wiemy, że macie "lekko" nacjonalistyczne poglądy w redakcji. Ale czy za każdym razem musicie to tak podkreślać? Tylko BŁAGAM, nie urągaj swojej i mojej inteligencji i nie mów "jak się nie podoba - won". Bo to trochę szczeniackie zachowanie. Fajnie się was czyta, macie sporo racji w pewnych kwestiach, ale ileż można? Każdy powtarzany do znudzenia tekst staje się w końcu męczący i niestrawny. My to wiem, my to znamy, my to nie raz czytaliśmy i idźcie swoją drogą, bo to fajne, że macie zasady, ale na litość, niedługo do tekstu o trzeciej lidze marokańskiej zostanie dołączona uwaga o "farbowanych lisach". Naprawdę nie można chociaż trochę inaczej?

  • ~Zibi33 (27.05.2012 13:11:00)
    Zgadzam sie z AJ.Dla mnie najważniejsze w komentarzu jest umiejętność podgrzania emocji i stworzenie atmosfery święta piłkarskiego,a nie informacje w stylu kto z kim śpi.A w tym pierwszym najlepszy Szpaku i Laskowski.W dobie internetu wszystkie ciekawostki są ogólnie dostępnej .

  • ~HEHE (27.05.2012 13:09:31)
    O zasady Buahahaha. Boenish (a tak nie wiedzielismy wtedy ze ma paszport niemiecki), Melikson lansowany przez Weszlo i Kowala (a tutaj tez sie cos wymysli), Wondolowski i tysiace innych. Nie wspominajac, ze jak Olisadebe byl promowany czy Roger to Stano cichutko siedzial i zapewne z Korei pisal plomienne teksty. Ale wiadomo, ze Roger i Oli maja wiecej wspolnego z Polska niz majacy babcie Perquis chcacy grac od 5 lat u nas... Grunt, ze chodzi o zasady. Nie rozsmieszaj ludzi, Stano.

  • ~lll (27.05.2012 13:09:26)
    szpak jaki jest taki jest ale to charyzma przede wszystkim a wy kurwa wlaczcie sobie komentarz tomaszewskiego pewno pierdolil by o prawdziwych polakach......

  • ~już nawet stan pisze słabe teksty (27.05.2012 13:08:26)
    scenariusz zawsze tak sam: najpierw Ćwiąkała albo Kwaśniak się przypierdala, a potem ZAWSZE jest drugi tekst stana. i kliknięcia się zgadzają. to jak z Tomaszewskim, który powie coś kontrowersyjnego i potem go zapraszają do TV z tej okazji. społeczeństwo nie tyle jest wyrozumiałe, tylko po prostu wie dlaczego Perquis udziela wywiadów po francusku. a na weszło Euro-przypierdalanka trwa w najlepsze. to, że idziesz pod prąd nie jest żadną zaletą jeżeli pierdolisz bez sensu, nie myślcie sobie, że jesteście jakimiś rycerzami (zwłaszcza, że często sobie zaprzeczacie, Janek też) po prostu idziecie pod prąd dla kasy. jakby powiedział Gmoch, dla publicity

  • ~jacuncao (27.05.2012 13:06:49)
    "Nie o gole przecież chodzi, ale o elementarne zasady, niemożliwe do kupienia kasą, wślizgami i golami, niepodlegające negocjacjom.". I znowu wraca casus Boenischa.. Lekcja nieodrobiona panie redaktorze. Grunt, że te "elementarne zasady" można sobie dowolnie zmieniać na potrzeby portalu.

  • ~badumtsss (27.05.2012 13:03:49)
    Ta wasza nienawiść do zawodników z polskimi korzeniami grających w kadrze jest co najmniej żałosna.

  • ~anty-WESZLO (27.05.2012 13:01:14)
    no i dalej frajerzy leczycie kompleksy ? a strona to wielka żenada!

  • ~Marol (27.05.2012 12:59:05)
    Stan - przywołując Panasewicza właśnie strzeliłeś sobie w stopę. Weszło nawet do pięt nie dorasta Panasowi ze swoim polskim narzekactwem i "hejtowaniem" wszystkiego. Polecam wywiad z liderem Lady Pank (zwłaszcza kawałek o kibicowaniu Polsce): http://euro2012.interia.pl/news-panasewicz-to-frajerzy-i-smutne-gluptasy,nId,607772

  • ~acor (27.05.2012 12:58:18)
    No cóż, ja wczoraj od komentujących dowiedziałem się, że "święta trójca"- Smuda, kadra narodowa i Szpakowski to dobra narodowe, których krytykować nie można krytykować. Po prostu nie można. Nie bo nie. Ja tam osobiscie do kolesia nic nie mam- lubię jego komentarze z jednego względu- nie temu, że "legenda", czy ze "tworzy klimat"- tylko po prostu z uwagi na aspekt humorystyczny.

  • ~Tokmekk (27.05.2012 12:57:54)
    Euro i mecze są dla gawiedzi - dla ludu nie dla kilku tysięcy ekspertów i ludzi których interesują statystyki i poprawnie wypowiadane nazwiska. Za szpakiem przemawia dużo rzeczy- nawet nazwiska które on przekręca są jego nieodłącznym atrybutem - a potem pożywką dla komentarzy w necie ( TĆ- chuj z Bocianem ). Dla Ciebie i dla części ludzi interesujących się piłką nie od święta on jest dyletantem - dla 90 % ludzi oglądających mecz kadry one jest nie do symbolem meczu repry w TV - tak po prostu. Pamiętajcie w tych całych igrzyskach chodzi o wywoływanie emocji ( no i oczywiście kupowanie gadżetów firmowych czy browarów) - reszta się nie liczy.

  • ~zenon (27.05.2012 12:57:01)
    co do panasewicza to bym sie nie zgodzil , gdyz mialem okazje byc na kilu wystepach/koncertach Lady Pank i dwa razy byl tak pijany ,ze glowa mala, nie wspominajac o tym ,ze ze sceny wyzywal ludzi od wiesniekow itp

  • ~PDK (27.05.2012 12:56:46)
    Stan nie czułeś się brudny podczas pobytu w teatrze?

  • ~AJ (27.05.2012 12:55:29)
    Bo drogi adminie TĆ i zdaje sie ty też chyba nie rozumiesz istoty rzeczy: otóż 30 latkowie i wzwyż oglądają mecze nie po to aby sie dowiedzieć jak poprawnie wymawia sie Perquis, nie po to aby sie dowiedziec czy to MAriuss czy Robert Lewandowski strzlei bramkę ale dla emocji. Nie zrozum mnie źle, tamto jest równiez ważne i pomocne ale nie najważniejsze. Taki Szpakowski wychowany w radiu nadal jest zamierającym gatunkiem (popytaj jakie głupoty potrafił gadać Ciszewski a jest niedoścignionym wzorem) i nadal jako jeden z nielicznych potrafi niesamowicie barwą głosu nadać meczowi odpowiednią temperaturę. Nadal jest w tym względzie najlepszy. Wybacz ale Borek to jest encyklopedia (i chwała mu za to), ale emocji to on nie przekazuje żadnych, co najwyżej sztucznie podniesiony głos. Tak wiec nie dziw sie ze wielu ludzi nadal woli Szpaka. Moge nadmienic, ze Laskowski jest najblizej, ale reszta hen daleko i nowy typ komentatorski: zasypać widza informacjami, tym jak gdzies tam w jego rodzinnej wiosce sie wymawia jego nazwisko, ilu ma braci i ktorego dnia miesiaca spozywa mieso. Nie tedy droga stad sentyment do Szpaka. Ot cała historia jego popularnosci.

  • ~he he he (27.05.2012 12:55:27)
    Ta, Panasewicz zajebisty. Wiadomo, że to wasz koleś, ale jak można tak mówić o gościu rzucającym butelki ze sceny w widzów?

  • ~abc (27.05.2012 12:55:23)
    Mam nadzieję, że Euro będzie można obejrzeć w ard i zdf, w jakimś śmiesznym języku, a nie słuchać przynudzań tego starego pierdziela i kolegów z tvp. Niektórzy piszą, że Szpaq potrafi robić atmosferę. Nie, nie potrafi. Skutecznie potrafi zepsuć każdy mecz. Stano ma rację, czas Szpaqa minął i generalnie dobrze by było gdyby w tvp nastąpiła zmiana pokoleniowa. Szpaq, Szaranowicz, Jóźwik i inne stare cepy WON !

  • ~Core-ball (27.05.2012 12:54:10)
    Stan, co się dzieje z KTS? Zaczniecie w końcu działać?

  • Franciszek_Smuda (27.05.2012 12:53:24)
    dlatego macie tą taką weszło

  • ~do adwokat (27.05.2012 12:52:47)
    Boniek komentował raz, tak ? A Ty urodziłeś się wczoraj ?

  • ~Zibi33 (27.05.2012 12:51:47)
    Proponuje posłuchać prawdziwej legendy Jana Ciszewskiego.Jego tez mozna by było skopac na Weszło.Zapomniałem ,ze w TVP jest Laskowski -Klasa Komentator!

  • ~a publicznej (27.05.2012 12:51:30)
    jedynie do komentowania nadają się Laskowski i ten co mecze Lecha komentował w Uefie te 3 lata temu. jak on miał?

  • ~asdff (27.05.2012 12:50:37)
    Tylko że Boniek robi to dorywczo. A Szpakowski jest komentatorem na co dzień. Teraz widzisz różnice?

  • Bill Killer (27.05.2012 12:50:36)
    Fajny artykuł w przeciwieństwie do tego co spłodził Ćwiąkała. Co innego retoryczna krytyka a co innego plucie jadem i obelgi w dodatku zerżnięte z komentarzy. Niektórzy tutaj muszą się jeszcze wiele nauczyć a przede wszystkim nabrać trochę obiektywizmu.

  • ~wislak (27.05.2012 12:50:22)
    no i nie pierdolcie ze ten cały stanowski nie ma racji

  • Krystyna Żelardo (27.05.2012 12:47:57)
    Powiem tak: dla mnie Szpaq skończył się 15minutowym monologiem na temat Beenhakkera w ostatnim meczu. Z drugiej strony od samego początku było wiadomo jaki on jest, jaki jest Tygodnik Kibica i że jak pociągnie to i do Brazylii wpadnie. Z trzeciej strony widzicie jakiś następców? Może zamiast jebać Szapqa, który i tak już się nie zmieni i ma bliżej niż dalej, jebać TVP za to że nie mają jego następców, nie zatrudniają nikogo, nie podkupują z innych stacji?

  • ~adwokat (27.05.2012 12:46:37)
    AIR: Ty jesteś popierdolony do końca, czy tylko na takiego się kreujesz ? Jak można porównywać Włodka (komentatora bądź co bądź doświadczonego i zawodowego) do Bońka (który komentował raz, okazyjnie i to dlatego że jest byłym piłkarzem) ? Kolwaczyk łączy jedno i drugie..

  • ~AIR (27.05.2012 12:45:58)
    to poczytaj komentarze pod Waszą relacją z tego meczu tam użytkownicy ładnie wypisywali co Zibi mówił :) na marginesie dodam tylko że do Bońka nic nie mam ba mało tego bardzo go szanuje. Tylko chodzi mi o obiektywizm że jak czepiacie się Szpaka to może i o Zibim wypada coś napisać.

  • ~Bormann (27.05.2012 12:44:51)
    a mnie się komentowanie Basałaja właśnie podobało - i cieszyłem się, że przy okazji dobrej gry Wisły nie muszę słuchać Szpaka...

  • ~jebać starych dziadów i polewać wrzątkiem (27.05.2012 12:44:45)
    Najbardziej wkurwiające w tych transmisjach TVP jest nie Szpak, tylko studio. Serio zapraszanie ciągle tych dyletantów, dla których piłka skończyła się w 82 roku to skandal. Gmoch, Strejlau, Szzczepłek, Wołek, Engel. Srają tymi anegdotkami sprzed 50 lat, jakby to było istotne. Pewnie dzisiaj poza Ksawim i Mesim nie są w stanie wymienić innego dobrego zawodnika.

  • ~do weszlo (27.05.2012 12:43:58)
    a Boniek to się nie myli? Najczęściej dorabia niewłaściwe imię do nazwiska, a ostatnio przy komentowaniu meczu, sam Borek poprawiał go na antenie 3 razy, odpuszczając pozostałe gafy. Dziennikarski obiektywizm jest u Was na poziomie dna, a kolesiostwo w chmurach.

  • ~Gwozdziu (27.05.2012 12:42:32)
    "Szpakowski nie jest profesjonalistą, ponieważ niedostateczne interesuje się materią, o której opowiada."... stano jest profesjonalistą nawet gdy nie wie o czym mówi ;) A tak poza to zgadzam się że Szpak jeszcze dodatkowo psuje kiepskie mecze.

  • ~lewel (27.05.2012 12:42:11)
    Tak tak Stano, my też lubimy Panasewicza i Legię :-) a komentarze Szpakowskiego naprawdę słabe, ciekawe jak wytrzymują to współprowadzący, taki Juskowiak na przykład. Przecież to niemożliwe, żeby on też mylił Żurawskiego z Żurawiem, a jeżeli tak, no to powodzenia w pracy i w życiu.

  • ~McS_1902 (27.05.2012 12:41:00)
    Mecze Polaków: Dariusz Szpakowski, Andrzej Juskowiak Pozostałe mecze w grupie A: Jacek Laskowski, Mirosław Trzeciak Mecze rozgrywane w Polsce (wszystkie w grupie C, dwa ćwierćfinały, półfinał): Szpakowski, Laskowski, Trzeciak, Juskowiak Mecze w Doniecku (trzy w grupie D, ćwierćfinał, półfinał): Maciej Iwański, Rafał Ulatowski Mecze w Charkowie (trzy w grupie B): Tomasz Jasina, Radosław Gilewicz Mecze we Lwowie (trzy w grupie B): Michał Zawadzki, Marcin Żewłakow Mecze w Kijowie (trzy w grupie D, ćwierćfinał): Jacek Jońca, Jacek Zieliński Finał: Dariusz Szpakowski (ekspert zostanie wyznaczony później)

  • Bazyl (27.05.2012 12:40:38)
    Kurwa skąd wy bierzecie te fotki? Mam takiego kacora że ledwo dycham to zdjęcie prawie mnie zabiło :):)

  • Admin (27.05.2012 12:38:58)
    AIR: nie oglądałem tego meczu w telewizji.

  • ~Zibi33 (27.05.2012 12:37:54)
    Może rzeczywiście Szpak nie błyszczy ,ale lepszych od niego w TVP nie ma.Mimo wszystko potrafi stworzyć dobra atmosferę podczas meczu i Jego głos przypomina mi fajne mecze ,które oglądałem .Borek czy Smokowski tez nie są mistrzami.

  • ~@yoda (27.05.2012 12:37:43)
    Mam dla Ciebie rozwiązanie - na czas Euro zachoruj, wyjedź, zahibernuj się, zostań uprowadzony, zaśpij, zapij, zamknij się w windzie, szafie, kurwa, nie wiadomo gdzie jeszcze i nie będziesz musiał słuchać legendy. Proste?

  • ~melonik (27.05.2012 12:37:12)
    Ja EURO oglądam na BBC, albo ITV. przynajmniej coś profesjonalnego.

  • ~wczesny (27.05.2012 12:35:40)
    Zdjęcie rozpierdala system :)

  • ~czarny (27.05.2012 12:35:02)
    najlepiej się ogląda z wyłączoną fonią

  • ~oic. (27.05.2012 12:35:01)
    Najgorsze jest to, że on potrafi 30 razy mówić to samo. Z Łotwą historia sparingu "w którym w nietypowej hehe roli wystąpił Tomasz Frankowski", wczoraj te 53 mecze mierzejewskiego...

  • ~yoda (27.05.2012 12:34:23)
    Może jakaś petycja do TVP, żeby go wypierdolić?! Mam dość słuchania pierdolenia z "kolegą ze studia", któremu i tak co chwilę przerywa, żeby wcisnąć swój Tygodnik Kibica. To jakiś mega ignorant!!! Nie ma już relacji w Radio, więc trzeba będzie włączyć zagraniczną TV. Proszę zróbcie coś i niech on zachoruje, wyjedzie, zahibernuje się, zostanie uprowadzony, zaśpi, zapije, zamknie się w windzie, szafie, kurwa, nie wiadomo gdzie jeszcze, ale POZBĄDŹMY się go! Błagam.

  • ~Obrońca Szpaka (27.05.2012 12:33:50)
    Stan, a ja, jako kibic Wisły, mam tylko jeden kontrargument. Dwumecze Wisły z Parmą, Schalke, Lazio. Gdyby komentował je Szpakowski to były legendarne filmiki na youtube. Puszczałbym je sobie codziennie. Codziennie. Ale był Basałaj. Zniszczył wszystko. Zniszczył najpiękniejsze momenty mojego życia. I jeśli teraz na Euro coś ma się stać, coś ma się wydarzyć, coś historycznego - niech będzie przy tym Szpaku. Borek czy ludzie z Canal mają odrobinę więcej charyzmy od Basałaja. Ale niewiele. A Szpaku... Szpaku to zrobi. MIMO TEGO WSZYSTKIEGO co o tym piszesz. Cieszę się, że przeżyję to Euro z nim. Nie niszczcie nam tego.

  • Rider (27.05.2012 12:33:36)
    mnie rozjebal jak powiedział na Sktrela - "squirtle" (dla nie wtajemniczonych pokemon) :)

  • ~seba (27.05.2012 12:32:45)
    A ja mam wrażenie, że do Szpaka doszły te głosy krytyki i wczoraj wyjątkowo chciał zabłysnąć statystykami i "ciekawostkami". Oczywiście tylko się tym skompromitował - Mierzejewski z 53 meczami w sezonie, Żurawski w Hanowerze(chyba mu chodziło o Dariusza Żurawia). Ale trzeba przyznać, wczoraj przynajmniej próbował pokazać, że jest profesjonalistą, jednak wyszło tak jak zawsze.

  • ~Pit (27.05.2012 12:32:40)
    Poza tym chyba też przejdę się do Championsa jak będziecie to organizować, w sumie byłem poniekąd autorem jednego newsa pt "Bardzo chory filmik" więc na jedno piwko za frajer się załapę :P

  • ~Pit (27.05.2012 12:32:40)
    Poza tym chyba też przejdę się do Championsa jak będziecie to organizować, w sumie byłem poniekąd autorem jednego newsa pt "Bardzo chory filmik" więc na jedno piwko za frajer się załapę :P

  • ~Michał (27.05.2012 12:32:35)
    Ze Szpakowskim to wszystko prawda, natomiast co do tej "równości" Panasewicza to taki pewny bym nie był. Przypomina mi się bowiem incydent z przed kilku lat, kiedy to na koncercie rzucił butelką w kobietę, za co z tego co pamiętam nie bardzo chciał przeprosić.

  • ~AIR (27.05.2012 12:32:30)
    A stan co powiesz o poziomie komentowania Zibiego na finale LM?? Może o tym też coś napiszesz. Jak to Timoszenko biegał na boisku.

  • ~zajebiste stan! (27.05.2012 12:32:28)
    Kocham Cię. Urszula.

  • Jason Newsted (27.05.2012 12:32:06)
    Dlatego Euro obejrzę na Sky Calcio :) I mam w dupie TVP i jej nędzne transmisje.

  • ~Chris (27.05.2012 12:30:47)
    Stan, nei zrozumiałeś większości zarzutów. Ćwiąkały się czepiamy, bo on robi większe i wiecej błędów niż SZpak, a czepia się legendy. Koleś jest gówniarzem, swoje arytkuliki poprawia po dziesięc razy 9pod wieloma względami - i merytorycznymi, i językowymi), w dodatku w jego tekstach sensowne zdania na temat sportu to zwykle 1/4 całości, a reszta to już nietrafione wynurzenia. Prosta zasada - jak się chce kogoś krytykować, trzeba najpierw samemu być w porządku. A Ćwiąkała strzela takie byki, i to w słowie PISANYM, A NIE MÓWIONYM, że to woła o pomstę do nieba. Jakby on sobie poradził w gazecie, gdzie swoich błędów by nie mógł poprawiać na bieżąco? Jak by sobie poradził na miejscu Szpaka, gdzie, nie dość że i tak wali bykami za każdym razem, to jeszcze doszłaby mu presja? Ten dyletant jest ostatnią osobą, która mogłaby komentować czyjeś błędy. No i - Szpak zjadł zęby i stracił włosy dla sportu - należy mu się za to choć odrobina szacunku, a Ćwiąkale - pokory, bo jak sam napisałeś - jest gówniarzem, który nie osiagnał jeszcze NIC.

  • ~Pit (27.05.2012 12:30:30)
    Ja to się zastanawiam panie Krzysztofie czy nie najlepiej olać oglądanie na żywo i oglądać retransmisje na Eurosporcie, które podobno mają być a potem studio z Wengerem , Benitezem, Kluivertem, Bertholdem i Bobiciem. Pewnie to sto razy lepsze niż standardowi eksperci TVP Mirosław "Algieria mały kraj" Trzeciak i Stefan "Indiana Jones" Szczepłek.

  • ~stano, a..? (27.05.2012 12:28:51)
    a ten Murzyn - Karim Guede w reprezentacji SFZ..? Wiem, że Słowacja gówno nas obchodzi. Ale standardy proponuję takie same dla wszystkich.. Więc SFZ, nie Słowacja.

  • ~kryniek76 (27.05.2012 12:27:26)
    Sobiech jest pierwszym strzelcem bramki dla Polski jako piłkarz Hanoveru, nie dokonał tego nawet Żurawski !!!

  • ~aha! (27.05.2012 12:26:17)
    ja nie mogłem meczu wczoraj w ogóle oglądać. z nagrania odtworzyłem sobie pierwszą połowę normalnie. drugą - na przyśpieszeniu. W zupełności wystarczy, a zaoszczędziłem 40 minut.

  • Ibeabuchi (27.05.2012 12:25:16)
    haha kurwa, kolejne epickie zdjęcie :)

  • ~opinia (27.05.2012 12:24:20)
    mnie od jego pomyłek w nazwiskach (bo ja i tak wiem o kim mówi) bardziej wkurza fakt, że na 90min meczu komentarza jest.. 15? 20 minut? Cały pozostały czas to gaworzenie z Lubańskim/Juskowiekiem/..

  • ~Wisła (27.05.2012 12:22:57)
    Wisła pierwsza

Dodaj komentarz