Wojciech Kowalczyk

Wojciech Kowalczyk


Klapki i koszyki

Tagi: , , , ,
21 września 2009 22:44

Załamał mnie Czesiek Michniewicz swoim wpisem na blogu. Majewski wprowadza nową jakość, bo uczy piłkarzy kultury. Już nie chodzą w klapkach na posiłki! Już nie bekają przy jedzeniu! Już nie pierdzą w pokojach! Brakowało tylko - już nie wygrywają!

W Hiszpanii grałem pięć lat. Co posiłek - cała drużyna w krótkich spodenkach i klapkach. Jak komuś schodził paznokieć, o czym pisze Czesiu, to w klapkach tym bardziej. Bo przecież w takiej sytuacji nie będzie się chłopak katował i zakładał buta. Zdrowie ważniejsze. Mieszkaliśmy zawsze w najlepszych hotelach, pełnych turystów. I wierzcie mi - jeśli widok piłkarzy w klapkach jest nieestetyczny, to widok niemieckiej 60-letniej turystki z obwisłymi do kolan cyckami też nie. Majewski kazałby się jej ubrać? Niemieckim Helmutom kazałby zakładać mniej obcisłe slipki, żeby się jaja nie odznaczały?

Trener ma ustalić dobre treningi, wprowadzić odpowiednią taktykę, stworzyć właściwą atmosferę. I wygrywać. A o Majewskim słyszę - treningi kiepskie i nudne, taktyka przestarzała, atmosfera gęsta. Za to uczy kultury. Przecież to nie kolonie dla dzieci! Facet może ma dobre chęci, ale jest upierdliwy na tyle, że piłkarze mają go dosyć. A nie o to chodzi. Piłkarze mają iść za trenerem w ogień. Choćby w klapkach.

Wybrażacie sobie, że Majewski ma w swoim zespole Romario? I ten schodzi na posiłek w klapkach? Jak tak lubi, to lepiej niech schodzi w klapkach niż trener miałby się go ciągle czepiać, psuć atmosferę i sprawić, że ten Romario potem będzie miał muchy w nosie. Podobno straszna rzecz, bo Kukiełka wypił kawę. Gdyby to nie był Kukiełka, tylko Lampard? Gdyby taki Lampard miał od 10 lat zwyczaj, że lubi sobie wypić kawę przed meczem? To lepszy jest trener taki, który sam się z nim napije kawy, pogada, natchnie, czy taki, co będzie go karał, ostatecznie zniechęcając do siebie i do gry?

Majewski nie jest od tego, żeby Borucowi - a to przecież stary chłop - mówić, kiedy ma zacząć jeść, kiedy skończyć i jak posługiwać się sztućcami. Jak Boruc uzna, że naprawdę super zagra, jeśli na posiłek przyjdzie w samych gaciach (bo to go relaksuje) - to ja jestem za.

Jakoś tak wszyscy przechodzą coraz bardziej obojętnie obok tego, że selekcjonerem został facet BEZ OSIĄGNIĘĆ. I zaczyna się wmawianie, że nie jest dziwny, tylko bardzo profesjonalny. Jakoś Luis Aragones też uchodzi za profesjonalistę, a zachowywał się - przynajmniej w Betisie - zupełnie inaczej niż Majewski. Razi naszego trenera widok męskich stóp? Niech zmieni zawód!

No i jeszcze jedno - zaapelowałem, żeby piłkarze przegrali dwa najbliższe mecze i pozbyli się tego szkoleniowca. No i podniosły się głosy, że przecież walczymy o drugi koszyk w eliminacjach mistrzostw świata. I podobno ja mówiłem coś o koszykach w Cafe Futbol. Otóż nie - o koszykach mówił Roman Kołtoń. Ja mam gdzieś, czy będziemy losowani z drugiego, trzeciego czy czwartego. Zacznijmy grać dobrą piłkę, zamiast liczyć na szczęście w losowaniu. W tych eliminacjach mieliśmy dobry koszyk. I co? Jedyną drużyną, z którą na koniec będziemy mieli pozytywny bilans jest San Marino. Koszyki za nas bramek nie strzelą.

W zasadzie to im niższy koszyk, tym lepiej. Przynajmniej pogramy z dobrymi zespołami i może się czegoś nauczymy. Bo sparingi - wiadomo. Zaraz PZPN zorganizuje mecze z Litwą, Łotwą, Białorusią, na pewno nie z Argentyną, Brazylią, Anglią czy Włochami. A potem w kraju wielkie zdziwienie - na turnieju klapa! A jak ma nie być klapy, skoro dobrych rywali nasi kadrowicze oglądają w telewizji? Jak to jest, że w ciągu pięciu lat reprezentacja Brazyli dwa razy zagrała sparing w Estonii, a w tym czasie my lataliśmy do RPA, żeby zagrać z rezerwami Iraku?


KOMENTARZE:

  • lukil (27.01.2010 10:39:45)
    zawsze podobala mi sie pana gra. szkoda ze tak to sie potoczylo bo to od pana powinni sie uczyc. do dzis pamietam igrzyska. daliscie nam tyle radosci. wspanialy byl z pana zawodnik. pozdrawiam. lubie cafe futbol i podoba mi sie to co pan mowi

  • priap (05.10.2009 22:10:50)
    iłkarze mają iść za trenerem w ogień. Choćby w klapkach. zabojcze! to jeden z nielicznych ekspilkarzy ktory nie pierdola frazesow wyuczonych na meczu, zamiast gry w pilke!

  • Littbarski (28.09.2009 00:31:49)
    Odwalic sie od Kowalczyka dobrze pisze jebac PZPN i jebanych dziadów i zlodzieji A dopuki PZPN sie nie zmieni albo rozpierdoli w cos normalnego i nie rozpierdoli ukladow sie tego burdelu to jebac te reprezentacje bo coraz gorzej jest. 10 lat temu weszyscy narzekali ale bylo w huj pilkarzy co grali w Niemczech i Holeandii i cos tam znaczyli a dzis co Jebany wihniarek czy kurWa wielki boski kuba co co chwila kuraw polamany jest ;/ w cienkiej jak barszcz borussi a polska liga to 4 liga europejska. a trenerzy kurwy mowia o pucharach jak nie wiedza nawet co to slowo kurwa znaczy cwele tepe jebane puchary hahah ze pod koniec sierpnia juz zadnej ekipy nie ma i tak od lat. w polsce nie ma trenerow (poza Panami Smudą czy ew. Panem Kasperczakiem ) reszta to nieudolne kurwy z wizja futbolu kamiennego jak piechniczek huj pzpnowski co 30 lat temu moze mial pilkarzy ale teraz sie inaczej gra i trenuje. Jebac Pzpn i hujim w dupe i kotwica W PLECY TEJ SMIESZNEJ REPREZENTACJI I POLSKIEJ PILCE ANNO DOMINI 2009

  • Szymon (27.09.2009 17:07:41)
    pozdowienia dla trenera od przygotowania fizycznego:)...ps.za 5 razem zdalem u niego egzamin z fizjolki na AWFiS w Gdańsku:P.od razu mowie,ze cala armia ludzi zdala za 5 razem:D.

  • sql (26.09.2009 23:24:50)
    Czy wiadomo jaki jest stan J. Wójcika ?

  • Mati Borek (26.09.2009 19:57:35)
    Wojtek masz rację,wszyscy są ciency Urban,Majewski,Lato,Dudek,Piechniczek. Tak naprawdę rację mają tylko Hajto,Świr i Kołtoń, a najlepszy bramkarz w historii polskiej piłki to Boruc.

  • sese (26.09.2009 10:40:39)
    Skoro krytykujecie weszlo to po co tu wchodzicie? Kowal ma racje,trzeba krytykowac debili i nieudaczników? Trzeba zbojkotowac mecze kadry ! Kowal mial talent,tylko ze alk.go zniszczyl,zdaza sie.

  • Wojtek Kowalenko (25.09.2009 17:56:21)
    Wojtek ale ty głupoty piszesz. Grzałeś ławę w Hiszpanii i mądrala z Ciebie niesamowita. Jak taki jesteś wielki "ekspert" to zamiast siedzieć w studio i pociskać pierdoły z Kołtoniem i Borkiem sam zacznij trenować młodych i pokaż co sam potrafisz.

  • Zdenek (25.09.2009 16:38:09)
    Kowalczyk przestań pierdolić, bo pograłeś 5 lat w Hiszpanii i robisz z siebie nie wiadomo jakiego eksperta od piłki nożnej, a jest wielu bardziej zorientowanych w niej ludzi od Ciebie, no ale to weszło, pierdolony poziom dna...

  • józek (25.09.2009 15:14:52)
    Kowal na selekcjonera !!!to bylby dopiero lach ! hahaha !

  • Piortek Swieczewski (25.09.2009 09:24:15)
    Hiszpania nie Polska wiec spokojnie .Kowal moze sam kadre poprowadzisz?

  • Pablo (24.09.2009 20:16:50)
    Wojtek jak odwiedzasz Trenera J Wojcika w szpitalu tak skończył za dużo pił alkoholu szkoda że się tak stoczył na samo dno....

  • Do YOYO: po raz kolejny okazałeś się ... (24.09.2009 17:20:42)
    dopisz sobie coś (np. cymbałem). "Jestem studentem...., w średniej szkole nie przeczytałem żadnej lektury, ale zdałem maturę" Brawo, patałachu. Nie wiem ile osób nie przeczytało żadnej lektury, ale jest to powód raczej do wstydu niż do dumy (a tak wynika z treści). A co do Majewskiego, to ma być trener a nie jak powiedział Boniek "fajny z niego kolega". I niby co. Jak już taki fajny , to dajmy mu szansę? No bo jest fajny, aha i przychodzi w garniturze na śniadanie. Kiedy w końcu skończymy z głupotą ludu i kolesiostwem w PZPN ( i nie tylko)? Myślę, że nie prędko, dopóki takim jak YOYO wystarczą 3-4 zdania, że ktoś jest dowcipny(?) i idealnie nadaje się na trenera Kadry.

  • ryszard pazur (24.09.2009 16:14:53)
    kurwa wojtek zawsze w sedno trafiasz!!!

  • Marian (24.09.2009 14:32:10)
    Kowal ostatnio Twoją autobiografie przeczytałem , rewelacja , beztseler , literackiego nobla powinieneś dostać . Szacun ! a Majewski to dno i pięc metrow mułu

  • pfffff (24.09.2009 13:53:09)
    Typowe podejscie dla kogos komu latwo wszystko przychodzi - po co patrzec na detale i pierdoły skoro i tak jakos w miare idzie. Slowo "optymalny" czy tez "placebo " to chyba zbyt trudne do ogarniecia ?

  • ;] (23.09.2009 22:37:49)
    nie pało akurat on nim mimo wszystko nie jest. to co napisałes tyczy się właśnie matiego i romka w sumie też

  • KIBIC (23.09.2009 21:27:36)
    Kowal to śmiec piłkarski, lizodup, dupowłaz Kołtonia i Borka...już niewiele mu brakuje do Janka spocanka.. a skończy gorzej, bo w rynsztoku...

  • gryx (23.09.2009 20:50:33)
    ja pierdole jak ja nie znoszę jak ja nienawidzę jak ja nie libie kiedy Kowal masz rację..jak ja nie lubie sie z Tobą zgadzac...he he he

  • Siwy (23.09.2009 20:38:45)
    Kowal ma racje kurwa!!!a kto się z nim nie zgadza to wypierdalać z tego bloga! odtąd Weszlo rządzimy we dwóch Kowal i ja. On tu dowodzi a ja mu pomagam. Dotarło do hołoty? Jebać frajernie która płacze nad koszykami i losowaniem. Nie zasłużyliśmy na to by być losowanymi nawet z ostatniego koszyka. Powinien to być prędzej kosz na śmierci kurwa.

  • Ivan Zamorano Fan (23.09.2009 20:17:13)
    A potem okazało się, że Petrescu to dobry trener i zawodowiec. Tylko z naszych grajków tacy zawodowcy jak z koziej dupy trąba. Majewski to daremny trener, ale te zasady co tu je wyśmiewa Kowalczyk (nie pić kawy przed meczem, ubierać się na śniadanie jak drużyna etc.) są bardzo ważne. A nabijanie się z tego to przejaw mentalnego prostactwa i ciemnoty.

  • Lualua (23.09.2009 19:38:00)
    Petrescu też niby był chujowy w Wiśle. Piłkarze się zbuntowali i trenera wyjebali.

  • a to dobre (23.09.2009 17:55:42)
    ...Kowal w 100procentach popieram masz racje...

  • pit (23.09.2009 16:29:15)
    Kowal mówisz ze każdy przechodzi obok tego obojętnie? a co my szarzy kibice możemy zrobić tym pajacom z pzpn? naskoczyć chyba tylko...

  • Alamar (23.09.2009 15:17:03)
    Co do Majewskiego racja, co do meczy, w kazdy mecz nalezy dawac 100% zwlaszcza jesli to sa mecze eleminacyjne a nie towarzyskie i decyduja o koszykach ktora zawsze sa i beda wazne. Nie mozna lekacewazyc reprezentacji nawet jesli pzpn to robi, ewentualnie moga sie pilkarze umowic miedzysoba ze zakonczyli kariere reprezentacyjna dopoki selekcjonerem jest Majewski ale to musialoby byc ok.20 pilkarzy razem inaczej to nie ma sensu bo nie odniesie skutku znajac pzpn.

  • Tomek Hajto (23.09.2009 14:56:55)
    yoyo : widzisz jak blisko z b klasy do reprezentacji Anglii,stad wlasnie moje wczesniejsze epitety.na Twoim miejscu wiecej byl sluchal a rzadziej zabieral glos

  • janczar (23.09.2009 14:28:12)
    @BYŁY PIŁKARZ:Trafiłeś w sedno,świetne porównanie.O to właśnie chodzi.

  • Pablo z Bródna (23.09.2009 14:14:15)
    do yoyo: zgoda rygor jest potrzebny, ale Majewski to nie jest człowiek który wzbudza szacunek piłkarzy, a trener powinien być autorytetem a nie posmiewiskiem. Taki Smuda też by wprowadził rygor i zasady ale nie tak przesadne i absurdalne jak Majewski , widziałem treningi reprezentacji pod wodzą co prawda Bońka, ale Majewski był wówczas jego asystentem ...wyniki tamtych eliminacji każdy pamieta . Ja nie mam nic do zasad , ale nie do chorych zasad.Taki Capello pomijając ,że był dobrym piłkarzem ma wielką wiedzę taktyczna i umiejetności prowadzenia wielkich klubów, jego wyniki jako trenera są fantastyczne, zdobył wiele pucharów, mistrzostw itd. Myślę że porównywanie Majewskiego do Capello jest bezsensowne..

  • yoyo (23.09.2009 13:59:05)
    do Tomek Hajto...heh ja pisałem to od początku...na prawdę żal mi Ciebie...Jestem względnie młody. Zaczynam właśnie studia. Ale przynajmniej potrafię mieć swoje własne zdanie a nie jak większość przytakiwać ślepo za większością. A Ty człowieku w końcu czytaj ze zrozumieniem. Nie znam Majewskiego, nie widziałem żadnego jego treningu, nie wiem czy jest dobrym trenerem. Fakt kiepskiego miejsca Cracovii mnie nie przekonuje bo sezon wcześniej była 4. Ode mnie Majewski ma votum zaufania i wielki plus za to co skrytykował Kowalczyk. Trener musi pokazać kto tu rządzi. Do byly pilkarz: Podałeś świetny przykład nauczycieli. W LO miałem polonistkę, która lekcją nie potrafiła specjalnie zaciekawić ale rygor wprowadziła niesamowity w klasie pod względem zachowania. Nie można było rozmawiać itp itd...bez przeczytania ani jednej lektury zdałem maturę na 70% 0 nauki zero wysiłku. Po prostu siedziałem i robiłem co należało bo taki miałem obowiązek jako uczeń, a jak mi nie pasowało to mogłem spierdzielać ze szkoły do zawodówki! Sam jestem piłkarzem, marnym bo marnym...w zeszłym sezonie spadliśmy do B klasy, ale też miałem do czynienia z kilkoma trenerami. Przez pół sezonu trenował nas taki gość z Wisłoki Dębica. Dwoma 1-godzinnymi treningami wiele w nas nie zmienił, ale wzbudzał w nas szacunek bo wymagał od nas wiele rzeczy poza boiskiem. Skończyły się między innymi sobotnie imprezki, wywalił z zespołu 2 podstawowych graczy za pyskówkę. A godzinę przed meczem zabronił nam pić wodę! Oczywiście po rozgrzewce każdy łyczek mógł wziąć. Nasza gra wyglądała na boisku o niebo lepiej. Nie z powodu treningów a dlatego że przygotował nas lepiej mentalnie. Myśmy go szanowali. Wiedzieliśmy, że nikt nas nie zmusza do gry. Z Majewskim może być, a nawet będzie to samo pod tym względem, bo przypominam że nie wiem jakim on jest trenerem ogólnie. Wiem tylko że ten rygor jest potrzebny!

  • Pablo z Bródna (23.09.2009 13:50:30)
    Jak sie dowiedziałem że reprezentacja Polski została powierzona(tymczasowo) takiemu psełodotrenerkowi jak Majewski to sie załamałem. Moim zdaniem jeśli ten "człowiek z zasadami" nadal będzie trenerem to nie mamy co liczyć na udany występ na ME 2012 , dlatego że będą tam grali księża a nie piłkarze. Autorytet zdobywa sie w inny sposób , wiedzą taktyczną umiejętnością odpowiedniego przygotowania piłkarzy do meczu odpowiedniej motywacji a nie jakimiś chorymi zasadami. PS: Pozdrawiam kibiców Cracovii , myśle że oni najlepiej podsumują jakim "wybitnym" trenerem jest Stefan Majewski...

  • byly pilkarz (23.09.2009 13:25:11)
    yoyo: znam majewskiego, napisze ci jedno. to jest jak z nauczycielami w szkole. moze byc taki, ktory nienawidzi niepunktualnosci, sprawdza, czy dzieci zmienily obuwie, kaze dokladnie prowadzic zeszyt, za jakakolwiek niesubordynacje surowo kaze. A przy tym zupelnie nie potrafi zaciekawic lekcja i nie potrafi wyciagnac z uczniow tego, co najlepsze. Ale moze byc tez nauczyciel, ktory jest troche bardziej "wyzwolony", z osobwoscia, ktora skupia uczniow wokol siebie, z lekcjami takimi, ze az chce sie ich sluchac. I nie wazne, czy w zmienionym obuwiu, czy nie. Ty jestes za modelem pruskim, ja za modelem amerykanskim.

  • Tomek Hajto (23.09.2009 13:16:07)
    wiem

  • @Tomek Hajto: (23.09.2009 12:52:30)
    Wiesz do czego służy taki klawisz jak ALT?

  • Tomek Hajto (23.09.2009 12:03:40)
    yoyo jednak ruszyles mozgownica i w ostatnim zdaniu zauwazyles czym sie powinien zajac Majewski.coz lepiej pozno niz wcale,moze bylem zbyt surowy dla Ciebie...pewnie mlody jeszcze jestes,zycie przed Toba...

  • yoyo (23.09.2009 11:22:58)
    do Tomka Hajto: Człowieku czy Ty w ogóle rozumiesz co Ty piszesz i co czytasz? Niech zawodnicy grają! Ale jak mają to robić bez szacunku dla trenera? Ja jak kogoś nie szanuję to go nie słucham, robię wszystko po swojemu. Jak Majewski będzie ustalał taktykę i połowa szatni nie będzie go słuchać to daremna jego robota.

  • Do Tomka Hajto (23.09.2009 11:07:49)
    Nie to, zebym jakos specjalnie chcial zabrac miejsce w dyskusji. Piszesz, ze yoyo jest glabem, bo porownuje Majewskiego do Capello. Co napiszesz o Kowalu, ktory porownuje Kukielke do Lamprada? Jak mierzyc, to ta sama miara. PS. Pilkarze nie maja isc za trenerem ani w ogien ani na libacje (tylko pewien posel samoobrony mial taki styl), tylko sluchac trenera i dawac z siebie wszystko na meczu.

  • Tomek Hajto (23.09.2009 06:42:35)
    yoyo szanowac to mozesz Twoja stara.pilkarze maja grac glabie

  • obiektywny (23.09.2009 00:19:26)
    Co powstrzymywało PZPN? Może kontrakt z Zagłębiem? :) Słuchajcie dajcie spokój. Majewski to trener tymczasowy. Nie mogli powierzyć kadry już komuś na stałe, tak pochopnie, bez rozmowy z potencjalnymi kandydatami. Każdy ma prawo przedstawić swoją wizję. Kadra to nie klub. A z drugiej strony musieli już kogoś wybrać na najbliższe 2 mecze bo one przecież już są tuż tuż. A do tego dochodzi sztab którego nie kompletuje się w dzień. Do tego dochodzi obserwacja grajków. No bo z całym szacunkiem dla Smudy (uważam że jest jednym z 3 najlepszych polskich trenerów) ale co on może tak bez obserwacji wiedzieć o zawodnikach Legii czy Wisły? Na meczach ligowych, trener raczej przypatruje się własnym piłkarzom a nie rywali. A więc selekcjoner musi jeszcze pojeździć lub pooglądać kilka meczów na DVD. Spokojnie Panowie. Na Smudę też przyjdzie czas.

  • bobecki (22.09.2009 23:58:34)
    Na każdym z portali naród wybrał Franka. Możemy go cenić mniej, albo zwyczajnie - bardziej, ale każdy uczciwie przyzna, że Majewskiego od Smudy dzielą lata świetlne. Doprawdy nie wiem co kierowało PZPN-em wybierające tego szkoleniowca. Czy chciał zrobić każdemu logicznie patrzącemu na piłkę kibicowi, że GÓWNO ich obchodzi wola narodu i wybiorą z kandydaturę z drugiego bieguna ? Tego nie wiem. Wiem jedno, choć może mocne to słowa, w dupie mam tą kadrę. Tak podchodzących już nawet nie do godności narodowej, ale do zwyczajnie przyzwoitego wykonywania swoich obowiązków. Piłkarze sprawiają wrażenie, że nie mają ochoty grać z białym orłem na piersi, to JA nie będę sprawiał wrażenia, że ich będę chciał oglądać. A to co chciałem napisać odnośnie felietonu Pana Wojtka Kowalczyka, nie pamiętam, aby ten piłkarz - nie kopacz - powtórzę PIŁKARZ kiedykolwiek sprawiał wrażenie jakby orła miał w dupie.

  • chris (22.09.2009 23:28:25)
    Faktycznie! Z tymi koszykami to święta prawda. Niech grają z najlepszymi i się od nich uczą a nie dostają w dupe od Irlandii Płn.

  • yoyo (22.09.2009 23:26:56)
    do Tomek Hajto: oprócz chamstwa wykazujesz się jeszcze brakiem umiejętności czytania ze zrozumieniem. Nie twierdzę, że Majewski ma dobry warsztat trenerski. Twierdzę, że Kowalczyk nie ma racji jadąc po Majewskim, tylko dlatego że chce wprowadzić w swoich zespołach kulturę. Piłkarze mają trenera szanować! A temu mniej więcej ma służyć taki rygor

  • Wisla Fan (22.09.2009 22:58:53)
    zgodze sie prawie w 100%. Majewski ma ZERO OSIAGNIEC. Ale trener musi utrzymac dyscypline szczegolnie w Polsce. Czy w Hiszpanii przed meczami piliscie wodke?

  • ja (22.09.2009 22:37:42)
    aha, jeszcze a propos Aragonesa. Proszę, nie róbcie z niego takiego boga. ME z samograjem jakim była Hiszpania, a oprócz tego ostatnie sukcesy 30-40 lat temu. Ponadto jest to stary rasista, więc do jego poczucia estetyki nie przykładałbym aż takiej wagi

  • tomek (22.09.2009 22:23:13)
    dd: aha, a jak twierdzisz, ze w 92 bardziej blyszczal juskowiak niz kowalczyk, to znaczy, ze nie ogladales tego turnieju

  • tomek (22.09.2009 22:22:26)
    dd: urban w hiszpanii nigdy nie zagral w takim klubie jak kowalczyk i nigdy nie zajal ani trzeciego, ani czwartego miejsca.

  • Michał22 (22.09.2009 21:03:41)
    żeczywiście po tomaszewskim... tomaszewski to najgorszy "znawca" w polsce. ten koleś mówi to co chcą ludzie słyszeć. żadnych własnych przemyśleń. żeby być prawdziwym krytykiem trzeba mieć własne przemyślenia tak jak np. kowal. nie wystarczy krytykować wszystko co się da i się nazywać krytykiem. a wracając do tego że kowal nie ma osiągnięć to chciałbym na dziś żeby w kadrze naszej był zawodnik z primera division który GRA w polu a nie struga kloca na ławce. owszem kowal nie zawsze ma racje ale kto ma? że nie skończył podstawówki to co z tego? a ilu jest wielkich pisarzy ktorzy nie też nie skończyli? Reymont za "Chłopi" dostał nobla a też nie skończył podstawówki. wykrztałcenie to nie wszystko! trzeba mieć coś w głowie a nie nauczone teksty i definicje! kowal osiągnął jak na polske bardzo dużo i ma prawo wyrażać własne racje. nie pasuje to nie czytajcie.

  • Artur Wesołowski (22.09.2009 20:52:10)
    W 100% popieram pana Kowalczyka. Po Janku Tomaszewskim jedyny człowiek, który mówi coś mądrego o piłce nożnej w naszym kraju. Pozdrawiam serdecznie.

  • Ivan Zamorano (22.09.2009 20:52:04)
    Jakby Kowal nie miał "zasady", że piłkarz po urlopie musi wrócić z nadwagą to i miał by mniej kontuzji. Również tych mechanicznych, bo wbrew wyobrażeniom Piekarskiego czy Kowalczyka to ma ze sobą związek. Dopóki Kowal trzymał wagę wydawało się, że jest nowy Boniek. Majewski to nie jest selekcjoner marzeń. Ale kadra to nie chlew. Na zachodzie to już rozumieją od dawna. U nas rozumiał to w siatkówce Lozano etc. Zasady ala Capello są niezbędne, bo inaczej polska piłka nigdy się nie podniesie ponad swoje prostactwo obecne. I gdyby Kowal poczytał, poedukował się zrozumiał by, dlaczego nie wolno pić kawy przed meczem w upalny dzień. A Kowal woli rechotać tak jak rechotał ciemnogród gdy usłyszał pierwszy raz teorię Kopernika "bu hahaha przecież ludzie po drugiej stronie by pospadali"...

  • Michał22 (22.09.2009 20:17:30)
    zauważcie że kiedy polska gra z silniejszą drużyną to gra o wiele lepiej. najlepsze mecze rozegraliśmy z czechami i portugalią. czemu? bo to są drużyny które grają swoją piłkę a my tylko czekamy na kontre. czy my w ostatnich latach potrafimy wygrać z jakąś profesjonalną drużyną (czyli nie san marino itp.) z palcem w dupie? nie przypominam sobie. szczerze mówiąc kowal też mnie troche zaczął wkurzać z tym żebyśmy wszystko przegrywali itp. ale mimo wszystko mam do niego szacunek. kariery w primera division nie zrobił bo miał kontuzje, a jeśli chodzi że on się kreuje na gwiadora to jest sranie w banie. przecież to zawsze jest mówione z jajem. ile razy borek mówił że niedoszła gwiazda barcy itp. przecież oni sobie najzwyklejsze jaja robią. a co do jego wymądrzania się na temat profesjonalizmu itp. to sorry ale jego trenerem był aragones czyli osoba która potrafiła tak ustawić hiszpanie żeby wygrała mistrzostwa europy ale co najważniejsze w jakim stylu! ja mam w dupie wygranie włochów itp.! po co mam się męczyć jak grają i sie cieszyć że wygrywają? wole oglądać jak ktoś ofensywanie gra bo w końcu sport jest dla kibiców gdyby nie oni to by nie było tych sponsorów itp.

  • zagadkowicz (22.09.2009 20:00:46)
    Może ktoś napisać o co chodziło z tym 2+2x2?

  • Kowal !! (22.09.2009 20:00:08)
    Przypomnij mi twoje osiągnięcia !! Być może był pan wyróżniającą się postacią ligi. Chłopkaiem z talentem i ikrą , lecz brak dyscypliny ( krótkie spodenki, bekanie pierdzenie) na pewno nie pomogły panu zajść na szczyt, co więcej myślę, że jest pan tak pewny siebie, że nie dostrzega jak bardzo mało wie pan o profesjonalizmie. Co więcej jest pan na tyle zapatrzony w siebie, że chyba nie dostrzega pan faktu, iż Stefan M osiągnął więcej w futbolu niż pan, fakt faktem kto dał więcej kadrze an czy Majewski ?!! Nawet w trenerce Majewski o mały włos nie zdobył majstra gdyby nie wpadki Szamotulskiego w pamiętnym meczu Wisła - Amica (2-1). Troszkę pokory! I jescze jedno, nie wstyd panu gdy nazywają pana gwiazdą primera divison, jak to miało miejsce chociażby w zeszły czwartek ??

  • Pablo (22.09.2009 19:57:08)
    Jak ktoś się nie zgadza to niech nie czyta a widocznie lubicie Kowalczyka że ma tylu czytelników Wojtek wie że piłkarz lubi być luzakiem i nie przyjdzie na śniadanie w garniturze. Drużyna musi być zgrana i prawdziwą paczką to będzie wtedy ok...Tylko Smuda

  • dd (22.09.2009 19:34:18)
    A co ty w tej Hiszpanii osiagnąłeś, że ciągle nią sobie gębę wycierasz? Zgarnąłeś majstra? Zagrałeś w Realu czy Barcelonie? Chuja. A taki Urban chociaż hatricka na Bernabeu strzelił. Co do ubrań w czasie posiłku - wystraczy popatrzeć na Bundesligę czy Serie A. Elita, a nie zaścianek. Co do niższego koszyka - puknij się w te łyse czoło, i podrap po zakolach, może zrozumiesz, że im nizszy koszyk tym trudniejsi rywale, a im wymagający przeciwnik tym trudniej awansować. Z resztą - pochwal się, ile razy ty "Maradono" polskiej piłki wprowadziłeś do dużego turnieju? Grałeś na MŚ, czy ME? Chuja! Olimpaidy nie liczę. Z resztą, w Barcelonie bardziej błyszczał Juskowiak jak ty. Ciao.

  • cfc1888 (22.09.2009 19:26:58)
    Brawo Kowal!

  • zagadka (22.09.2009 19:15:38)
    dwa plus dwa razy dwa - aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, byłeś, jesteś i zostaniesz zwykłym prostakiem, który w życiu potrafił tylko prosto piłkę kopnąć.

  • Tuhaj-bej (22.09.2009 19:08:54)
    dobry kowa(L)!!

  • pasjonat (22.09.2009 19:07:58)
    Kowal!! Myślałem, że padnę ze śmiechu kiedy to czytałem. Jesteś zajebisty!!!!

  • antylech (22.09.2009 18:05:57)
    kowalczyk prosty chlop z warszawy ale racje ma 100%

  • Wilgotna (22.09.2009 17:52:04)
    Znowu Kowal ma rację. Piłkarze to nie są żadnie przebierańcy i nie muszą chodzić w garniturach. W Garnitury ubierają się agenci ubezpieczeniowi, bankierzy, amway-owcy czy papugi, a każdy wie jakie to tępactwo i kurestwo. Piłkarze mają być sobą, a manier nie ma ich co uczyć na kadrze! I nie pierdolcie o kawie, kebabach czy kurczakach. Każda porządna kadra powinna mieć dietetyka i kucharza.

  • Tomek Hajto (22.09.2009 17:21:34)
    yoyo stwierdzam,ze jestes glabem.dyscyplina jest wazna ale najwazniejszy jest warszat trenerski w tym przypadku.a porownania Majewskiego do Capello nigdy Ci nie wybacze i bede Cie jechal w kazdym poscie glabie jeden

  • yoyo (22.09.2009 17:12:37)
    do tt: Co kraj to obyczaj. Ja nie mówię że te zasady są dobre, ani nie mówię że są złe. Każdy ma swój pogląd na futbol. Inna sprawa, że jak pisałem wcześniej nie zaszkodzi trochę kultury wpoić naszym piłkarzom i posłuchu. Dam teraz przykład Benhakera. Piłkarze ignorowali jego zakazy i nakazy. Chodzili na imprezy pili. A kara ich aż tak wielka nie spotkała (Boruc, Majewski i Dudka bodajże). Odwołał ich na jeden mecz i zaraz przyjął z otwartymi ramionami. To samo było na ostatnim zgrupowaniu. Podobno gdzieś kopacze imprezowali. A może dzięki zasadom Majewskiego poczują przed trenerem respekt, że z nim nie ma żartu? Może akurat skończy się libacja na zgrupowaniach? Ja nie mówię że na pewno tak będzie. Ale rygor nie jest zły, i naśmiewanie się Pana Kowalczyka nie jest na miejscu. Może gdyby on miał takiego trenera w którymś klubie (chodzi mi o rygor a nie o umiejętności) to akurat jego kariera lepiej by się potoczyła? Może akurat nie złapał by się za alkohol?

  • tt (22.09.2009 17:02:44)
    yoyo: czemu tak chetnie pomijasz fakt, o ktorym wspomnial kowal - ze luis aragones, aktualny mistrz europy, takich zasad nie wprowadzal i jakos to wyszlo wszystkim na dobre? myslisz, ze brazylijczycy wprowadzaja takie metody?

  • yoyo (22.09.2009 16:55:48)
    Do gościa z wypoconego wpisu o 2 poniżej. Po pierwsze nie obrażaj...ja Ciebie nie obraziłem więc wiesz...troszeczkę kultury nie zaszkodzi. Po 2 ja nie twierdzę w cale że Majewski jest idealnym trenerem. Ba, może nawet kiepskim. Ja tylko skrytykowałem Pana Kowalczyka za to, że wyśmiał zasady Majewskiego. Starałem się pokazać, że nawet taki trener jak Capello wprowadza swój rygor. Nie ma w tym nic złego. Pan Kowalczyk śmiejąc się z Majewskiego, śmieje się także z jednego z najlepszych trenerów na świecie. Tak jak napisał ktoś poniżej, warto nauczyć naszych kopaczy oprócz taktyki także odrobinę kultury. Nie mówię że kulturą wygrają mecz, ale zmieni to ich podejście to piłki, trenera i obowiązków.

  • kibic piłki nożnej (22.09.2009 16:55:07)
    KOWAL ZOBACZYMY JAK SIE BEDZIESZ ZACHOWYWAŁ W CAFE FUTBOL W NIEDZIELĘ, BO TAM Z WAMI BEDZIE MAJEWSKI, PEWNIE BEDZIESZ MU DUPE LIZAŁ !!!!!!!!!

  • ja (22.09.2009 16:43:25)
    osiągnięcia trenerskie Majewskiego to jedno- inna sprawa, że który polski trener je ma? Kasperczak, Janas, Skorża Wójcik i Smuda. Wąskie grono, a i ich sukcesy nie rzucają na kolana. Przy wszystkich wadach Majewskiego- jego podejście do detali o których pisał Michniewicz jeśli nie jest jakimś plusem, to też nikomu nie powinno szkodzic. Majewski został selekcjonerem w okolicznościach takich, a nie innych, ale też nie odbyło się to kosztem jakiś rewelacyjnych kandydatów, bo z wymienionych przeze mnie: jeden właśnie spuścił klub, drugi z kadrą już pracował, trzeci odpadł dopiero co z Estończykami, czwarty jest totalnie skompromitowany i skorumpowany, a piąty przed EURO zrobi obóz w górach i chłopaków zajedzie jak to ma w zwyczaju

  • chicago (22.09.2009 16:40:28)
    Kowal do tej pory podobaly mi sie twoje blogi w 90%,ale teraz to juz pierd...Jak dajes przyklady z gornej polki to zobacz jaka dyscypline wprowadzil Capello i Guardiola,ale Ty jakbys sie nauczyl tego hiszpanskiego to moze bys wyladowal wyzej,a tak to niedlugo bedziesz mogl przybic piatke z GAZA.Rozczarowales mnie...

  • Do YOYO: znowu okazałeś się cymbałem (22.09.2009 16:40:17)
    Przyszedł Capello , kazał nosić garnitur i ... odrazu zaczeli wygrywać. Hehehe, patałachu, a może po prostu połączył DWIE rzeczy. FACHOWOŚĆ i RYGOR. Może po prostu ma umiejętności, wiedzę i potrafi to przekazać. Każdy twój post , świadczy, że gdzieś coś usłyszysz (nie do końca) i lecisz do domu piasć "komentarz".

  • adas (22.09.2009 16:10:51)
    czytam sobie ten wpis i dochodzę do wniosku, że Majewski to jedna skrajność, a Kowal - druga. I także dlatego mamy taką piłkę jaką mamy. I np. wspominany Romario był bogiem, ale też nie pojechał na dwa mundiale, a jeden zawalił - po części dzięki takiemu a nie innemu charakterowi.

  • obserwator (22.09.2009 16:09:41)
    Kowal przecztałem Twoją książkę i te wypowiedzi jakie tu zamieszczasz i główny wniosek jaki sam się nasuwa jest taki, że Ty mogłeś spokojnie zrobić większą karierę tylko zabrakło rozumu i profesjonalizmu. Miałeś wiele cech predysponujących do grania w "dużą" piłkę ale niestety nie trafiłeś na człowieka, który nakładłby Ci do łba łopatą, może nawet w pewnym stopniu takiego jak Majewski. Takiego który stara się oprócz tej taktyki i czysto piłkarskich rzeczy, wpoić także kilka zasad przydatnych w życiu, a pośrednio także w piłce. Jestem jak najbardziej przeciwko Majewskiemu jako selekcjonerowi naszej reprezentacji. Już dawno przewidywałem, że jeśli dziady pozbędą się Beenhakkera, to na jego miejsce wsadzą swojego Stefka, któremu będą ustalać kadrę. Jednak jest jedna rzecz w której popieram Majewskiego. I jest to właśnie to, że stara się jakoś wyplenić prostactwo tak powszechne u polskich piłkarzy. A takim właśnie prostactwem jest schodzenie na posiłek i świecenie swoimi okaleczonymi girami. Nic przyjemnego w tym nie ma. Brakiem profesjonalizmu jest właśnie też to, że polski piłkarz nawet nie wie, że kawa przed meczem nie pomaga. Wyśmiewanie tego typu zachowań tylko potwierdza wielkie braki w profesjonalnym podejściu do piłki. Warto zainteresować się w jakie dziedziny ingerują inni trenerzy w Europie. Z tego co wiem to taki np. Wenger ustala piłkarzom menu itd. Raczej nie po to żeby jedli to co on lubi tylko po to żeby optymalnie przygotowac ich organizm do wysiłku. Gdyby u nas oznajmił, że piłkarz nie może pocisnąć gyrosa czy czegoś w tym stylu i popić piwkiem, to pewnie wysmiałoby go pół ligi. Tylko później efekty mamy takie, że większość naszych piłkarzy "umiera" w 60-70 minucie meczu. W takim razie dobrze, że taki Majewski mimo swojej nieudolności trenerskiej chociaż trochę profesjonalizmu stara się wpoić.

  • wkrk (22.09.2009 16:00:31)
    Popieram

  • gelo72 (22.09.2009 15:59:53)
    a i czyste paznokcie będą sprawdzane przed hotelem (kiedys cos takiego widziałem w turcji jak obsługa hotelowa pokazywał swoje paznokcie)nie no klimacik sie szykuje w kadrze pełan integracja

  • gelo72 (22.09.2009 15:40:47)
    no piłkarze kopacze teraz to pewnie stefan dohtor selekcjoner reprezentacji polski nie do U-23 wymysli dla was szkołe, średnie minimum :-D do powołania do kadry jak nic zobaczycie :-D

  • mks (22.09.2009 15:37:41)
    brawo panie Wojtku.majewski to mega pomykla.smuda,albo trner z zagranicy.dobry trener,ambitny.slaven bilic np.

  • Dr Lubicz (22.09.2009 15:33:12)
    Koks dobry na każdą pogodę, zimny browar w upał.

  • dr gonzo (22.09.2009 15:27:05)
    dobry miks

  • jako (22.09.2009 15:25:58)
    do effendi - nie wiem czy sie pije kawe czy nie gdy jest upal ale jestem pewien,ze kolkow sie w zasadzie nie ubiera :)))

  • do dr lubicz (22.09.2009 15:25:22)
    jaki serial taka diagnoza czyli chujowa

  • do dr gonzo (22.09.2009 15:25:08)
    i jeszcze sciezke koksu ;)

  • do pierwszego komentarza - "do Wojtka".. od andry (22.09.2009 15:24:17)
    Bujaj sie frajerze! Skoro nie podoba ci sie blog Kowalczyka to na chuj tu wchodzisz! Wypierdalaj!

  • dr gonzo (22.09.2009 15:23:49)
    tak piwo i wodke na upal i kwasa

  • andry (22.09.2009 15:20:36)
    Kowal na prezydenta! :P Nie zartuje! ;) a przynajmniej na prezydenta PZPN! Wiem, ze zrobilbys z tymi szujami pozadek! Pozdrawiam, i tak trzymaj!

  • Dr Lubicz (22.09.2009 15:07:39)
    Aleś pierdolnął!Zimne piwo się pije a nie herbate czy kawę.

  • do efendi (22.09.2009 14:58:06)
    jak nie mozna pic kawy jak jest upal to czemu afryce pln i izraelu pije sie kawe jak jest 50 stopni spytaj lekarza albo sam se sprawdz ,ze wypicie goracej kawy lub herbaty przynosi ulge jak jest upal

  • janczar (22.09.2009 14:57:55)
    Yoyo,Tomek Hajto ma rację(w 50% bo rzeczywiście wyzwiska niepotrzebne,troszkę kultury nie zaszkodzi).To porównanie Ci nie wyszło.Prześledź sobie tylko kariery trenerskie Capello i Stefka i osiągnięcia...Trener z sukcesami zawsze będzie miał szacunek i posłuch wśród piłkarzy nawet jeśli nie ma twardej ręki.

  • Tomek Hajto (22.09.2009 14:57:41)
    yoyo lepszym od czego?

  • yoyo (22.09.2009 14:33:12)
    do Tomek Hajto Czyli krytykujecie Majewskiego że jest słabym trenerem ale nie pozwalacie mu być lepszym? Inna sprawa to to, że Twoje wyzwiska nie są na miejscu.

  • AW (22.09.2009 14:14:59)
    Nawet nie wiecie jak ja się modliłem żeby go wyjebali z Cracovii naprawde, tam gdzie jest Majewski to ławka jest rozjebana w 2 miesiące np. amica,pasy

  • Kuba (22.09.2009 14:02:15)
    Popieram Panie Kowalczyk. Z sąsiadów mamy Niemców a my z nimi nigdy sparingu nie graliśmy więc chyba coś jest nie tak ;/

  • Tomek Hajto (22.09.2009 13:57:14)
    yoyo wiesniaku,to tak jakbys porownywal czekolade z gownem.lepiej sie nie udzielaj prostaku z PZPN

  • yoyo (22.09.2009 13:52:25)
    Kowal...powiem Ci, że nigdy nie lubiłem Twoim marnych wypowiedzi w Caffe futbol. Ale teraz przeszedłeś sam siebie. Trener w ten sposób chce wzbudzić szacunek. Dać Ci świetny przykład "podobnego" trenera? Proszę bardzo! Fabio Capello. Anglia grała padakę w Eliminacjach Mistrzostw Europy. Przyszedł Capello, wprowadził rygor. Ale mało tego że na kolacje mieli przychodzić w butach, to jeszcze w garniturach! No i co? Piłkarze Fabio szanują, a Anglia nie przegrała żadnego meczu! Wszystko ma swoje plusy i minusy. Teraz dam Ci inny przykład. Czemu np ekspedienci w sklepach mają się schludnie ubierać? Przecież oni mają sprzedawać towar a nie dobrze wyglądać? Czemu piłkarze mają z siebie robić obleśniaków? Oj Wojtku Wojtku...zamiast pomagać reprezentacji jak prawdziwy patriota to tylko jej szkodzisz...

  • Jarosław Psikuta (22.09.2009 13:41:23)
    Z Czechami wpierdolimy, a Słowacy wygrają ze Słowenią i awansują na MŚ. A że awans trzeba oblać to do Polski przyjadą na bani i dzięki temu z nimi wygramy. Leśne dziady będą wniebowzięte, bo w końcu pokonamy finalistę MŚ, a Doktor który będzie sprawcą tego wiekopomnego sukcesu dostanie w nagrodę prowadzenie kadry do 2012 roku.

  • majeski pipeski (22.09.2009 13:26:54)
    za tydzien w cafe futbol ma byc majeski ale bedzie zadyma kowal mu powie to wszystko co tu napisal prosto w oczy chy ba ze bedzie sie bal stefana

  • Pinky (22.09.2009 13:12:38)
    to tak apropo reżimu w szatni i wyników: http://sport.interia.pl/pilka-nozna/ligi-zagraniczne/angielska/news/trener-chelsea-cierpi-przez-muzyke,1371614

  • Rewo (22.09.2009 12:58:32)
    brawo. Ten apel to oczywiscie nierealny, bo troche to głupio prosić piłkarzy o to by się podłożyli skoro każdy dodatkowo odpowiada za swoją dysozycję i formę - zawsze to może na nich samych indywidualnie złe świało rzucić i już np nie będą takimi oczywistymi kandydatami do reprezentacji przy anstepnych powołaniach.

  • rolando (22.09.2009 12:49:38)
    Dla Kowala wymarzony trener to Wójcik, który nie dość, że nie wymagał samodyscypliny poza boiskiem, to jeszcze można było się z nim nieźle schlać po meczu (wygranym czy przegranym, to w sumie nie ma znaczenia - jak mówił Kowal po awanturze z Borubarem)

  • do z (22.09.2009 12:28:04)
    Panie nie czepiaj się pan głupot bo dzieci w dzisiejszych czasach na jądra helmutów to uwagi nie zwrócą.

  • tygrys europy (22.09.2009 12:25:35)
    Zgadzam sie z Kowalem i nie zgadzam. tych leśnych dziadków już dawno trzeba było przegonić ale przegrywać dwa ostatnie mecze to zbyt drastyczna metoda. ja jak jestem na towarzyskim meczu polaków to mi się łza w oku kręci podczas hymnu a co dopiero w meczu o punkty. Moim zdaniem trzeba rewolucji: Boniek na prezesa PZPN, on nam znajdzie odpowiedniego trenera, zrezygnowac z piłkarzyków typu; dudka,brożek,podziękować już za grę krzynówkowi,zewłakowi, bosackiemu.

  • z (22.09.2009 12:17:50)
    Panie, dzieci to czytają :) A Pan jedzie o jądrach Helmutów itd.

  • boromir (22.09.2009 12:12:31)
    jako, nie mówię, że Majewski to złoty człowiek na właściwym miejscu, ale o dyscyplinie w zespole Kowal powinien wypowiadać się ostatni... Jak jest taki mądry to niech sam się weźmie za trenerkę i ciekawe co zrobiłby z taką Cracovią (z Cabajem i innymi "gwiazdami" w składzie) A puszczać mecze to sobie można było w naszej Ekstrak(l)asie parę lat temu (nie wiem skąd taki pomysł, to jest kompletny brak profesjonalizmu)

  • silvestr (22.09.2009 12:07:10)
    do pojeba nizej: Kowal gral w ogoniastym klubie tabeli? Zajal 3 i 4 miejsce, najwyzsze ze wszystkich Polakow, ktorzy grali w Primera Division (Dudka nie licze).

  • andymen (22.09.2009 12:04:34)
    Najgorsze w tym wszystkim jest to, że to o czym pisze Wojtek rozumieją nawet dzieci, a co dopiero ludzie, którzy zęby zjedli na piłce. Ale widać Majewski trenując rezerwy Kaiserslautern nie miał okazji nauczyć się podstawowych nawyków trenera, tylko pierdół, które są gówno warte. Cała jego praktyka i wiedza są gówno warte i jeśli taki człowiek ma przekazywać swoje genialne pomysły taktyczne drużynie, to nie dziwię się, że nikt go nie słucha

  • jako (22.09.2009 12:02:54)
    baromir chyba cos Ci sie popierdolilo albo inna kadre ostatnio ogladalismy.Bo to co ci amatorzy zagrali to bylo posmiewisko i z kibicow i z orzelka.czytaj chlopie ze zroumieniem.a jak chcesz dyscypliny to patrz Smuda lub Lenczyk a nie Majewski fajny chlop Stefan

  • boromir (22.09.2009 11:56:34)
    Brawo Wojtek, buhahaha! Akurat ma się kto wypowiadać o profesjonalizmie Majewskiego - przygadał kocioł garnkowi! Może gdyby Kowal trafił na takiego coacha, który wprowadza w zespole pełną dyscyplinę, skończyłby jako gwiazda ligi hiszpańskiej, a nie cypryjskiej. Właśnie dyscypliny i profesjonalizmu Kowalowi zabrakło, więc niech nie mówi, że dyscyplina nie jest ważna! Taki Romario i Lampard mają umiejętności indywidualne i u nich każdy detal aż tak się nie liczy jak u naszych kopaczy-ochlejów i hazardzistów (Kowal zawsze należał do kadry ochlejów, a teraz uważa się za wielkiego mentora i eksperta). "Powinno się przegrać te dwa mecze" - ciekawe czy on sam odpuściłby tak mecz i zagrał przeciwko swojemu trenerowi? Nasz "ekspert" chyba nie zdaje (i nigdy nie zdawał) sobie sprawy z tego, że kadra gra przede wszystkim dla kibiców i każdy mecz z "orzełkiem" na piersi jest prawdziwym wyróżnieniem

  • PabloZet (22.09.2009 11:46:43)
    No, Wojtek! Nareszcie się z Tobą zgadzam! Super tekst! Tak trzymaj!!!

  • łon (22.09.2009 11:34:38)
    dla mnie piłkarze poza boiskeim mogli by nie istnieć, poprostu mam ich głęboko w dupie, 99% to imbecyle i przychlasty. Ale na boisku powinni zapierd....to utraty przytomności i tyle w tym temacie.

  • do arczi (22.09.2009 11:23:33)
    a czy majewski zakonczyl wlasnie kariere pilkarska czy juz jednak jest trenerem od dlugiego czasu?

  • arczi (22.09.2009 10:30:35)
    A czy Klinsmann jak obejmował kadrę Niemiec miał jakieś osiągnięcia klubowe? To samo były trener Chorwatów Bilić.

  • spoting (22.09.2009 10:25:31)
    potwerdzam słowa Kowala to Kołtoń pierdzielił o tych koszykach. A po ch... nam te koszyki na MŚ nie dostaniemy się a w ME jesteśmy gospodarzami więc nie ma to kompletnie znaczenia w jakim koszyku będziemy bo gospodarze imprez inaczej sa rozdzielani

  • jako (22.09.2009 10:01:54)
    masz racje Kowal w zupelnosci.obawiam sie jednak,ze klamka juz zapadla.Majewski zostanie trenerem reprezentacji bez wzgledu na wyniki dwoch najblizszych meczy i cala ta banda bedzie miala TRZY lata sielanki a po przegranych ME podadza sie do dymisji i Polska bedzie kolejne TRZY lata w plecy czyli za Armenia,Bialorusia i Azerbejdzanem

  • 123... (22.09.2009 09:59:50)
    Kowal jak ty nic nie rozumiesz i nie rozumiesz > takiego capa jak TY i tak juz się nic nie nauczy> p.s od kiedy tak hołubisz Aragonesa???? kiedy wczasowałes w Betisie to : a)nie rozumiał cie,b)uwziął sie na ciebie,c)niszczył

  • wichura (22.09.2009 09:49:58)
    Nie porównujmy pracy selekcjonera do trenera klubowego (Majewski wydziwiał w klubie - bo tam ma czas na wychowanie i tam ma to sens). W reprezentacji, gdy masz piłkarza pięć razy do roku przez trzy dni i tak niczego nie nauczysz. A trzymać krótko za mordę trzeba, bo piłkarze to hołota i półgłówki - pozwolisz raz wyjść na disco przed meczem, to potem co niedzielę będzie waliło od nich wódą. A stroje? Nie po to cała drużyna ma jednolite stroje (z logo sponsora, który utrzymuje reprezentację i pół związku), żeby każdy łaził w czym chce. Popatrzcie, jak największe reprezentacje wysiadają z samolotu albo z autokaru przed meczem - wszyscy ubrani jednakowo, często w garnitury (choć w t-shircie może byłoby wygodniej) - bo są drużyną i jest to tzw. corporate identity. Nawet spedalone megagwiazdy z Portugalii noszą się jednakowo i żaden nie pyskuje.

  • eeech (22.09.2009 09:28:40)
    Pewnie, jak ma fantazje Kukielka, to niech kawe pije. Jak Kowal i spolka mieli fantazje to irish coffee byly najslabszymi trunkami. Kowal, powiedz, Ty naprawde nie rozumiesz roznicy miedzy Lampardem a Kukielka? Kowal, jak grales w Legii, to mogliscie wszyscy przyjsc na bani i i tak goliliscie frajerow, bo byliscie o klase lepsi. A Majewski? Kiedy on mial do dyspozycji lepszych pilkarzy? Kukielka? Co on osiagnal takiego, jaka ma samodyscypline, zeby podwazac autorytet trenera? Jak sie ma w zespole prawdziwe gwiazdy, wspanialych pilkarzy (nie mowie nawet o skali swiatowej tylko o naszym kartoflisku) - takich, jak kiedys wasza paka w Legii: Ty, Podbrozny, Pisz, Beret i inni, ktorzy ponad glowe przerastali poziom naszej ligi - takim pikarzom mozna isc na ustepstwa. Jak sie ma wyrobnikow, to ci wyrobnicy maja zapierdalac i sluchac trenera bo to ich zasrany obowiazek, za ktory otrzymuja i tak bardzo wygorowane (w stosunku do jakosci pracy, jaka wykonuja) wynagrodzenie. Maja wykonywac swoje obowiazki, a nie bawic sie w harcerzy skaczacych w klapkach w ogien. Kowal, kto jak kto, ale Ty powinienes widziec roznice miedzy wyorbnikiem (Kukielka), ktory ma sluchac, a gwiazda, ktora moze miec swoje wymagania i przyzwyczajenia.

  • sowa (22.09.2009 09:24:39)
    Zgadzam się w 100%.Nasza kadra jest zwyczajnie słabiutka i jeżeli chcemy coś osiągnąć,to tylko ambicją,a do tego musi być atmosfera.Widzę też,że Stefan zamieścił tutaj kilka komentarzy,bo raczej niemożliwe,żeby ktokolwiek inny wierzył,że możemy cokolwiek wygrać za Stefcia(nie wyłączając Burkina Faso).

  • efendi (22.09.2009 09:22:11)
    Jesteś żałośny. Idąc takim tropem można dojść do wniosku, że jak jakiemuś piłkarzowi pasuje to niech gra mecz w klapkach bo tak grał od dzieciństwa i na podwórku strzelał najwięcej goli... Tak dygresja. Man. Utd grał z Chelsea. Boisko było mokre. Ferguson kazał wszytskim założyć długie kołki. Forlan nie ubiera w końcówce marnuje setke. Po meczu sie Alex wpada do szatni rzuca w Forlana butami i od tego czasu Diego nie zagrał w MU i musiał odejść. Później został dwukrotnie królem strzelców Primera Divison. Ferguson popełnił błąd? Ja go popieram w 100%. I takiego Kukiełke to trzeba uczyć profesjonalizmu bo tak jak ubiera się kołki jak pada deszcz, tak samo nie pije się kawy, piwa czy innych napojów zwiększających diurezę jak jest upał...ale skąd ty to Wojtuś możesz wiedzieć??

  • Lepinio (22.09.2009 09:21:31)
    do do kowala,z tym Zarzecznym,to nie przez kontrowersyjność przestał w c+ się pojawiać,tylko popełnił pewne przestepstwo i dletego nie mógł pokazywać się publicznie w c+, a szkoda.

  • tinc (22.09.2009 09:04:45)
    brawo Kowal!

  • do czarny paznokiec (22.09.2009 09:00:42)
    A Ty co masz jakies dewiacje ? zagladasz pod stol zeby komus ogladac paznokcie ? Dopoki ktos korzysta z takich wynalazkow jak prysznic i mydlo to mam w dupie w czym on przychodzi w klapkach czy nie .Co innego gdyby nie uzywal ale w takim przypadku bedzie od niego smierdziec niezaleznie od tego w czym przyjdzie .

  • Mats (22.09.2009 08:51:39)
    Oj Wojtek, Wojtek za dużo narzekasz. Trochę zaufania do Stefana :) A jak wygra (nie powiem że nie cudem) 2 mecze i zagra w barażach (jeszcze większym cudem) i niech tam jeszcze awansuje (tu już potrzeba cudu że ho ho) to co wtedy napiszesz?

  • czarny paznokiec (22.09.2009 08:45:35)
    dyscyplina musi byc jak sie pozwoli polskim pilkarzom na zbyt wiele to bedzie jak za engela, a hiszpanie to brudasy czym tu sie chwalic ze z brudasami jadles, jesz snadanie i na czarne brudne paznokcie patrzysz, rewelacja

  • kowal - jusko - rychu (22.09.2009 08:40:51)
    Nie pierdol koleś, bo Kowal tam swoje zagrał i żaden Polak nie osiągnie pewnie przez 20 lat tyle, co on tam. Kowal - szacunek. Kiedy będzie II część autobiografii, bo tamtą czytałem jakieś 10 razy i znam ją na pamięć ;]

  • W Hiszpanii grałem pięć lat. (22.09.2009 08:33:26)
    TY GRAŁEŚ? GRAĆ W HISZPANII TO MOŻE C.RONALDO, L.MESSI I PRAWDZIWI PIŁKARZE. CAŁE ŻYCIE BĘDZIESZ SIĘ TYM PODNIECAĆ, ŻE GRAŁEŚ OGONY W OGONIASTYM KLUBIE DNA TABELI?

  • goliat (22.09.2009 08:20:22)
    Brawo,panie Wojtku absolutnie popieram. Szkoda tylko, że jakieś dziwne "pustostany" się tu wymądrzają. Nauczyli ich pisać ale mózgi dalej pozostały w rozsypce.

  • do kowala (22.09.2009 03:30:29)
    jak zwykle kontrowersyjnie ale popieram...mam nadzieje tylko, ze nie zniechecisz sie wpisami jakichs niedolezniakow, ktorzy to mowia jaki jestes chujowy itd i bedziesz kontynuowal zarowno bloga jak i typowanie...tylko dobra rada - nie byc kontrowersyjnym na sile...tak jak zarzeczny - dopoki mowil z sensem trzymali go w C+, byl w mediach itd, jak zaczal juz pierdolic bez sensu byle tylko komus dojebac zniknal ze sceny i musi swoje szpilki wbijac tutaj:)

  • steelin (22.09.2009 01:51:57)
    Kowal, jeśli już odnosisz się do komentarzy, to odnieś się również do kwestii mniej dla siebie wygodnych - tak będzie uczciwie. Prawda jest taka, że głównie komentarze dotyczące Cafe Futbol nie dotyczyły tego, że mówiłeś o koszykach, ale że przemilczałeś temat, gdy była o tym mowa, a potem umieściłeś wielki apel na Weszło. Gdzie tu konsekwencja?

  • z (22.09.2009 00:56:24)
    Panie Kowal, z każdym kolejnym wpisem widać dlaczego nie odniósł Pan sukcesu w wielkiej piłce. Pana kariera była ciekawa, ale więcej w niej zmarnowanych szans niż osiągnięć. Nie był Pan profesjonalnym piłkarzem, a co gorsza te swoje złe nawyki stara się Pan wpoić młodym piłkarzom. Wstyd. Szkoda mi Pana.

  • mike (22.09.2009 00:43:07)
    Jałoń: a dzisiejsze pierdoly pojechaly i co z tego?

  • Jałoń (22.09.2009 00:39:27)
    "A nie o to chodzi. Piłkarze mają iść za trenerem w ogień. Choćby w klapkach." dobre. Jednak kadra nie może przegrywać, żeby zwalniać trenera. To nie gówniany klub, a co do koszyków to pamiętaj Kowal, ze nigdzie nie pojechałeś poza Barceloną, bo mieliście w eliminacjach Anglię i Włochy albo Anglię i Szwecję. Gdyby nie szczęście w losowaniu przed MŚ'02 to dalej byśmy nigdzie nie pojechali. Pisz dalej, ale skończ pierdolić bzdury:)

  • mwkks (22.09.2009 00:24:17)
    Prawie pełna zgoda. Jedno małe ale o jedzeniu i Borucu. Tam to może się wtykać bo jak Boruc jadałby ciągle po tych pięć kurczaków (lub kilkanaście hamburgerów) to byłoby ciekawie. Jeszcze grubszy, bardziej nieruchliwy i słabszy bramkarz w bramce to tragedia (chociaż z drugiej strony może byśmy się go pozbyli co byłoby pozytywem)

  • manny (22.09.2009 00:21:47)
    "Wybrażacie sobie, że Majewski ma w swoim zespole Romario? I ten schodzi na posiłek w klapkach? Jak tak lubi, to lepiej niech schodzi w klapkach niż trener miałby się go ciągle czepiać, psuć atmosferę..." A GRAMATYKI PANA UCZYLI ??

  • Kowal do domu (21.09.2009 23:59:47)
    puknij sie w leb kowal, bo coraz bardziej na starosc ci odpierdala

  • primo (21.09.2009 23:52:06)
    Szkoda ,że nie poruszyłeś tematu "Majewskiego" z niedzielnego cafe futbol. Chodzi mi o to jak w wywiadzie z Majewskim w cafe futbol, mówił o reprezentacji U-23 ,że ma do niej sentyment ,że pojechałby na mecz ich jakby miał wolny czas. Po tym okazuje się ,że tak naprawdę Stefek kłamał. Bodajże Mateusz Borek poruszył temat meczu z Grecją,że zamiast na meczu swoich piłkarzy był na meczu pierwszej reprezentacji...coś tu nie gra...czyżby już wtedy było wiadomo kto zostanie następcą Leo? Olał swoich piłkarzy ,żeby być na zwykłym meczu bez stawki?

  • filon (21.09.2009 23:39:54)
    Panie Kowlaczyk, prosze mi powiedziec co kiedy nasza kadra zagra 2 fantastyczne mecze, wygra znaczaco, w dobrym stylu czy dalej bedzie Pan pisal takie glupoty jak tu, ze Majewski be? Zostal wybrany i ok tak zostanie przez najblizesze 2 mecze, po co to wieszanie psow na nim?? Pan ma chyba jakies kompleksy ciagle krzyczac ze Majewski to cienias, moze niech Pan wkoncu napisze cos co moze pomoc w rozwoju polskiej pilki bo narzekać kazdy potrafi.

  • nuno (21.09.2009 23:39:39)
    100% racji! Pakuj laptopa - Majewski, pakuj laptopa!

  • do Kowala (21.09.2009 23:38:17)
    jak zwykle kontrowersyjnie ale popieram...mam nadzieje tylko, ze nie zniechecisz sie wpisami jakichs niedolezniakow, ktorzy to mowia jaki jestes chujowy itd i bedziesz kontynuowal zarowno bloga jak i typowanie...tylko dobra rada - nie byc kontrowersyjnym na sile...tak jak zarzeczny - dopoki mowil z sensem trzymali go w C+, byl w mediach itd, jak zaczal juz pierdolic bez sensu byle tylko komus dojebac zniknal ze sceny i musi swoje szpilki wbijac tutaj:)

  • <><> (21.09.2009 23:36:28)
    Pełna zgoda, bardzo rzeczowy wpis, tak trzymać. Pamiętajcie dzieci - Majewski zapowiedzią klęski!

  • mu (21.09.2009 23:34:47)
    braaawo , a hejterów zapraszamy do gorących napinek .

  • jakub rzezniczak (21.09.2009 23:26:32)
    brawo kurwa

  • jakub rzezniczak (21.09.2009 23:25:08)
    brawo kurwa

  • rafal (21.09.2009 23:23:35)
    wojtek, powiedz lepiej co ta valencia odjebala wczoraj, polozyla wiele kuponow....

  • redzgred (21.09.2009 23:23:35)
    Pięknie Panie Wojtku w 100% się zgadzam. Chciałbym dodać jeszcze je... je.... pzpn :)

  • do Wojtka (21.09.2009 23:23:13)
    Kowal nieudaczniku, jak chcesz coś napisać na tym swoim śmiesznym blogasku, to rób to na trzeźwo. Nie pozdrawiam.

dodaj komentarz:

autor:
treść: