Image and video hosting by TinyPic


  • Wojciech Kowalczyk

    Wojciech Kowalczyk


    Jak powoływano kadrę...

    Tagi: , , , ,
    25 września 2009 22:30

    Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (czyli całkowicie nieodpowiedzialna) pod nazwą PZPN powołała reprezentację Polski.

    Grzegorz Lato: - Powiem panom szczerze, że tak szczerze powiem, że przepraszam bardzo, ale Krzynówek i Żewłakow mają już w tej kadrze nie grać. Bo szczerze powiem, mają już za dużo meczów, prawie tyle co ja. A jakby to wyglądało, gdyby mieli więcej? Sami powiedzcie, koledzy.

    Piechniczek: - Chujowo.

    Lato: - No właśnie, sam widzisz. Powiem szczerze, że Krzynówka i Żewłakowa ma nie być. I bez komentarza!

    Piechniczek: - A ja, jako trener, który doprowadził w 1982 roku Polskę do trzeciego miejsca na świecie i jako jedyny szkoleniowiec, który prowadził naszą reprezentację w dwóch finałach mistrzostw świata, a także jako człowiek związany ze śląskim futbolem i w ogóle z całą naszą ligę, uważam, że należy dać szansę chłopakom z naszej ekstraklasy, szkolonych przez naszych, polskich trenerów. Z takiego Śląska Wrocław, na przykład. Kto tam gra na obronie?

    Majewski: - Spahić.

    Piechniczek: - Nie no, ten to nie. Kto jeszcze?

    Majewski: - Pawelec. Z reprezentacji U-23!

    Piechniczek: - O, taki Pawelec. Powinien grać. Dawaj gnoja tu. No i oczywiście Jerzego Dudka. Nie muszę panom przypominać, że to ode mnie dostał pierwsze powołanie i że to ja dostrzegłem jako pierwszy jego talent?

    Majewski: - Muszę powiedzieć, że Jurek bardzo ładnie o mnie napisał na blogu, więc też jestem za tym, żeby dać mu szansę. Poza tym chciałbym odwdzięczyć się swoim byłym pracodawcom. Dlatego wezmę jeszcze Polczaka z Cracovii i Bieniuka z Widzewa. Aha, ponieważ zawsze miałem w drużynie hazardzistów, jak w Amice, to chciałbym też tego Grosickiego z Jagiellonii.

    Tia… Tak to pewnie mniej więcej wyglądało. Jak zobaczyłem skład naszej obrony to powiem wam jedno – Majewski musi tych wszystkich trzech bramkarzy na raz wystawić! Takiej obrony to nie wypuściłbym na mecz z Wisłą Kraków, a co dopiero na reprezentację Czech. Szykuje się walka gołej dupy z batem. Jurek Dudek najwyraźniej nie wyczuł momentu, kiedy można z godnością zejść ze sceny. Ostatni jego mecz, jaki pamiętam, to z trzecioligowym Realem Union. Dwa spotkania i sześć wpuszczonych bramek. Teraz też będzie miał dwa mecze, ale sześciopak to może pęknąć już w Pradze.

    Jakieś te powołania w ogóle bez ładu i składu. Niby młodzi, ale z Dudkiem i Lewandowskim. Niby starzy, ale z Polczakiem, Pawelcem i Grosickim. Ten Grosicki gra dobrze, ale… przecież kadra U-21 ma ważne mecze, które są zarazem eliminacjami do igrzysk olimpijskich! Jeśli wbijamy lachę na U-21 to w porządku, ale w takim razie wolę Glika od Pawelca czy Bieniuka. I Małeckiego od Janczyka. Ale jeśli nie wbijamy, to miejsce Grosickiego jest na zgrupowaniu młodzieżówki! To nasza jedyna drużyna, która o cokolwiek walczy.

    No i jeszcze słowo o pomyśle 13-dniowego zgrupowania. Białoruś, lata 70. Majewski sądzi, że jest jedynym trenerem w Polsce, który może przygotować piłkarzy? Że w klubach to pracują idioci? Mam dla niego złą wiadomość – w klubach pracują ludzie, których ktoś chciał zatrudnić. A jego nie chciał nikt. Nasz kochany tymczasowy (chociaż po tych powołaniach dochodzę do wniosku, że karty zostały rozdane i facet będzie pracował przez kolejne lata – zobaczycie!) zapomina, że jak dotąd to nie udało mu się dobrze przygotować żadnej drużyny…

    PS
    Niektórzy oburzyli się moim apelem, by celowo przegrać dwa mecze i wykurzyć Majewskiego. Podobno byłemu reprezentantowi nie wypada. Aha, to w takim razie komu wypada? Brawo, ograjmy na sam koniec skacowaną świętowaniem sukcesu Słowację (pamiętacie Białoruś – Polska 4:1?), a potem obudźmy się z ręką w nocniku w 2012. Tak właśnie zrobiliby prawdziwi patrioci! Klapki na oczach i do przodu! I jeb, prosto w przepaść! Ciekawe też, że tyle osób się oburzyło, a w sondzie mój apel poparło blisko 80 procent kibiców…


    Komentarze

    • ~wojtas (09.12.2009 08:23:34)
      Wojtku,o ile tak mogę mówić.odkad przeczytałem twoją książkę jesteś dla "góru" kimś kto mówi co ma na myśli, a takich w polskiej piłce nożnej ludzi jest może z trzech Ty, Zibi i chyba Jan Tomaszewski, chociaż...mam nadzieje że kiedyś doczekam mojego imiennika na fotelu prezesa za grzesia chciaż czy ja wiem, czy chciałbyś sie pchac w ten burdel. ps.Ci którzy pisza zle na twoj temat to poprostu wieśniaki i niech najpierw przeczytaja ksiażkę pt: kowal historia prawdziwa, może wtedy sie od ciebie odpierdolą.

    • ~Michał (05.11.2009 14:00:41)
      Panie Wojtku chciałbym podziękowac za szczery tekst ale z jajem:) Pozdrawiam

    • ~adaś pisze (19.10.2009 16:09:52)
      Rafał A. Ziemkiewicz « Poplątane zeznania Julii mi żal » Gramy na premiera Uwaga, uwaga, sensacja – rewelacja. Nasza specjalna wysłanniczka zdołała przeprowadzić wywiad z jednym z pracowników „Gazety Wyborczej”: Agnieszka Ka: Jak w praktyce wygląda bezstronność gazety, która tak chętnie powołuje się na swój „etos”? XYZ*: Cel jest jasny jak słońce: gramy na premiera, premier ma być chroniony, nie wolno pisać o niczym, co godziłoby w Donalda Tuska. Wiadomo po co: musi wygrać wybory prezydenckie. A z drugiej strony walimy w prezydenta, w PiS, w Kaczyńskich. A konkretnie? Podam przykład. Gdy „Dziennik” opublikował dokument kancelarii premiera z października 2008, z którego wynika, że to sam Tusk kazał się szefowi CBA informować o podejrzeniach dotyczących nominowanych przez niego polityków i urzędników przed oficjalnym zawiadomieniem prokuratury, u nas się to nie ukazało. U nas ciągle obowiązuje wersja, że „Kamiński zastawił na premiera przebiegłą pułapkę”. Podam inny przykład: afera stoczniowa. Sprawa rozliczenia z El-Assirem długów „Bumaru”, ten fragment, kiedy Grad mówi o tym otwarcie, wątpliwości związane z udziałem w rzekomo katarskiej inwestycji Eureko, z którym jednocześnie negocjowano warunki ugody w sprawie PZU… Te tematy nie istnieją. Nie ma żadnej afery. Nie wolno nam przypominać decyzji Komisji Europejskiej co do stoczni ani co zawiera specustawa, bo czytelnik zorientowałby się, że likwidacja produkcji i wyprzedaż majątku od dawna już jest definitywnie przesądzona, i mógłby się pokapować, że gadanie „chuchaliśmy na inwestora, który obiecał budować w stoczni statki” to zwykły pic. Za to kazano nam szukać związków El-Assira czy lobbystów od hazardu z PiS i jak najbardziej eksponować je. Kto pisze takie materiały? Kierownictwo ma swoich zaprzedanych „cyngli” i ci napiszą wszystko, co trzeba. Od innych po prostu wymaga się, żeby nie pisali niczego, co by kolidowało z propagandową linią gazety. Kto instruuje, jak mają wyglądać materiały, jaka ma być teza? Kurski, Stasiński, Pacewicz? Nie trzeba nikogo instruować. To odbywa się w rękawiczkach. Po prostu wszyscy wiemy, że trzeba grać na Tuska, bo inaczej wrócą Kaczyńscy. To kolejny raz, kiedy „Gazeta Wyborcza” bezpośrednio włącza się w polityczną walkę, usiłuje wpływać na nominacje w rządzie, w innych mediach, gnoić politycznych przeciwników, lansować swoich, prawem i lewem. Czy wy w ogóle macie jeszcze kręgosłupy? Mam nadzieję, że tak, ale jest ciężko. Nikt nie chce wylecieć jak Graczyk, mamy rodziny, spłacamy kredyty, a przecież jest kryzys, gazeta traci sprzedaż i reklamy, ciągle przypomina się nam, że mogą być kolejne zwolnienia. Nawet w czasie batalii przeciwko rządowi Olszewskiego tak nie straszono ludzi. Może zwolnienia są konieczne? Może źle pracujecie? To nie o to chodzi. A o to, że nie wszyscy myślą ideologicznie, jak ścisłe kierownictwo. My nie chcemy powrotu Rywinlandu i nie zamierzamy o to walczyć. Zależy nam tylko na naszych posadkach. *Nasz rozmówca jak wszyscy pracownicy „Agory” ma zakaz rozmów z niezależną prasą, występuje więc anonimowo. ________________ Na pytania, dlaczego powyższy tekst tak bardzo przypomina zamieszczony przez „Gazetę Wyborczą” wywiad z anonimowym reporterem „Wiadomości” odpowiadam z góry, że podobieństwo jest czysto przypadkowe i wszelkie ewentualne pretensje p. Kublik i jej redakcji o naruszenie praw autorskich uznam za bezpodstawne.

    • ~Leo Beenhakker (14.10.2009 14:05:32)
      widze ze rosnie nam nowy Tomaszewski :)

    • ~andymen (09.10.2009 17:16:27)
      Wojtek jak zwykle z jajem i dosadnie szczerze. Co do sześciopaku, to nie ma pewności, ale na 3 bramkowe zwycięstwo Czechów postawiłem.

    • ~do wojtka (08.10.2009 18:28:48)
      Wojtek weź zapodaj jakiś nowy artykulik

    • ~franz (06.10.2009 20:43:32)
      moja kadra - szczesny - rzezniczak glik kokoszka boenisch - kuba majewski janota - obraniak - levy grosicki :)

    • ~Tony M. (06.10.2009 20:33:50)
      Wojtek zapodaj jakieś pewniaki na weekend. Tylko szybko bo kursy lecą.

    • ~mokraryba (06.10.2009 15:34:21)
      pazdziernikowy wieczór w Wiśle. jest juz zimno. ale nie w domku u pana antoniego.kominek napalony, engel co chwile wychodzi na zewnatrz po drewno- zna sie dobrze na taktyce i pewnie znajdzie najkrotsza drogę. greg lato najebany lezy w kącie i juz nic nie kuma. majaczy cos ze jest niewinny. stefan majewski siedzi na bujanym fotelu- nie usmiecha sie- mysli. on pije tylko becksa. pracowal kiedys w niemczech. pan antoni mowi mu: sluchaj stefan. tu ci napisalem swoj sklad. proponuje wprowadzic do gry libero. i uderzamy tylko z fałsza- takich strzałow nikt nie obroni. taka jest moja propozycja. stefan juz oczami wyobrazni widzi jak bieniuk strzela 2 bramki w pradze. san marino w miedzy czasie prowadzi. kurwa! jest! wystarczy pierdolnąć słowacje! ale nie. stefan juz mysli jak zagra finał z holandią.

    • ~duszek (06.10.2009 12:13:37)
      Nie chce się odnosić do tego co napisał pan Wojtek, ale chciałbym wyrazić swoje zdanie na temat trenera Majewskiego. Według mnie trener Majewski jest człowiekiem bez charakteru i popychadłem PZPN. Jest zawsze tam gdzie wpychają go ludzie ze związku, chcieli go wcisnąć nawet Leo jako II trenera.

    • ~aro (05.10.2009 20:02:25)
      Wojtek Wojtek Ty śmieszku Ty pla pla pla wpadaj do mnie nowa gre kupilem się pościgamy trochę

    • ~Mietas (05.10.2009 08:33:20)
      A najlepsze był te sugestie Kołtonia, że Kowal się nadaje na dyrektora reprezentacji. Nic tylko pierdolnąć śmiechem - 80% wydatków poszlo by na wóde a 20% na ogórasy kiszone :P

    • ~mk (04.10.2009 12:53:32)
      Ahahaha... Kowal jak co tydzień skacowany, ale dzisiaj to pobił sam siebie :D. Przez półtora godziny burknął jakieś 3 słówka, a reszte czasu przewegetował na foteliku. hehe

    • ~Kowal (04.10.2009 12:49:03)
      Dawaj Kowal naipsz cos o Legii, przyda się jakiś bystry komentarz bo gra jest niezbyt bystra ;-)

    • ~Pablo (04.10.2009 09:16:06)
      Panowie co atakujecie Wojtka zobaczcie co się dzieję w PZPN jakie są premie rozliczenia delegacje towarzystwo wzajemnej adoracji mają swój folwark i nie zła kasę...Czy tak powinna wyglądać polityka związku żyć nie umierać kasa..alkohol i czego chcieć więcej ...

    • ~koniecpzpn (02.10.2009 20:43:06)
      www.koniecpzpn.pl www.koniecpzpn.pl www.koniecpzpn.pl www.koniecpzpn.pl www.koniecpzpn.pl www.koniecpzpn.pl

    • ~Krzysztof S. (02.10.2009 15:05:48)
      Kowal, poszedles po bandzie, zamiast "5 lat gralem w Hiszpanii" powinno byc PRZEZ 5 LAT MIESZKALEM W HISZPANII. Wtedy byloby to bardziej wiarygodne :))) Tekst, zenadny - wymadrzania sie na temat tego, co zrobilby Lampard o kant dupy potluc - chocby ze wzgledu na to, ze w angielskich klubach sa wlasnie takie zasady, o jakich pisal Michniewicz. Mozna zapytac tych pilkarzy, ktorzy graja na Wyspach :)

    • ~marcin (02.10.2009 11:10:16)
      Wojtek... PZPN trzyma się kurczowo posadek. Gówno robią, ludzie plują na nich a oni trwają. Zyja przeszłościa i zatruwają kibicom życie. Dlaczego? Oczywiście ze dla kasiory. Może pomysleć o inicjatywie. W kraju jest parę milonów kibiców. Niech każdy da złotówkę. Damy im ta kasę pod warunkiem że juz do konca zycia nie beda pisatowali stanowisk w PZPN.. Co Ty na to? Jasne ze szkoda kasy dla takich darmozjadow ale.... chyba nie ma wyjscia;-)

    • ~kocham kowalczyka (02.10.2009 11:04:57)
      http://www.youtube.com/watch?v=f_28Eeu_mog

    • ~Do pijaka! (02.10.2009 08:01:29)
      W sondzie biorą udział tylko ci którzy Cię popierają. Normalni ludzie, trzeźwo myślący nie biorą w niej udziału. Spójrz krytycznym okiem na siebie samego a potem oceniaj innych, bo sam niczego nie zrobiłeś dla polskiej piłki nożnej. Srebro w Barcelonie + przepita kariera to Twój dorobek, durniu bez szkoły.

    • ~Boss (02.10.2009 01:35:56)
      Panie Wojtku, gdzie ten apel o przegrane repry? Czytam i czytam i nigdzie nie widzę.. Skasowana notka czy jak?!

    • ~Czesław (01.10.2009 14:14:23)
      Amator co ty jakiś przygłup przymulony jesteś? Przecież działa coś takiego jak lobbing zawodniczy. Dudek, Wichniarek czy Żewłak mają swoich menadżerów którzy mają obowiązek sypnąć prasie, potalom czy TV żeby o nich ktoś mówił. A przy każdym powołaniu mają wciskać swoich zawodników. Wiadomo, że część zawodników media wciskają same, ale część (jak teraz Żewłakow) to po prostu lobbowanie za kasę. Tak samo było z Dudkiem. Co chwile był na onecie jakis artykuł o nim, czy z jego głosem na jakiś temat. Teraz to umilknie bo jest w kadrze i frycowe PZPN mu zapłacił. Nie zdziwiłbym się gdyby się okazało, że De Zeuw przelał jakąś sumę na konto Piechniczka by powołać Dudka...

    • ~Antypzpn (01.10.2009 11:31:40)
      Piechniczek: - Z takiego Śląska Wrocław, na przykład. Kto tam gra na obronie? Majewski: - Spahić. Rozwaliło mnie to na łopatki :)

    • ~amator (01.10.2009 00:04:52)
      Pytanie do pana Wojciecha.Studio polsatu po meczu Realu. Panie Wojciechu i Panie Piotrku, z całym szacunkiem, ale co to za opinia że faulu na Ronaldo nie było? Ronaldo od zawsze drażni mnie tymi próbami naciągania sędziów na karne, podobnie nie znoszę gry Włochów, Portugalczyków, Ronaldo, Messiego, oni tylko naciągają na karne, i aż się rzygać chce jak sędziowie nabierają się na ich aktorstwo. Ale w tym przypadku faul był. Ja rozumiem gdyby Ronaldo odskoczyła piłka w tym dryblingu na 40cm, i niech by był zaatakowany na piłkę nawet na dwóch prostych nogach, w kierunku przecinającym, nic bym nie powiedział. Ale przecież Ronaldo podawał, i piłka nie zdążyła nawet oderwać się od jego nogi, a ten mu wszedł prawie równolegle od przodu nakładką i to prostą nogą, kostka Ronaldo tylko ,,skwierczała" Też nie lubię tego lalusia, ale takie opinie że faulu nie było.. co mamy oglądać złamane nogi, bo byle pajac wchodzi na prostej nodze, to nie ma nic wspólnego z twardą grą! Co do Żewłakowa. Źle że nie gra? Był kapitanem, i co nasz kapitan mówił po meczu? Teksty w stylu: ,,nie wiem co się stało, nie byliśmy drużyną, wielu rzeczy zabrakło" i inne temu podobne. Jeśli prawdą jest że przed tymi dwoma meczami pili wódę, czy choćby po tym pierwszym, to niech wypier*****ą wszyscy. I niech mi nikt k***a nie mówi że to nie wpływu, takie picie. Bo to jest minimum półtora tygodnia do tyłu. Więc co to za kapitan, co pozwalał na takie rzeczy? A w ogóle to brakuje mu trochę szybkości jak na reprezentanta Polski. Podstawa to szybkość, i przygotowanie fizyczne. Podobno Niemcy na imprezę w 2006 roku byli indywidualnie przygotowywanie pod względem fizycznym, każdy rozwijał słabsze mięśnie, nawet szkieletowe (usłyszane w cafe futbol) Słowo daję wolałbym zabaczyć jedenastu sprinterów stu- i dwustu-metrowców w kadrze, choćby nawet w piłkę nie umieli kopnąć, ale nadążali by za przeciwnikiem. Nic mnie tak nie irytuje jak to że Polacy są wolniejsi od reszty i nie mogą wygrać główki.. Roger skacze do niej 10 razy i zero strąceń. Ch.j że ma brazylijską technikę, jak główki nie może wygrać, ani nikogo dogonić.

    • ~miki (01.10.2009 00:03:59)
      hehehe Tak trzymaj Wojtek! buźka!

    • ~Piter (29.09.2009 23:11:43)
      Wojtek Kowalczyk jest mistrzem po prostu. Tylko (L)

    • ~gosc (29.09.2009 21:21:01)
      majewski do budy!!!!!!kowal jestes spoko koles!!

    • ~Quaresma (29.09.2009 18:46:56)
      I masz racje Kowal! A tak z troche innej beczki: http://demotywatory.pl/211937/Tylko-ona-pojedzie-do-RPA

    • ~aro (29.09.2009 16:24:29)
      Wojtek (26.09.2009 00:01:12) kurde kiedy Piechniczek był w "Cafe Futbol" Kowal z Antkiem w jednym studio? muszę to zobaczyć xD

    • ~FanDobrejPiłki (28.09.2009 19:37:19)
      Honor programu Cafe Futbol wybronił Roman Kołtoń który na prawdę się starał zripostować Majewskiego ale w miarę dyplomatycznym językiem. Trzeba pamiętać, że to jednak media, jest spory lobbing sportowy, ciśnienie odgórne by nie obrażać gości (bo już nie przyjdą) etc. Brakuje na prawdę dobrego programu który mógłby prowadzić np Zarzeczny w którym by się mieszało z błotem i waliło prawdę między oczy. Co do Kowala to był świetnym zawodnikiem do tego charakternym, ale nigdy super medialny nie był i nie będzie. Orator to nie jest, ale takiego go właśnie lubie. Chłopak jest szczery, a za pewne chciałby nie raz bluzgnąć czy walnąć mocniej kogoś przez łeb ale musi się ugryźć w język bo już więcej programu nie będzie współprowadził. Na pewno jest kiepskim komentatorem sportowym w meczach, jako fachowiec-ekspert który wtrąci kilka słów jest spoko. Chciałoby się powiedzieć nie słowa a czyny. Ja też jestem zawiedziony bo ostatnim Cafe Futbol bo liczyłem na ostrą jatkę z łże-selekcjonerem, ale wiadomo - rynek medialny ma swoje prawa, zwłaszcza o 11 w niedzielę. Pozdrawiam redakcję Weszło i Cafe Futbol. Trzymaj się Kowal.

    • ~aaa (28.09.2009 19:05:18)
      Kowal, bądź odważny! Zaproście do Cafe Futbol Piechniczka, Majewskiego, może jeszcze Kręcinę, będzie trszech na trzech i zróbcie walkę na argumenty, ze Ci trzej są złem Polskiej piłki. Myślałem, że rozjedziecie Majewskiego w Cafe Futbol niedzielnym, a tu lipa. Kapiszony, Panie Kowalczyk, a nie bombardowanie pytaniami. Majewskiego szanuję, bo przy Waszym toku rozumowania, to on wygląda jak ktoś z innej półki. Czemu nie powiedzieliście mu w twarz, że jego kandydatura jest śmieszna? Czemu nie najeżdżałeś na Piechniczka, kiedy on był gościem w studio?! no czemu!? aha... już wiem. o Kołtoń z Majewskim jest na "per Stefan, per Romuś". Tak się nie da robić programu opiniotwórczego.

    • ~ds (28.09.2009 18:39:04)
      http://www.youtube.com/watch?v=f_28Eeu_mog - kompletna kompromitacja Kowalczyka w rozmowie z Urbanem

    • ~Z (28.09.2009 17:16:12)
      Ma Pan 100 % racji! dobrze, ze sa jeszcze ludzie, ktorzy potrafia nazywac rzeczy po imieniu. To co sie dzieje w PZPNie to jakas komedia! Pozdrawiam Pana Kowalczyka

    • ~Bródno forewer (28.09.2009 16:53:40)
      Jak tak czytam te komentarze to się zastanawiam ilu z tych "naukowców" co to zarzucają Wojtkowi brak wykształcenia samodzielnie napisało np. maturę czy chocby klasówkę. Po tonacji niektórych wypowiedzi widać, że za ekranem komputera siedzi taki pryszczaty koleś z kompleksami i życie jest dla niego na "nie". Wojtek Kowalczyk jak kazdy człowiek raz wypowiada się sensownie a raz nie, co nie oznacza że cały jego dorobek jest do dupy. Teksty pisane na tym blogu są w wiekszości tożsame z moimi poglądami na stan polskiej tzw "piłki nożnej" a podejście PZPN-u czy krajowych trenerów w przewazającej części przypadków nalezy potepiac w czambuł!. A tak własnie w czambuł - bo ilu mamy trenerów którzy coś osiągneli ? A ilu krzykaczy, znawców i prześmiewców - zdecydowanie więcej. Jak widzę ten komitet kolesi klepiących się po plecach i zajadających schabowego popijając ciepłą setką na walnych zgromadzeniach związku to rzygac mi się chce. Nie będę dalej ciągnął tego wątku bo miejsca szkoda ale dopuki nie będzie młodych pręznych z kasą (a tacy w Polsce są !) to będzie dupa blada. Ktoś tam wczesniej biadoli nad Benchałerem - ale dlaczego ja się pytam ? Sami rozpuściliśmy tego staruszka (a właściwie PZPN) jak dziadowski bicz to teraz nie dziwmy sie że załatwił nas gorzej niż Benin czy jakiś tam Trynidad Tobago. Wszyscy skakali wokół niego jak panienki, miał ptasie mleko, w dupie miał oglądanie polskiej ligi (wolał holenderską). To, że jest jak jest i dostanie za frajer jescze dwie pensje to wina tych Panów od kotletów schabowych i ciepłej setki. Od i co - polska kopana cała.

    • ~Wojtek Kowalenko (28.09.2009 16:09:32)
      Wojetk vel Żołądkowa gorzka na blogu to umiesz pisać ale w programie to siedzisz jakiś taki skacowany. Borek z Kołtoniem gadają non stop a Ty siedzisz tam i myślisz ino ile kasy wpadnie za program. Walnij se sete przed programem i jazda. KOWAL forever

    • ~mario (28.09.2009 15:39:48)
      Przyznam się od razu, że nie lubię Pana Wojtka, ale 90% tego, co pisze na swoim blogu to "niestety" prawda. Kto powołuje trenera, który nic nie osiągnął i trenował w cienkich klubach??? Taki Marek Motyka też mógłby dostać kadrę???

    • ~Szymon (28.09.2009 15:35:47)
      uwazam,ze powinni stefana zapytac sie o takie cos.panie trenerze czy polska 1 liga jest lepsza od ligi greckiej i champions league?moja babcia wie,ze nie.a takiego pytania zabraklo.i tego typu.owszem pomoc i atak jest ciekawy i to powiedzieli.nikt nie mial pretensji wiekszych.ale obrona to jest skandaliczna i bramkarze conajmniej dziwni.trzeba bylo powiedziec majewskiemu tak.powolal pan dudka bo na blogu dobrze o panu napisal?a kuszczak jest mlodszy i zagral o wiele wiecej meczow niz dudek i kazdy kibic ktory ma dobre pojecie o pilce wie o co chodzi.mam podejrzenia,ze tu graja jakies uklady i ukladziki...tak trzeba bylo pojechac.i kiedy majewski omijal odpowiedz na pytanie nalezalo mu przerwac i powiedziec aby odpowiedzial na pytanie.wyraznie sie gubil z powolaniami bramkarzy i obroncow.chwala mu za to,ze wybral dobrych pomocnikow i napastnikow.oczywiscie moze brak paru nazwisk(np kosowski w zamian za wilka)ale to jeszcze jakos mozna zrozumiec.ciesze sie,ze zagramy systemem 4-4-2.jednak z taka obrona szesciopak jest nawet prawdopodobny a do tego milan baros jest w swietnej formie.

    • ~fer (28.09.2009 12:36:50)
      dobrze gada, polać mu!!

    • ~. (28.09.2009 10:39:08)
      '2+2x2" - takie pytanie zadał Wojtkowi Boniek podczas studia na Euro 2008, na co Wojtuś wydusił z siebie: "yyyyyyyyy...." po czym zapadla niezręczna cisza.

    • ~Mietek (28.09.2009 10:01:57)
      Dede dobre komentarze w Cafe Futbol? Przecież oni tam ewidentnie próbująwszystkim swoje zdanie narzucić. Jak było z Beenhakerem? Koleś miał przesrane, bo media cały czas narzucały swoje powołania, tak jak np. z Gancarczykiem a Leo nie chciał się ich słuchać, bo zwyczajnie interesowała go tylko jego praca, a nie to kogo powołąłby szanowny Pan Borek. Nie dziwie się Beenhakerowi, że później miał już na to wszystko wyjebane, bop w tym kraju nie można być normalnie selekcjonerem. Zawsze wpierdolą Ci się media i zmieszają Cięz gównem jeszcze tydzień przed zgrupowaniem. A jakl było z Janasem? Koleś wywalczył nam awans do MŚ i zamiast się tym trochę cieszyć, dać mu z tego powodu kredyt zaufania, trochę spokoju, to media zaczęły tak go przyciskać, tak mu srać pod nogi, że musieliśmy sięwyjebać na tych mistrzostwach, nie było rady. Media powinny być od podawania informacji, a nie od kreowania własnej opini i to mnie najbardziej wkurwia. Jak jest z siatkówką? Castellani nie miał nawet w 2% takiego parcia od mediów jak Beenhaker, mimo że jego powołania były dośćzaskakujące dla kogoś kto sięzna na siatkówce. Gość miał spokój, mial czas, mógł sięnormalnie do mistrzostw przygotować, no i mamy efekty. Beenhaker dla odmiany był jebany za każdy jego ruch, nic nie mógł spokojnie zrobić. Acha i jeszcze jedna niekonsekwentność jeśli chodzi o Was - Beenhakera jebaliście za to że nie chodził pod koniec na mecze w naszej lidze i nie przyglądał sięnaszym zawodnikom, a Majewskiego jebiecie za to, że powołuje zawodników z naszej ligi. To jest dowód na to, że dla Was jest zawsze kurwa źle.

    • ~Majewski (28.09.2009 09:25:37)
      Dokładnie WKS, ciekawe dlaczego p. Kowalczyk nie był taki odważny żeby powiedzieć to co myśli prosto w oczy Majewskiemu tylko zamknął się w kanciapce, zasłonił żaluzje i jebie go na blogu.

    • ~wks (28.09.2009 07:50:56)
      oj wojtus grzeczniutki byles wczoraj w studio jak majewski byl na przesluchaniu,proponuje ogladnac wczorajsza lige +ekstra, jak mozna docisnac bylo majewskiego pokazal to twarowski ze smokowskim

    • ~Wojtass thc (28.09.2009 07:15:28)
      Wojtek stawiam piwo w Majamce. Gość to gość. Ty nim jesteś. Szkoda ze te lamusy co piszą tak mądrze nigdy piłki nie kopnęli, tylko pilotem umieją zmieniać kanały.

    • ~Dede (28.09.2009 06:33:38)
      A jak zwykle napinacze sie napinaja. Po pierwsze do pana z Slask, kowal nie rusza druzyny tylko drewno powolane z niej. Czy komentarze pisza dzieci, przeciez sam wybor majewskiego to poracha, a jak zobaczylem na TVN24 powolania to pier.... smiechem, ogladam co niedziela Cafe F na polsacie i tam sa dobre komaentarze, a co majeski powiedzial mondrego na temat wyboru. Ludzie jak mozna powolywac kogos z 1 ligi gdzie poziom jest jak w okregowce w hiszpani, obrona to banda patalachow i do tego drewniana, rozumie powolanie Glowackiego i Rzezniczaka graja na codzien w dwoch najlepszych klubach polskich, zaraz ktos sie z poznania napnie gdzie lech, jak bedzie mial tyle sokcesow co Legia i wisła pogadamy, w pelni popieram kowala bo majeski nic nie osiagnol, przepraszam sposcil krakowie do 1 ligi ale wypil z Lato i LKS nie dostal licenci i konowaly graja dalej w naszej najmocniejszej lidze. Tyle wyjebac Lato i jego zgraje pilkarzem to on byl dobrym ale prezesem mizernym, olbo gorzej

    • ~z (28.09.2009 04:03:43)
      @placente Barcelona? Wspaniale wspomnienia, swietne mecze, co z teog skoro byla to druzyna koksiarzy? http://ireneusz.palasz.webpark.pl/czytelnia-doping-olimpijska.htm no i ludzie, reprezentacja olimpijska, kto sie tym dzis jara poza afrykanskimi krajami. Turniej zadnej rangi.

    • ~aro (28.09.2009 02:53:02)
      Wojtek (26.09.2009 00:01:12) kiedy Piechniczek był w "Cafe Futbol" ???

    • ~placente (27.09.2009 23:49:12)
      A może trochę poczekamy? generalnie jak patrzę na komentarze i nawet wpisy Kowala(a tak na marginesie to cholera największy talent z IO'92, że się tak zmarnował...nadal nie mogę odżałować) to razi brak szacunku. Co prawda powołania mi się nie do końca podobają, ale poczekajmy zobaczymy jak będą grać. Już nie raz życie mnie zaskakiwało, a sport czasem jest tak nieobliczalny...nie zawsze się da wszystko wytłumaczyć i przewidzieć. A osobiście to chciałbym z powrotem Engela.

    • ~Mietek (27.09.2009 23:41:53)
      Słuchaj no Panie mądralo. Dawaj mi tu propozycje pańskiej kadry - wymienie co najmniej 5 chłopa, których powołanie będzie absurdem. Wielki redaktorzyna bo blog pisze, a gówno na piłce się zna. Wy - pseudodziennikarze zawsze szukacie problemów, dla Was zawsze jest źle, w ogóle najlepiej byłoby jakby selekcjonerem został buc Borek, asystentem trenera szwab Kołtoń, a Pan Panie Kowalczyk prezesem PZPN. Ja wcale nie twierdze, że w polskiej piłce jest dobrze, bo jest wielkie gówno i tak samo dziwi mnie desygnowanie do prowadzenia kadry Pana Majewskiego, ale do ciężkiej cholery - kim Pan jest żeby od razu gościa zmieszać z gównem? Czy ma Pan w ogóle jakiekolwiek pojęcie o pracy trenerskiej poza wiecznym narzekaniu na naszych selekcjonerów i graniu w Football Managera? Widze, że swoim porównaniem meczu Polska - Słowacja, do Polska - Białoruś zabezpiecza się Pan na wypadek, gdyby kadra Majewskiego zagrała dobre spotkania i pozatykała Wam gęby. Jak zobaczyłem powołania trenera Majewskiego to pomyślałem sobie - "Kurcze, całkiem niezła kadra, nareszcie coś nowego", chwilkę później jednak zdałem sobie sprawe z tego, że gościa media zjedzą na wstępie. Rano przypomniałem sobie o Waszym popierdolonym programie "Cafe Futbol", w którym zawsze siedzi trzech wszystkowiedzących, najlepszych na świecie strategów i trenerów których osiągnięcia prześcigają nawet ich nazwiska, czyli Pan, Borek i Kołtoń. Myśle sobie - "A chuj mi tam, na 100% będzie u Was Majewski, ciekawe jak sobie poradzi z Waszymi posranymi pytaniami. Co na wstępie? Otóż profesjonalni redaktorzy wypytują o warunki kontraktu selekcjonera - no żesz kurwaj a Cie pierdole, pyta Was ktośile dostajecie kasy za pierdolenie głupot w tym Waszym zajebanym Polsacie? Za siedzenie na dupach i krytykowanie Wszystkich po kolei? NIE! Pan trener bardzo dobrze z tej sytuacji wyszedłnie wdając sięprzy tym w dyskusje. Potem Kołtoń zaczął mu wmawiać, że trener skreślił Boruca i Żewłakowa. Ten tłumaczył Wam 83659 razy, że oni po prostu nie dostali powołania na te 2 mecze i tyle. A Wy kurwa dlaej swoje i swoje i swoje i miałem wrażenie, że słuchacie go tak na prawde dupą, a Wasza rozmowa idzie z pamięci - ze scenariusza. Ok, kończe już pisać, bo znając życie ten komentarz zostanie za chwilęusunięty więc szkoda mojego czasu. Chciałem jeszcze tylko dodać na koniec- Panie, weź Pan zmień fryzurę. Pozdrawiam - Mietek

    • ~Dolphinus (27.09.2009 23:15:14)
      Może Kowalczyk do wybitnych piłkarzy i nie należał. Ale trudno nie zgodzić sie z jego teorią! Majewski ma predyspozycje do trenowania klubu na przełomie pierwszej ligi i Ekstraklasy. Choć jestem niemal przekonany, że ławteij byłoby mu wywalczyć awans, którego nie wywalczyłby. Niż utrzymac drużyne, której nie utrzymałby. Interesuję się nieco "piłką" i posiadam jakąś niewielką wiedze na jej temat. Jednak nigdy nie zrozumię powołania Majwskiego na selekcjonera. Jest Smuda, Kasperczak, nawet Engel, który jakby nie patrzeć coś z kadrą osiągnął. Mam dziwne wrażenie, że szanowny Prezes Lato [wspaniały piłkarz, ale żaden Prezes], wraz z PZPN-em zrobili sobie prywatę z naszej kadry! Bo w końcu to kadra ma grać dla nas kibiców. Czy może kibice mają akceptować byle jaką kadrę? Przecież to jest kpina i skandal!!! Zgodze się, że z taką kadrą i takim składem to w Pradze "sześciopak" pęknie! I oby nie był to "sześciopak" z promocyjnym dodatkiem w stylu "6+2"! Ale z takiej kompromitacji może wyniknąć jedna zaleta! Że im wyższe dostaniemy baty, tym szybciej pożegna się z kadrą Majewski. Więc wszyscy patrioci i kibice naszej reprezentacji, życzmy naszej drużynie tegich batów!

    • ~primo (27.09.2009 23:14:01)
      Zgadzam się Wojtek z tobą, ale dlaczego w tak poważnym programie jak "cafe futbol" (sam tak o nim mówiłeś) siedziałeś cicho i nie powiedziałeś mu tego prosto w twarz przy milionowej oglądalności?? Na szczęście Majewski sam się pogrąża z każdą wypowiedzią. Rozbawił mnie tekst Majewskiego,że Jerzy Dudek jest w formie bo trenuje z Cristiano ROnaldo....parodia. Majewski to facet który jest takim samym zerem jak Lato,Engel Piechniczek... tym panom dziękujemy! DLa DOBRA POLSKIEGO FUTBOLU!!

    • ~wicek (27.09.2009 22:37:55)
      kowal, do ktorej klasy teraz chodzisz? Dudek swoj ostatni mecz o stawke zagral w Lidze Mistrzow z Zenitem. Real wygral 3-0. Ty natomiast w LM nie zagrales ani jednego meczu. :) I jeszcze jedno - zmien fryz, bo z nalana twarza slabo to wyglada.

    • ~koper (27.09.2009 21:54:50)
      kowal ekspert razem z borkiem getry wam prać zawodnikom z B KLASY

    • ~kaimada (27.09.2009 21:50:12)
      oczywiście w Cafe Futbol już taki odważny nie byłeś.

    • ~Przemo (27.09.2009 21:50:05)
      Ja uważam że powołania są dobre dla Pana Majewskiego oczywiście Boruc Żewłakow Dudka są lepsi sportowo od Dudka Rzeźniczaka czy od Bieniuka ale kiedy im się chce!! obawiam się że grupie bankietowej nie chciałoby się i nie oddaliby 100% w meczach o iluzoryczny baraż.Mądry pan Majewski pomyślał lepiej powołam słabszych ale rządnych gry i przede wszystkim utrzymania mnie na stanowisku bo będą liczyli na dalsze powołania i miejsce na Euro 2012 to będą wypruwać żyły żeby wygrać 2 mecze i utrzymać trenera który daje im szansę!!

    • ~sese (27.09.2009 21:37:58)
      Kowal,Borek i Kolton to frajerzy,mocni w gebie tydzien naprzód. Jak przyszlo co do czego to nagle sie okazalo,ze Stefan to moze byc fajny kolega. Na Canalu dzis niezle Twarowski i Smokowicz pojechali ze Stefanem. I pomyslec ze tyle czasu ogladalem Cafe Futbol,a trojca "wspanialych" odwalila taka zenade. Nie macie jaj panowie,za to ci z C+ nie maja zamiaru nikogo glaskac !!!!!

    • ~krajan (27.09.2009 21:29:42)
      szacun za gre w reprezentacji!jak na kogos kto skonczyl tylko szesc klas jestes w miare blyskotliwy!!!

    • ~Żurek (27.09.2009 21:27:32)
      Zgadzam się do twojej opinii o obronie, ale Mylisz się co do Jarka Bieniuka. Przecież to Dupolis Stefana I Pawła Janasa;) Zawsze go widzieli. Największe sukcesy w Amice-Ryszarda Forbricha, Gdy Dyrektorem był Janosik i Stefan był trenerem;) Masz odpowiedzieć. A Stefan jest Trenerskim CHAMEM! To każdy wie;) I masz oblicze a Stefanowi podoba się blond fryzura Pawelca, Kocha Jodłowca i Rzeżnik w kadrze jest niepotrzebny. Niema Golańskiego! Jest oblicze PANA SELEKCJONERA!!!

    • ~misiek (27.09.2009 21:26:19)
      KOWAL DAJ JUŻ SOBIE NA WSTRZYMANIE PIJACZYNO BO AŻ SPUCHNIĘTY JESTEŚ!!! KRYTYKOWAĆ TO POTRAFISZ A CO TY TAKIEGO OSIĄGNOŁEŚ??? ZASTANAWIAM SIE CO POWIESZ JAK WYGRAMY 2 OSTATNIE MECZE?!?! JEST JAK JEST POWOŁAŁ TYCH A NIE INNYCH WIĘC NIECH GRAJĄ JAK NAJLEPIEJ!!! JA ŻYCZE IM JAK NAJLEPIEJ!!!

    • ~Żurek (27.09.2009 21:21:40)
      Kowal podejrzewam że ,,Boski Stefan,, Postawi z Czechami na: Dudek-Kokoszka, Bieniuk, Głowacki, Gancarczyk-Peszko( Bo Kubę boli palec wskazujący haha) Łysy Lewandowski, Roger, Obraniak- Jeleń i Brożek. Hahaha

    • ~podlasianin (27.09.2009 21:05:45)
      wszyscy co tu obrażacie Wojtka Kowalczyka w komentarzach- to wy jesteście internetowymi trollami!!!nawiązujecie do alkoholu, ale alkohol nie przeszkadzał dla Kowala w graniu bo grał jak z nut,a reprezentacja Barcelona '92 była 100razy lepsza od obecnej!!!krytykujecie blog ale codziennie go czytacie:)podejrzewam ze ludzie z PZPN piszą tu komentarz:)

    • ~koniecPZPN!!! (27.09.2009 21:03:03)
      Popieram.. ta reprezentacja to totalna parodia... cały polski futbol to parodia... żenada... żeby nie używać wulgaryzmów już więcej nic nie piszę bo nie ma przyzwoitych słów, które określają pzpn i spółkę...

    • ~kibic (27.09.2009 20:52:22)
      dajcie juz spokój. Cafe futbol to jest powazny program a wy byscie chcieli z niego zrobic kabaret, w ktorym bedzie sie obrazalo zaproszonych gości. Wedlug mnie to osmieszyli Majewskiego w kilku kwestiach np "-nie skreslam Boruca tylko go nie chce w reprezentacji.-ale jak to nie skreslasz jak go nie powolales?-nie skreslam tylko go nie powolalem. na pismie potrzeba?" w kilku sytuacjach smiac mi sie chcialo z tego naszego selekcjonera

    • ~resk pazioch (27.09.2009 20:37:33)
      nie mam już słów na to co się dzieje w polskiej piłce, więcej na blogu http://www.naszesydney.blogspot.com

    • ~hahaha (27.09.2009 20:26:27)
      Wojtku w CF nie byles juz taki "mondry " jak to masz w zwyczaju !! <lol2> !

    • ~do grubas (27.09.2009 17:59:46)
      Z wiadomych powodów Wojtus woli unikać tego tematu. Ale w tym momencie kamera powinna zostać skierowana tylko na niego. Jego mina i zachowanie przypominają dziecko, które ukradło cukierka i mysli, że nikt go nie widzi bo ono się na nikogo nie patrzy.

    • ~grubas (27.09.2009 16:46:23)
      Kowal czemu dziś w Caffe Futbol siedziałeś tak cicho jak trusia? A zwłaszcza kiedy pojawił się wątek pijaństwa w reprezentacji?

    • ~do mike (27.09.2009 16:35:13)
      Kołtoń tez prowadzącym nie jest, a jakoś swoje zdanie potrafił wyrazić. Czym mnie nawet w sumie trochę zaskoczył.

    • ~anty L - jak loser's (27.09.2009 15:53:56)
      hehe ta pseudo-repra to od Wisly by 6-0 dostala i to do przerwy wiec kowalczyk ma racje choc i tak gnoja z ległej nienawidze

    • ~Pomóżcie (27.09.2009 14:31:10)
      Czy mógłby ktoś napisać o co chodziło z tym "2+2x2"?

    • ~Nap (27.09.2009 14:20:15)
      Obejrzałem dzisiejsze wydanie Cafe Futbol i muszę stwierdzić, że Pan Kowalczyk to taka popierdulka....Jak miał okazję do konfrontacji z Majewskim, o nie dzielił się swoimi poglądami, tylko siedział cichutko. Brak Panu charakteru, w internecie to się Pan napina, a na żywo to się robi malutki!!!! Pierwszy program CF, gdy Kowalczyk był takim milczkiem. Szkoda słów, facet bez jaj- Wojciech "Kieliszek" Kowalski....

    • ~@mathew (27.09.2009 14:08:00)
      Dobrze żeś Ty jeden się znalazł co się zna. O dzięki Ci!

    • ~mathew (27.09.2009 13:49:48)
      Racja, Kowal zawsze dobrze pisze, jedyny były reprezentant, który nie pierdoli głupot jak to jest dobrze, tylko wali prosto z mostu. A co do Michniewicza to racja, rzygać mi się chciało jak czytałem jak liże dupę Majewskiemu. Może wzorem Dudka, poprzez bloga chce się wmixować do kadry na asystenta. I kto pisze źle o Kowalu to chuj się zna na piłce. Szlag mnie trafia jak czytam puste frazesy takie jak np 'ogórek z ligi cypryjskiej'. Chuj się znacie, siedzicie w domu, czytacie pseudo-newsy na onecie czy interii, pierdzicie w stołek i tyle.

    • ~mike (27.09.2009 13:42:20)
      do mike: znasz roznice miedzy ekspertem a prowadzacym? Kowalczyk nigdy, w zadnym programie, sam nie prowadzi dyskusji, tylko zawsze odpowiada na pytania. I ja zaluje, ze Borek go nie zapytal o bojkot meczow kadry.

    • ~do mike (27.09.2009 13:37:55)
      Gościem to tam był Majewski. Kowal jest tam jednym z "ekspertów" więc nie pierdol głupot.

    • ~mk (27.09.2009 13:24:08)
      Kowal - internetowy napinacz, troll. Dzisiaj to udowodnił.

    • ~pietro (27.09.2009 13:15:36)
      a co wy się go czepiacie ? każdy mówił że go zjedzie a ten dziennikarz straszył go że tam będzie gorzej a wyszło tak że Stefan wpadł w samo zachwycenie zadawał żenujące pytanie na które nie było nawet sensu odpowiadać i ten jego kurwa uśmiech ;] wszyscy mili i grzeczni pies jebał takie CF

    • ~mike (27.09.2009 13:13:53)
      kowalczyk jest gosciem programu, ktory odpowiada na pytania. W tych odpowiedziach nie zgadzal sie z majewskim we wszystkim, wiec nie wiem, o co wam chodzi. A tv wymaga innego sposobu wypowiedzi - to oczywiste.

    • ~moja teoria (27.09.2009 13:11:35)
      kowal był na bani i mu się wydawało, że Majewski jest w programie. Wcześniej musiał wielokrotnie sprawdzić empirycznie, że lepiej nie wchodzić w bezpośrednią interakcję z pijackimi widziadłami, to wolał siedzieć cicho. Elementarne.

    • ~pietro (27.09.2009 13:10:59)
      kurwa Kowal zastanów się czasem co piszesz... sprowadzasz to do tego że repa to nie jest przechowalnia itd że miejsce mogą mieć w niej tylko aktualnie najlepsi zawodnicy ? i powiedz teraz że Grosicki nie zasługuje na szanse że nie wyróżnia się w lidze prawda jest taka że i Franek powinien dostać powołanie a zamiast Ludwiczka Kosowski...

    • ~Filip (27.09.2009 13:09:54)
      Zgadzam się z tym co pisali poprzednicy, ale po częścia. Wiadome, że musi kulturalnie trzymać poziom trener - dziennikarz, ale Wojtek, tutaj powiedzmy że ostro jedziesz Majewskiego, a tam nawet pytania które by go zagięło boisz się zadać. Wypierdolili by Cię z CF, jakbyś posunął się zbyt daleko, ale bałeś się nawet uszczypnąć go w ten jęzor. Majewski, po prostu kabaret, koleś nie wiedział co ma mówić, majtów mu żona nie dopierze, ale nie wierze że się nad nim zlitowałeś. Zawsze Cię szanowałem, ale teraz myślę żeś po prostu troll internetowy, ekspert ekspertem, ale w Ty tylko na tym blogu potrafisz mówić to co myślisz.

    • ~obserwator (27.09.2009 13:01:48)
      No i co Wojtuś? Tak jak myślałem. Wielka napinka na blogu, a w programie na żywo tradycyjnie cisza i kilka grzecznych zdań wciśniętych gdzieś tam w słowotok Kołtonia. I po co tak się pompować jak później nie potrafisz tego Majewskiemu w oczy powiedzieć? Aż sie prosiło żebyś wspomniał o tym pomyśle odwołania kolejki, że to Białoruś lata 70. Zabrakło odwagi?

    • ~mózg (27.09.2009 12:57:46)
      Przygotował kiedyś Cracovię b.dobrze (4 miejsce w lidze), w pucharach Amica za jego czasów też się fajnie zaprezentowała. Jeśli nie Stefan to kto ?

    • ~z (27.09.2009 12:51:31)
      Panie Wojtku, występem w Cafe Futbol gdzie był też treneiro Majewski dowiódł Pan że jest pan tylko blogowym/internetowym trollem/napinaczem, mocnym tylko za klawiaturą, a jak przychodzi możliwość konfrontacji i to przed kamerami, siedzi Pan cichutko i grzeczniutko. Nier jest Pan wiarygodny w tych opiniach co je PAn tutaj maże.

    • ~Rysiek (27.09.2009 12:48:57)
      Grosickiemu to ty mozesz jaja lizac,pierdolony chlorze

    • ~Kowalczyk (27.09.2009 12:44:31)
      Wielki napinacz, madry przed komputerem, a w Cafe Futbol jak mysz pod miotla!, czemu nie apelowal ze te mecze trzeba przegrac??

    • ~Pitbull (27.09.2009 12:39:34)
      Kowalczyk swoim występem w "Cafe futbol" udowodnił że mocny jest tylko na blogu, a jak przyszło do spotkania z Majewskim to siedział cicho przez prawie cały program, no ale zaraz siądzie do komputera i znowu będzie jechał z każdym...

    • ~Szymon (26.09.2009 21:51:56)
      kolego"do szymon"zobacz,ze marcin zewlakow gra w champions league.a ilu tam polakow gra?i skad wiesz czy nie jest przypadkiem lepszy od brozka.jest to kwestia do przemyslenia dla trenera i na pewno musi zobaczyc w jakiej formie znajduje sie napastnik apoelu jadac na najblizszy mecz mistrza cypru w champions league.

    • ~xxx (26.09.2009 21:31:49)
      panie Kowalczyk ! a pan nie pamięta swojego powrotu z Białej Podlaskiej ? po igrzyskach kiedy dostaliście złote Polonezy które miałybyć za mistrzostwo ? i końca swojej jazdy na drzewie w Rogoźnicy ?? nie wspominam już o ilośći alkocholu w pana krwi :) bardzo prosze jutro w Cafe Futbol zachwalać wielkość śmiesznej Legii i wyżygiwać powołanie Dudka zamiast pasztetowego pajaca "Grubego Big-maca Boruca" brawo, brawo !

    • ~jaro ty jebany analfabeto (26.09.2009 21:05:34)
      KrzynÓwek, a dla ciebie matkojebco jeden, to jest Pan Krzynówek

    • ~jaro (26.09.2009 20:53:07)
      Kowal zmiany trzeba robic i to wlasnie teras ,kiedy o nic nie walczymy.Krzynuwek czlapie po boisku ,bo to emeryt,zbendny w kadrze.

    • ~Z (26.09.2009 20:46:19)
      A czemu zaraz ma "kurwami" jechac ?? Lamusie z dolu ? Przecierz mozna kogos pojechac w bardzej kulruralny sposob. A wiec zobaczymy czy Kowal bedzie tak samo Majewskiemu wygarnia ze jest slaby itp itd. Aha i czy powtorzy ten swoj apel no bo przecierz telewizja ma kilkakrotnie wieksza ogladalnosc niz ten portalik

    • ~@takiego idioty/hahaha i reszta (26.09.2009 20:28:37)
      Chyba nie macie debile pojęcie po co jest internet a po co telewizja. Jakby jechał "kurwami" w TV to by nigdy go nie zaprosili. Kowalczyk podpisuje się swoim nazwiskiem na tym blogu więc wali wszystko prosto w oczy. Nie wiem o co wam biega lamusy

    • ~Wojtek (26.09.2009 20:22:54)
      mam nadzieje,ze jutro mu to wygarniesz

    • ~defibrylator (26.09.2009 20:19:05)
      O kurwa! Dobre ;]

    • ~adder (26.09.2009 19:43:03)
      Nie no bez jaj, Krzynówek nie gra dlatego że jest w tej chwili masakrycznie słaby (i lepszy już raczej nie będzie), to ile ma meczów w reprezentacji nie ma nic do rzeczy

    • ~on. (26.09.2009 19:32:52)
      Kowal - jestem ZA!

    • ~. (26.09.2009 18:37:34)
      KOWAL JUTRO BEZ PIERDOLENIA W CAFE :D

    • ~Pitbull (26.09.2009 18:28:51)
      Zawsze to wiedziałem, ale tym tekstem to mnie Kowalczyk w tym utwierdziłeś - jesteś skończonym idiotą, a ludzie to łykają jak ryby... Zaraz mnie zjadą, ale mi to koło chuja lata, trzeba mieć swoje zdanie, a nie być ślepo wpatrzonym w to co ktoś napiszę, tylko dlatego że obrazi wszystkich wokół.

    • ~Brawo Kowal !!! Oby wiecej tak odwaznych i zdecydowanych ludzi. (26.09.2009 18:04:35)
      jan pompaejusz

    • ~andry (26.09.2009 16:49:11)
      cholera mnie jasna trafia kiedy zdaje sobie sprawe, ze NIC nie mozna zrobic, zeby rozpierdo*** ten PZPN! Majewski jest ich najlepszym przykladem. Nikt go nie chce a PZPN ma w dupie zdanie narodu i kladzie na opinie publiczna lache! Mam nadzieje, ze strajk (nie przyjscie na oba mecze) dojdzie do skutku, ale szczerze watpie zeby to cokolwiek zmienilo... Jakby tu rozjebac ten PZPN???

    • ~pizdanakolkach (26.09.2009 16:38:54)
      Dobrze ze nie powoloal Borubara i Krzynowka. Żewłakow mógł zostać.

    • ~Pit (26.09.2009 16:25:22)
      Podzielam zdanie Kowala że już wszystko wiadomo i Majewski pozostanie na stanowisku. Zwłaszcza jak mówi w wywiadach że nie wyklucza powrotu nieobecnych do reprezentacji i tym stwierdzeniem niechcący wyjawił plan PZPN-u bo jak tymczasowy trener może nie wykluczać powrotu skoro już powołał kadrę na te dwa mecze?? Czy to nie podejrzana wypowiedź??

    • ~sese (26.09.2009 16:04:59)
      to ze Kowal chwali Boruca,ktory jakby nie patrzec dawno niczego nam nie wybronil a wiele zawalil,to normalne. warszafka chroni swoich,a Slask wiadomo,dla nich jest "be"

    • ~do steelin (26.09.2009 15:29:05)
      Jak dla mnie to Dudek mógł wybronić co najwyżej spotkanie z Francją. Jeśli spojrzeć na Boruca: USA (2004, obroniony karny), Belgia (2006), Finlandia (2007), Czechy x2 (2008), Austria (2008).

    • ~!!!!!!! (26.09.2009 15:13:35)
      ZOBACZYMY KOWAL JAK JUTRO SIE BEDZIESZ ODNOSIŁ DO STEFANA W CAFE FUTBOL!!!!! JAK ZNAM ZYCIE TO BEDZIECIE MU W DUPE WŁAZIĆ Z KOŁTONIEM I PIERDOLIC JAK TO MOZE BYC SUPER!!! KOWAL - POKAZ JUTRO ZE NIE JESTES GOŁOSŁOWNY!!!!!!! WYGARNIJ MAJEWSKIEMU CO TRZEBA!!!!!

    • ~zibi33 (26.09.2009 15:03:29)
      Wojtek ten twoj znienawidzony Dudek jest dwa razy lepszy od twojego kolegi Arturka co zawalil eliminacje do RPA,przejrzyj przebieg kariery i dokonania.Brawo Laptop.

    • ~matlas sanok !!! tak to ja (26.09.2009 14:59:42)
      kowal 1000 % racji tylko jutro tez tak jedz zeby nie bylo ze cisza

    • ~do OLN! (26.09.2009 13:15:25)
      Współczuję ci skoro kozakiem dla ciebie jest ktoś, kto nie mówi takich rzeczy w oczy tylko na blogu. Zobaczymy jutro jakim Wojtuś jest kozakiem.

    • ~Zobaczymy jakim jest Kowal Kozakiem w Niedziele !!! Az jestem ciewawy czy rzeczywiscie wygadany ?!?! Czy tylko prze komputerkiem ? (26.09.2009 13:12:53)
      ?

    • ~Stefan Majewski (26.09.2009 13:11:16)
      To kłamstwo. Nigdy tak nie powiedziałem.

    • ~OLN ! (26.09.2009 12:57:14)
      Kowal dla mnie jesteś kozakiem ! Zero pierdolenia, szczere słowa !

    • ~:) (26.09.2009 12:46:06)
      faktycznie ponad 60 meczow kowala i 1 mecz dudka to "niewiele wiecej".

    • ~do haha (26.09.2009 12:42:14)
      Dudek gra w Realu.chyba w tym markiecie dzieciom autografy rozdaje bo Realu Madryt to nosi Casilliasowi rekawice tudziez worki z pilkami

    • ~do szymon (26.09.2009 12:40:49)
      Jak chcesz zobaczyć w jakiej formie jest Marcin Żewłakow to sobie ligę cypryjską obejrzyj. Reprezentacja nie jest od tego żeby sobie oglądać który emeryt w jakiej jest formie.

    • ~CIEKAWE JA JUTRO KRÓLU BĘDZIESZ WYGLĄDAŁ W CAFE FUTBOL? (26.09.2009 12:39:07)
      Będzesz miał Majewskiego przed oczami. Powiesz mu to w twarz? Czy tradycyjnie będziesz sapał i czekał na koniec programu?

    • ~Szymon (26.09.2009 12:38:33)
      pytanie retoryczne.czy grecka liga i champions league jest gorsza od 1 ligi polskiej?bieniuk i zewlakow sa w podobnym wieku.a kto jest lepszy to moja babcia wie.krzynowek-na tle innych reprezentantow-ma srednia formę.sadze,ze w kadrze powinien byc.ale pan lato dba o to aby zewlak i krzyniu nie dobili do setki.kilka powolan mnie oburzylo a kilka ucieszylo(peszko,grosicki,piszczek).w kadrze brakuje moim zdaniem kosowskiego(lepszy od wilka).a chcialbym zobaczyc w jakiej formie marcin zewlakow.

    • ~obserwator (26.09.2009 12:37:20)
      Ja tylko tak odnośnie tego, ostatniego zdania, że wielu się oburzyło na apel Kowalczyka, a w sondzie poparło go 80%. Różnica jest taka, że ogólnie rzecz biorąc człowiek samodzielnie myślący potrafi wyrazić swoje zdanie i jakoś je poprzeć argumentami więc stąd się wzięły te wpisy. Natomiast te 80% nastukało głównie grono klikaczy, które niewiele ma do powiedzenia, a opinię innych przyjmuje jako wyrocznię i jedyne co potrafi zrobić to kliknąc w sondę lub wpisać "Beenhakker chuj" itp. Dzięki takim Lemingom właśnie takie a nie inne wyniki sondy, taki a nie inny rząd w tym kraju i prawdopodobnie niedługo ryży prezydent.

    • ~hahaha (26.09.2009 12:37:04)
      Aha i jeszcze jedno ;].Panie Kowalczyk slyszalem w CF ma byc Stefan Majewski.Zobaczymy czy tam tez bedziesz tak mądry ;p ;D

    • ~hahaha (26.09.2009 12:33:23)
      K0wal juz ty sie tak DUdka nie nasmiewaj ;pp.Bo on przynajmniej nie chleje jak pojeb(czytaj Wojciech Kowalczyk).On tez gra w Hiszpanii ale on gra w Realu a ty grales smiesznych klubikach a Betisie znaczyles nie wiele wiecej co Dudek w Realu ^^

    • ~tinc (26.09.2009 12:19:26)
      brawo kowal ;) z niecierpliwoscia czekam na cafe futbol ;)

    • ~antek (26.09.2009 12:15:01)
      kurwa... poszedłbym na te mecze tylko po to by ich obrzucać kamieniami. kurwa!!

    • ~qwert (26.09.2009 11:49:47)
      Prędzej bym tą reprezentacje Kowalowi dał niż Majewskiemu

    • ~takiego idioty (26.09.2009 11:18:05)
      jak ty kowalczyk - dawno nie widzialem, jak to sie pojawi to uzasadnie dlaczego jestes idiota i konskim pomiotem

    • ~TEŻ POPIERAM TWÓJ APEL !!!!!!!!!! (26.09.2009 11:13:13)
      TO SKANDAL ŻEBY TAKA FAJTŁAPA PROWADZIŁA REPREZENTACJE POLSKI BO JA TO BYM GO NIE ZATRUDNIŁ W DOLCANIE ZĄBKI A CO DOPIERO W REPREZENTACJI ....

    • ~Wariacina* (26.09.2009 10:55:22)
      Kowal dobry wariat ladnie z nimi poszedl i taka prawda z taka obrona to mozna wyskoczyc conajwyzej na te san marino, a co do wisly krakow to nie wiem czy daliby nim rade:)ostro tam pojedz z tym majewskim jutro 0 obsrania i tam nakrec koltonia i borka zeby tez z nim ostro bo 0 litosci dla hu****** gosci I do koleszki rudego ktory to pierwszy napisal komenatrz"pi.... z ligi cypryskiej" w tym momencie nieswiadomie dales komplement dla Wojtka Kowalczyka ponieważ liga cypryjska jest o wiele mocniejsza niz ta nasza smieszna ekstraklasa i zeby grac na Cyprze trzeba cos prezentowac, ogolnie rude to wredne wszytskie !!

    • ~sese (26.09.2009 10:37:27)
      Kowal ma racje,smiesznie bedzie w najblizszych meczach. Zagadka: -Co zabrałby Borek na bezludna wyspe? -zel do wlosow,Kołtonia i zel dla Koltonia :)

    • ~paol (26.09.2009 10:12:32)
      folklor niesamowity ze szczyptą prawdy

    • ~Miszcz (26.09.2009 09:44:55)
      Panie Kowalczyk tymi bucami się pan nie przejmuj co wypominają panu wygląda czy...hm zamiłowania do trunków, Prawda jest taka że jak mało kto zna się pan piłce w kraju gdzie piłka jest tak słaba. Wielu się to nie podoba, ale prawda nigdy nie ma łatwego życia. Dobrym pomysłem byłoby rozszerzenie pana działalności, więcej ludzi by się dowiedziało i może wreszcie coś by się zaczeło zmieniać.

    • ~Tomek Hajto (26.09.2009 08:50:57)
      dokladnie Kowal,TRZY lata sielanki,zero presji,TRZY mecze na EURO, potem Lato z Majewskim podadza sie do dymisji a Polska pilka bedzie wtedy na poziomie San Marino i Wysp Owczych.

    • ~aga (26.09.2009 08:44:06)
      Panie Wojtku uwielbiam Pana! Szczerze i namiętnie! Powiesiłabym sobie Pana zdjęcie na ścianie w sypialni, ale nie wiem jak bym to synowi wytłumaczyła...? pozdrawiam serdecznie!

    • ~steelin (26.09.2009 01:45:48)
      Tt, przecież wybronił - nawet podaję konkretny mecz. Z Francją. Nie dyskutuję z tym, że nie wybronił meczu o punkty, bo też sobie takiego nie przypominam - ale ogólnie wybronił. Poza tym jednak Dudi nie zawalił nigdy całych eliminacji, a można powiedzieć, że Boruc jest głównym winowajcą tych eliminacji wśród zawodników.

    • ~szturmik (26.09.2009 01:13:37)
      Kowal jakiego trenera wolisz?Polaka czy z zagranicy?

    • ~s22 (26.09.2009 00:43:36)
      Oby pan nie mial racji, ze karty juz zostaly rozdane. Tak czy inaczej PZPN wybierze polskiego trenera, ktory nie bedzie im wypominal jaką to chujową są organizacją i ze wszystko lezy i kwiczy, ktory slowa zlego na ten zwiazek, na szkolenie, na nic nie powie ;/

    • ~Wojciech Kowalczyk (26.09.2009 00:43:22)
      Faktycznie, moj blad - Piechniczek tylko powolywal Dudka, natomiast nie zdazyl dac mu zadebiutowac.

    • ~tt (26.09.2009 00:40:26)
      steelin: dudek kadrze nie wybronil zadnego meczu, duzo zawalil. Boruc tez zawal, a co do wybronienia - no mecz z austria jednak wybronil, bo remis dzieki niemu. Poza tym bardzo wazny mecz z finlandia na wyjezdzie tez wybronil.

    • ~steelin (26.09.2009 00:31:56)
      fasol, Dudek wybronił mecz z Francją. Racja, tylko towarzyski, ale nieprawda, że żadnego nie wybronił. Poza tym Boruc nam wybronił jakiś mecz? Boruc czasem bronił fantastycznie, ale zazwyczaj nic z tego nie wynikało. Można powiedzieć, że wybronił nam punkt z Austrią - gówno wart. A te kwalifikacje ewidentnie nam zawalił.

    • ~fasol (26.09.2009 00:24:19)
      dobry pojazd z banda idiotów,których trzeba by było powyrywać jak chwasty.Dudek ta pizda ani jednego meczu nam w kadrze nie wybronil,ani razu.Kazdy kto o nim gada to tylko te karne z milanem,mecz ligowy w Anglii.A w kadrze nigdy nie wybronil nam jakiegos ciezkiego meczu,w ktorym trzeba bylo drżec o wynik i on swymi kapitalnymi interwencjami zapewnil zwyciestwo.A tu kurwa patrze a ten pajac oderwie przyspawane do lawy dupsko,wsiadzie w samolot i pojawi sie u pana doktora na zgrupowaniu.Bieniuk,Pawelec,Polczak - nosz kurwa co to ma być.szkoda gadac,jestesmy juz na dzien dzisiejszy gleboko w dupie jesli chodzi o sile naszej pilki.A z takimi ludzmi ktorzy obecnie decyduja o obliczu naszej kopanej bedzie jeszcze gorzej.

    • ~(L) (26.09.2009 00:18:00)
      IX 2009 - VI/VII 2012 STEFAN MAJEWSKI SHOW, czyli jak w ciągu 3 lat spaść do drugiej setki rankingu FIFA i zbłaźnić się na EURO.

    • ~kowal wyluzuj - skoro powoluja emerytow to tez mozesz dostac wezwanie ;-) (26.09.2009 00:17:09)
      .

    • ~steelin (26.09.2009 00:16:26)
      No, Kowal, znowu niekonsekwentnie - najpierw chwalimy U-21, a potem narzekamy na powołanie dla zawodnika z tej kadry. Zwróć uwagę, że Majewski nie patrzy na dobro U-21, tylko na dobro kadry, więc jeśli uznał, że Grosicki owszem, ale Rybus, Glik i Małecki nie, to nie ma w tym nic dziwnego (choć nie musimy się zgadzać z decyzjami Doktora). Poza tym Dudek debiutował u twojego mentora - Wójcika, a nie u Piechniczka. Takiej wpadki się nie spodziewałem... Może jednak troszkę przesadzasz z tą megalomanią ekipy z Miodowej, co powoduje dziury w pamięci?

    • ~(L) (26.09.2009 00:15:46)
      KOWAL dobrze mówi!!! albo młodzież albo najlepsi piłkarze z naszej ligi i zagranicy a nie ogórki typu pawelec bieniuk dudek kowalewski. Ja rozumiem ze nie powolano SZCZESNEGO bo kadra u21 not to jest jeszcze KUSZCZAK, jest ewentualnie BIALKOWSKI jest ewentualnie nawet PAWELEK byle nie dwa stare dziady i obok cabaja najgorszy bramkarz w ekstraklasie czyli przyrowski. Bieniuk to wogole masakra - po co on??? to ja jeszcze proponuje Dziewickiego... sorry ale Michal Zewlakow w najgorszej formie przerasta Bieniuka o conajmniej 3 klasy...

    • ~Lucjusz (26.09.2009 00:08:31)
      Kowal, brawo!

    • ~Wojtek (26.09.2009 00:01:12)
      jesli stefek bedzie w niedziele w "Cafe Futbol"to zjeb go jak psa bo jak był antoś piechniczek to sie powstrzymywałeś(chociaż niewiele brakowało a antoś dostałby w ryj-takie odniosłem wrazenie)

    • ~DonVito (25.09.2009 23:48:16)
      Jak lubię Pana blogi i chętnie czytam to takie bredzenie mnie wkurwia. "Takiej obrony to nie wypuściłbym na mecz z Wisłą Kraków". Ale Pan podał przykład. Wisła jak narazie strzeliła najwięcej bramek w polskiej lidze. Nie można było napisać Zagłębia lub Arki? Nawet Pana żałosna Legia by lepiej pasowała do tego porównania.

    • ~Pedro (25.09.2009 23:34:21)
      Spahić mnie rozwalił. Pozdrowienia z Wrocławia:)

    • ~mc (25.09.2009 23:31:50)
      widze Kowal, że forma jest! :D

    • ~latorosl (25.09.2009 23:30:33)
      Nie "powiem panu szczerze" tylko "powiem panu uczciwie"

    • ~ebd (25.09.2009 23:23:04)
      Wojtek: A czy przypadkiem po Realu Union nie było jakiegoś sparingu, co wszedł na ostatnią minutę i puścił gola z wolnego?

    • ~AMIR (25.09.2009 23:14:48)
      Kowal krolu strzelców absolwenta warszawa marnujesz sie na tym portalu wydaj jakas gazete (lub czasopismo) pierdolisz głupoty ale za to cie lubie pozdro i pisz częsciej

    • ~Wojciech Kowalczyk (25.09.2009 23:09:40)
      Champ: moj apel juz nie jest potrzebny - w takim skladzie musza przegrac z Czechami. Ale chodzi o to, ze jednak trener ma chyba inne spojrzenie niz ja i chce te spotkania wygrac. A skoro tak, to powolania mnie dziwia.

    • ~do champ (25.09.2009 23:08:01)
      Tyle ze ten apel o przegraną to był do zawodników a nie do selekcjonera!

    • ~bystry (25.09.2009 23:06:19)
      ,,...walka gołej dupy z batem...'' to stwierdzenie mnie rozjebało.Zapomniał pan jeszcze nadmienić że Jańczyk jest kontuzjowany ale z drugiej strony na Majewskiego wołają ,,doktor'' więc może coś w tym jest.Aha jeszcze jedno-Majewski niech zwołuje re-konferencję bo Bartek Grzelak jest w formie (100% skuteczności 1 mecz-1 bramka)!

    • ~champ (25.09.2009 23:03:48)
      ogólnie to czasem napiszesz Panie Kowalczyk cos madrego ale dzisiaj to zes Pan walnal ze az plakac sie chce ...najpierw robisz apele zeby przegrali nasi dwa mecze a teraz jak widzisz sklad naszej obrony to bys nawet na wisle ich nie wystawil to zdecyduj sie Pan wreszcie czy chcesz zeby przegrali czy chcesz zeby wygrali bo z tego co widze to sam nie wiesz !!!! skoro tacy slabi obroncy ze 3 bramkazy trzeba wstawic to powinienes sie ciezysz bo bedzie to o co apelujesz czyli przegramy 2 mecze no chyba ze Pan nie chcesz zeby przegrali tylko tak piszesz zeby ludzie poczytali....

    • ~wilk (25.09.2009 22:59:29)
      lepiej nie da sie tego powiedziec...bravo kowal...a tak w ogole chyba czas na druga ksiazke panie kowal:)

    • ~fan (25.09.2009 22:55:32)
      SZACUNEK

    • ~lutek (25.09.2009 22:54:46)
      slask wrocław to zostaw w spokoju złamasie jeden

    • ~tybor (25.09.2009 22:47:29)
      Dobry wpis szczególnie pierwsza część :)

    • ~rudy (25.09.2009 22:46:41)
      pierdolony ogórek z ligi cypryjskiej

    Dodaj komentarz