Wojciech Kowalczyk

Wojciech Kowalczyk


Legia - Wisła i... Grzelak

Tagi: , , , ,
26 października 2008 22:23

No i znowu Legia wygrała u siebie z Wisłą. To powoli staje się tradycją – jak i to, że przed tym meczem zalicza jakieś słabsze spotkanie. Ale najbardziej uderzyła mnie inna prawidłowość. Czy zauważyliście, że Wiśle zawsze strzelają gole piłkarze, na których nikt nie liczy? Tacy, po których nigdy byście się nie spodziewali, że są w stanie cokolwiek sklecić?

Kiedyś strzelił nawet Jacek Magiera, który – powiedzmy sobie szczerze – w ogóle nie umiał strzelać. Hat-tricka wbił Piotr Włodarczyk, czyli człowiek, który trzech goli to nie strzelił przez ostatnie półtora roku. W poprzednim sezonie kto był bohaterem? Maciej Rybus. Nie twierdzę, że z niego nic nie będzie, ale jak na razie Wisła to – o ile się nie mylę – jedyna drużyna, której w lidze strzelił gole.

Dlatego jak patrzyłem na szalejącego na murawie Grzelaka, to wpadło mi do głowy, że Wisła rok w rok promuje nie piłkarzy, tylko ludzi, którzy z piłkarzami mają niewiele wspólnego (wyłączam Rybusa – za wcześnie na ocenę). Przecież gdybym ułożył ranking największych legijnych pierdół z ostatnich lat, to Grzelak na pewno byłby w piątce, a kto wie – może nawet by wygrał. No przyznajcie sami – jak mało kto zapracował na łatkę pierdoły i łamagi. A dziś? Szalał. Strzelał, podawał, dryblował, zakładał siatki. Gdyby nie to, że widziałem go w akcji już wiele razy, naprawdę uwierzyłbym, że jest dobry.

Co więcej? Legia ma bramkarza, a z bramkarzem jak wiadomo gra się łatwiej:) Super mecz zagrał Iwański (Rogera nie było na boisku, Sobolewski go zupełnie przyćmił), zresztą nie po raz pierwszy. Widać, nie zagubił się w Warszawie po przyjeździe z Lubina. No i podobał mi się Paweł Brożek, który perfekcyjnie porusza się po boisku.

Fanatyczni kibice Legii niech kończą czytanie w tym miejscu i idą świętować (choć pewnie żałują, że to niedziela i jutro trzeba iść do pracy). Na zdrowie! Bawcie się dobrze! Inni mogą czytać dalej...

Nie zmieniam zdania, że mistrzem Polski będzie Wisła – jest piłkarsko lepsza, bardziej ułożona, nie straci do końca sezonu tylu punktów, ile może stracić Legia. Chociaż pewnie do końca rundy jesiennej żadnego zdecydowanego faworyta mieć nie będziemy. Jedno muszę dodać – z listy kandydatów do tytułu skreślam Lecha Poznań (zostaje Wisła, Legia i Polonia). Zespół Franka Smudy na 10 kolejek stracił punkty z Bełchatowem, Arką, Ruchem i Śląskiem – trochę tego za dużo. Teraz zacznie się Puchar UEFA i problemy w lidze tydzień w tydzień.


KOMENTARZE:

  • Pablo (10.12.2008 19:34:03)
    Wojtek byl i jest ok w cafe futbol tez jest najlepszy gdzie tam za nim jest Kołton. tak trzymaj Wojtek

  • Siat (07.12.2008 19:24:01)
    Panie Wojtku. Zrób pan coś pożytecznego a nie gada od rzeczy, bo na piłce się pan zna jak moja siostra. Wystarczy spojrzeć na tabele i zobaczysz że większość wypowiedzi było nietrafnych. ;]

  • broodno (04.11.2008 20:47:00)
    czekam na Twój koment w sprawie PZPN Wojtek wypowiedz się !!!

  • LUKASMAJKEL (03.11.2008 00:28:51)
    :) zgadzam sie ...choc chcialbym zebys sie mylil Kowal co do tego tytulu .... (L)egia - historia ktorej nikt nie dorowna..... HISTORIA KTOREJ I TY KOWAL JESTES CZESCIA

  • RykoszeT (02.11.2008 22:10:11)
    I tak i nie. Zgadzam się co do Lecha, z Legią to jeszcze nie wiadomo, trzeba poczekać. Czytałem poprzedników, niektórych ostro wkurzyłeś, ale tak to jest. Nie przejmuj się nimi, to matoły są!

  • bajkuk (30.10.2008 00:27:52)
    Umiejetnosc czytania ze zrozumieniem. To cos co przeszkodzi wam w zdaniu matury za kilka lat.

  • tomir (29.10.2008 12:46:46)
    Kowal weź sznur i powieś się a od Legii odp...... się. Tylko szmata nadaje na brata.

  • praźródło wszelkiej wiedzy (29.10.2008 09:37:08)
    brawo kowal ;D

  • ktoś (28.10.2008 21:19:05)
    tak. racja. wygrałes kupiony mecz. wszyscy to wiedzą.i ty wiesz też. i udajesz...marny z ciebie idol. żenujący

  • Zby(L)u (28.10.2008 10:18:51)
    Wojtku a ile ty wygrałeś w swojej karierze meczów z Wisłą??? To może przypomnę: jeden (!) 6-0, tak to ten kupiony za kadencji Wójcika

  • Zby(L)u (28.10.2008 10:14:35)
    Kowalczyk ty się od Legii odpier...! kolejny piłkarz który przepił swoją karierę i się sfrajerzył, wróc do kibicowania Polonezowi moczymordo

  • zych (28.10.2008 10:00:25)
    p.Kowalczyk,taki z pana legionista?Tak sie wspiera druzyne która ograla swojego rywala do majstra? Robi sie z pana taki drugi Szczęsny...nic tylko oczerniac Legie

  • KomaR (28.10.2008 09:44:15)
    ..mistrzem będzie Legia. Szkoda, że z Ciebie autorze tego tekstu taki Legionista, że nie wierzysz w chłopaków.. pff wyjdź stąd. a skreślać to możesz panie Wojtku numery na kuponie w totalizatorze pozdrowiam

  • conro (27.10.2008 22:46:05)
    lolo, chyba trochę poniosła cię fantazja. Rybus jest o 2 klasy lepszy od Zieńczuka, przeciez ten drugi prezentuje poziom Piasta Gliwice. A Choto nie grałby u was w pierwszej "11"? Łobodziński za Rado może buty nosić. O Musze i Pawełku nawet nie wspomnę:) Plus tak jak wspomniałeś Roger, Iwański i Chinyama. W Legii obecnie jest trochę wiecej jakości, Wisła ma szczęście że maja Skorże (chyba że jutro Cupiał go zwolni :))

  • kibic (27.10.2008 21:59:26)
    Czesiu, gdzie jesteś?

  • lolo (27.10.2008 20:40:17)
    conro a co takiego Legia ma ? Ja ci powiem nad wyraz wypromowanych grajkow. W Wiśle mieliby szanse na miejsce w składzie tacy piłkarze jak Roger,Iwański i Chinyama bo nie mamy chwilowo drugiego napastnika w formie .ten młody skrzydłowy jak on tam ? Załapałby się do 20.A o obrońcach nie będę gadał bo macie też niezłych ale my mamy mocniejsze boki i to po dwóch na pozycje . Niemal każdy piłkarz z pierwszej jedenastki Wisły byłby albo gwiazdo albo przebiłby sie do składu Legii .

  • aa (27.10.2008 20:32:41)
    też was usypiał komentarz na tvp2?

  • conro (27.10.2008 20:19:30)
    Kowal, pierdolisz. Wisła niby poukładana? ciekaw jestem z której strony. Graja cholernie siermiężny futbol, nie mają skrzydeł, a jedynym kreatywnym zawodnikiem GTS-u jest Jirsak, który furrory na naszych boiskach nie robi. Mistrzem bedzie Legia, przed Groclinem.

  • cały (27.10.2008 20:05:00)
    kowal szacunek dla Ciebie !!!,że coś ugrałeś,ale nie sądż zawodników po stylu ich gry .Tylko trenerów którzy ich trenowali.Sam doskonale wiesz ,że liczy się wzrost waga i szybkość.Technika jest na drugim planie...zostaw Grzelaka w spokoju a zajmij się panem Globiszem .To jest prośba do Ciebie i do pana Mateusza Borka .Ten, to narybek piłkarski niszczy !!!.

  • tran (27.10.2008 20:00:21)
    Każdy mecz jest tak samo ważny,i tak z czasem tylko kibice danych klubów pamiętają te zwycięstwa a w końcowym rozrachunku liczy się zwycięstwo w lidze . Ale mimo wszystko mam nadzieję że juz na Reymonta Wisła wygra,tak dla czystego komfortu kibiców(w sensie takim że nie będzie trzeba czytać pierdol .W ogóle to za dużo emocji jest w tym wszystkim,kibice jakimiś głupotami się napędzają Każdy chce być najlepszy na swoim podwórku i wierzy w swoją wielkość,ta wielkość jest mocna nadymana bo podwórko stęchnie .Niech te "pierdolone" stadiony budują ,przydałyby się też dwa miejsce premiowane do LM ....

  • do warszawskich frustratów... (27.10.2008 19:38:01)
    Ok, niech wam bedzie. wygrywajcie z nami dalej :) 2-1 tak jak w zeszłym, 2-1 teraz, 5-1 jak za Liczki, 3-2 jak za Kasperczaka.. a mistrzem bedziemy i tak czy siak my, tak jak w tamtych sezonach :] będziecie się jarać zwycięstwem nad nami po czym pofrajerzycie z ŁKSem, Odrą, Piastem czy Polonią Bytom itp itd... i znowu za rok zostanie wam jaranie się "prestizowym" zwycięstwem nad Wisłą...

  • wladaj morzami a nie oceanami (27.10.2008 18:58:00)
    krakowskie KURWY WIESNIAKI JAK ZWYKLE BECZA .CHUJ WAM W DUPY CWELIKI.

  • piotr (27.10.2008 18:35:10)
    Panie Wojtku, Wisła nie zdobędzie w tym roku mistrza! Potencjał tej drużyny wyczerpał się w zeszłym roku. Brakuje dopływu nowej, młodej krwi. Zieńczuk się wystrzlał, Łobodziński to ćwierć tego co grał w Zagłębiu, Brożek za chwilę jedzie za granicę, Głowacki ma kłopoty z kontuzjami, Pawełek ma wpadki, można tak wymieniać, ale najważniejsze jest to, że nastąpiło wypalenie, zmęczenie materiału. Nie ma nowych ludzi, a starzy są w gorszej formie niż kiedyś. Legia ma mieszankę młodości z doświadczeniem no i lepszego trenera.

  • Jeziorowski (27.10.2008 18:28:39)
    jakos szkoda, ze OBIEKTYWNE WEszło i superobiektywny Canal+ nie wspomina o ewidentnym karnym za rękę dla Wisły... Grzelak bohaterem meczu a Boguski na trybunach, ot "sprawiedliwość po warszawsku"...

  • Brat Fryzjerki (27.10.2008 18:25:17)
    Moze odbiegam od tematu :P http://www.youtube.com/watch?v=RNgiDnRc1x8

  • wiślak (27.10.2008 18:23:05)
    jeżeli jest sprawiedliwość to Grzelak nie powinien był grać, karny powinien być dla Wisły i teraz Radovic powinien "zaocznie" dostać karę za faul na Cantoro

  • styx (27.10.2008 18:19:59)
    w zimie brozek odejdzie,i pewnie nie tylko on,cupial ma dosc.czas sie z tym osfajac.taka opinia krazy po klubie i cos w tym jest.

  • roberttomasik.republikafutbolu.pl (27.10.2008 17:17:57)
    Panie Wujtku w temacie kto jest faworytem do mistrza Polski się nie zgodzę, myślę,że Legia ma zdecydowanie szerszą kadrę i dosyć wyrównaną, oczywiście problemem są kontuzjie (co jest taką małą normą!)ale uważam, że zawodnicy Wisły są już ''wypaleni'' i myślę tu o Marcinie Baszczyńskim, Cantoro, Głowackim, Zieńczuku oczywiście doświadczenie procentuje ale w takich meczach jak ten z Legią różnie może z tym być! Legia ma ciekawy młody zespół z kilkoma doświadczonymi graczami,od których ''młodzi'' mogą się wiele nauczyć! widzę znacznie większą radość i polot w grze Legii niż Wisły a ta przyjemność z gry i chęć wygrywania może bardzo zaprocentować! Polonia może zagrozić ''WIELKIEJ DWÓJCE'' natomiast Lech pewnie pogubi trochę punktów w czasie gry w PU

  • Wislak-od-lat (27.10.2008 16:36:44)
    Czy Marcelo jest drewniany? Biorac pod uwage, ze za wiele nie gra to ja bym tekigo twierdzenia nie zaryzykowal. Juz niedlugo moze sie okazac ze to najlepszy obronca w lidze i kibice Legii i Lecha beda marudzic, gdzie byl Trzeciak i Smuda jak go Wisla za darmo brala. Wczoraj nie wyszedl ale niech ktos mi powie, czy na miejscu trenera zaryzykowal by wprowadzenie zawodnika co do ktorego mozna miec watpliwosci. Postawil Skorza na sprawdzony i swietnie rozumiejacy sie duet i ten duet niestety nie ustrzegl sie bledow. Teraz jest material do przemyslen a w nastepnym meczu Marcelo wejdzie w 11. Pocieszeniem jest fakt, ze obrona Legii bledow popelnila wiecej a ich bledy naprawial bramkarz i w sumie tylko bramkarza, jako kibic Wisly, Legii zazdroszcze...

  • alojzUK (27.10.2008 16:23:39)
    Udowodni towarzyszu, udowodni. Pamietam jak w zeszlym sezonie po 7-8 kolejkach byliscie juz mistrzami. 14 punktow na koniec. W tym sezonie juz tak nie bedzie bo i Lech i Legia sie wzmocnili. Doszla Polonia Warszawa i to oni a nie Lech beda bardziej grozni w lidze. Mi pozostaje miec nadzieje, ze Wisla dokona transferow w zimie bo wole spokojnie ogladac jej mecze niz sie denerwowac.

  • lopez (27.10.2008 16:22:29)
    a mnie zastanawia fakt jak mozna oceniac gre Grzelaka w Legii skoro on ciagle leczyl jakies urazy i raczej rzadko grywal, ale jak juz byl na boisku to niemal zawsze cos ustrzelil

  • dan (27.10.2008 15:08:30)
    Jeden punkt przewagi i już wam palma odwala,uczcie się od Wiślaków skromności . Podobnie było 3 lata temu gdy po pięciu latach nędzy mieliście mistrzowski sezon.... Wiślacy prowadząc 10 punktami zachowują zadziwiająco duży szacunek do przeciwników .Znaczy chodzi mi o kibiców z Krakowa głównie,bo już cała reszta nie jest taka pokorna.

  • zinio (27.10.2008 15:01:49)
    ta liga jest bardzo wyrównana a prawda jest taka że śląsk zagrał mecz życia i taki mecz się nie powtórzy tak jak ruch chociaż ruch na cichej nie przegrał chyba od listopada poza tym wisła ma stary skład cleber,głowacki,baszczyński,cantoro,sobolewski a jak będą kupować jak w tym okienku to będzie kiepsko taka ciekawostka a nawet 2 drużyna która zdobywała mistrza zawsze wygrywała w poznaniu chyba że lech grał w 2 lidze a legia zremisowała i w ostatnich 8 latach drużyna która przegrywała w meczu legia wisła zdobywała mistrza jak był remis to mistrzem zostało zagłębie lubin

  • P. Piotrowicz (27.10.2008 14:59:32)
    Oglądałem tydzień temu grę Legii z ŁKS-em i muszę przyznać, że dobrego wrażenia na mnie nie wywarła. Może i solidna defensywa, ale wolna i chaotyczna pomoc wraz z szalejącym po całym boisku Chinyama. Z Wisłą to wszystko się się odmieniło. Takesure już tak się nie wyróżniał na tle innych, mimo iż wcale nie grał źle. To świadczy o tym, że Wisła wcale nie będzie miała łatwo, bo każdy się będzie spinał, aby Krakowianom "dokopać". A jeśli Legia potrafiła, to zobaczymy co stanie się w Chorzowie, we Wrocławiu i w spotkaniu z ŁKS-em, który ostatnio zaskoczył wszystkich na wiosnę w Krakowie swoją dobrą postawą (skończyło się 5:2, ale Łodzianie prowadzili już 0:2).

  • (L) (27.10.2008 14:17:26)
    pierdolisz kowal

  • obywatel (27.10.2008 14:08:42)
    To niech Wisła to udowodni w lidze alojzUK bo narazie jest cieniem Wisły z zeszłego sezonu i uważam, że walka o tytuł będzie toczyć się do końca. Z tym, że Legia już lepiej grać nie może też się nie zgadzam L)

  • alojzUK (27.10.2008 14:02:10)
    Obywatel jak to byl, toim zdaniem, najlepszy mecz Wisly to wspolczuje. Moze to byl najlepszy mecz ale Legii. Legia zagrala na 1200% swoich mozliwosci natomiast mozliwosci Wisly widac bylo w meczach z Barcelona u siebie czy Beitarem. Niestety ale legia nie jest w stanie zagrac nic lepszego niz to co zagrala w niedziele a Wisle stac na wiele wiecej

  • eee (27.10.2008 13:03:10)
    Panowie trochę szacunku do siebie. Co do meczu to był dość wyrównany z dobrymi fragmentami z obu stron, od jakiejś 70 min Legia się cofnęła i Wisła mocno przycisnęła, na szczęście w bramce mieliśmy Muchę. Nie ma co się specjalnie podpalać z powodu zwycięstwa nad Wisłą, sezon jest długi a mistrza zdobywa się na tych słabszych drużynach. Jeszcze jedno panie Wojtku czekam, aż pan przyzna się do błędu. Po meczach z FK i Odrą mówił pan, że Legia nie ma żadnych szans z Wisłą i Lechem. A jak wygląda sytuacja po meczach z tymi drużynami chyba każdy wie. Pozdrawiam.

  • obywatel (27.10.2008 12:41:07)
    Oj Kowal, żebyś jeszcze z tym mistrzem nie miał racji. Ciekawe jakiego kaca mają dzisiaj piłkarze Wisły? Zagrali najlepszy mecz w sezonie a przegrali. Po meczu pewnie milcząco patrzyli się na siebie a w głowie w kółko powtarzało się jedno zdanie - o co tu kurwa chodzi? :D Szacunek dla Legii, przegrywać z takim rywalem i podnieść się, trzeba mieć jaja a o to ich nie posądzałem, mimo że kibicuję L.

  • Mates (27.10.2008 12:27:03)
    Rybus strzelił jeszcze gola Poloni bytom w ubieglym sezonie

  • vw (27.10.2008 12:20:02)
    Jako kibic Wisły gratuluję Legii zwycięstwa.Oby takich meczy więcej.Brakowało tylko dopingu,kończcie już ten konflikt.Przychodzicie na mecze dla drużyny a nie dla jakiegoś mizernego prezesiny. No i życzę......wicemistrzostwa:) bez obrazy:)

  • vw (27.10.2008 12:15:23)
    No niezły jesteś lol. Znasz jeszcze jakieś inne wulgarne słowa? Potrafisz tylko obrażać? Wygraliście mecz-gratuluję, ale czy wygracie ligę? może tak,może nie. A tak w ogóle to dlaczego nie jesteś w szkole?

  • lol (27.10.2008 11:40:47)
    akurat Roger nie jest jakis wielkim graczem widac teraz przy Iwanskim ile jest wart! Co Ajwen pokazal klase nie? hehe a choto jest do zastapienia u was sciagna z brazyli drewno i bedzie ok albo brata Łobo:D ten sezon bedzie legii zoabczysz Leszczyku na koniec:) no stracila najmniej bo ma najlepsza obrone proste:D No jasne Mucha caly macz wygral takich macie lewusow ze goli nie umieja strzelac:) No masz racje cioto bo kowal napisal ze Wisal bedzie msitzrem to tak bedzie heheheheheh jaki pajac

  • do lol (27.10.2008 11:26:48)
    acha. no i w zeszlym sezonie tez Legia stracila mniej bramek...strzelila tez mniej...o 20 BRAMEK MNIEJ! A co do pucharow...chcesz o tym pogadac?:)

  • do lol (27.10.2008 11:23:48)
    Przypomne ci tylko pajacu ze do konca sezonu zostalo 20 kolejek. Moze i Brozek odejdzie (choc mu nie spieszno i sam mowi, ze nie wiek kiedy, moze za 2 lata a moze teraz w zimie) ale u was na wylocie sa Choto i Roger wiec bedziecie plakac. No w sumie moga wam zciagnac paru Hiszpanow wiec powinno byc niezle:) Bramek tracicie malo bo macie Muche. Z tych goli jakie stracila Wisla 4 sztugi do dupy Pawelka za to wy, gdyby nie Mucha, moglibyscie sobie spokojnie dopisac do konta ze 4 w plecy. Wczoraj obrona Legii popelnila 5 kardynalnych bledow i tylko i wylacznie Opatrznosci i Musze zawdzieczacie to, ze skonczylo sie tak jak sie skonczylo. A kto bedzie mistrzem? Przeczytaj u Kowala na blogu baranie!

  • lol (27.10.2008 11:06:32)
    wiesz kto ma najlepsza obrone w lidze? ta druzyna cieciu ktora stracila najmniej bramek! luknij na tabelke i juz chyba znasz odpowiedz:) oczywiscie wisla byla boska w tym meczy Legia nic nie grala i to mucha strzelal bramki i bronil masz racje idioto:) no wlasnie mistrza ma ten kto ma wiecej punktow jak widzisz wisla jest 3:D hehe a wiec raczej idziecie w druga strone tabeli:) aha a tak pozatym w tym sezonie przegraliscie wszystkie prestizowe mecze w lidze i w pucharach:) to nie ebdzie sezon wisly a jak wam kupia Brozka to nie istejecie

  • do hahahaha (27.10.2008 10:42:17)
    Z Poznaniem wy tez jakos 3 pkt nie zdobyliscie. Z Polonia remis itd. Przypinacie sie jakbyscie mieli nad Wisla z 10 pkt przewagi a macie 1 (JEDEN). W zeszlym sezonie przez 7 kolejek byliscie przed Wisla a jak sie skonczylo to chyba pamietasz co? Tytulu nie zdonbywa ten kto wygra z Legia, Lechem czy Wisla tylko ten kto ma w tabeli najwiecej punktow. Dzisiaj mozecie sie cieszyc bo Mucha wybronil wam mecz. Uwarzasz ze macie taka super obrone? To gdzie byl Astiz przy bramce Brozka? Gdzie byla wasza obrona przy tych 100% sytuacjach Wisly? 4 setki!!! a ty uwarzasz ze macie najelsza obrone w lidze?! Badz powazny chlopie, gdyby nie Mucha dostalibyscie wczoraj nie jedna a ze 4-5 sztuk! I to wszystko wlasnie dzieki bleda obrony Legii

  • fan (27.10.2008 10:30:01)
    Panie Wojtku! przeczytałem Pana książkę jednym tchem! teraz czytam te blogi. nie mogę uwierzyć, że edukacje skończył Pan tak wcześniej, bo po stylu pisania tego nie widać! a może ktoś pisze za Pana?? :P pozdrawiam p.s. czy doczekamy się bloga z uczciwą oceną na temat konfliktu w LEGII?? zerwał Pan rozmowy, ale bez podania konkretów.

  • hahahahah (27.10.2008 09:57:37)
    do kogo macie pretensje ze macie takie łamagi? kazal ktos wam kupowac? nawet boguski wam nie pomoze:) skoro nie tracicie punktow z cieniasami (Cracovia) to czemu jestescie za (L) przypomne ci chlopcze łomot z Poznaniem! teraz z (L) hehehe 3 miejsce frajerze!

  • Maniek (27.10.2008 09:55:43)
    Jakby ten Marcelo cos byl wart to juz dawno by glowacki siedzial na ławie

  • hehehehehe (27.10.2008 09:55:06)
    macie 3 najlepszych stoperow w lidze? Kogo? 1. Samoboj głowa? 2. Cienki cleber Grzelaczek przewiozl go jak dziecko 3. Czy drewniwny marcelo? Powiem tak jak ktos przegrywa rywalizacje z Głowacki to musi byc padłem

  • @hahaha (27.10.2008 09:46:14)
    nie nie jest drewnem mamy 3 najlepszych stoperow w lidze wiec Skorza musial wybrac miedzy nimi a ze Marcelo jeszcze nie ograny to nei gral w 1skladzie gdybys sie znal chociaz troszke na pilce to bys sam sie zorientowal o co chodzi...gdyby nie ta łamaga przez wiekszosc meczu na prawym skrzydle i bezproduktywny Zienczuk na lewym to moze bysmy nawet z 3-0 wygrali ale skoro tacy pilkarze jak oni nie potrafia zrobic ani jednej dobrej akcji i nie pomagaja obroncom to czego mozemy oczekiwac?No coz mielibysmy kogos na skrzydle ale nam go zawieslili...Poczekajcie na 2mecz i zobaczycie...My przynajmniej nie tarcimy punktów z cieniasami na swoim boisku tak jak wy...Ale na koniec i tak wygra najlepszy jak Wisła bedzie mistrzem to zamiast pisac jestesmy lepsi bo wygralismy z wami mecz napisz wtedy Gratulacje byliscie w ciagu calego sezonu lepsi;)

  • hahahahah (27.10.2008 09:15:30)
    ty durnia Radovic specjalnie nie uderzyl tego ciecia poprostu walka o pilke! podobal mi sie u was Cleber w 90 minucie i ten szał w oczach ze przegrali:D heheh a co tam u Marcelo slychac? widze ze musi byc super Drewnem skoro gra Głowa i cleber

  • * (27.10.2008 08:20:19)
    znów bedzie Wisła mistrzem*pomyłka

  • Tylko Wisła (27.10.2008 08:19:31)
    no to jets obiektywizm.I szczera prawda.Wczoraj Legia wygrała chociaz nie byla lepsza, tylko wiślacy strzelali w Muche...Ale na koniec mistrzem znowu bedzie Legia.A pozatym juz tak bywa gdy Wisła na Łazienkowskiej przegrywa jest mistrzem gdy wygrywa mistrzem jest Legia a gdy jets remis ktoś inny zdobywa tytuł...Tak wiec We are the Champions!!!A Panie Wojtku moze pan komisji nasunie slowko zeby przejrzeli sytuacje z Radovicem kiedy bez pardonu uderza Mauro w twarz a sedzia tego nei widzi i za nim karze Cantoro przez co ten nie wystapi z Ruchem...pasowaloby anulowac kartke Mauro a Radovica na 2 mecze zeby byla w kraju sprawedliwosc bo jak nie bedzie takiej kary to juz nikt nei uwierzy ze Boguski nie zostal specjalnie wycofany zeby pomoc Legii...

  • Legia W (27.10.2008 06:22:13)
    Kowal jestes jedyna osoba w TV, ktorej naprawde chce sie sluchac dlaczego tak malo sie udzielasz w cafe futbol??Wez przejmij inicjatywe.Pozdro

  • KarolBSTOKNJ (27.10.2008 05:57:40)
    Lecha skreslasz definitywnie za wczesnie!! Tylko 4 punkty straty a Lecha pokazal ze potrafi wygrac nawet w Krakowie na Wisle...Moim zdaniem Lech bedzie mistrzem

  • fm2008.bloog.pl (27.10.2008 01:15:38)
    Lecha chyba trochę za szybko skreślasz!!

  • piecyk (27.10.2008 00:00:19)
    Rybus strzelił gola choćby z Polonią Bytom - debiut i gol w debiucie, po meczu mówił, że nawet tej bramki nie pamięta, bo tak się cieszył, że zapomniał :) Ale to dobry piłkarz, będzie z niego pociecha.

  • Wilk (26.10.2008 23:35:59)
    Jacek Magiera wirtuozem nie byl, ale nie zgodzę się, ze nie umiał strzelać, bo trochę bramek dla Legii zdobył. Wiśle strzelił nie jedna a dwie. Po drugie Rybus- strzelal w lidze Górnikowi i Bełchatowowi.

  • tran (26.10.2008 23:32:31)
    Wojtek a może ten tekst to tak taktyczna zagrywka :) ? W każdym razie zgadzam się z tobą,nie każdy potrafi skupić się na meritum nie wspominając o prawidłowościach i negatywnych aspektach,błędach .Tym bardziej że Legia zwyciężyła .Interesuje Cię funkcja dyrektora sportowego ?

  • do negative (26.10.2008 23:29:12)
    odkad Grzelak przyszedł do Legii śmiejecie się z niego cały czas. Chłopak wygrał wam (do spóki z Muchą) mecz i juz jest ulubieńcem całej warszawy...trochę konsekwencji...czyli bez zbytniej podpałki bo teraz chłop ma 6 miesiecy przerwy w strzelaniu goli

  • Negative (26.10.2008 23:12:12)
    Kowal: Umowmy sie, ze cos tam Grzelak ma na sumieniu, ale bez przesady. Na przeszkodzie w rozwinieciu skrzydel stoja kontuzje i o to mozna(?) miec do niego pretensje. Co do potencjalnych transferow to mysle, ze sie ze mna zgodzisz co do tego ze odejscie Rogera czy Dicksona w przerwie zimowej bedzie mialo o wiele mniejszy wplyw na Legie niz odejscie Brożka z Wisły. I to nieporownywalnie mniejszy. Zaznaczam, ze kazdy ma prawo do wlasnego zdania i szanuje Twoje, choc sie z nim nie zgadzam w dwoch kwestiach.

  • Wojciech Kowalczyk (26.10.2008 23:01:51)
    magik: nie wiem, skąd twój wniosek, że kibicuję Wiśle. Bzdura. A w Atletico to grał Kosa.

  • Wojciech Kowalczyk (26.10.2008 22:59:42)
    Negative: mowiac szczerze, nie wiem, jak sie gra, gdy kibice nie cię nie akceptują, bo tego nie doświadczyłem w żadnym klubie. To, że kibice nie przepadają za Grzelakiem nie wzięło się znikąd. Po prostu odkąd przyszedł do Legii niczego nie pokazał. Co do siły obu drużyn - oczywiście odejście Brożka może bardzo dużo zmienić, ale jak na razie Brożek jest w Wiśle. I póki co trzeba brać go pod uwagę przy ocenie gry Wisły. Równie dobrze można przecież założyć, że odejdzie Roger albo Choto.

  • d (26.10.2008 22:58:28)
    magik, fajny z ciebie Legionista, skoro uważasz, że autor tego bloga grał w Atletico. LOL

  • magik (26.10.2008 22:55:33)
    hahah i to jest były Legionista?? kibicuje wiśle hehe wstyd normalnie porażka schodzi normalnie na psy może i Legia nie gra pieknej dla oka piłki ale wygrała a ten nawija o wiśle i oczyiście o barcelonie choć grał w Atletico Madryt ehh dziwny człowiek...koncowka komentu to juz taka moja refleksja sorki ze nie na temat

  • MisiekBRD(L) (26.10.2008 22:51:47)
    Kowal zawsze cie popieram ale odnośnie mistrzostwa się z tobą niezgodze:) wybacz...mam nadzieje że odnośnie mistrzostwa się pomylisz:P powiem tak.. nie zgodze się z tobą także że piłkarsko są lepsi... bo to nieprawda..jedyne co mają lepsze to napastnika...Przydał by nam się taki Brożek.. a wtedy byłby skład kompletny..może i jest bardziej ułożona .. ale czasami te ułożenie nie pomaga..u nich wogóle piłkarskiej fantazji nie widać ..wszystko wedle schematu... A gre naszej (L) powiem ci Kowal że ogląda się przyjemnie..widać że gra sprawia im przyjemność ...i ja mam nadzieje że na tej fantazji będą grali cały sezon..:)PZD

  • distefano (26.10.2008 22:46:37)
    z tego co pamietam to Rybus w poprzednim sezonie mial na koncie 4 bramki w lidze wiec musial komus oprocz wisle jeszcze strzelic.

  • Negative (26.10.2008 22:45:31)
    Rybka strzelil tez bramke Bełchatowowi. Co do Juranda to sie nie zgodze. Gdyby nie kontuzje to on powinien grac zamiast Chinyamy w pierwszym skladzie. Do tego dochodzi nie od dzisiaj znane szowinistyczne podejscie do wybranych pilkarzy. Ty Kowal jako pilkarz powinienes wiedziec, ze nie latwo gra sie, gdy na kazdym kroku "kibice" daja ci do zrozumienia ze jestes nieakceptowany. W Legii juz tak jest ze kibice upatruja sobie w skladzie Legii pilkarza z ktorego non stop szydza i wysmiewaja. A z pointa sie nie zgadzam. Wisła jako druzyna jest juz wypalona, a po odejsci Brozka w przerwie zimowej przestanie byc grozna.

  • d (26.10.2008 22:44:06)
    Wyważony i fachowy komentarz - z wiślackim pozdrowieniem Panie Wojtku.

  • L (26.10.2008 22:43:19)
    Kowal ale Wisła przegrała już drugi mecz z ciężkim przeciwnikiem i ma najgorszy bilans bezpośrednich spotkań. Wygrała z Polonią ale Lech w Krakowie rozjechał ich jak chciał. Wisła ma ten + że wygrywa z cienkimi drużynami tym że mają doświadczonych zawodników którzy raczej już prochu nie wymyślą ale mecze z Odrami, Bytomiami i eŁKAesami wygrają. No i mają Brożka który trzeba to uczciwie przyznać gra od jakiegoś czasu znakomicie. Nie daj panie Boże transfer Brożka i kto u nich będzie te bramki strzelał? U Legii co prawda w napadzie lepiej nie jest chyba, że Grzelak się na nowo urodził, ale mamy dużo bardziej kreatywną linię pomocy, nawet jak Rogera przykryją to tak jak napisałeś mecz zagra Iwańśki i na odwrót. W tej chwili nie ma w lidze zespołu który by umiał wyłączyć z gry obu naszych pomocników. Na tym wszystkim może skorzystać Polonia bo oni i z Legią jako Groclin grać zawsze umieli i z Lechem również źle im się nie wiodło, natomiast z Wisłą przegrywali regularnie.

  • msq (26.10.2008 22:35:16)
    super gosc jestes

dodaj komentarz:

autor:
treść: