Wojciech Kowalczyk

Wojciech Kowalczyk


Campeones, Campeones, Campeones!

Tagi: , , ,
28 maja 2009 00:24

Tym razem nie ma w tytule nic o frajerach, bo… będzie o nich dalej. Frajerstwo Manchesteru United i całej ligi angielskiej wyszło w momencie, gdy Barcelona strzeliła gola. Przecież później Anglicy tak konstruowali akcje, że od Valdesa piłkę w rękach zdecydowanie częściej mieli chłopcy od podawania piłek. Pewnie, gdyby rywalem było Tottenham, Middlesbrough czy którakolwiek inna drużyna Premiership, to wynik byłby 2:2, 4:4 albo i 8:8. Ale niestety – „Barca” zabrała zabawki, zabiła ten mecz posiadaniem piłki. Już wcześniej pisałem – nie ma drugiej drużyny w Europie i w ogóle nie pamiętam drugiej takiej, która tak szybko dążyłaby do odzyskania piłki po stracie.

Jaki plan miał Manchester United na ten mecz – widać było gołym okiem. Chcieli jak najszybciej strzelić gola, a potem zamurować. No to Ronaldo strzelał z kilometra, albo nawet z Warszawy. Myślał, że jak trafił z Porto, to teraz takie gole będzie walił co mecz. Ale boisko, to nie strzelnica. Trzeba przygotować sobie pozycję, bo bez tego to można co najwyżej postrzelić przechodnia. Jak w „Kilerze”.
Porucznik Ryba: - Proszę na przyszłość nie stawać na linii ognia.
Ranny przechodzień: - Przepraszam.

Tymczasem bramkę strzelił Eto’o, myląc Vidicia najskuteczniejszym zwodem świata – na zamach. I w tym momencie skończył się Manchester. Jak nie masz piłki, to nie możesz grać w piłkę. I Manchester nie grał. W ataku pozycyjnym nie był w stanie wymienić trzech czy czterech podań. A co robili na boisku Park i Anderson, to już zupełnie nie wiem. Chociaż może lepsi oni niż Scholes, który wszedł, żeby pomagać przeciwnikom nogi.

Żebyśmy się dobrze zrozumieli – w finale spotkały się dwie WIELKIE drużyny, z których większą jest Barcelona. To jest inny styl gry, inny futbol. To jest piłka, o jakiej się marzy od małego. Przecież jak dzieciaki wychodzą na podwórko, to nie ustalają sobie: - Dobra, strzelimy szybko gola, a potem się murujemy, walimy łokciami, jeździmy wślizgami i gramy na utrzymanie wyniku… Nie, dziesięcioletni chłopcy chcą się trochę pokiwać, pograć w dziadka, założyć kilka siatek, wygrać 14:11. I Barcelona przeniosła na najwyższy poziom to, o co tak naprawdę chodzi. Jestem fanem ligi hiszpańskiej i dziś zobaczyliśmy, że wirtuozeria to coś więcej niż zaciętość, siła i agresja.

Wielki szacunek należy się Guardioli. To jego debiutancki sezon i wygrał na dzień dobry… wszystko. Ile drużyn wcześniej wygrało w jednym sezonie mistrzostwo kraju, puchar kraju i Puchar Europy? Z tego co wiem, Ajax, PSV, Celtic i Manchester United. Przypomina mi się to, co kiedyś o Guardioli mówił Marek Koźmiński. „Koza” grał z nim w Brescii. I w czasie meczu ruszał skrzydłem, krzyczał „tu jestem, podaj, zagraj, dawaj”. Raz, drugi, trzeci. W końcu Guardiola do niego podbiegł i mówi: - Ty, nie krzycz tyle, bo ja przecież wszystko widzę.

I on naprawdę widzi.

PS Też was wkurzał Szpakowski? Puziol, Puziol… Po hiszpańsku mówi się „Pujol”. Ale Szpak postawił na kataloński. Teraz czekam aż będzie mecz na Śląsku i zacznie mówić „daj mi ta bala”…


KOMENTARZE:

  • mariusz es (10.10.2009 18:55:35)
    mam nadzieje ,ze pieski wystarczająco poprawiły Panu humor;]bo mnie bardzo. fajne jest również to iż raczej nie odpowiada Pan na te głupie docinki i wyzwiska. w sumie ma Pan racje,przecież w śmieciach się nie grzebie

  • Borewicz81 (27.09.2009 21:52:39)
    hehehe.. Visca El Barca - Futbol Totalny XXI wieku !!!

  • Kolejorz (18.09.2009 01:33:20)
    Kowal, Legionista z Ciebie, ale zawsze Cię lubiłem. Czujesz football, kochasz tą grę i szacun Ci za to. I choć nie muszę tego mówić, to jednak dla własnego spokoju powiem: olej tych debili, którzy się plują do Ciebie. Te durne madryckie, faszystowskie kurwy nigdy nie zrozumieją prawdziwej piłki nożnej, bo jak tępy zbrodniarz i matacz może zrozumieć sztukę.

  • ~ (28.07.2009 04:08:31)
    do tego pode mna. 187 komentarzy i nikt go nie czyta?

  • kowal jebniete dziecko (10.07.2009 14:40:27)
    Kowal Ty glucie , wez ty wypierdalaj z tymi tekstami bo nikt tego nie chce juz czytac

  • g33 (04.07.2009 15:02:59)
    wojtek co ty piedolisz ? a gdzie byla ta twoja hiszpania przed tym sezonem ? owszem wygrali itp. ale jakies dominacji 10 letniej nie widze i sie nie zapowiada BARCELONIARZU. Jestes tutaj redaktorem a robisz z siebie 13-letniego sezonowca typu barca wygrala mecz barca od zawsze jest najlepsza. Jedno na przypomnienie. SCHOLES ! rok temu i nie pomogą twoje płacze ze to przypadek był, wtedy barca była zwykła breją.... prawdopodbnie bedzie znowu. Nie lubie realu ale trzymam kciuki zeby ci szczena opadła pijaku.

  • Murawa (20.06.2009 14:16:27)
    O ile wiem, to również po katalońsku nie czyta się "puziol", oni "j" czytają jak "ź", a nie "y". Więc mamy pujola i boziana

  • fan (16.06.2009 13:00:33)
    chłopie jak juz to "dej mi ta bala" a nie "daj"

  • dee yay (13.06.2009 13:57:42)
    kowal pajacu na gumach bedziesz pisac o pucharze konfederacji ???

  • RMCF (13.06.2009 12:05:15)
    a czemu nie napiszesz o tym, że Real U-18 wygrał klubowe mistrzostwa świata w finale pokonując Barce?

  • Minus (11.06.2009 10:41:11)
    Można i trzeba się często z Kowalem nie zgadzać, ale w tym tekście sama prawda. Długo przed finałem, gdy niektórzy "znawcy" wieszczyli rozbicie Barcy pytałem co będzie gdy tym razem to nie Angole pierwsi strzelą bramkę? Co było - widzieliśmy, mecz się skończył. ManU w tym sezonie był potwornie silny... no właśnie, to silny trzeba podkreślić... Barca była za to wielka!

  • Air (09.06.2009 20:59:18)
    jesli chodzi o cała lige to hiszpanska nie jest lepsza od angielskiej ale to ze barca rozjechała całą LM i ukoronowała to rozpierdoleniem ciotek z manu- co do tego zgadzam sie w 100 % i napinacze Cwel$i czy Menczesteru chocby sie zesrali to tego nie zmienią

  • Minion (09.06.2009 15:13:40)
    ManU jest obraźliwe??? To ciekawe czemu oficjalna strona MU to www.manutd.com a polska manusite. Wkurza mnie jak czytam takie brednie.

  • Flesz (05.06.2009 13:59:33)
    Ale wy kurwa przeżywacie rozgrywki europejskie.Hehe śmiać mi się chce. A skoro czytacie Kowala to wam się podoba. Cieszę się że Barca wygrała bo gra najładniejszą piłkę.

  • batoRy (05.06.2009 09:03:44)
    Kowal,wszystko ok,ale poprawnie po śląsku powinno być 'dej mi ten bal' Pzdr.

  • pejs (03.06.2009 19:43:12)
    kowal nie pal wiecej tego badziewia , bo pierdolisz pozniej jak potluczony

  • mathew (02.06.2009 17:22:37)
    zawo Nie krzycz jak nie rozumiesz. ;] Chodziło o to, że jeśli Szpaku mówi po katalońsku komentując mecz ekipy z Katalonii, to równie dobrze może mówić śląską gwarą podczas meczu Śląska. Brawo Kowal, super wpis, sama prawda, styl Barcy olśniewa! ;) CAMPEONES! I mała uwaga dla wszystkich wyzywających Kowala: wypierdalać! :D

  • ej kowal pizdo (31.05.2009 20:56:36)
    nie umiesz nic innego niż frajer, człowieku ty pojebany jesteś kurwa ktoś ci kiedyś zapierdoli i będziesz miał frajera i oby tym kimś był fan real chelsea czy manutd pozdro kurwa dojarko

  • viva esp (31.05.2009 19:52:45)
    A co nie był jednym z najlepszych napastników? Był jeszcze Jusko, Kosecki a w Grecji Gucio. Jesli sie nie zgadzasz to ciebie pojebalo.

  • Przemoo (31.05.2009 07:45:07)
    No to patrzcie: Manchester United w sezonie 08/09 (obronca LM) EPL - zwyciestwo CL - final FA CUP 1/2 finalu Carling cup - Zwyciestwo KMS - zwyciestwo Teraz porownanie : "Galaktyczna" barca sezon 06/07 (obronca LM) : La Liga - 2 miejsce CL - 1/8 finalu Puchar Krola - polfinal Kms - 2 miejsce Milan sezon 07/08 (obronca LM) : Serie A - 5 miejsce CL - 1/8 finalu Puchar wloch - 1/8 finalu KMS - zwyciezca Wojtek najlepszym polskim napastnikiem lat 90.? Kogoś tu pojebało.

  • viva esp (31.05.2009 02:15:37)
    Racja Kowal, zgadzam sie z toba. Czesc ludzi tu poprostu jedzie na ciebie bo mowisz prawde prosto z mostu (temat znasz bo grales u hiszpanow z powodzeniem) ,do tego niezly z ciebie analityk i potrafisz przewidziec co nieco, sam byles jednym z najlepszych polskich napastnikow lat 90 jesli nie najlepszym i to tych chlystków pseudo-znawcow footballu najbardziej boli. Widac ze kochasz pilke i piekno footballu, a piekno to liga hiszpanska i poludniowy styl gry a nie angilesko-niemiecka kopanina. Ciekawe kto z was ogladal kiedys na zywo mecz ligi hiszpanskiej albo w tv np. Copa Libertadores...tam tez graja calym sercem i to jest piekno footballu. Technika, zaangazowanie ale i finezja, zabawa. Angielska liga i tak nie jest juz tak toporna jak kilka lat wstecz ale do Primera jeszcze jej wiele brakuje. Co do Szpaka sie nie zgodze, Szpaku rzadzi! Pozdro

  • znajomy (30.05.2009 23:54:03)
    Panie Wojciechu niech Pan w końcu napisze cos od siebie...

  • zawo (30.05.2009 22:07:24)
    co za idiotyzm. Jak można porównywać zdanie w gwarze Śląskiej do nazwiska zawodnika, skoro Puyol jest Katalończykiem to Szpaku nie tylko nie popełnił błedu ale i dobrze zrobił mówiac po katalońsku, porównywanie tego do "daj mi ta bal" jest głupotą.

  • Asta_lavista (30.05.2009 21:13:17)
    Czapki z głów Panie Wojtek, za to że przewidziął Pan pare miesięcy tem MIstrza Polski...wszyscy grali zajebiście a i tak mistrzem jest Wisła.

  • Przemoo (30.05.2009 20:39:02)
    Dominika1984r ----> no sorry, może za ostro pojechałem. Czemu to jest obraźliwe? Powiedziałbym, ale zaraz wszyscy by tak przekręcali etc. nie wiem więc czy zdradzać. Zdradzę tylko, że to po dodaniu liter wychodzi brzydki wyraz. Kibice L'poolu w Anglii tak często obrażają United. I widzę, że jesteś jedną z nielicznych osób na tym pożal się Boże blogu, które umieją sklecić poprawnie zdanie. dago ---> popieram Cię. Kowalczyk, rozumiem można być zagorzałym kibicem jakiegoś klubu i pisać wychwalające rzeczy na jego temat, ale bez przesady... masz radochę z tego, że teraz wiele niedorozwiniętych dzieci (napisałbym takich jak Ty, ale nie będę Cię obrażał) pisze po 150 komentarzy pod Twoim tekstem? Ja na Twoim miejscu, dawno bym przestał pisać tego bloga. zadam jeszcze raz to pytanie... Gdzie byłeś rok temu? Gdzie? Frajerze, gdzie? Gdy mieliście 3 miejsce w lidze, wtedy pewnie byłeś za Realem... A i skoro z Ciebie taki kibić Barcelony, to może jesteś oficjalnym socios? Wątpię. Mógłbyś ruszyć dupę i odpisać na tego posta. Przyznaj, że Cię zagiąłem, bo kurwa ja mam argumenty, Ty nie.

  • dago (30.05.2009 15:29:46)
    ale Ty kurwa jestes zaślepiony,jakiś fanatyk,ale kurwa jak pisales po meczu Chelsea-Barcelona ze barca dominowala bo posiadala czesciej pilke to jebniety jestes,kurwa facet ogladales ten mecz???

  • Dominika1984r (30.05.2009 14:58:07)
    Przemoo- no to moze sie nie znam, kibicem zagorzalym Manchesteru nie jestem, wiec mnie to nie obrazilo, a wiem, ze tak tez pisza. To moze mnie oswiecisz, dlaczego jest to takie obrazliwe?? Bo pojecia nie mialam. A szczerze mowiac nie zalezalo mi na tym, zxeby kogokolwiek obrazic. Nie jestem jak wlasciciel tego bloga.

  • ja (30.05.2009 14:16:56)
    Liverpool gra piekny futbol? od kiedy?

  • Masta (30.05.2009 14:08:42)
    Szkoda, że Barcelona nie grała w tym sezonie z Liverpoolem. Myślę, że tutaj nie miałbyś powodów do radości, bo chłopaki z Anfield grają obecnie piękny futbol i moim zdaniem są lepsi od Barcelony.

  • ddd (30.05.2009 13:34:04)
    Zobaczymy tylko gdzie Barca zajdzie za rok. PS- Lepiej mówić Puziol niż budować zdania jak 6 klasista. PS2- jestm kibicem Legii.

  • VEB (30.05.2009 13:11:48)
    haha zal dupe sciska "menczesterowcy"? hahaah:) Nauczcie sie przegrywac dzieciaczki ;] Brawo Kowal! Kolejni w tym sezonie frajerzy odstawieni haha

  • Przemoo (30.05.2009 11:15:49)
    Twoja Stara ---> bravo za posta. Dominika1984r ----> "ManU" jest obraźliwe dla tego klubu, więc jak nie wiesz to się nie kłoć... Wojtuś jesteś zwykłym internetowym napinaczem, w komentarzach na onecie nikt Cię nie doceniał, więc dopchałeś się do własnego bloga i piszesz...durnoty. ;)

  • ~barca (30.05.2009 10:12:14)
    Wojtek...Szpak nas nie wkurzał...co to to nie...on nas wkurwiał...xD

  • BARCA (30.05.2009 09:49:03)
    KOWAL TRZYMAJ SIE! FORZA BARCA!

  • Twoja Stara (30.05.2009 02:43:55)
    Boże kochany... człowieku piłka wchodzi na wyższy poziom niż ty sobie wyobrażasz. Hiszpańska lepsza niż Angielska? Chyba kpisz... Arsenal, Chelsea, Manchester i Barcelona... 3 na 1. Gdzie są Hiszpańskie drużyny? Barca nie zasłużenie w ogóle się znalazła... bo siła fizyczna i obrona jeszcze parę sekund i by wyrzuciła za burtę tą twoją dumę Katalonii. A po co w ogóle grać z frajerami? Po co to wszystko? Lepiej od razu dać tej zajebanej farsie wszystkie puchary, co? Piłka to już nie podwórko w którym wygrywa się 14:11 tylko mecz o gigantyczne pieniądze. Do tego meczu barce przygotowywano w taki sposób że nam się to w głowach nie mieści. Widziałeś ile Barcelona miała "zagrywek" oni na każdy stały fragment mieli coś ustawione. W każdej akcji mieli swoje ustawione zagrania. Czy na podwórku też się tak gra? Z tego wynika że twoja Farsa to tylko zbieranina chłopaków którzy grają jak na podwórku... wkurwiasz człowieku ;/

  • donn (30.05.2009 01:22:18)
    a mi się nie podoba gra Barcy bo nie mają ciągu na bramkę, oczywiście potrafią fantastycznie utrzymywać się przy piłce, ale zazwyczaj wymieniają kilkanaście/kilkadziesiąt bezproduktywnych podań w środku boiska, zamiast starać się zagrozić bramce rywala

  • Dominika1984r (30.05.2009 00:27:55)
    Przemoo- pisze, pisze. A jesli nie ManU, to jak, Twoim zdaniem? Manu? MU? MU mozna napisac, bo to skrot od pierwszych liter. Ale ManU to tez prawidlowo.

  • Damianno (29.05.2009 23:36:57)
    http://www.joemonster.org/p/129609/Legionista_pelna_geba WCHODZIC!!!

  • r af (29.05.2009 22:26:01)
    Szpak -duma Kataloni!ha ha.

  • koza (29.05.2009 20:57:45)
    szpakowski wypierdalaj z tv!!kowal zajebiscie piszesz.

  • Przemoo (29.05.2009 20:36:47)
    Dominika1984r ----> nie pisze się "ManU"

  • Dominika1984r (29.05.2009 20:12:38)
    Racja, przyznam Panowie, racje Wojtkowi. Frajerzy z ManU. Ale nie dlatego, ze przegrali, o nie. Mieli na tacy podane, jak sie gra z barcelona. Wystarczylo obejrzec dwumecz z Chelsea. Niebiescy wylaczyli taktycznie barcelone i to bylo widac. Tyle, ze Chelsea byla po prostu nieskuteczna. ManU przy swojej skutecznosci mogl wygrac na spokojnie grajac w podobnym stylu. Ale trzeba przyznac, ze barca tez grala nawet ostroznie. Widac nauczyli sie czegos po polfinale.

  • Przemoo (29.05.2009 19:44:40)
    Ja tylko mam jedno do powiedzenia. Wojtuś, jesteś cholernie nieobiektywny. Nie wiem czy czytasz te jeszcze głupsze komentarze niż Ty, ale przeczytaj uważnie ten mój. Nic poza Barcą nie widzisz, frajerzy, frajerzy... gdzie byłeś rok temu, pytam się, gdzie frajerze byłeś rok temu? What? Wygrali, cóż ich kolej. Szacun za gra, za styl, ale bez przesady... myślisz, że znasz się na futbolu? Jeśli miałbyś o nim pojęcie, to byś tak nie pisał, żenada... A i jeszcze jedno, z Polskiego co miałeś w szkole, dwóję? - na to wygląda. Jestem fanem United, ale ja umiem wygrać i przegrać, Wojtek, Ty zaś ani jedną z tych rzeczy... ;)

  • Do aha (29.05.2009 19:36:15)
    Wtedy jesz Weszlo nie było ;p

  • aha (29.05.2009 19:35:12)
    dlaczego w tamtym roku nie napisałeś frajerzyz Barcelony jak przegrali w półfinale z MU

  • Dawid (29.05.2009 19:30:11)
    Panie Wojtku.. Zgadzam sie ze Barca byla lepsza, ale uznam pana zdanie ze Barcelona bedzie lepszym klubem od Manchesteru jeśli za rok dojdzie do finału i jako pierwsza w historii go wygra. Wtedy będzie szacun

  • wfwf (29.05.2009 19:13:50)
    a skad ty wiesz ze chcielisie zamurowac po strzeleniu bramki co ty miałeś podsłuch w szatni czy rozmawiałes z Fergusonem . Mi sie zdaje ze chcieli zagrac tak jak Barca a wiadomo ze Mu ma inny styl i przegrali a frajerem jestes ty i twoja Legiia

  • śmieszne... (29.05.2009 18:38:33)
    hm... gnój wywalaj... Ty i wirtuozeria??? sam żeś nogi łamł...

  • K (29.05.2009 18:31:41)
    Sloma z butow, Panie Wojtku. Z kazdym wpisem coraz mocniej widoczna.

  • hans (29.05.2009 18:20:45)
    Kowal na Ślonskim by było "dej tyn bal" jak już..pzdr

  • Rafał Widzew (29.05.2009 16:04:59)
    Wojtek powiedz jeszcze Marcinowi Adamskiemu jak go spotkasz czy Ronaldo nadal ma wszystko wygrywać bez plebiscytu?Chłopiec z czekolady troszkę się zagalopował,chyba obejrzał jeden mecz na trzeźwo z jego udziałem:)Do zobaczenia Wojtek na meczu Widzew-Legia,to dopiero będzie ciśnienie!!!

  • ZAKI (29.05.2009 15:48:52)
    a mnie w ogóle wkurwia ten szpkowski. Jak komentuje mecze man.utd to mam wrażenie że sie zaraz spuści krzycząc MANCZESTER czy CHRISTIANO. pier. kibic pedalskich podwórkowych diabełków z old traford ...to taka mała dygresja, a co do meczu to powiem krótko widziałem lepsze VALENCIA CF!!!

  • frajerzy z manchesteru (29.05.2009 15:42:00)
    frajerzy z manchesteru. tyle w temacie. Kowal trzymaj sie i nie zwazaj na netowych brytofili i frustratow.

  • KOWAL 100% LEGIA (29.05.2009 15:38:06)
    LEGIA I BARCA. KOWAL 100% POPRACIA. WPADNIJ NA WOLE :)

  • Grzesiek (29.05.2009 15:10:28)
    http://img154.imageshack.us/img154/9318/balak.gif a tutaj jeszcze kolejna nieodgwizdana sytuacja na szkodę Barcelony w meczu z Chelsea -niebiescy hipokryci

  • wkrk (29.05.2009 14:47:30)
    Dobra mogę przyznać że Barcelona była lepsza (choć gdyby Manchester strzelił gola w pierwszych 10 minutach to Barcelona miała by ciężko)ale to tylko gdybanie.ALE NIE MOGĘ ZROZUMIEĆ DLACZEGO SĄDZISZ ŻE LIGA ANGIELSKA JEST SŁABSZA OD HISZPAŃSKIEJ PRZECIEŻ REAL POPŁYNĄŁ VILLARREAL POPŁYNĘŁA Z ANGIELSKIMI DRUŻYNAMI.por qué?

  • do KOWALA!! (29.05.2009 14:10:22)
    może zamiast cały czas pieprzyć o barcelonie zajął byś się NASZĄ LEGIĄ!! pewnie jesteś dumny z siebie że trafiłeś z tym kto mistrza zdobędzie... ale ciekawy jestem twojej opinii o tym cholernie żenującym sezonie.. To co się dzieje w naszym klubie to jest chore... więc może zamiast oglądać dwusetną powtórke meczu barcy z realem albo man u ... wróć na ziemie i zajmij się LEGIĄ do cholery... pzd

  • Lyder (29.05.2009 13:07:13)
    Narzekacie na Kowala, a piszecie setki komentarzy. W Polsce wykładnikiem kunsztu dziennikarskiego jest ilość komentarzy i nie ważne, czy one są pozytywne czy negatywne. Ważne, że ponad 100 osób czyta ten wpis. Ja osobiście nie patrzyłem na ten mecz, tak jak Kowal, ale ma dużo racji. Chociaż tutaj każda filozofia będzie pasowała, o ile się wpasuje w ramy.

  • ;/ (29.05.2009 12:11:51)
    sam jestes frajerem

  • marek (29.05.2009 09:42:53)
    Kowal sie dokladnie zachowuje na tyle na ile klas skończył. Podnieca się zawodnikami których widział w telewizji , uważa się za eksperta i wyzywa wszystkich. Zenada.

  • roko (29.05.2009 01:02:21)
    @osti jak ci zal dupe sciska to napisz swojego bloga. do wszystkich napinaczy i krytykow Kowala. moze i skonczyl tylko 6 klas podstawowki ale w zyciu osiagnol wiecej niz wy wszyscy razem wzieci. wszystko na ten temat. P.S Rozwalil mnie komentarz brawo! "MU internet hools" mistrzostwo swiata :))))))))

  • nottforest (28.05.2009 23:59:47)
    co do Szpaka to jebnal jeszcze ze na trybunach jest ksiaze Williams

  • osti (28.05.2009 22:55:27)
    FRAJER Z POLSKI Wstyd mi, że ten pseudofachowiec wypisuje takie rzeczy o futbolu i leczy sobie w ten sposób swoje kompleksy, bo sam nigdy nie zbliżył się nawet do poziomu zawodników o których tak chętnie i krytycznie się wypowiada. Pan Wojciech najwidoczniej myśli, że jak będzie szczekał głośniej to będzie miał więcej racji. A tak naprawdę te jego teksty to stek bzdur i głodnych kawałków, które być może coniektórzy kibice Barcelony przyjmą za pewien pewnik, ale na szczęście nie wszyscy (tak jak zresztą pan "dziennikarz") są ślepo zapatrzeni w Barcę i potrafią obiektywnie ocenić mecze. A jeśli ktoś potrafi jedynie narzekać i wyśmiewać wszystko co związane z polską piłką to ja nie mam słów. Ręki bym nie podał, bo wolę żeby uznawano mnie za chama niż za idiotę. Ale sami sobie napędziliśmy biedy pozwalając na nastanie czasów, gdzie pisać może kto chce i co chce wpływając dodatkowo na opinię czytających. Pozostaje nadzieja, że IQ przeciętnego Polaka jest wyższe niż pana dziennikarzyny bez szkoły. Żal

  • messi (28.05.2009 22:46:35)
    wpierdolilem wam bramke i mam was w dupie jestescie hujowym zespolem i macie trenera ktory ledwo oddycha a zawodnikow jak z 4 ligi izraelskiej po co wychodziliscie na plac pzdr messii hehe

  • cwaniak (28.05.2009 22:45:56)
    POWINNA wyeliminowac Barcelone? Co znaczy powinna? Albo wyeliminowala, albo nie.

  • Bong0 (28.05.2009 22:44:18)
    Masz trochę literówek Kowal. Moim zdaniem największy błąd Man U to było odpuszczenie meczu z Hull. Mam tu na myśli wystawienie drużyny rezerw. Fergie pokazał, że tak naprawdę gówno on w tym klubie robi. Wygrał dwa razy LM mając taki klub przez tyle lat!!! No cóż, jak widać, nie zawsze model twarzy klubu się sprawdza i sztab złożony z większej ilości ludzi odpowiedzialnych za wszystko również.

  • morooo (28.05.2009 22:42:02)
    Palec na Usta i cichoooooooo hahaha Barcaaaa jest najlepsza

  • Looke(R) (28.05.2009 22:28:13)
    Szpaq:"Krikić i książe WiiliamS !! podstawówki nic nie zastapi !! ;) pozdr

  • vald (28.05.2009 22:20:34)
    Taa... Frajerstwo ligi angielskiej... Tylko że to 3 drużyny angielskie były w półfinale LM, z czego jedna POWINNA była wyeliminować Barcelonę. Barcelona w finale była lepsza zdecydowanie, ale pisanie o frajerstwie Premiership to chyba jakiś żart.

  • fafarafa (28.05.2009 21:49:28)
    Spodziewałem się że Kowal będzie triumfował. To są świetne chwile dla każdego fana Barcelony. Dla mnie jako fana MU duże rozczarowanie, bo nie tyle Barcelona dała lekcje futbolu Anglikom, ile MU zagrał po prostu grubo poniżej swoich możliwości. Na dziś Barca jest lepsza, ale ja nie daje się kupić hiszpańskim klepaniem piłki, dla MU to klub LEGENDARNY. Kibicuje mu ponad 15 lat i wiem że żaden klub nie potrafi dostarczyć swoim kibicom tyle emocji. Niech Kowal cmoka nad 5:0 z Malagą, a ja wole zachwycać się bramką Machedy na 3:2 w ostatniej minucie, czy odrobieniem 2:0 w plecy z Tottenhamem do 5:2....

  • cwaniak (28.05.2009 21:45:47)
    Uwazasz, ze druzyny z ligi hiszpanskiej, wloskej, niemieckiej, holenderskiej czy rosyjskiej (chyba silniejsza teraz od holenderskiej) to nie sa cywilizowane zespoly? Ogladajac w tym sezonie poczynania City, to nie widzialem, zeby olewali ten puchar. Byc moze tak jest jak mowisz, ze wiecej dostana za ktores tam miejsce w lidze niz za puchar, ale mimo wszystko wystawiali najlepszy sklad jaki mogli. Po prostu dostali w tylek od lepszej druzyny, a nie odpuscili mecz, bo im sie prestiz nie podobal.

  • rid (28.05.2009 21:41:20)
    Panie Kowalczyk nazywac drużyne która dwa razy z rzedu dotarla do finalu ligi mistrzów frajerami to chyba przesada nalezalo by sie troche szacunku dla nich a nie mieszac ich z błotem bo to co zrobili w tym sezonie zasliuguje na szacunek ciekawy jestem czy barcelona po wycieczce do japoni na klubowe mistrzostwa swiata zajdzie tam gdzie manchester jestem ciekawy dlatego nalezy sie im szacunek.Aha i jesli chodzi o messiego i ronaldo ktos ich chyba pogodzil w tym sezonie i to jest INIESTA bez dwoch zdan

  • TOMI (28.05.2009 21:19:45)
    I gdzie ta liga angielska? Moze i jest najlepsza ale jak Wojtek pisze...nie o takim futbolu sie marzy za dzieciaka.Jaki 10 latek marzy zeby byc nasolaryzowanym pedałem?;)Dobrze, że wygrał hiszpański samotnik!!!Podobnie bylo jak Milan ograł tę "trójkę" Barcelona na dobre i na złe !!!

  • do cwaniak (28.05.2009 21:06:13)
    Jakbyś nie zauważył to większość cywilizowanych klubów i lig europejskich odpuszcza puchar UEFA. Drużynom z Ligi angielskiej bardziej opłaca się zająć wyższe miejsce w lidze niż walczyć w mało prestiżowym pucharze UEFA. Dlatego walka toczy się pomiędzy drużynami ukraińskimi, niemieckimi (od niedawna) i jeszcze kilkoma innymi. W LM polskie drużyny dlatego cieszymy się z wielkiego sukcesu, czyli awansu do fazy grupowej UEFA.

  • cwaniak (28.05.2009 20:59:24)
    Moim zdaniem Premiership wcale nie jest tak super mega silna jak probuja to przedstawic kibice angielskich druzyn. Piszecie, ze wystarczy popatrzec ile waszych druzyn jest w polfinale LM. No i ok. Wniosek jest taki - sa 4 bardzo silne druzyny. Teraz spojrzmy na cala reszte przez pryzmat Pucharu UEFA. Ups. Jakos angielskie druzyny dobijajace do czolowki nie dominuja w tych rozgrywkach. Wniosek macie 4 i tylko 4 mocne druzyny, ktore kisza sie we wlasnym sosie. I to ma byc ta najsilniejsza liga na swiecie. O sile ligi decyduje ogol sily druzyn wystepujacych w lidze, a nie 4 najlepsze. W Hiszpanii byc moze jest tylko 1 super silna, ale co najmniej dobrych jest 6. Jestem pewien, ze sredniak w stylu Getafe (15 miejsce) lub Betis (16) skopalby tylek Fulhamowi (7) czy Man City (10).

  • WitEk (28.05.2009 19:53:39)
    rozjechali ich ?? no wynik 2-0 to nie bardzo wynik miażdzący ... przewaga w posiadaniu piłki ?? 52%-48% wiec nie az tak duza ... wiec kowal juz nie podniecaj sie tak bo z tej ''eufori'' po wygranej barcy bzdety gadasz i sie podniecasz jak idiota

  • toro (28.05.2009 18:43:08)
    kowal ,a jak tam legia przecwelona.sezon w dupe co

  • geju (28.05.2009 18:37:03)
    kowal lapsie nie kompromituj sie , to juz nawet smieszne nie jest

  • KIBICE REALU I CHELSEA ZAMKNĄĆ RYJE (28.05.2009 18:13:14)
    i nie pisać już nic w tym temacie. To strona dla pijaków i debili po 6 klasach podstawówki (tak jak ich idol), nie róbcie wstydu swoim klubom i nie piszcie. Do cymbałów piszecie?

  • @zidane (28.05.2009 18:11:06)
    zmień sobie nick. Pól-mózg taki jak Ty nie zasługuje żeby go "nosić" - A TERAZ DO NORMALNYCH: BARCA WYGRAŁA NO I CO Z TEGO? ZA ROK WYGRA KTOŚ INNY I O MESSICH SŁUCH ZAGINIE, JEDYNIE KOWAL Z KATALOŃSKIMI ARABAMI BĘDZIE WSPOMINAŁ...

  • zidane (28.05.2009 17:59:59)
    Kurwa Pajace Przegrały i jeszcze maja czelność podnosic głos i krytykować WIELKĄ BARCE zamiast zamknąć morde na cały rok Man Utd Real Chelsa Fani tych klubików zamknąc Ryje !!!! Brawo Kowal (L)

  • damian_(L) (28.05.2009 17:54:33)
    puziol mówił też boniek podczas finału euro na polsacie, kowal

  • ładzia (28.05.2009 17:49:58)
    i szpakowki jak zwylke musial zrobic z siebie tumana jak z boguckim. tym razem ksiąze "ŁiliamS" zasiadał na trybunach. zauwazyl ktos ?

  • Pablo (28.05.2009 17:36:03)
    Wielka Barcelona od początku sezonu i był to piękny finał sezonu ...a Wojtek tak jak napisał mówił na początku sezonu że to będzie sezon Barcelony ..a mało jest takich znawców futbolu jak Kowal tylko gdzie są działacze Legii zamiast zaproponować stanowiska w Legii trzymają pożal się ...pana Trzeciaka a gdzie są byli piłkarze Legii np..Kosecki Kowalczyk Dziekanowski a Wojtek i tak jest gwiazdą Futbol Cafe i do następnego sezonu...

  • Grzesiek (28.05.2009 17:28:10)
    WOJTEK-jesteś MISTRZ!!!,po prostu i chwała pieknej Barcelonie-mimo iż dla mnie największy z największych jest właśnie AC Milan który miał kilka okresów na przestrzeni dziesiątek lat w których miażdżył na dłuższą skalę grając do tego ładną ofensywną piłkę.Pozdrawiam z Grochowa:)(L)

  • kibic (28.05.2009 17:04:29)
    Kowal...Ty kretynie!!!

  • Mirosław Szymkowiak (28.05.2009 16:42:20)
    Szacuneczek Kowal!

  • Łysiejący-kowalczyk (28.05.2009 16:39:30)
    ale wy durnie jesteście, myślicie że to kowalczyk pisze ten blog? przeciez on najprostszego zdania oznajmujacego nie potrafi wypowiedziec bez zająknięcia, a co dopiero napisać jakiś logiczny tekst. Pisze to jakiś frajer-dziennikarzyk, podpisujac sie jedynie jhako kowalczyk. przykład? Mecz Barcelona-Real, na CampNou w rundzie jesiennej, wpis na blogu ukazuje sie ok 30 min po zakonczeniu meczu, juz to widze jak kowalczyk, pewnie nachalny jak zawsze, nie swietuje z kumplami, tylko leci pisać artykuł, na pewno hahahaha,

  • miszcz (28.05.2009 16:17:23)
    szkoda, że rok temu coś cicho na ten temat tu było. szczególnie po 1-4 od Realu i przegranym kazdym trofeum.

  • Pawku (28.05.2009 16:11:27)
    100% racji kowal... Co do Puziola to pan " Szapanowski" Ma tendencje do przekrecania wszystkich nazwisk jak leci. Przed meczem zastanawialismy sie kogo tym razem przekreci he he...

  • DO KOWALA (28.05.2009 15:57:02)
    Słuchaj Kowal, naśmiewasz się z tych, którzy kibicują Madrytowi czy ManUtd. I gadasz, że oni się murują i co to za granie i jak można ich podziwiać. Słuchaj: Ci co kibicują im, nie robią tego czesto ze względu na styl, a ze względu na sentyment, ze względu na to, że robią to od lat i ze względu na to, że mieli okazje podziwiać ich na żywo i tak zostało... Więc nie ględź, że tylko barca jest taka wspaniała i reszta nie umie grać, bo się muruje. Jedni za to podziwiają, choć wiekszość nie, ale wcale nie wiekszość kibicuje tym co stawiają na obronę. Znawcy w sposobie bronienia wynajdują iskierkę tego czegoś, co im się podoba. Gdy Barca był tak słaba jak Celtic w okresie przed przyjściem Ronaldinho, to siedziałeś cicho? Zawsze ich zapewne lubiłeś, ale teraz nagle zaczynasz drzeć chałape "it's my team, it's my liked team". Nie wiem, czy przypadkiem jeszcze rok temu, to Anglię nie podziwiałeś, gdy do finału dotarli i Chelsea i ManUtd

  • garrincha (28.05.2009 15:55:51)
    Kowalczyk w krótkim newsie napisał wszystko to, o co chodzi w piłce. Szacuneczek.

  • ...... (28.05.2009 15:44:52)
    ale kowal jesteś denerwujący z tym frajerstwem .... czekam na moment aż ta wielka barcelona dostanie w dupe z 5:1 i ciekawy jestem po takim meczu twojej opinii... ciekawe czy napiszesz tak dumnie u śmiało jak teraz... "FRAJERZY Z BARCLONY " i frajerska primiera division

  • Olo (28.05.2009 15:36:40)
    A słyszeliście to? Szpak..."a teraz muszą się podnieść jak pięsciarz po nokaucie" Dobre...:)

  • puto (28.05.2009 15:25:36)
    hala madrid !!

  • as (28.05.2009 14:38:58)
    Bo jak wiadomo ultrasi to przyklad najlepszego kibica klubu;)

  • erototaksyva (28.05.2009 14:31:45)
    tacy z was (z kowala tez) wielcy kibice, przez internet, jak nic wspolnego z tym klubem nie macie. wiekszosc z was nie byla nawet na meczu barcelony a sie napina i podnieca, jakby byla z ich ultrasow...

  • as (28.05.2009 14:30:12)
    Piękny sezon, piękny:)Wlasnie dla takich chwil, takiej gry jest się kibicem Barcy.Ramontada w Madrycie, copa, la liga, cl(tym większa radość po pokonaniu zadufanych w sobie angoli z tej ich "wspanialej i najlepszej na świecie" ligi).Sukces tym większy, gdy spojrzy się kto gral wczoraj w pierwszej jedenastce FCB.7 wychowanków!

  • Książe Williams (28.05.2009 14:19:41)
    Grande Barca wygrał futbol prawdziwa finezyjna gra a nie kick & run & ronaldo:)

  • Arkowiec:) (28.05.2009 14:19:01)
    Puziol Bozian i Cherny ręce opadają...

  • bzyQ (28.05.2009 14:14:17)
    wygral futbol i z tego sie powinien cieszyc kazdy kibic:) a co do szpaka to gniecie mnie jeszcze jak na Krkica mowi :''Krikic'' ;) ale na szczescie od nastepnego sezonu beda dwa mecze w tygodniu gdy bedzie grala LM na polsacie wiec bez pana Szpakowskiego;p Campeones, campeones :D Krolowa Hiszpanii, Krolowa Europy , Krolowa futbolu FC Barcelona :D VeB :D

  • Do senti (28.05.2009 14:07:55)
    To nie wchodz debilu! Nikt ci nie karze tutaj wchodzic frajerze, wejdz sobie lepiej w pupe kolegi!haha

  • senti (28.05.2009 14:04:00)
    co wejde to największy napinacz internetowy znowu w akcji ... człowieku zajmij się rodziną lepiej a nie napinaniem bo Ty masz tyle z Barceloną wspólnego co ja z 2 wojną swiatową

  • bocian (28.05.2009 13:55:36)
    nie będzie hanys pluł nam w twarz

  • matis (28.05.2009 13:52:55)
    kowal, ten puziol to jeszcze pol biedy:) najgorsze w szpaku jest to ze raz gada tak, potem inaczej. Tak niedawno był Bojan Krkić a teraz jest Boźan Krikić ;d to razi juz ewidentnie. ps - aczkolwiek lepszy szpak niz panowie z N-ki ;d tamci to wydawali odgłosy.

  • artd (28.05.2009 13:40:59)
    "# hanys (28.05.2009 10:25:29) kowal, na slasku sie godo "dej" a nie "daj" mi ta bala:)" Ja z Ciebie je taki Hanys choby z Kowala. Jak coś to "dej mi tyn bal", bo po Niemiecku jest ein Ball, a nie eine Ball.

  • Kumaty (28.05.2009 13:28:06)
    Kowal dorośnij! Frajerzy stąd, frajerzy z tam tond a pomyślałeś kiedyś co ludzie o tobie myślą? Wychwalasz swoją Wielką bArcelone jak małe dziecko z 1 klasy podstawówki co zobaczyło jeden mecz i jest Wielkim fanem a za rok jak kto inny zdobywa LM to się przerzuca? Skoro twoja Barca jest taka WIELKA to czemu w tamtym roku nie zdobyła LM tylko dokonał tego United?? Raz się dziewczynkom z Barcy udało i się cieszą.

  • gelo (28.05.2009 13:13:44)
    dobrze ze nie musiałem ogladaci i słuchac szpakowskiego bo by mnie pewnie krew zalała z jego komentowaniem ,a co do barcy czapki z głów bo przycmiła wszyskie gwiazdki MU

  • piotrunio glupunio (28.05.2009 13:10:47)
    szpak jest przygnebiajacy ale komentatorzy z eNki to klasyka nieosiagalna dla szpakusia

  • "frajerstwo ligi angielskiej" (28.05.2009 13:06:40)
    Moze nie pisz nic jak jestes najebany.

  • Negative (28.05.2009 12:53:07)
    Konkretnie to byl Bozian Krykic, a takze ksiaze Williamson ;D

  • PabloZet (28.05.2009 12:44:25)
    Kowal, znów piszesz nietrzeźwy! Bo co to ma znaczyć: "żeby pomagać przeciwnikom nogi" ???

  • Duma Warmii (28.05.2009 12:42:03)
    Dobre tez bylo : "na ławce jest jeszcze Bozian Krkić" Nie ma to jak transmisje w Polsacie :) Na szczescie przez nastepne 3 lata bedzie mozna ogladac studio, komantarz oraz mecze na wysokim poziomie.

  • hanys (28.05.2009 12:24:42)
    KOWAL JAKBY TAK SZPAKOWSKI POWIEDZIAL TO BY POPELNIL BLAD.POWIENIEN POWIEDZIEC: DEJ mi ta bala

  • @ negative (28.05.2009 12:23:03)
    100 % racji- sam jeden Essien jest lepszy niz carick, park i anderson lacznie.

  • jj (28.05.2009 12:18:16)
    @Pique a ty co zaszyty i żal dupę ściska

  • kaszti (28.05.2009 12:16:23)
    Super tekst Kowal!!!

  • pique (28.05.2009 12:15:29)
    kowal jak zwykle - fachura od kielicha! "wielka barca' ble ble ble od dzisiaj wzrośnie sprzedaż piórniczków z herbem barcy!!

  • Rivaldo (28.05.2009 12:10:10)
    tu się zgodze kluczem do zwycięsta był środek pola Iniesta i Xavi to najlepsi rozgrywający na świecie, zawodnicy o różnych charakterystkach doskonale się uzupełniają, do tego doszedł niezły w destrukcji, walczący w powietrzu i nie łapiący (poza jedną) głupich strat Sergio Busquets!

  • Negative (28.05.2009 12:06:30)
    Bledem Fergusona bylo to ze chcial zdominowac srodek boiska przecietnymi zawodnikami. Anderson, Carrick czy Park sa moze niezli na Hull City czy Newcastle, ale nie na Inieste z Xavim. I to byl jego glowny blad. Chcial skopiowac taktyke Chelsea z polfinalu, ale Hiddink mial lepszych wykonawcow do tej roli (Lampard, Essien, Ballack)

  • Ronaldinho (28.05.2009 12:04:11)
    To, że komentarz w tvp jest delikatnie mówiąc żenujący to wiadomo nie od dzisiaj. Przekręcanie nazwisk i mylenie piłkarzy to jest norma. Ale na szczęście do tego poziomu nie dostosowali się piłkarze Barcy. Jestem fanem Barcelony od kiedy pamiętam, ale szanuje przeciwników i potrafię docenić ich klasę. W meczu finałowym Manchester nie zagrał na swoim poziomie, ale to głównie dla tego, że Barca im nie pozwalała. W tym sezonie są bezsprzecznie najlepszą drużyną na świecie. A C Ronaldo jeżeli uważa, że Barca nie zasłużyła na awans po półfinale w Londynie to niech jeszcze raz obejży sobie pierwszy mecz na Camp Nou. Tam też sędzia słabo się spisywał ale z dużą krzywdą dla Barcelony. VISCA EL BARCA!

  • mistrzu (28.05.2009 11:56:19)
    BRAWO BARCA!!!! POKAZALI TYM CZERWONYM CHOCHLIKOM (na pewno nie diabłom),ŻE NIE WARTO PODSKAKIWAĆ DO BOGA!!!!! A SZPAK?JEMU SIĘ COŚ W MÓZGU PRZESTAWIŁO! KSIĄŻĘ WILIAMS,BOZIAN KRYKIĆ,CZARLS PUZIOL,OSZEJ itd.PO PROSTU ŚMIECH!!!

  • Zaczyna sie wielka FIESTA (28.05.2009 11:47:29)
    Cos malo komentarzy widze:) Czyzby tym razem podobal sie wam tekst Wojtka? Bo nic nie krytykujecie I nie rzuciliscie sie dzieci na Kowala ze swoimi k i ch jak to macie w zwyczaju! :)

  • Łukasz (28.05.2009 11:44:26)
    Faktycznie Puziol mnie wkurzał.. tak samo na początku mówił Ksawi na Xaviego a mówi się Czawi... później z Xavim sie poprawił ale ten Puziol mu został.. tak samo było z Bojanem kiedy Szpakowski mówił na niego Bozian.. Faktycznie wkurzające to było..

  • Jakub Rzeźniczak (28.05.2009 11:42:29)
    BRAWO KURWA!!

  • paol (28.05.2009 11:22:24)
    Kowal Kowal ...ciekawe czy jak tobie skończą się zabawki(wygrane Barcelony) czy coś o tym wspomnisz, o jakichś frajerach z Katalonii? Znając życie po prostu tego kurwa nie zrobisz.

  • ltm (28.05.2009 11:05:51)
    zjl chyba oszalałeś chelsea udowodniła ,że jest lepsza? Bronili się w 11 przeciwko 10 przez pół godz. Sędziowie mylili się częściej na korzyść chelsea szczególnie na camp no. Taktyka to antyfutbol przez 180 minut i kontry nie ośmieszaj się. Rację ma mk ,że real zagrał jak te dzieci z twojego wpisu Kowal więc po co te jechanie na nich.

  • MrPiter (28.05.2009 10:41:13)
    Nie omieszkaj przypomnieć Mateuszowi Borkowi na antenie Polsatu Sport, która drużyna jest najlepsza na świecie! :-) 27 maja to powinien być dzień wolny od pracy, bo to, że Messi strzelił gola głową to jest prawdziwe święto! :-) VISCA EL BARCELONA!!!!

  • JARO71 (28.05.2009 10:34:30)
    TAK na prawde to CHELSEA powinna byc mistrzem , w meczu z barcelona z nimi nic nie zagrała !!!!!!

  • the.exe (28.05.2009 10:33:41)
    Blaugrana al vent un crit valent tenim un nom, el sap tothom BARÇA!! BARÇA!! BAAAARÇA!!! Kowal 100% racji! PS. Szpakowski...Rany Boskie... Apel do redaktorów Weszło- zróbcie jakiś list otwarty do TVP i samego Szpakowskiego, może chłop się opamięta i przestanie nas męczyć swoimi komentarzami. PS2. Co sądzicie o tym że w TVP reklamy są ważniejsze od piłkarzy, a opinie "wybitnych ekspertów w studio" ważniejsze od całej stadionowej otoczki wydarzenia?

  • znaffca (28.05.2009 10:27:46)
    MU w finale zawiódł na całej linii, nie wiem czemu bo w sumie wisiało mi to kto to wygra, ale z tym frajestwem ligi angielskiej przesadziłeś. Wracając do rewanzu półfinału gdyby Drogba wykorzystał jedną z setek w dwumeczu/sędzia podyktował karnego w rewanżu/wreszcie gdyby nie ten fartowy pierwszy JEDYNY celny strzał iniesty w 90 minucie to byłaby dominacja totalna premiership w LM. A tak pierwsza piątka w Europie to Barcelona + wielka czwórka z ligi angielskiej. Barca ma fantastyczny sezon ale spójrzmy prawdzie w oczy premier league >>> reszta lig od kilku sezonów... A wyłączjąc barcelone to ja wole spotkania średniaków z ligi angielskiej niz starcia wielkich realow, walencji o lidze wloskiej nie wspominajac.

  • hanys (28.05.2009 10:25:29)
    kowal, na slasku sie godo "dej" a nie "daj" mi ta bala:)

  • mirkonio (28.05.2009 10:23:46)
    Puziol Puziolem, ale jeszcze na trybunach Szpaku wypatrzył Księcia Wiliamsa :D:D:D:D. Oni na czas meczy powinni go gdzieś zamykać!

  • socio (28.05.2009 10:20:25)
    Brawo Kowal !!! Jak zwykle idealny komentarz, pasuje jak ulał :)

  • tomek (28.05.2009 10:18:43)
    Dobrze piszesz Kowal. 100% poparcia. O szpaku szkoda pisac, ten czlowiek ma cos pod sufitem nie tak. Ja jak ogladam mecz na TVP2 to sciszam glos tyle o ile i puszczam mila muzyczke i w dupie mam SZPAKA

  • kabekaes (28.05.2009 10:12:49)
    leszczu ale ty pierdolisz... kretynem to jesteś ty patrząc na twoje komentarze Kowal może nie frajerze ale w sumie masz racje! Visca el Barca!

  • Kicia [; (28.05.2009 10:04:38)
    do autora: dobry artykuł, ale nie super extra. Myślisz, że podszedłeś do sprawy jak zawodowiec i nie byłeś zbyt stronniczy? Ratuje Cię to, że napisałeś "WIELKIE drużyny" pozdrawiam:)

  • xssa (28.05.2009 09:56:12)
    Jestem kibicem LFC i nienawidzę ManUtd, ale pisanie "Frajerstwo Manchesteru United i całej ligi angielskiej wyszło w momencie, gdy Barcelona strzeliła gola." świadczy o autorze tego tekstu - jak dziecko z podstawówki. "czy którakolwiek inna drużyna Premiership, to wynik byłby 2:2, 4:4 albo i 8:8. Ale niestety – „Barca” zabrała zabawki, zabiła ten mecz posiadaniem piłki." Zauważcie że Manutd przegrało przez zmęczenie fizyczne, grali pucharze Anglii, pucharze ligi, w lidze, klubowych mistrzostwach świata, oraz Lm ile meczów rozegrała - policzcie sami, za to Barca grała w 3 rozgrywkach i bądźmy rozsądni w PL jest bardziej wytrzymałościowa gra niż w hiszpańskiej. Bo nadal liga angielska jest najlepsza bo w półfinale były 3 drużyny a hiszpańskiej tylko jedna. To że Barcelona ma fantastyczny sezon nie podlega wątpliwości ale nie może mówić że cała PL to frajerstwo.

  • Kicia [; (28.05.2009 09:48:22)
    Dobry artykuł, a na ten mecz znalazłoby się wiele epitetów. Wiadomo o co chodzi, o wielką kasę, sławę, o profesjonalizm. Każdy zespół miał swoje założenia, jak i każdy trener, kibic, tudzież pseudokibic. Nie zawsze spotykamy się z sytuacją, w której wygrywają najlepsi. Tutaj - jestem przychylna ocenić Barcę na plus. I pogratulować. Życie to pasmo zwycięstw i porażek. Fanom ManchesterU powiem tyle: "nie martwcie się, jeszcze się odkują." ;))))

  • Konrad (28.05.2009 09:43:55)
    Łatwo wsztstkich nazywać frajerami jak samemu się w finale Ligi Mistrzów nie grało. Poza tym skoro MU to frajerzy, to jaką wartość ma ten puchar? jaką wartość ma ogranie frajera?

  • jaskulski (28.05.2009 09:41:55)
    Wojtek ale pjerdolisz.

  • ktoś (28.05.2009 09:35:14)
    Ja tam fanem ManU nie jestem, wręcz przeciwnie :P Ale z tym frajerstwem ligi angielskiej to mnie gościu dobijasz... Jeszcze w tamtym sezonie to wy płakaliście po porażce w półfinale. Poza tym, wymień mi drużyny z połfinałów i powtórz o frajerstwie CAŁEJ ligi angielskiej. Wyłączając Barcę, zostaje np. Real, który dostał 4:0 z Liverpoolem. Ja wiem, że zaczniesz mówić, ze z Barcą też, ale popatrz na to inaczej, mistrz Hiszpanii i mistrz Anglii- wynik 2:0; vicemistrz Hiszpanii i viscemistrz Anglii- w dwumeczu 0:5. Frajerstwo? Nie dobijaj mnie... Chcesz wiedzieć jaka jest drugi team w Europie, który tak szybko dąży do odzyskania piłki? Liverpool. Dziękuję za uwagę, wczoraj Barca zagrała kapitalnie, co mnie bardo cieszy, bo jak już wspomniałem za ManU nie przepadam.

  • Głogów Fan (28.05.2009 09:31:30)
    Jebać Barcelona, jebać Manchester! Tylko Chrobry Głogów, władcy świata!!!!

  • zjl do Baggio (28.05.2009 09:21:37)
    jeśli za rok Barca wygra wszystko w takim samym stylu (czyli z pomocą sędziów) to będziesz głupkiem jeśli przyznasz ze jest to drużyna wszechczasów, pomyśl o tym...

  • zjl do Pana Wojciecha (28.05.2009 09:19:34)
    masz Pan racje Panie Wojtku, w finale spotkały się dwie WIELKIE drużyny, z których większą jest Barcelona (na dziś), ale niektórzy będą i tak pamiętać, że od Barcelony większa jest (na dziś) CHELSEA co udowodniła kilka tygodni temu i Pan doskonale to rozumie, stąd brakuje radości po tym zwycięstwie ukochanej drużyny w CL... mi by też brakowało gdybym im kibicował...

  • :P (28.05.2009 09:18:53)
    ZAJEBISTY ARTYKUŁ KOWAL CAŁA PRAWDA A WAM FRAJERZY CHU... W DUPE PRZEGRYWAC TRZEBA UMIEC A NIE NAPINKA I TEE TEKSTY TYPU KOWAL PIŁES... ZENADA POZDRO KOWAL

  • sk (28.05.2009 09:16:36)
    100 % prawdy w tym artykule. chyba najlepszy. a szpaka lubie za te pomyłki i głos....podanie do Ety hahahaha przy kilku piwkach ze śmiechu mozna upaść. tez miałem 10 lat i grałem tak w piłke. Dzieki Barca-futboll nie umarł!!

  • mariusz (28.05.2009 09:08:04)
    najlepszy był tekst "BODZIAN" kurwa bocian może. Co nie zmienia faktu ze jesteś Kowalczyk żałosny

  • jako (28.05.2009 08:53:34)
    niestety Kowalczyk tym razem masz racje,to co zobaczylem wczoraj w wykonaniu MU(jestem ich kibicem) to nie wiem do czego to przyklepac.tak jak napisales nie byli TRZY razy podac celnie pilki do przodu a to co zrobil Meesi w 70ej minucie to bylo mistrzostwo swiata.Przeskoczyl podobno najlepsze na tej pozycji dwie wieze na swiecie.Gdyby Twoj kolega Adamski znow sie zastanawial kto jest lepszy CR7 czy Messi to niech sobie obejrzy powtorke z wczorajszego finalu.a tak poza tym to jakikolwiek komentarz jest zbedny

  • Jastrz (28.05.2009 08:50:51)
    Kowal, kiedy druga część książki? Bo tamtą znam już na pamięć:)

  • TB (28.05.2009 08:41:42)
    a my sie cieszymy la la la la Barca la la la la hahah frajerzy z manchesteru ha ha ha

  • TB (28.05.2009 08:40:38)
    alan haha zabawny czlowieczku. jedz na Brodno i powiedz Kowalowi to w twarz. Stop dla netowych cieciow typu alan.

  • TB (28.05.2009 08:39:33)
    gracis Wojtek! Warszawiacy zawsze z Tobą! Forza Barca!

  • KOWAL (28.05.2009 08:35:16)
    KOWAL LEGIA I BARCA. TO SIE TYLKO LICZY!

  • wajman (28.05.2009 08:24:30)
    eee, gdyby trenerem MU był Wujo to kilka żołnierskich słów w przerwie meczu odmieniłoby ten zespół ;)

  • czeslaw (28.05.2009 08:22:19)
    No nareszcie dobry felieton.Jestem fanem Manchesteru ale to co robi Barca na boisku to nowa definicja terminu " piłka nożna" i jakikolwiek inny wynik byłby niesprawiedliwy.W sumie Manchester mógłby grać w 13-tiu i wynik byłby taki sam. Szpak do odstrzału

  • ..;;.. (28.05.2009 08:19:30)
    w sumie mecz stał na takim sobie poziomie ale to wina MU. po stracie gola robili takie błędy jak Polacy w meczu z Irlandią! obcinali się jak dzieci :-) w N sport też poziom komentowania był fatalny!! Z ką oni tych komentatorów biorą???kibic REALU gratuluje Barcelonie zajebistego sezonu!!!!!!!!

  • Towarzysz PZPR (28.05.2009 08:08:47)
    Towarzysze stawiajcie na wygrana Deportivo z Barcelona poki kurs spory - 2.15 w Expekt i do tego na Osasune z Realem 1.7 oraz Atletiko Madryt 1.3 Mozna jeszcze dolozyc awans Chelsea 1.4

  • mk (28.05.2009 08:07:23)
    A co do Kowala, to tekst w sumie spoko, tylko z jednym się nie zgodzę: "jestem fanem ligi hiszpańskiej" - nie, ty nie jesteś fanem ligi hiszpańskiej tylko fanbojem Barcelony, co dobitnie pokazałeś swoim szczeniackim wpisem nt Realu. Realu który zagrał otwarcie i ofensywnie, a że przegrał, i to aż 2 do 6? To się zdarza, ale przegrali z klasą. Bo zagrali tak jak te dzieci z twojego dzisiejszczego wpisu. Nie murowali bramki, nie próbowali tylko przeszkadzać rywalom jak dziś ManU. Gdybyś był kibicem hiszpańskiej piłki to nie pastwił byś się nad Realem, bo sam dobrze wiesz że są wzloty i upadki.

  • mk (28.05.2009 07:57:02)
    Jeszcze Puziola i Aziale mogę przeżyć, ale WŁANCZA się już nie! Jak można tak kaleczyć polski język!? Wczoraj co 2 minuty ktoś 'WŁANCZAŁ' się to ataku, kurwa jego mać.

  • Ruuuni (28.05.2009 07:50:36)
    Książe Williams, Czarls Puziol, Ruuni, Ciesta(zamiast Iniesta), Etego,"Przytrzymał,popatrzył,pokrążył". Szkoda gadać. Ale już współkomentarz Juskowiaka był na bardzo przyzwoitym poziomie.

  • Bogdan (28.05.2009 07:30:17)
    no akurat z Puziolem to miał rację, w kastylijskim y ( igrieko ) wymawia się miękko, podobnie do "ź".

  • trojaczek (28.05.2009 07:01:36)
    Panie Wojtku po meczu czekalem na Panski wpis i sie nie zawiodlem, wszystko prawda!!! i omal sie jeszcze nie zlałem ze smiechu...prosze czesciej. pozdrawiam

  • do Kowala-blogera (28.05.2009 03:06:29)
    szkoda ze nie naoisales ze bramke wjebal Messi z bani 1,50 w kapeluszy prz vidiciu i ferdinandcie po 2.metrty. a i ze ronaldo byki tykji widac na hymnie ligi mistrzow i przy 1 wolnym ::D Visca el BARCA !!!!!!!!

  • Cowal (28.05.2009 02:42:40)
    Ale najlepsze bylo to: Bocian Krikić i Etego (Eto'o) :))

  • PPS (28.05.2009 02:27:43)
    angielskie frajery zostaly ogolone na zero

  • Elvis (28.05.2009 02:13:01)
    Kowal, piszesz prawdę - i w pełni się z tobą zgadzam - nie przestawaj :)

  • finał (28.05.2009 02:12:39)
    wg. mnie to nie był żaden finał marzeń, to była ligówka Barcelony Bardzo dobry tekst Kowal, Barca grała piłką w piłkę a United albo to oglądał na stojąco albo próbował przeszkadzać

  • normalny (28.05.2009 01:57:35)
    no i co z tego? Haha...za rok wygra ktoś inny. Nawet Barca ma swoje 5ć minut. Kowal, tylko się nie posraj ze szczęścia...

  • Ja (28.05.2009 01:50:20)
    Przykro mi dzieci, ale człowiek "po podstawowce" najlepiej podsumowal futbol. Nie chodzi o walenie lokciami i nawalanie wslizgami, chodzi o gre pilka- to jest najwazniejsze. Guardioli w sumie wspolczuje- jak mozna wszystko wygrac w debiutanckim sezonie?

  • good football fan (28.05.2009 01:43:55)
    Znakomity artykuł Panie Wojtku, szczególnie to odniesienie do 10-letnich chłopców. Proszę się nie słuchać kibiców MU i Pańskich antyfanów, dobry artykuł z zacnym przekazem

  • Franz (28.05.2009 01:41:22)
    No dziś nawet ładnie. Szpakowski też dał z siebie wszystko - Żosep Guardiola....

  • pawel (28.05.2009 01:21:38)
    ekstra blog KOWAL, a BARCA opierdoliła angielskich frajerów aż miło było patrzeć :D Pozdrowienia!

  • ww (28.05.2009 01:17:41)
    Wojtu z każdą minutą życia sprawiasz wrażenie coraz głupszego.

  • majzer (28.05.2009 01:15:21)
    Nie zgadzam się ze słowami Wojtka, Hiszpanioa ma jedną wielką drużynę, Anglia ma ich cztery, poza tym nawet dziecko zauważyłoby że ManUtd nie wszedło właściwie w ten mecz, wygrała dyspozycja dnia, a nie to, że to Barca była lepsza

  • Leszczu (28.05.2009 01:14:30)
    Ależ Ty jednak jesteś kretynem. Żal mi cię aż.

  • Jerzy Władysław Engel (28.05.2009 01:08:35)
    Zgadzam się tutaj z panem Wojtkiem bowiem szalenie ważne jest długie utrzymywanie się przy piłce. Jest główne założenie jednej z najlepszych na świecie myśli szkoleniowej - polskiej.

  • stelma (28.05.2009 01:02:40)
    MU przegrało zasłuzenie owszem , nie poznalem tej druzyny , ale barca nie słusznie wygrała LM <przypomnijmy sobie połfinał> FOREVER UNITED

  • Baggio (28.05.2009 01:02:29)
    Do Wojtka Kowalczyka: Jestem kibicem Milanu od bardzo dawna. Pamiętam jak Wielki Milan bił Wielką Barcelonę 4-0. Wcześniej pisałeś, że to drużyna wszechczasów ja się nie zgodzę z takim stwierdzeniem ale...tylko dlatego, że ta Barca wygrała wszystko jak na razie jeden raz. Jeżeli w przyszłym sezonie wygrają PD i LM w takim stylu to bede pierwszym który potwierdzi twoje słowa, że to najlepsza drużyna w historii. PS. Marzy mi się finał Milan - Barca i wygrana Milanu po kapitalenj grze Ronaldihnio:)) Forza Milan!!! pozdrawiam

  • Micher (28.05.2009 00:59:13)
    Tak ja po poprzednich wpisach na temat Chelsea najchętniej zaje... bym Cie na miejscu tak teraz super wpis. Widzę że jak chcesz to potrafisz spokojnie i rzetelnie napisać wszystko o wszystkim.Rzeczywiście masz rację... to jest futbol o którym marzy się od małego, który chce się oglądać, w czasach zdominowanych przez żelazne taktyki i siłową grę wygrała finezja,polot i malutki Messi, którego wielkości nie da się niczym zmierzyć.Pozdro dla Kowala od Widzewiaka

  • Antyferguson (28.05.2009 00:56:07)
    Polecam jeszcze to, obejrzyjcie a padniecie ze śmiechu: http://www.youtube.com/watch?v=cPsvk6Z1xMw

  • kikor (28.05.2009 00:51:37)
    kowal zajebisty komentarz (jak zawsze na temat barcy) a co do szpaqa to juz jego koniec (przynajniej na 3 lata) i mam nadzieje ze od nastepnego sezonu bedziemy cie widziec w polsacie, a szczegolnie w madrycie na finale lm z barca w roli glownej oczywiscie

  • Esteban (28.05.2009 00:45:31)
    Glory dzieći pewnie jeszcze nie wierzą w to co się stało :) Miazga kompletna :) a podobno w PL są drużyny wspaniale przygotowane kondycyjnie i tępo gry jest 2 razy szybsze niż w Hiszpanii :) dziś siłą Man starczyło na 30 minut :)

  • brawo! (28.05.2009 00:41:56)
    Bardzo fajny tekst. Obawiam się jednak że pryszczaci gimnazjaliści z "MU internet hools" zaraz zaczną wyzywać autora od alkoholików i zaspamują tego typu bzdurami ponad 100 komentarzy.

  • Dumny Katalończyk (28.05.2009 00:41:02)
    Hahaha ! Kowal jesteś najlepszy:D Barca,Barca,Barca !

  • barcek (28.05.2009 00:36:12)
    książe williams?! heh

  • szacun wojtek (28.05.2009 00:35:09)
    sorki za poprawe ale powinno byc tak <dej mi ta bala>

  • xardas (28.05.2009 00:31:21)
    Jestem kibicem Realu i zawsze nim bede ale chciałbym pogratulować barcelonie i mam nadziejie że dozyje czasu takiej gry mojej ukochanej!!!!!!!!

  • eloo (28.05.2009 00:31:18)
    po katalońsku na pujola mówi się puziol a na puyola pujol, to sa dwa rozne nazwiska :) a po śląsku byłoby "dej mi ta bala" ale poza tym zgadzam się z panem panie Wojtku :)

  • pros (28.05.2009 00:30:04)
    Kowal pełna zgoda! Tylko w popraw Songa nie grał taki koleś w MANU, Song młody murzyn jest w Arsenalu. A szpakowski bardziej wkurzał mnie swoim jęczeniem i wyraźnym przywiązaniem do MANU. Komentator powinien być bezstronny, albo chociaż nie powinien dawać po sobie poznać, że kibicuje jednej ze stron.

  • cris (28.05.2009 00:29:51)
    Puziol , puziol...Szabi i najlepsze Bozian:D "Pozdro Compadres"

dodaj komentarz: