
Wojciech Kowalczyk
Wembley, Barcelona i długo, długo nic:)
Tagi: Wojciech, Kowalczyk, blog, Wisła, Barcelona, Sosin
27 sierpnia 2008 23:13
Gratuluje piłkarzom Wisły zwycięstwa z Barceloną – szczerze, naprawdę. I gratuluję awansu do Pucharu UEFA. A przede wszystkim gratuluję piłkarzowi Wisły awansu do Ligi Mistrzów. Komu? Oczywiście Łukaszowi Sosinowi!
Wisła szósty raz próbowała awansować do Ligi Mistrzów i ciągle dupa. A Sosin spróbował raz i mu się udało. Niech nikt nie pisze, że miał słabych rywali – wygrać 3:0 z Rapidem i 3:0 z Olympiakosem to naprawdę duża sztuka. Przypominam, że w poprzednich latach polskie drużyny nie były w stanie przejść co lepszych drużyn austriackich czy greckich (bo nie liczę Iraklisu po strzale rozpaczy). Po meczu z Barceloną słyszę, jak Marcin Baszczyński opowiada, że momentami Wisła „klepała Barcelonę”. No świetnie – już niedługo będzie mógł to co środę wspominać, oglądając przy piwku Ligę Mistrzów. A mistrz Cypru będzie w tej Lidze Mistrzów grał.
Nie no, naprawdę, niektórym już całkiem w głowach się popieprzyło. Jak patrzę na niektóre wypowiedzi, to wychodzi na to, że mamy Wembley, mamy z wczoraj Barcelonę i potem długo, długo nic... Powiedzcie mi jeszcze kto był bohaterem tego spotkania, pewnie zostanie piłkarzem roku!
Wracając do Sosina – to świetny zawodnik, 10 razy lepszy od Rasiaka, bo ma skoordynowane ruchy i jak kopie to w bramkę, a nie w kapustę. Przed sezonem pytałem go, czy nie chciałby wrócić do polskiej ligi. Stwierdził, że nie, bo nikt mu nie zapłaci 300 tysięcy euro netto. Do tego dodajmy, że Anorthosis pewnie jeszcze większy kontrakt dał Dellasowi z AEK-u (mistrz Europy, świetny środkowy obrońca) i Brazylijczykowi Savio. A kogo kupiła Wisła, żeby awansować? Niestety, ale sportowo i finansowo Cypr nas właśnie prześcignął. Czy się to komuś podoba, czy nie.
Wisła więc odniosła historyczny triumf, który nic nie daje. A mistrz Cypru (podobnie jak mistrz Białorusi – wyeliminował Anderlecht, z którym Wisła kiedyś odpadła) do tej historii rzeczywiście przechodzi. My będziemy wspominać, a inni nam uciekać.
KOMENTARZE:
- boby (22.07.2009 09:05:39)
Pan Panie Kowalczyk jest za bardzo STRONNICZY-czyli za bardzo za Barceloną i hiszpańską piłką (chyba dlatego , Pan tam grał).Przydało by się trochę obiektywizmu. - Ja (07.05.2009 23:15:55)
Porażka z Wisłą boli, co? Wielki kibic Farsy, a nie potrafi się przyznać do porażki... Ciota jesteś i tyle. - JEBAC CHAMOW (29.08.2008 17:05:13)
jebac gorali najgorsze chamy w POLSCE. - damasson (29.08.2008 15:25:25)
Dno to tu juz jest parę lat..W pucharach kompletne zero..I przecież skład wymieniany jest, srednio co roku połowy nie ma, nie wiem co za mentalnosc jest tych piłkarzy, przecież piłkarsko nie odbiegają aż tak, nie wierzę w to i nikt mnie nie przekona ze tak nie jest. Tylko ich głowa, głowa i jeszcze raz głowa. - ja (29.08.2008 10:29:19)
Już nie raz sięgaliśmy dna!!! jakoś się udawało odbić,Lecz teraz to tak nisko upodlono mój klub że pukamy w sufit tego dna !!! To jest TRAGEDIA .A gdzie są przyczyny tego? TO widać i słychać.Proponuję zaorać i posiać na nowo.KOWAL JESTEŚ WIELKI. - alojzUK (29.08.2008 00:46:50)
oponek a jaki jest budżet Anatorisiu wg money.pl? a rżę z ciebie i Kowala bo tak wam Wisła gula rozchuśtała, że się do dzisiaj pozbierać nie możecie - alojzUK (29.08.2008 00:45:04)
Ja nie porównuję Kowalczyka do Baszczyńskiego. Nie wiem gdzie to wyczytałeś bo na pewno nie w moim wpisie. Piszę natomiast, że Kowalczyk zamiast przez chwilę SZCZERZE ucieszyc się, że polski klub dokonał rzeczy do tej pory niemożliwej, siedzi i pisze taki bzdury, że aż szkoda gadac. - opona (28.08.2008 23:50:06)
Wedle portalu money.pl juz w sezonie 2006/2007 budzet Wisły wynosił 30 milionów złotych, w porównaniu do 25 milionów rok wcześniej. To znaczy, że już wtedy miał 9 milionów euro. Teraz na pewno wzrósł (bo rosną budżety wszystkim). Ale niech ci będzie - nawet jeśli pomyliłem się o 10 procent, to nie wiem, z czego rżysz. - marcin (28.08.2008 23:46:34)
alojzUK: zaraz, ty chcesz porownywac pilkarza Kowalczyka do pilkarza Baszczynskiego? Jesli tak to jestes zwyczajnie glupi jak but. I nie pytaj o mecze Kowalczyka z Barcelona, bo mozesz sie latwo skompromitowac i natchnac na spotkanie Barcelona - Betis 1:3... - alojzUK (28.08.2008 23:46:13)
Te opona budżet Wisły 10 mln euro na sezon?:):) Skąd ty bierzesz ten materiał co? - opona (28.08.2008 23:34:58)
AlojzUK: a to sie wyklucza? 10 pilkarzy z kontraktami po 300 tysiecy euro daje 3 miliony euro. Budzet Wisly to jakies 10 milionow, tylko nie wszystko idzie na zarobki. I pisze sie "artykuł", a nie "artykół" - alojzUK (28.08.2008 23:27:33)
A tutaj cyctat z samego Kowala: wojciech kowalczyk (14.08.2008 01:23:19) "sosin z wisły i mały budżet na cyprze, a ogrywają 3:0 mistrza grecji" PS. artykół "Walka gołej dupy z batem" autorstwa W. Kowalczyna - S (28.08.2008 23:27:06)
Beitar = Rapid, Olympiakos = Barca? Nieee, więc sam pomyśl Kowal - alojzUK (28.08.2008 23:24:01)
a i jeszcze jedno: raz Kowal tutaj coś napisał, że budżet Anatorisiu jest połowe mniejszy od budżetu Wisły a mimo to leją mistrza grecji po czym czytam tutaj, że conajmniej trzech zawodników tego klubu ma kontrakty na poziomie minimum 300 tyś euro...Kowal trochę konsekwencji co? - alojzUK (28.08.2008 23:21:09)
TT Kowal wygrał z Barceloną? NIE! Naucz się czytać frajerze i tyle. - tt (28.08.2008 23:18:33)
alojzUK: Kowalczyk remisowal na Camp Nou 1:1, w przeciwienstwie do Wisly:) - alojzUK (28.08.2008 23:15:22)
Wiesz co Panie Kowalczyk? Wśród kibiców Wisły jest wielu ludzi którzy darzą cie szacunkiem i po prostu lubią ale takimi BEZDENNIE GŁUPIMI wpisami to sobie robisz coraz wiecej wrogów. I jeszcze śmiesz napisać na początku wpisu, że się SZCZERZE cieszysz? Na szczęście taki Baszczyński ma w karierze wygraną z Barceloną a ty ogórku, morzesz tylko o tym pomarzyć albo zagrać se na konsoli...Z Bogiem cieniutki bolku... - asta_lawista (28.08.2008 23:03:09)
Co za głupi buc ten kowalczyk, odpierdol sie od Wisły , zobaczymy co kurwo napiszesz o szmatławej legii, podła gnido z wszami w wąsach. - lol (28.08.2008 22:52:30)
@JAnek, fakt, klepała to Legia FK Moskwa... Jakby nie patrzec tez 1-4 w dwumeczu... łahahahaha - JAnek (28.08.2008 20:26:32)
Panie Wojtku też mnie rozbawiło to co powiedził Baszczyński 'wisła klepała Barcelone" łahahhaa - gasan (28.08.2008 19:51:48)
Kowal, błagam wracaj do Legii... - taaa (28.08.2008 19:37:35)
Legia=Żal.pl - :) (28.08.2008 18:26:52)
Z ostatniej chwili. Wiadomości CNN. Władze Birmy zmuszają więźniów politycznych do oglądania meczu Legii Warszawa w Pucharze UEFA. W odpowiedzi na te bestialskie tortury ONZ zamierza wprowadzić siły pokojowe do kraju. Tymczasem komunistyczne władze Korei Północnej pracują nad nową bronią masowego rażenia. Mają nią być piłki z podobiznami piłkarzy Legii. - olo Pany (28.08.2008 18:23:59)
Wojtek tylko u nas jest urząd skarbowy i podatki trzeba płacić.Wiesz o co chodzi . - xxx (28.08.2008 18:01:29)
nie mam nic do Legii, ale po meczy w Moskwie chce mi sie plakac... naprawde czasem lepsze ataki i zaangazowanie ogladam na meczu okregowki. Panie Wojtku moze pan zasili sklad Legii na ten sezon? o forme i szybkosc na tle aktualnie druzyny nie ma co sie martwic, a moze strzelecki nos da pare bramek? :) A wracajac do tego meczu w Moskwie: Wisla - Barcelona 1:4 / Legia - FK Moskwa 1:4 - Wisla jeden mecz wygrany i troche radosci w sercach kibicow a Legia? Naprawde lepiej bylo zagrac z nieuprawnionym zawodnikiem i dostac walkowera na papierze by to lepiej wygladalo. Do Legii nic nie mam ale ta napinka NIEKTORYCH warszawiakow po meczu Wiselki... Bardzo chetnie posluchalbym teraz ich opinii ps: naprawde liczylem na Legie ale sie srogo zawiodlem... teraz pozostala tylko (L)egła... - K. (28.08.2008 17:21:03)
FK MOSKWA - legia 2:0 w 60' :) hehehehehehe hehehehhehe "STRZAŁU ROZPACZY Z 90 MINUTY NIE LICZE" HAHAHAHAH ŚMIESZNY PAN JEST ;D ZAWSZE MYŚLAŁEM, ŻE MECZ TRWA JEDNAK 90 MINUT. ROZUMIEM, ŻE PAN OGLĄDA DO 50 BO POTEM TO JUŻ ZGON PO CHLANIU ;D a wielce huligani Legii piszący "Wiślaki wypierdalac z tego blogu" ... haHAHAHAHahahahHAhahahahahH i niech to będzie za komentarz. - piotr0704 (28.08.2008 17:14:29)
Ciesze sie ze Wisla wygrala z Barcelona tak samo jak cieszylem sie jak kiedys Polak strzelal bramki w Betisie i tak samo bede sie cieszyl jesli Legia wygra w Moskwie. Bo to Polak i polskie kluby. Szkoda Panie Kowalczyk ze jako Warszawiak nic nie nauczyl sie Pan od swojego miasta. Miasta, ktore "zmartwychwstalo" i ktorego kazdy kamien to pomnik walki o to co polskie. I szkodea ze ten bogaty obiekt Pana uwielbienia ma nas gdzies, co udowadnia poprzez dzialania w G-14. Mimo wszystko pozdrawiam i zycze sukcesow w rozmowach z wladzami Legii i jej kibicami. - anty (28.08.2008 17:13:53)
kowalczyk, masz trochę racji, i pomimo ze jestem kibicem nie bedę piał tylko dlatego ze mój zespół wygral 1:0 w dwumeczu gdzie najpierw został zrównany z ziemią.. gdyby chcieli to by sie po nas przejechali jak w hiszpani. lob0odzinski to najwiekrze dno i jeszcze zarabia takie krocie!! to jest kurwa skandal, boguski sie przewraca ni huja nieprzydatny do niczego, nie wiem co siwy chce z nich wycisnac ale bedzie kiepsko. brozki bardzo ladnie, diaz i baszczynski najlepsi. zobaczymy jak legła dzisiaj. wojtek zbastuj troche bo ci slina scieka w kąc9ku ust jak mowia o wiśle. i dobrze. JAZDA JAZDA JAZDA - do freajera z godz. 15:04:16 (28.08.2008 15:14:13)
Spierdalać "z tad" to ty możesz i to szybko do szkoły, CWELU jeden! A do dupy to mogą tobie leszczu nakopać jak frajerze będziesz jechał Zakopianką do Zakopanego, głupia niedojebana PIZDO! - legia (28.08.2008 15:11:21)
NORMALNIE ZATKAŁO KAKAŁO - wislaki spierdalac z tad (28.08.2008 15:04:16)
wislaki spierdalac na blog waszego niedzielana,po chuj tu piszecie.KOWAL lubi barcelone a wasza wisle ma gleboko w dupie,jak wzyscy w STOLICY. - Pele (28.08.2008 14:14:14)
Napisałem tak jak napisałem, bo wg mnie większość ludzi piszących tutaj umniejsza to zwycięstwo, może nie tyle umniejsza co próbuje zrobić z tego coś normalnego, a dobrze wiemy, że takie zwycięstwo polskiej piłki zdarza się raz na kilkanaście, a może kilkadziesiąt lat i trzeba się z tego cieszyć i wyciągać wnioski a nie pisać: " I co z tego? ". Jak już wcześniej podobnie pisałem, na świecie jest może 10 klubów dla których zwycięstwo nad Barceloną jest normalne, a dla reszty jest to ogromny sukces. Na dodatek jak ktoś mówi, że nasza liga jest na poziomie Azerbejdżanu to już w ogóle to jest masakra wygrać z Barceloną. Jakby jakiś zespół z Azerbejdżanu wygrał z Barceloną to oni tam ogłosili by chyba święto narodowe. Prawda jest jednak taka, że nasza liga jest mocniejsza od azerskiej i jest może nawet lepsza od takiej szwajcarskiej ( Lech i Wisła ostatnio spokojnie wygrywały z tamtymi czołowymi klubami, kto się wybił z tej tendencji to wiadomo :P ), tylko niektórzy są tacy debilni, że żeby ich zadowolić to trzeba by chyba wygrać ligę mistrzów i dlatego tak piepszą, że nasza liga jest na poziomie azerskiej. Jakoś sobie nie przypominam, żeby azerski zespół pokonał zespół szwajcarski, izraelski czy- nie daj Boże- hiszpański. To mnie najbardziej wkurza, że co by nasi piłkarze nie zrobili to i tak są do dupy i wgl. To czego wy oczekujecie? Najpierw trzeba mieć warunki, żeby spełnić niektóre oczekiwania. Polska mentalność jest taka, że jak przegrywamy to jest źle, a jak wygrywamy to zamiast się cieszyć szukamy dziury w całym. Podałem przykład Legii, żeby jej kibicom pokazać, że to nie jest nic normalnego wygrana nad Barceloną, bo nawet świetni piłkarze Legii sobie z nimi nie poradzili kiedy Barcelona grała na 50% możliwości. Czyli jest to ewenement na polską skalę. - whatever (28.08.2008 14:01:50)
Kowal bolyy Cie cos? jestes kibicem Bracy ale musisz sie pogodzic ze przegrala w Krakowie..hehe ,Sosin? gral kiedys w Wisle...fajnei ze awansowal ale nie widze zwiazku z brakiem awansu Wisly? - (L)eo (28.08.2008 13:47:28)
kowal pierdolisz jak zwykle...zapisal bys sie wkoncu do AA a nie wylewal swoje zale w pijackim amoku na blogu:/ ogarnij sie chlopie! - Destino (28.08.2008 13:04:25)
Daj spokoj Pele, tutaj nikt nie umniejsza sukcesu Wisly ani nie mowi nic o Legii( wy Wislacy chyba macie naprawde jakis kompleks) tylko chodzi o to ze Polska mentalnosc jest taka ze z najmniejszy sukcesu ktory tak naprawde nic nie daje traktujemy jako cos najwspanialszego... tak samo bylo po kazdych eliminacja ME MS a pozniej wychodzila z tego dupa. Inni przekuwaja takie male sukcesy jakim jest zwyciestwo nad Barcelona wyciagaja wnioski i ida do przodu a my sie plawimy w sukcesie i bedziemy plawic sie nastepne 50 lat tak samo jak z kadra Gorskiego i Wembley a inni nam uciekna. I wlasnie o to chodzi ze nam wystarcza wisienka z tortu a inni zabieraja nam sprzed nosa caly tort.. Kumasz? - zad (28.08.2008 12:27:06)
widzę że za wszelką cenę próbuje się umniejszać zwycięstwo Wisły, na meczu widziałem że w pewnym momencie ten mecz wymknął się im z pod kontroli i zaczęli się ostro denerwować, barcelona jest takim klubem ktoremy nie wypada przegrywac z dryznami z polskiej ligi a jednak przegrali. Tyle w temacie. PS. Dobrze ze nikt nie moze napisac ze Barca grala rezerwami, bo to Wisła nimi grała hahaha. - Martek80 (28.08.2008 11:54:28)
Ja tam sie nie podniecam zwycistwem nab Barca Katalonczycy przyjachali do Krakowa na wycieczke:)a jedna z atrakcji byl mecz z Wisła - nuno (28.08.2008 11:37:27)
zgodzę się, że najsłabszego rywala od lat miało Zagłębie Lubin. Oni jednak przegrali dwumecz ze Steauą już w szatni. Gdyby przeszli Rumunów <którzy wówczas prezentowali się słabo i zebrali poźniej nawet od Slavii Praga>, to zagraliby z... BATE Borysów :) - rafał widzew (28.08.2008 11:22:25)
Baszczyński to akurat najsłabszy element krakowskiej układanki.Niemiłosiernie wolny i niemiłosiernie kręcony przez lepszych rywali.A nasi polscy prezesi mają mentalność 17wiecznych handlarzy żywym towarem.Kupić za złotówke,sprzedać za tysiąc. - Pele (28.08.2008 11:12:59)
Ten mój post co jest trochę niżej, napisałem już na kilku forach w odpowiedzi na podobne komenty jak wasze i zawsze jest cisza, bo ciężko znaleźć mądrą odpowiedź na to, co nie?! Po prostu żal wam dupę ściska, że Wiśle udało się coś co żadnemu innemu polskiemu klubowi się nie udało ostatnimi czasy!!! Bo pokonać Barcelonę to nawet dla niemieckich klubów ( może oprócz Bayernu ) jest wielki sukces dlatego dla nas może być tym bardziej!!! - ja (28.08.2008 11:03:27)
Torosso, to są wg ciebie słabi rywale?? wówczas zespoły z tzw. gwiazdami...to co powiesz o sezonie rok temu i grajkami Lubina... - tororosso (28.08.2008 10:16:15)
do jacwas: tego już kolego nie ustalisz. Wisła miała już wyjątkowo słabych rywali (Anderlecht i PAO Ateny) i nie dała rady więc teraz mogło być podobnie. Zresztą widać że Wisła dużo lepiej gra u siebie więc jakby miała grać (tak jak Anorthosis) pierwszy mecz na swoim stadionie to by nie było za ciekawie. - Pele (28.08.2008 10:08:15)
A jakiemu innemu polskiemu klubowi udało się ostatnimi czasy pokonać klub podobny klasą do Barcelony nawet jeżeli rywal grał na pół gwizdka(choć w moim mniemaniu nie grał na pół gwizdka, o czym świadczy np. zachowanie sfrustrowanego Henry'ego pod koniec meczu)? Żadnemu, i dlatego każdy normalny kibic odbiera to jako sukces i nie zadaje głupiego pytania: " i co z tego? "!!! Trochę historii: sezon 2002/2003 1-szy mecz: Barcelona- Legia 3-0 2-gi mecz: Legia- Barcelona 0-1 I co wtedy Barcelona nie grała na pół gwizdka, bo się przestraszyła, że wielka Legia może im odebrać awans do LM? haha - maxedison (28.08.2008 09:50:12)
Wojciechu maruda się z Ciebie robi. Masz pomysł na lepsze jutro? - zabieraj się do roboty. Od takich ludzi jak Ty my kibice tego oczekujemy bo kto inny zna się tak dobrze z całym środowiskiem i ma taką wiedzę o piłce i doświadczenie? - maron (28.08.2008 09:49:44)
czyżby włączyły sie legijne kompleksy? - Do Wisła Pany (28.08.2008 09:20:12)
Koleś jeśli nie masz nic ciekawego do napisania nie pisz. Bo tylko wstyd Wiśle przynosisz. - Cerber (28.08.2008 09:11:32)
Dlatego można powiedzieć, że jesteśmy krajem pechowych frajerów. Już nawet nasze położenie geograficzne to pech i frajerstwo naszych przodków ;) - Maniek (28.08.2008 08:50:28)
Zgadzam się w 100% - jacwas (28.08.2008 08:50:13)
ad vocem - gdyby Anorthosis albo BATE grało z Barceloną to na 100% też by nie awansowało. A gdyby Wisła w tym roku grałą z wyjątkowo o dziwo ogórkowym Olimpiakosem to śmiem twierdzić że też by go rpzeszła - ja (28.08.2008 08:43:00)
Witaj Kowal!!! jesteś po prostu zajebisty gość. - RAIDER12 (28.08.2008 06:40:26)
Dla nas szczytem marzeń jest awansować do LM choćby nawet tam dostać srogie baty od każdego tak jak jaralismy sie pierwszym awansem do mistrzostw europy i co?zagraliśmy trzy mecze i jeszcze większa frustracja dla kibiców,ja uważam że jak nasza drużyna ma być tylko tłem dla innych w LM to lepiej niech sie zaprezentuje w P.UEFA a wtedy będzie wieksza radosc dla kibiców po zwycięstwie W tych rozgrywkach niż po blamażu w LM - do adamd303 (28.08.2008 02:29:25)
to poniżej było oczywiście "DO" kolesia, a nie od. - adamd303 (28.08.2008 02:28:53)
kurwa mać, człowieku, to nasz jebany zarząd z właścicielem po traumatycznych przeżyciach z kasperem i mielcarem nie chcą dać kasy. Od Bednarza zależy tylko tyle, czy wynegocjuje górną granicę. Czasami się udaje - Niedzielan, czasami nie - Kosowski. Jesteś człowieku chory na nienawiść. Lewandowski dostał od Wisły spory kontrakt, on sam zablokował swój transfer - najpierw do Cracovii, a potem do Wisły. Trener Skorża znany jest z tego, że z rotacji sięga w sytuacji, gdy jest pod ścianą, i dlatego Lewandowski do Wisły nie przyszedł - bał się ławki rezerwowej. Jeszcze raz powtórzę ci człowieku - jesteś chory na nienawiść. nie zabijaj tylko nożami kibiców legii. - wisła pany (28.08.2008 02:00:14)
do kuba:z prowincji to ty jestes psiapało. - Maylo (28.08.2008 01:59:56)
Wojtek co o tym myślisz http://www.youtube.com/watch?v=oAqsBYhQafY - misiek (28.08.2008 01:52:46)
zapomnial pan dodac ze w taj swietnej i wspanielej lidze cypryjskiej pan nastrzelal tyle bramek,ze zostal krolem strzelcow...a gdy pan z niej wrocil to nastrzelal jeszcze wiecej,ale kolegom z Brodna-) - adamd303 (28.08.2008 01:27:04)
"Sosna" jest trzykrotnym królem strzelców ligi cypryjskiej i ma kontrakt ponad 400 tys euro. Natomiast Jacek Bednarz komentuje rzekomo astronomiczne oczekiwania finansowe Roberta Lewandowskiego, który chciał zarabiać 200tys euro i był do wzięcia za półdarmo. Żeby grać w LM, trzeba zacisnąć pasa, zapożyczyć się, zaryzykować, a nie targować się o jakieś napiwkowe końcówki, to pokazuje przykład Anorthosisu. Inna sprawa, że trzeba mieć trochę szczęścia w losowaniu. Próbowałem dociec jak to jest, że Famagusta leży po tureckiej stronie Cypru, a gra mecze w Larnace po stronie greckiej. A klub uważany jest najbardziej grecki spośród wszystkich drużyn na Cyprze. - Cerber (28.08.2008 00:55:31)
Kac po zwycięstwie dopadł mnie właśnie po tym wpisie. I właśnie dotarło do mnie, o ile lepszym trenerem od Kasperczaka jest Skorża. Czechy, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Norwegia, Bułgaria, Turcja (już norma...), Białoruś, Chorwacja, Serbia i Cypr miały swoje drużyny w LM po reformie... za rok kolejna reforma i o awans będzie kurewsko łatwiej niż teraz. Mnie się to nie podoba, że Platini pozwolił iść biedakom na łatwiznę. Przez tego ślimakożernego pedała poziom LM może polecieć łeb na szyję. Żal się robi, patrząc na mistrzów Cypru i Białorusi, a wcześniej to samo na Bułgarii i Słowacji. Jesteśmy jedną z ostatnich piłkarskich dziur w Europie - obok nas są takie potęgi jak Bośnia, Mołdawia, Łotwa, Macedonia czy Albania. Czasami mam wrażenie, że jesteśmy krajem frajerów. - wojtas (28.08.2008 00:38:04)
kowalczyk frajerze pocaluj mnie w dupe to ci dam paczka! - kuba (28.08.2008 00:30:15)
wisla pany: widać, że z prowincji. - heh (28.08.2008 00:29:03)
tran: ale to tylko twoje przypuszczenia. zreszta, nie ma sie co licytowac, kto ma bardziej zenujace tyly. I my, i oni - tyle. - tran (28.08.2008 00:27:20)
do heh ale w Cyprze jest niecały milion ludności więc te mniej kasiste musza być jeszcze słabsze - vw (28.08.2008 00:21:39)
Trzymajmy kciuki za Legie i pewny awansu Lech.Liczą się punkty,liczy sie dobro Polskiej piłki.Dajcie spokój głupim nienawiścią!!! - wisla pany (28.08.2008 00:19:30)
Jutro mecz legi i dziwie sie czego tego meczu walkowerem nie oddali przecież jak ja ich oglądam to mi sie płaka chce.A Kowalczyk idiota teraz mi będzie poruwnywał Rapid do Barcelony większego debila nie widziałem ale w końcu legionista:) - heh (28.08.2008 00:18:38)
tran: za to nasze kluby z dolu tabeli sa zajebiste. Zwlaszcza Polonia Bytom, ŁKS Łódź i Jagiellonia. - tran (28.08.2008 00:17:27)
O ile się nie mylę to Sosin gra tam już dłużej niż rok. A liga jest słabsza,po prostu kasiaste są te kluby z czołówki do tego trafili z formą,a ta cała ich liga jest mało rozwojowa.No ale szacunek pokopią w LM. A co do tego meczu z Barceloną dziwi się Pan że jest radość,pewien szum medialny ?Przecież za dwa dni nikt o tym nie będzie mówił. Choć też mnie trochę drażni gdy media szaleją przed każdym meczem Legii z "większym" klubem w Polsce (wielkie derby),więc częściowo jestem wstanie to zrozumieć . A tak ogólnie to i tak niezły sezon jak na razie,troche punkcików zgromadziliśmy,szkoda że Legia jest bez formy . Stadiony pobudują i będzie to od razu inaczej wyglądało może i Legia zacznie grać :P ;) - vw (28.08.2008 00:13:52)
oj,będzie miłe,będzie.Bo Polacy to taki narod,który zawsze kibicuje słabszym. I z całego serca będę ściskał kciuki za Anarthosis i Aalborg bo tam grają polacy. - wojciech kowalczyk (28.08.2008 00:10:28)
jutro zachodnie media napiszą o cypryjczykach i białorusinach i to już dla polaków nie będzie miłe - vw (28.08.2008 00:06:51)
A ja jestem szczęśliwy,mimo ,ze nie awansowaliśmy do lm. I po końcowym gwizdku znów w moim oku pojawiła się łezka jak za dawnych czasów. I jestem dumny z druzyny i kibiców. I mimo,że jesteśmy daleko z tyłu jak pisze Kowal nikt mi nie zabierze tych kilku chwil radości,NIKT!!!! - zer (28.08.2008 00:04:43)
Powiem tak jeszcze długo zachodnie media nie napiszą o takim sukcesie jaki zrobiła teraz Wisła. Wiec podniecać się jest czym. Miło jest przeczytać w katońskiej prasie że Wisła nie była wcale słaba i to dobra drużyna tylko zjadła ich magia camp nou. - w0lno. (28.08.2008 00:02:42)
Zobaczymy jak jutro Legia się zaprezentuje... Ruski mogą zgotować niezły syf. Nieźle się nakręcili po ostatnim meczu. Jutro może być kiepsko pod każdym względem. Kowal - jaki wynik spotkania typujesz!? - kolomir (28.08.2008 00:02:20)
@nuno, właśnie o tym pisałem. W klubowej piłce naprawdę trudno się mediom doszukiwać innego sukcesu. I to jest smutne. - nuno (27.08.2008 23:58:01)
to chyba Wy macie kompleks Warszawy. My nie mamy problemów z krytyką naszych grajków, którzy od poczatku sezonu kopią się w czoło, wspaniałych transferów dokonanych przez Mirka Trzeciaka i całego zarządu KP Legia. Niemniej jednak chodzi o reakcje mediów, które podnoszą jednobramkowe zwycięstwo nad Barcą do rangi jednego z największych sukcesów polskiego sportu. Zejdźcie na ziemie. - kolomir (27.08.2008 23:55:30)
Tyle, że Kowal sprawa wygląda tak, że skoro mamy reprezentacje prowadzoną przez gawędziarza, a nie trenera, a najpiękniejszymi wspomnieniami z europejskich pucharów, jest pamięć o tym jak to kilka lat temu Wisła, a potem Dyskobolia dotrwały w pucharach aż do wiosny gdzie zagrały po jednej rundzie i mecze z Schalke i Parmą stają się legendami (nie dlatego, że legendarne, dlatego, że już tak dawno to było...) to musimy się cieszyć z tych sukcesów, które mamy. Patrząc na ostatnie sezony w pucharach, takie drobiazgi jak zwycięstwo nad Barceloną są dla nas sukcesem. Faktem jest, że Olympiakos to nie Barcelona, ale tak jak Ty nie możesz stwierdzić, że Wisła z Rapidem i Grekami by sobie nie poradziła, tak ja nie mogę stwierdzić, że by sobie poradziła. Wisła miała swoje szanse, miała lepsze losowania niż Barca i Real, miała 3-1 zaliczkę w pierwszym meczu i 0-0 do przerwy w rewanżu w Atenach, ale czegoś zabrakło. I moim zdaniem, tak, możemy się cieszyć, że Wisła nie przegrała wczoraj znowu 0-4, a jednak wygrała, choć Barca mocno podrażniona była po stracie bramki. Nie było ostatnio wielkich tryumfów nad silnymi europejskimi drużynami, a z tego pojedynczego, nic nie znaczącego meczu, cieszymy się, bo po prostu nie ma nic weselszego. I to jest smutne. Ja się ciesze, fajnie było spojrzeć na minę Guardioli jak jego podopieczni pierdolili na potęgę kolejne stuprocentowe okazje, a na zegarze dalej było 1-0 dla Wisły. Jak powiedział Bolec w "Chłopaki nie płaczą": "przydałoby się trochę polotu i finezji w tym nudnym jak pizda mieście". I ten mecz, to był taki promyk światła w tym słabym polskim futbolu. Ja się cieszyłem, nie skakałem co prawda po stoliku w pubie, ale wracałem do domu z uśmiechem na ustach. Choć istotnie wkurwił mnie Iwański, jak po ostatnim gwizdku prawie orgazmu dostał, że wymęczyliśmy 1-0. Bardzo bym chciał, żeby w tym sezonie był jakiś mecz w pucharach, który bardziej zapadnie nam w pamięć, ale naprawdę nie mam zbyt dużych podstaw by tak twierdzić. A że Białorusini, Cypryjczycy nam uciekają? A co my innego możemy zrobić, pozostaje nam cieszyć się z incydentalnego, nic nie znaczącego, zwycięstwa nad Barceloną, bo innych powodów do radości nie mamy. - zeare (27.08.2008 23:52:41)
dokładnie zabolało warszawkę :P - arej (27.08.2008 23:52:05)
widze ze legia party wzajemnie wmawiają sobie coś co jest bez sensu, dla was najłatwiej jest powiedzieć to tylko słaba barcelona :D Wiem to boli :D - Tyno (27.08.2008 23:51:39)
Brutalna prawda o polskiej piłce, słyszana po raz n-ty. Cholera.. - :D (27.08.2008 23:48:56)
widzę ze warszawiaką zal dupę ściska hahaha właśnie sobie oglądam minę wkurwio.... Herny i Puyola szarpiącego się z Zienczukiem haha - tt (27.08.2008 23:46:37)
asa: nie zrozumiales, nie chodzi o nazwiska dellasa czy savio, ale o poziom inwestycji. - kubero (27.08.2008 23:44:52)
A pan co ociągnął w LM ? - ASA (27.08.2008 23:44:27)
Wojtuś przesadzasz Wiślacy cieszą się że ograli Barcę i słuszni,ale żaden Wiślak nie mówi,że są lepszą drużyną od Barcy itp.Zresztą co krytykujesz Wisłę że nie przeszli Barcy?Nie przesadzaj. Co do Sosina to fajnie,że masz takiego kolegę,ale zobaczymy ile goli strzeli w LM(myślę,że może to być liczba bliska 0),choć już teraz jest warty sprawdzenia w reprezentacji. Aaa i gdyby do Wisły czy Legii trafił Dellas czy Savio to myślę,że byłbyś pierwszym krytykiem:byłoby kupili emerytów zamaiast polskich grajków. - chris (27.08.2008 23:31:32)
Bez przesady Panie Kowalczyk, ale nie porownujmy olimpiakosu do Barcelony. Nie ma awansu, bo go nie mialo prawa byc a nie ze z braku transferow. Nawet jakby byly transfery awansu by nie bylo. Nie oszukujmy sie 400 mln euro Pan prezes Cupial nie wyda na sezon !!! Jedynie mozemy sie modlic o dobrych rywali w ueafa. Bo tutaj brak transferow moze byc kluczowy. - (L)eny (27.08.2008 23:31:08)
he he - nuno (27.08.2008 23:29:19)
wpis mistrzowski :D dokładnie oddaje również i moje odczucia. Media z wczorajsze zwycięstwa Wisły w meczu o pietruchę uczyniły niemal święto narodowe. Szacunek dla krakusów, że pokonali Barcę, ale bez przesady. Jakby awansowali do LM, to można byłoby się brandzlować przy plakacie Pawła Brożka, a tak pozostaje nam czekać kolejny rok :D - Misiek(L) (27.08.2008 23:27:11)
przecież Kowal napisał że rozmowy z Miklasem trwają... przecież nie załatwią w tydzień tego co iti spieprzyła przez rok... trzeba troche poczekać.. CIERPLIWIE... - Do Misiek(L) (27.08.2008 23:26:43)
Masz moje 100%-owe poparcie. Takie sa polskie realia.. - Misiek(L) (27.08.2008 23:25:22)
ale Kowal wiesz co jest w tym wszystkim najsmutniejsze?? że polscy piłkarze jak grają z jakimś większym klubem to srają pod siebie... a z tym samym klubem kiedy już jest wiadomo że nie grają o nic , dostają taki luz i wtedy dopiero zauważają że potrafią grać w piłke... tylko wtedy już jest za puźno... - Hermes (27.08.2008 23:23:13)
Napisz Pan coś o konflikcie lepiej.. - krzysiek (27.08.2008 23:23:02)
Wojtek, miales napisac co z rozmowami z Miklasem? - Misiek(L) (27.08.2008 23:20:26)
True... i to tyle na ten temat...


17-krotny reprezentant Polski, napastnik Korony Kielce, wcześniej występujący w lidze holenderskiej
Były zawodnik Flamengo, Bastii i Legii, wieczna dusza towarzystwa. Dziś prężny menedżer.
Srebrny medalista olimpijski, 39-krotny reprezentant Polski, największy skandalista w polskim futbolu. Wali prawdę między oczy.
Najzdolniejszy polski trener, zdobywca mistrzostwa Polski z Zagłębiem Lubin i Pucharu Polski z Lechem Poznań.
Były reprezentant Polski, mistrz Austrii i uczestnik Ligi Mistrzów. Obecnie zawodnik ŁKS Łódź. Twardziel.
Ukrywa się za nickiem, ale nie ukrywa poglądów. Ważne co pisze, a nie kim jest.
Bramkarz, 13-krotny reprezentant Polski, znany z ciętego języka i twardego charakteru
Zamieszczamy wpisy naszych czytelników. Umiesz dobrze pisać? Dołącz do nich!
Najlepszy bramkarz w historii polskiej piłki, dziś bezkompromisowy felietonista
Menedżer uważany za najskuteczniejszego na polskim rynku. Poznaj inny punkt widzenia.