
Wojciech Kowalczyk
Walka gołej dupy z batem
Tagi: Wojciech, Kowalczyk, blog, Wisła, Barcelona
14 sierpnia 2008 00:29
Przeczytaliście ten tytuł? To przeczytajcie go jeszcze sto razy. Walka gołej dupy z batem! Bat nie poczuje, a dupa będzie krwawić. Gra mistrz Polski 40-milionowego kraju i my się modlimy o wrzutkę. A co to, kurwa, koszykówka?
Jestem strasznie wściekły, ale nie na Wisłę, tylko na durnych dziennikarzy. W środę już nawet nie kupiłem gazet – ile można okłamywać ludzi? Co to, komuna wróciła? Pisanie na zamówienie? Jak to jest, że w całej Polsce nie znalazł się ani jeden dziennikarz, który napisał – Wisła na pewno przegra. Albo mamy dziennikarzy idiotów, którzy tego nie wiedzieli, albo takich, którzy piszą bzdury, które ludzie chcą przeczytać. Zamiast rzetelnych tekstów mieliśmy propagandę sukcesu. Ostrzej to nazwę – pisanie fantazji erotycznych, które nigdy nie zostaną zrealizowane.
Ja się na oszukiwanie ludzi nie godzę. Przed mistrzostwami Europy w Polsacie mówiłem – nie mamy żadnych szans na wyjście z grupy. Żadnych! I co – nikt mnie nie zwolnił. A w tym czasie w mediach festiwal – Roger lepszy od Ballacka, a Austriacy do dupy. I tak dalej. Czy naprawdę trzeba robić ludzi w balona?
Celuje w tym TVP. To jest Telewizja Białoruś, czy co? Może jeszcze zaczną trawniki przed Woronicza malować na zielono. Iwański opowiada o jakimś cudzie, a potem przeżywa orgazm, jak Wisła zbliża się do pola karnego. W czasie igrzysk w Pekinie oglądam podnoszenie ciężarów. Ale na hiszpańskiej telewizji. W polskiej powiedzieli, że może być medal, a w hiszpańskiej – że bez szans. I co? Oczywiście bez szans. Nie można tego było powiedzieć? Trzeba ludziom wodę z mózgu robić?
Kłamstwa, kłamstwa, kłamstwa! Ciekawe, czy wynikające z przebiegłości, czy głupoty?
PS. Co do Pekinu – podobno samolot nie nadąża z powrotami polskich sportowców. Ale jest dobra wiadomość – za trzy tygodnie startuje paraolimpiada. Jak zostaną na miejscu, to może coś wygrają. Z dopuszczeniem nie powinno być problemów.
KOMENTARZE:
- antek (27.08.2008 10:56:21)
do tsw mamy 10 medali, tępy, kutasi łbie :) a Kowal ma rację. po chuj znowu pompować balon? taka polska mentalność. porywać się z motyką na słońce. - zyazidz@gmail.com (27.08.2008 08:25:49)
no Kowal tu się zgadzam z Tobą :))), KOMENTARZ super, pozdro z Krk:))) - keefy (26.08.2008 05:47:10)
Witam, jestem Pana kibicem od 91 roku, z zainteresowaniem czytam tego bloga, myślę, że jak zwykle osiągnął Pan swój cel - ostro i nawet nieco kontrowersyjnie... a prawda pewnie leży pośrodku - z jednej strony nastawiając się na porażkę to przeżywysz mniejsze rozczarowanie, z drugiej- z takim nastawieniem prasy i kibiców, piłkarze chyba również mentalnie mniej wierzą w sukces. Nawet w swojej książce pan pisał jak mobilizował Was Wójcik- Golimy frajerów , jesteśmy mocni itd:) A jak Legia grała z Sampdorią to Pan się nastawiał że dostaniecie na dzień dobry 3 bramki czy może myślał Pan bez kompleksów - cholerka może się uda? Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia w mediacjach kibic (L) z centralnej Polski - tsw (23.08.2008 00:51:59)
ja pierdole, kowalczyk kto Cie robił, żenada ten wpis, na parolimpiadzie to ty byś kurwa powalczył, przynajmniej 8 medali mamy, a co do WISEŁKI to wiadomo że nie mieli szans ale media MUSZĄ podkręcać amtosfere żeby zwiekszyć OGLĄDALNOŚĆ ale ty ćwoku tego nie rozumiesz i im wierzysz :) hehehe - :-) (17.08.2008 19:39:18)
niby śmałe, niby cięte, ale z tą paraolimpiadą...... twoja grzywka ci to podpowiedziała? Co do gazet co miei pisać " Wisła jedzie na szafot", " Czekamy na przegraną?" , "Barcelona czeka na przegranych". W myśl tej teorii UEFA wogóle nie powinna pozwolić rozegrać tego meczu bo poco narażać piłkarzy wisły na niebezpieczną podróż kilka tysięcy kilometrów, skoro wisła i tak jest skazana na porażkę. Mnie się podoba podejście takie jakie nawet zaprezentował WESZLO .COM tyułując artykuł coś w stylu "Próba nie strzelba". Ale lepiej sobie ponarzekać - bugajski_piwosz (17.08.2008 00:18:15)
Kowal, nie masz pojęcia o olimpiadzie i o ciężarowcach, a rzucasz na prawo i lewo ile to Ty wiesz. Zajmij się tym na czym się znasz - picie piwka, 'ekspertowanie' i napierdalanie, że Legia jest wielka i że Legia ma szansę. Legia dostała w dupę od FK Moskwa, a kibice pokazali po raz KOLEJNY jacy są. I Ty chcesz być mediatorem? Żal mi Cie. - lekers (15.08.2008 21:36:30)
Kowal-geju, jak tam legła? Coś nie masz ochoty na pisanie po ostatnich występach tej zbieraniny z L na klacie ;))) jesteś żałosny, jednak to prawda ,że większość piłkarzy to chłopki mające dwa neurony,które utrzymują im uszy (do udeżania piłki to wystarcza do rzetelnego pisania bloga już nie); - łał ale legia dała popis (15.08.2008 16:13:33)
Walka golej dupy z nagim chujem.Wyruchali nas ruscy !!!!!!!!!!!! - alojzUK (15.08.2008 15:01:07)
No Panie Wojtku co jest? Nie mozesz sie Pan pozbierac czy nie morzesz pan uwierzyc, ze Legia zagrala jeszcze gorzej niez Wisla co? Odwagi! Pisz Pan! - terry (15.08.2008 13:27:03)
a ja sie z Toba Wojtek zgadzam w 100%;] ze wisla padnie to bylo pewne, tylko dawalem im 45 minut bez gola, bo barcelona miala sie rozgrzac;] przed olimpiada mowilem ze jak beda 4 medale to bedzie duzo, i tej wersji to sie bede trzymal;] a po wczorajszym meczu lecha to czuje ze w sobotnich gazetach bedzie kilka nowych nominacji do kadry;] - mw (15.08.2008 12:00:51)
Góral: Mówiąc szczerze, byłem zażenowany poziomem komentarzy Wojciecha Kowalczyka. Gdyby dobrał się z Romanem, byłby to zdecydowanie najgorszy duet w historii polskiej telewizji. Ale to subiektywna opinia. Nie przypominam sobie choćby jednego meczu, w którym zaimponował jakąś większą wiedzą niż "to dobry piłkarz". Od eksperta, jako telewidz, wymagam znacznie więcej. Choćby jakiś ciekawych historyjek, opinii. A nie banałów i farmazonów. A co do drugiej części - Dziennikarz informujący... to było jakieś 150 lat temu, a i wtedy pojawiały się już pierwsze wywiady zawierające ukryte przesłanie. To tylko idea, która nie ma pokrycia w rzeczywistości. - kliś (15.08.2008 10:48:50)
Wojtek czekam aż napiszesz, że Legia nie miała szans z FK :) Przecież ty to wiedziałeś :) A w co wierzysz? W gówno wierzysz - satrapa (15.08.2008 08:42:22)
Wojtku- o Legii pare zdań prosimy, mam nadzieje że znajdziesz ciekawe porównanie...:) - Jurek (15.08.2008 08:16:00)
"Kon jaki jest kazdy widzi" Ci "gazeciarze" nigdy nie byli na zadnym meczu prywatnie. W ogole nie czuja sportu jak takiego. Przescigaja sie miedzy soba w ekscytacjach. Podam przyklad na pelna glupote: Wczoraj polski dzudoka walczyl o brazowy medal z zawodnikiem Azerbejdzanu. Jakis k..tas co wyjechal pewnie za zaslugi dl prezesa TVP ze 3-4 razy stwierdzil ze Polak walczy z Ormianinem???? Nastepny idiota komentujac mecze pilki recznej chwali sie znajomoscia wymiarow boiska i powierzchnia pola bramkowego. Pelna paranoja. - eh (15.08.2008 00:57:15)
Wojtus, napisz nam o Legii - pix (15.08.2008 00:13:53)
przepity były karierowicz prawi morały. Zawsze są jakieś szans, i ni chuj kurwa nie wmówisz pan tego nikomu. Inna sprawa, że nasze oczekiwania są zbyt optymistyczne. - save (14.08.2008 23:02:43)
Oczywiście nie zmienia to faktu, że poziom dziennikarstwa w Polsce jest żałosny, szczególnie w bulwarówkach "Fakt", "Super Express" i "przegląd sportowy". - save (14.08.2008 23:00:54)
Jak sie napisze "dupy, kurwa" itp. to sie jest fajnym? Panie Kowalczyk ameryke pan odkrył? Proste, że szanse były minimalne, ale jest cośtakiego jak wiara. I wierzyć trzeba. Jak pan grał w piłke to jechał pan gdzieś z nastawieniem wymiany koszulki tak? :) Nasi dziennikarze nie pisali, że awansujemy, tylko żebyśmy wierzyli. Bo nasz kraj to w 99% PATRIOCI. Pan jak widać należy do tego 1%. - Stan (14.08.2008 22:52:50)
TVP = DNO - mix (14.08.2008 22:49:13)
Kowal jestes załosny...brak ci obiektywizmu... - alojzUK (14.08.2008 22:42:13)
Wczorajszy mecz Wisły: Walka gołej dupy z batem. Dziesiejszy mecz Legii: walka gołej dupy z gołą dupą a i tak w dupe! - Misiek(L) (14.08.2008 22:40:43)
do kibiców lecha i wisły... z czego wy sie kur.. cieszycie że co ?? że Legia przegrała mecz w pucharach??!! Tylko wyniki naszych drużyn w europejskich pucharach odbiją sie potem na tym że będziemy zaczynać gre w pucharze uefa od preeliminacji??!! Ja jako kibic Legii w Europejskich pucharach trzymam kciuki za WSZYSTKIE POLSKI DRUŻYNY!! i ciesze się widząc jak np lech wygrywa z Grashopers 6:0 bo wynik pujdzie w świat. Mam nadzieje że Wisła , Lech i Legia awansują do rozgrywek grupowych Pucharu Uefa. - do 1916 (14.08.2008 22:08:55)
Ja mieszkam w Krakowie, do stadionu mam dość daleko, ale w 10 minut samochodem w czwartkowy wieczór spokojnie bym się wyrobił. To tylko u was w Warszawie gdziekolwiek się jedzie to trzeba się liczyć z 30-minutową drogą. U mnie w Krakowie i jak zakładam w Poznaniu jest normalnie. - P1916 do poznaniak (14.08.2008 20:34:58)
wielki kibicu ten poznian to chyba strasznie maly skoro w 10 min zdazysz na mecz - poznaniak (14.08.2008 20:24:54)
huahahahha Cóż za spektakl!! HEJ, HEJ LEGIA GOL... W IIej LIDZE JEST WASZ DOM... - hahaha (14.08.2008 20:18:41)
HEJ LEGIO HEJ... DO 3 LIGI GNEJ - LECH I WISŁA (14.08.2008 20:02:41)
Ale wy kurwa jesteście slabi w huj!U siebie z FK moskwa grac jak pizdy i przegrać.WSTYD W HUJ.LEGIA?!CO? 2 LIGA - hihihehe (14.08.2008 19:44:13)
Ciekawe co Wojtuś skrobnie apropos wyczynu piłkarzyn spod znaku (L), lanie, lanie na łazienkowskiej. Zajebisty wstyd.... - henry (14.08.2008 19:15:27)
hmm tak zastanawiam się czy jak Pan Panie Wojtku grał w piłę i jechał na mecz z teoretycznie dużo mocniejszym rywalem (bo nie wierze że zawsze grał Pan przeciwko słabym) czy nie wierzył Pan w zwycięstwo swojej drużyny, że może się uda...czy jednak też miał Pan takie podejście "eee jedziemy do mocnego rywala trzeba przegrać jak najmniejszą różnicą goli"???? pytam się jakie Pan miał podejście do takich meczów..to tak odnośnie piłkarzy Wisły...co do mediów to też pytam czy jak Pan ze swoją drużyną jechał na mecz z dużo silniejszym rywalem czy gazety wtedy pisały że napewno przegracie, że nie macie szans?? czy raczej pisały że "trzeba wierzyć w sukces mimo że szanse są niewielkie"???...wiem łatwo jest teraz krytykować i drużynę i media, ale proszę sobie tylko przypomnieć czasy kiedy Pan kopał piłkę jak wtedy media pisały o takich meczach a jak teraz...czy coś się zmieniło????... - tt (14.08.2008 18:34:46)
mk: wrecz przeciwnie, ja to odbieram tak, ze wbija do pustych lbow oczywistosci, ktore dla niektorych jeszcze przed meczem byly za trudne. - mk (14.08.2008 18:30:07)
No sorry, ale jak czytam coś takiego "Walka gołej dupy z batem Przeczytaliście ten tytuł? To przeczytajcie go jeszcze sto razy. Walka gołej dupy z batem!" to wydaje mi się że Pan Wojciech ma siebie za jakiegoś super eksperta, jedynego który to zauważył. No i przy okazji jest ostatnim sprawiedliwym, jedynym który nie boi się mówić otwarcie że Wisła z Barcą przegra. ŁAŁ! Ale jak się czyta Fakt i PS to nic dziwnego... - mat (14.08.2008 18:21:41)
Panie Wojtku też byłem ciekaw, czy jakiś dziennikarz napisze szczerze, że wisła nie ma szans. I oczywiście się nie doczekałem. Jak zobaczyłem wczoraj okładkę PS Nie bać się Barcy, to ogarnął mnie śmiech. Dobrze, że Barca pokazała im miejsce w szeregu, szkoda, że nie wygrali 8:0, bo powinni - omg (14.08.2008 17:13:42)
mk: durny jestes wyjatkowo, nie rozumiesz slowa pisanego - przerzuc sie na komiksy. Co do mecuz z Beitarem - jak nie wyczules ironii na blogu to mogl dac do myslenia tym na stronie glownej (Kowalczyk: Wisla - Beitar 1). Chyba prosty przekaz? - mk (14.08.2008 17:05:49)
Jesteś zajebistym ekspertem! Bo żeby przewidzieć wygraną Niemców z nami i Barcy z Wisłą to takim trzeba być! Naprawdę, żaden inny by na to nie wpadł, czapki z głów! Choć z drugiej strony zdaje mi się że po prostu oszukujesz, bo zawsze stawiasz na rywali naszych i jak się sprawdzi to dumnie jak paw się chwalisz, a jak się nie sprawdzi to można przemilczeć, może zapomną (że wspomnę nie tak dawny wpis że "w meczu Barcy z Beitarem jestem za...". Beitar wprawdzie odpadł, ale GDYBY jednak przeszedł Wisłę to dumny Wojtuś napisałby nam ze 2 lub 3 akapity jaki to on ekspert-realista. - informator (14.08.2008 16:57:17)
MIALY byc typy kowala i ni mo;( - rogal (14.08.2008 16:40:27)
no i racja.. tez mnie to smieszy chora propaganda jakby wszyscy czytelnicy byli uposledzeni mocno i nie potrafili czytac.. no ale dzis humor dobry bo nasi siatkarze pra do przodu :) i to w pieknym stylu i ja w nich mocno wierze - rvn (14.08.2008 16:33:56)
Ja również jestem optymistą, ale zgadzam się z tym artykułem. fajnie napisany, świetny :) Szkoda Kowal że w cafe futbol tak nie szalejesz - asafafafsafafafas (14.08.2008 16:19:05)
Taa jasne, na pewno hiszpańskie media są super obiektywne :) - Adriano (14.08.2008 16:16:56)
:]] taka jest prawda.......... - muniek (14.08.2008 15:37:22)
to po co Polacy maja kopać piłkę skoro jesteśmy lata świetlne za reszta europy?? Może w ogóle rozwiążmy ligę, rozgońmy towarzystwo, a zamiast oglądać mecz czytajmy mega optymistyczne wpisy W. Kowalczyka. - haha (14.08.2008 15:02:48)
Pit: Polska Portugalia? Ile lat temu to bylo? Przestan zyc przeszloscia i przypadkowymi meczami. - Pit (14.08.2008 15:00:37)
Panie Wojtku, przed Polska - Portugalia też Pan tak mówił? - SnikerS (14.08.2008 14:00:45)
Brawo Kowal ;)Fajnie się Ciebie czyta. Choć z drugiej strony nie przesadzajmy zbytnio, trochę optymizmu i nawet ślepej wiary w naszych sportowców, też powinno się znaleźć w mediach i przede wszystkim w narodzie! Do boju Legio dziś! ITI spiepszaj dziadu! ;-) - Pitrek (14.08.2008 13:51:30)
Kowal, napisałeś sama prawde i olej tych baranów co tu komentarze piszą. Nic mnie tak nie denerwuje jak ci dziennikarze którzy mamią ludzi, okłamują że jest jakś szansa. Piszą bzdury w które sami nie wierzą. Najlepsze było jak z pseudograjka Matusiaka zrobili w pewnym momencie gwiazdę światowego formatu. Rozczarowanie przyszło szybko :-) - zażenowany (14.08.2008 13:32:54)
POLACY TO URODZENI PATRIOCI I CO BY SIĘ NIE DZIAŁO W POLSKE WIERZYĆ BĘDĄ. STRASNZIE PRZYKRY TEN ARTYKUŁ. - goral (14.08.2008 12:57:50)
mw: z tym nieprzygotowaniem kowala to kula w plot trafiles, byl najlepiej przygotowanym ekspertem polsatu. a z przeslaniem tekstu tez sie zgadzam. patriota-idiota. Ale dziennikarz jest od tego, zeby nie ulegac emocjom, tylko informowac. - 8 (14.08.2008 12:56:23)
"michal191713 (14.08.2008 12:15:26) zgadzam sie ze wisła nie miała,nie ma i nie bedzie nigdy miała szans z takim przeciwnikiem jak Barcelona,nie ten poziom nie ta kasa wiadomo.Ale co do tej paraolimpiady to weź sie koleś zastanów co piszesz bo ludzie którzy pojada na ta paraolimpiade bedą walczyć z własnymi słabościami TYLKO dla siebie i dla Polski bynajmniej dla pieniędzy(których w przypadku zwyciestwa dostaną tyle co żebrak na rynku w Warszawie) i sławy jak ci z normalnej Olimpiady- a naśmiewanie sie z tego pozwala mi sądzić ze jesteś zwykłym chamem i głupkiem, tyle." Nic tylko sie podpisac po tymi slowami. Nic dodac nic ujac. - martek80 (14.08.2008 12:45:19)
kowal ma racje TVP Travel to najlepsze biuro podrozy w Europie jezdza za darmo po swiecie opowiadaja ludziom glupoty i jeszcze im za to płaca skandal - michal191713 (14.08.2008 12:15:26)
zgadzam sie ze wisła nie miała,nie ma i nie bedzie nigdy miała szans z takim przeciwnikiem jak Barcelona,nie ten poziom nie ta kasa wiadomo.Ale co do tej paraolimpiady to weź sie koleś zastanów co piszesz bo ludzie którzy pojada na ta paraolimpiade bedą walczyć z własnymi słabościami TYLKO dla siebie i dla Polski bynajmniej dla pieniędzy(których w przypadku zwyciestwa dostaną tyle co żebrak na rynku w Warszawie) i sławy jak ci z normalnej Olimpiady- a naśmiewanie sie z tego pozwala mi sądzić ze jesteś zwykłym chamem i głupkiem, tyle. - zodiac (14.08.2008 12:11:53)
To pompowanie balona jest w naszym kraju tłumaczone głodem sukcesu, ale także moim zdaniem jest bezcelowe i bynajmniej korzyści nie przynosi. Ja to jednak tłumaczę debilizmem pismaków... ;) - pawell (14.08.2008 12:11:53)
no nie mozliwe, chyba nikt nie uzmyslowil pilkarzom z cypru ze graja z wielkim olympiakosem, jak oni mogli podejsc do meczu z grekami bez nalezytego respektu, w polskich druzynach taka sytuacja byla by nie mozliwa, od razu po losowaniu nasze asy by wiedzialy ze fajnie jest sie sprawdzic na tle silnego przeciwnika i z dwumeczu z nim wyciagnac wnioski na przyszlosc(chc biorac sredni czas trwania kariery pilkarza to wnioski mogly by przyjsc juz na emeryturze) pamietam jak 15 lat temu smialismy sie z grekow i turkow, pamietam jak 5 lat temu szydzilismy z wyczynow kowala i sosina na cyprze. z kogo sie teraz mamy smiac? z san marino i wysp owczych? - j (14.08.2008 12:10:33)
do alojz uk: ciekawe, jak sie darles widzac, jak kowal bramke strzela, skoro tej bramki nie pokazali w transmisji, bo byla awaria??? - Misiek(L) (14.08.2008 12:04:50)
<brawo> Kowal zajebisty wpis.... Heh najlepszy tekst z meczu Barcelona- wisła przy wyniku 2:0 komentator mówi " Jeszcze nie jest źle może uda sie coś jeszcze strzelić , a w rewanżu napewno wisła zagra lepiej i może uda sie awansować" Heh wolałem obejżeć mecz zespołu któremu oprócz Legii kibicuje od lat.. Rojiblancos... Kowal bedzie wiedział o jaki klub chodzi:)niż oglądać jak wisła nie może wyjść z własnej połowy.. ŻAL... - krzykoss (14.08.2008 11:50:10)
heheh - Super tekst Kowal! Racja, święta racja! Pozdrawaim - ja Ci wróżę karierę dziennikarską lub w pzpn.. Ale chciałbym byś np był przy Legii! Pozdro - KALACZ (14.08.2008 11:34:08)
Spokojnie w rewanzu wisla wygra 5-0 i awansujemy hheheeh trzeba miec nadzieje jeszcze jest te 90' mowi 5-0 i jest nadzieja - zbuh (14.08.2008 11:31:42)
Rozumiem, że jakaś "kurwa" w tekście sprawia, że ten staje się atrakcyjniejszy i bardziej "męski", ale co na Boga ma do tego koszykówka?!?? No i gdzie tam wrzutki? :> Żeby nie było, że się czepiam to tytuł jest super! - hehe (14.08.2008 11:28:11)
Kowal zajebisty tekst PS. Co do Pekinu – podobno samolot nie nadąża z powrotami polskich sportowców. Ale jest dobra wiadomość – za trzy tygodnie startuje paraolimpiada. Jak zostaną na miejscu, to może coś wygrają. Z dopuszczeniem nie powinno być problemów. ale ten fragment zajebiscie beznadziejny ciao - asa (14.08.2008 11:20:47)
fajny tekst,tytuł odpowiedni do meczu,co do dziennikarzy po prostu chcą dać nadzieję kibicom, - ja (14.08.2008 11:04:35)
Brawo Kowal!!!!! - eet (14.08.2008 10:42:01)
ooo to juz Borek przestal pisac? jezyk z pod budki z piwem. brawo, brawo! - do alojz uk (14.08.2008 10:36:02)
ten hamowaty wiesniacki jezyk wywiozles z krakowa,czy nabyty juz na zmywaku w uk - Klepa (14.08.2008 10:32:55)
Prawda Kowal. Jak zawsze zresztą :) - anty (14.08.2008 10:23:58)
wojciech kowalczyk - poziom jaki reprezentujesz w tych swoich kurwa Odkryciach, oddaje wprost proporcjonalnie poziom na jakim znajduje sie polska pilka nozna.. wczoraj mielismy okazje sie przekonac, dzisiaj mam nadzieje bedzie lepiej.. WISLA WISLA WISLA!!! - kiła (14.08.2008 09:50:37)
panie Wojciechu ja się bawiam, ze sportowcy paraolimpijscy również nie dadza naszym asom zadnych szans :) - hahaha (14.08.2008 09:44:03)
Ldzie zachowajcie troche powagi. Przeciez jeszcze niedawno Kowal napisal ze dla iego mistrzostwo POlski wygra Wisla. Wczoraj napisal ze Barcelona dala lekcje Wisle i tak sie stalo. Moge sie zalozyc, ze gdyby chodzilo o Legie wpis byl w tym samym tonie. - Kris (14.08.2008 09:18:06)
Oj Kowalczyk Kowalczyk, taki stary a taki śmieszny! - do Wojtka K. (14.08.2008 08:41:19)
Przeglądnołem większość dzisiejszych gazet - w żadnej nie napisano że dziś legia łomot zbierze.....Prosze o potwierdzenie mojego spostrzeżenia. Dziękuje. - tomo (14.08.2008 08:34:35)
Kowal 100% racji, do alojzUK : chyba jak się darłeś to nie zauważyłeś, że pierwszą bramkę strzelił Kożmiński - mw (14.08.2008 08:33:48)
Panie Wojtku, radzę zająć się lepszym przygotowaniem do komentowania meczów, podczas Euro 2008 był pan za każdym razem żenujący, nieprzygotowany i zajmował się jedynie powtarzaniem po komentatorach oczywistości, frazesów w stylu: "tak, to dobry piłkarz, właśnie pobiegł, tak ma niezły zwód, tak on gra w dobrym klubie". Oczywiście dziennikarze zawsze wierzą, nawet gdy nie wierzą. Jak normalni ludzie, taki zwykły optymizm, który wygrywa z realizmem. Wiadomo, chciałoby się wygrać. Mam kolegę, który jest w stanie za każdym razem założyć się że wygra Polska. Nawet gdy gramy z Brazylią. Jeśli chodzi o typy u buków jest doskonały, jesli chodzi o typowanie Polski, zawsze psuje sobie statystykę. Nie jest pan w stanie tego pojąć? Aż tak zgorzkniałym jest pan typem? Ludzie są zawodni, ale akurat pan ma najmniejsze prawo do ich krytyki. Nie chodzi o to, że pan sam zawiódł, bo mi akurat wszystko jedno - to pańska kariera, sam sobie pan ją zmarnował (inna sprawa to okoliczności, które deprecjonują pana jako autorytet). Po prostu, spróbował pan dziennikarskiej sztuki i nawet dla pana okazała się zbyt trudna. Powiem krótko - powinien pan zwrócić wszystkie pieniądze, które otrzymał pan za komentowanie meczów w Polsacie. Dlatego, najpierw trening, niech się pan zrehabilituje, a później mówmy o innych dziennikarzach. - piotrek (14.08.2008 08:32:45)
Pan Wojtek ma rację. U nas jest taka propaganda sukcesu, tyle, że nie ma do tego najmniejszych podstaw. Kiedyś jechałem wieczorem przez Włochy i co chwila widać było jak na oświetlonych boiskach grają sobie młodzi chłopcy w piłkę. To samo widziałem z 15 lat temu w Hiszpanii. Dla porównania u mnie w mieście często oglądam trening młodzików miejscowego klubu, jak muszą biegać po błocie i omijać kałuże. Za to pewnie 10 prezesów i viceprezesów ma fajne gabineciki i ciepłe posadki. Jak można w środku Europy dopuścić żeby nasza młodzież trenowała w błocie?! Co to świnie są?! Dlatego nie ma najmniejszych szans na pokonanie żadnego klubu z czołówki Europy, ani nawet średniaków. Czemu więc dziennikarze nakręcają się i okłamują społeczeństwo. Trochę realizmu. Taki Xavi był trenowany od młodego w normalnych warunkach, to nic w tym dziwnego, że gra sto razy lepiej od naszych piłkarzy. Wina leży po stronie władz piłkarskich, rządowych i samorządowych. Nie ma boisk do treningu = nie ma piłkarzy. Przecież to proste. - sodzik (14.08.2008 07:33:06)
Tobie chyba wódka i tanie winka wyżarła nie tylko wątrobę ale również mózg na paraolimiade to ty mógłbyś jechać. Jak oglądałem w studio w polsacie na ME 2008 to byłeś czerwony jak byś wypił kelerisa z biedronki lub winko siarkowe. Nara Pozdro & Poćwicz Wisła Skisła Legia Poległa - wojciech kowalczyk (14.08.2008 01:53:23)
do mike: ale kogo tam wysyłam? na paraolimpiadę zdrowych sportowców i to podobno w super formie - tam mieliby szanse. - Dzemis (14.08.2008 01:27:53)
A wiecie czego brakuje polskim drużynom? Zawodników którzy nie odchodzili by na zachód do drugiej ligi, tylko chcieli doprowadzić swój klub do sukcesów. Jeśli choć część polskich piłkarzy nie wyjechałaby to liga by była ciekawsza a szanse na awans do fazy grupowej większe. - wojciech kowalczyk (14.08.2008 01:23:19)
sosin z wisły i mały budżet na cyprze, a ogrywają 3:0 mistrza grecji - (L) (14.08.2008 01:17:11)
Jak widać Cypryjczycy mogą wygrać z mistrzem Grecji 3:0, mistrz Białorusi może wygrać w Sofii (Kowal ty się nie śmiej tak z tej ich telewizji bo może być tak że będą mieli zespół w LM), więc nie ma co narzekać na losowanie, Wisła ani Olimpiakosu, ani Aalborga by nie ograła taka grą, podejrzewam też że miałaby problemy z Lewskim. Nie ma co narzekać na losowanie bo Barcelonie to i tak obojętne byłoby z kim by grali. Kowal pozdrawiam i mam nadzieję że się dogadacie z Miklasem bo po ostatnich wypowiedziach prezesa straciłem nadzieję. - tt (14.08.2008 01:10:32)
ty jednak AlojzUK tepy jestes. Kto jak kto, ale Legia zbiera od Kowala zawsze NAJWIEKSZE baty, najwieksza kreytyke. I czytaj ze zrozumieniem - napisal o mediach, ktore powinny byc obiektywne, powinny informowac, a nie o kibicach. Przestan na wszystko patrzec z perspektywy klubowej, bo nie wszyscy sie do tego ograniczaja. - do alojzUK (14.08.2008 01:06:44)
zwróć uwagę jak bardzo się dziś Barcelona wysiliła, oglądałeś może tamten mecz z Valencją. Legia oddała celne strzały, strzeliła bramkę grała otwarcie. A Wisła dziś zagrała z Barceloną w formie wakacyjnej która nie brała was nawet przez sekundę na poważnie, wygrali z wami na stojąco, nie podkręcając tempa. Po prostu Wisła zagrała bardzo słabo, bo jak 30 metrowe podania zaskakują obrońców no to tylko można im gratulować sprytu. Źle się ustawiali, o dziwo bramkarz coś obronił i w sumie nie zawalił nic. - PH200 (14.08.2008 01:04:49)
My z barca dostalismy tylko 3:0 na camp nou (ach ten stanew) wiec porownanie wychodzi na nasza korzyść:-) Nie siedz tyle na zmywaku kolego bo tracisz pamięć. - Daaa (14.08.2008 01:04:00)
100% racji Kowal! Pzdr - alojzUK (14.08.2008 01:01:45)
Wiesz co Kowal?! Pierdolnij się w łeb! Sam gównianą kariere zrobiłeś mimo, że miałes papiery na granie w NAJLEPSZYCH KLUBACH NA ŚWIECIE! Nie wiem czy przez chlanie, czy przez lenistwo, czy przez głupoteQ Wali mnie to! Ale nie zabieraj nam nadzieji! Fakt: dostalismy dzisiaj w dupe! ale Legia parę lat temu dostała z Valncia 6-1! wiec wynik i tak mamy lepszy. Poza tym: kibicowanie nie polega na trzeźwej ocenie sytuacji i szans tylko na wierze, że akurat teraz się uda, akurat teraz POLSKIEMU klbowi sie uda i bedziemy BOGAMI! Nie udało się...i co z tego!? No pytam co z tego?! Inna sprawa!: po meczu z Beitarem nawet się kurwa nie zdobyłeś na odrobinę pochwały pod adresem POSKIEGO klubu który rozpierdzielił izraelczyków bez żadnej dyskusji! Izralelczy ków którzy mają budżet 2,5 razy wiekszy od mistzra Polski i trenera który nie dawno grał z izraelskim klubbel w fazie grupowej LM! Wolałes w tym czasie pieprzyc o bzdetach niec nie znaczących dla polsiej piłki! Jako Wiślaka zaczynasz mnie Kowal wkurwiać! A jako kibica polskiej piłki (który, jak waliłes 2 gole w meczu z Holandia) darł siebez opamiętania przed telewizorem, twierdzę, że w dupie masz polska piłkę! Najwarzniejsz ajest krytyka wszystkiego co nie pochodzi w Warszawy czy z Legii! Skoro z Legii taki dumny jestes to sam sprzedaj tego Rogera za te 5 mln euro! Bedziesz miał być z czego dumny! Tylko kto go kupi co? - realista (14.08.2008 00:47:44)
Panie Wojtku, troche spokojniej, to taki kraj ktory lubi byc oklamywany, w koncu mamy najwiekszy odsetek katolikow w Europie i lubimy zyc zludzeniami. Sam kibicowalem Wisle chociaz zdecydowanie blizej mi do Legii i wierze ze dali z siebie wszystko, ale poprostu nie dali rady i ciezko ich za to obwiniac. Teraz zapewne splynie na nich fala krytyki za to, ze niektorzy ubzdurali sobie ze Polski klub moze walczyc z Barca na Camp Nou. Zyjmy realnie i wierzmy w to co jest realne, a wszyscy beda mniej sfrustrowani. Oszukiwac samego siebie nie ma sensu i to w zadnej dziedzinie zycia. Pozdrawiam kibicow Wisly, 0-4 z Barca to przegrywaly najwieksze kluby na swiecie, 3/4 polskich ligowych druzyn wyjechaloby z dwucyfrowym wynikiem. - Mike (14.08.2008 00:46:19)
Pojazd po pseudo dziennikarzach - słuszny. Po olimpijczykach - też. Ale ironizowanie z paraolimpiady jest troche nie na miejscu. - piotr0704 (14.08.2008 00:41:19)
Winic trzeba UEFA bo przy takim systemie to my nigdy nie awansujemy do LM a bez awansu nie zarobimy i nie bedzie rozwoju. - Amadeo (14.08.2008 00:40:24)
"A co to, kurwa, koszykówka?" Kultura na poziomie pseudokibica Legii, gratuluję. - eh (14.08.2008 00:40:21)
Wojtek, moze jakies typy na PUEFA bo dzisiaj dobrze Ci poszlo - cichy (14.08.2008 00:38:18)
Ostro ale sama prawda, która niestety w nasze oczy kole.Wisła zagrała do dupy i nie mówmy że barca gra cudownie bo zagrała po prostu na swoim poziomie... ale żeby nie potrafić oddać 1 strzału na bramkę tylko wykopywać ślepo w przód i liczyć na kiks Puyola czy ALvesa ?? dajmy spokój ... pozatym naprawde mi szkoda wisełki bo ma ogromnego pecha w losowaniu - na obecną chwile wiślacy mogą barcelonie piłki podawać....


Najzdolniejszy polski trener, zdobywca mistrzostwa Polski z Zagłębiem Lubin i Pucharu Polski z Lechem Poznań.
17-krotny reprezentant Polski, napastnik Ruchu Chorzów, wcześniej występujący w lidze holenderskiej
Srebrny medalista olimpijski, 39-krotny reprezentant Polski, największy skandalista w polskim futbolu. Wali prawdę między oczy.
Bramkarz, 13-krotny reprezentant Polski, znany z ciętego języka i twardego charakteru
Były reprezentant Polski, mistrz Austrii i uczestnik Ligi Mistrzów. Obecnie zawodnik ŁKS Łódź. Twardziel.
Zamieszczamy wpisy naszych czytelników. Umiesz dobrze pisać? Dołącz do nich!
Ukrywa się za nickiem, ale nie ukrywa poglądów. Ważne co pisze, a nie kim jest.
Były zawodnik Flamengo, Bastii i Legii, wieczna dusza towarzystwa. Dziś prężny menedżer.
Najlepszy bramkarz w historii polskiej piłki, dziś bezkompromisowy felietonista
Menedżer uważany za najskuteczniejszego na polskim rynku. Poznaj inny punkt widzenia.
Twardziel z Tychów, obecnie podpora Lechii Gdańsk. Charakterny, ambitny i szczery.